Die katquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Grrrrr!!!!! opzouten uit mijn keuken!
[ afbeelding ]
Volgens mij zag ik die foto net ook voorbij komen op Funda, zit jij ook in Den Haag of Rotterdam?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:18 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Blijft lastig die spiegels....
[ afbeelding ]
oh ja en die badmuts
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:16 schreef janeway het volgende:
<woonbootverhaal>
Haha, wat suf!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Lamme makelaar zeg nog te lui om ff z´n zooi op te ruimen...
[ afbeelding ]
afgezien van t feit dat de keuken licht roze is
Weet niemand waar ik dit huis vandaan haal op Funda?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef Candaasje het volgende:
Even uit het vorige topic:
Hier zou ik dus zo vanaflazeren..zeker op sokken... [ afbeelding ]
Wel een vet aquarium. Vriendin van me heeft ook in haar nieuwe huisje een groot aquarium ingebouwd. (Alleen wel boven de meterkast..weet niet of dat errug handig is...)
[ afbeelding ]
Nope, Emmen (veel ´juweeltjes´ daar)quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die foto net ook voorbij komen op Funda, zit jij ook in Den Haag of Rotterdam?
Tranen schieten in mn ogenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Zitzak het volgende:
Woorden schieten tekort
[ afbeelding ]
I second that !!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef borisz het volgende:
K_man moet eigenlijk een schouderklopje krijgen
K-man voor het idee en maar zeker ook Zitzak voor de vulling!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef borisz het volgende:
K_man moet eigenlijk een schouderklopje krijgen
Wat lief!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:41 schreef Troubles. het volgende:
[..]
K-man voor het idee en maar zeker ook Zitzak voor de vulling!
ZZ weet tot het einde toe de rampzaligheid echt te vinden.
Sorry, geen flauw idee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:25 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Weet niemand waar ik dit huis vandaan haal op Funda?
En wanneer kunnen we komen bbq´en met het hele elftalquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:04 schreef Tokay het volgende:
"Jaaahaaaa, dat had je niet verwacht hè, maar wij hebben dus een dákterras!"
[ afbeelding ]
ik vind het toch knap dat je in een berg met rommel/zooi toch zo'n mooie ton-sur-ton kleurstelling kunt aanbrengen, bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:16 schreef pamsterdam het volgende:
Heeft u er misschien ook een plattegrond bij?
[ afbeelding ]
Huh?!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn reactiequote:
nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:24 schreef Zitzak het volgende:
Mmmmmm, posten lukt niet. Hoe delete je eigenlijk een bericht?
Lachen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Deze parel had ik nog op mijn computer.Lang geleden gevonden bij Funda.
Hhmmm, sinds ik morbus crohn heb is mijn papiergebruik exorbitant gestegen.[ afbeelding ]
Weer zo een typisch gevalletje ´we stoppen opa of oma lekker in het verzorgingstehuis´quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:53 schreef Zitzak het volgende:
Dit vind ik echt zielig! Helemaal alleen in je ups aan je tafeltje. En maar hopen dat er iemand door die deur naar binnen komt![]()
[ afbeelding ]
Ja! En bij deze is de mevrouw/meneer helemaal uit de rolstoel gekropen, heeft zich opgehesen en heeft deze foto gemaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[..]
Weer zo een typisch gevalletje ´we stoppen opa of oma lekker in het verzorgingstehuis´
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:03 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Ja! En bij deze is de mevrouw/meneer helemaal uit de rolstoel gekropen, heeft zich opgehesen en heeft deze foto gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Hhmmm, sinds ik morbus crohn heb is mijn papiergebruik exorbitant gestegen.[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |