Dan mogen de leden wel wat meer geld storten in de sektekas, want 't is een beetje armoeïg zo.quote:
Een vogelnestje!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, da's duidelijk zo.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, da's duidelijk zo.
[ afbeelding ]
Die heeft antiquiteitswaarde. Misschien nog verkoopbaar aan een TV-serie die in de jaren 60 speelt.?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:43 schreef Rewimo het volgende:
De woning is in 1964 gerealiseerd en wordt bewoond door de eerste bewoner.
Die keukens zijn weer helemaal in!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Met de originele keuken dus
[ afbeelding ]
En zo te zien het originele bed. Zo'n sprei herken ik nog wel van vroeger
[ afbeelding ]
gadverdammequote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Cootjecarton het volgende:
en morgen lekker Fris weer op
[ afbeelding ]
En iedereen hier maar gniffelen om de inrichting en gebruikte materialen. Maar ondertussen beurt de verkoper 10x zoveel euro's als het destijds guldens heeft gekost. Wie het laatst lacht.....................quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Met de originele keuken dus
[ afbeelding ]
En zo te zien het originele bed. Zo'n sprei herken ik nog wel van vroeger
[ afbeelding ]
Lijkt op de kamer hiernaast (onze woonkamerquote:
Die lamp is overigens ook heel leuk!! Toch?? Minimalisme...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Snoer was te kort om het langs de plint te leggen. Dan maar dwars door de kamer. En de was kan best op de bank blijven liggen toch?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
"Laten we ons dekbedovertrek op de muur plakken!"
[ afbeelding ]
Dat is echt ranzig.quote:
Een klasgenoot van mij had dat als kaftpapierquote:
[bekentenismodus]Ik had precies hetzelfde tapijt in m'n kamer heeeeeel groot Ajax-fan destijds Overigens met vloekende terracotta gordijnen, want knalrood was in die tijd nergens te vindenquote:
Ze staan wel ergens online? Dan is hetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef MadameEnglish het volgende:
Even een offtopic vraag, ik heb echt geweldige foto's, maar hoe kan ik ze invoeren?
1 |
Rechter muisknop op foto dan eigenschappen en dan url kopierenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef MadameEnglish het volgende:
Even een offtopic vraag, ik heb echt geweldige foto's, maar hoe kan ik ze invoeren?
Laat me raden Belgie!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:33 schreef MadameEnglish het volgende:
http://pictures.immoweb.be/photos/12/42/1242930_7.jpg
Nog eens een keer de geweldige intieme cour......
Ik vergat te vertellen na kopieren niet ok drukken maar gewoon wegklikken, dan komt de foto ook meteen in beeldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef MadameEnglish het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |