Nou de keuken lijkt sprekend maar het is niet in vaalsquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is van 3 verschillende huizen in Vaals.
Alleen nog maar even afvoegen!quote:Voor de handige klusser!!! In de bomenbuurt, onder de rook van centrum Zaandam en nabij de opgang van de Coentunnelweg hebben wij een hele leuke woning voor u. De verkoper heeft vorig jaar een start gemaakt met een rigoreuze verbouwing maar heeft dit helaas niet af kunnen maken. Aan u de taak om dit op u te nemen en het geheel, volledig naar eigen smaak, af te maken. Waar moet u aan denken? Het afvoegen van de badkamer, het plaatsen van de keuken, schilderwerk en het indelen van de slaapkamer. Boven is de ruimte nog helemaal open en geheel naar eigen inzicht in te delen. De voor- en achtertuin tenslotte zijn reeds fantastisch aangelegd! Bent u er klaar voor? Bel mij!
Dat dus. Als er ongestreken beddengoed gepost gaat worden met een 'kijk nou toch ', denk ik dat we de ergste gevallen in Nederland wel hebben gehad .quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
TVP, hoewel ik wel steeds meer minder "bijzondere" foto's voorbij zie komen Ook veel al eerder gepost materiaal. Volgens mij hebben we Nederland wel gehad zo langzamerhand
Ik strijk m'n beddengoed ook nooitquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dus. Als er ongestreken beddengoed gepost gaat worden met een 'kijk nou toch ', denk ik dat we de ergste gevallen in Nederland wel hebben gehad .
of alles wat blauw is 'smurf' noemen omdat een iemand (een leuke) grap over een stoel maakte, die nu dus niet meer leuk isquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dus. Als er ongestreken beddengoed gepost gaat worden met een 'kijk nou toch ', denk ik dat we de ergste gevallen in Nederland wel hebben gehad .
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
We zetten er gewoon een stoel voor, valt niemand op dat er enige scheefstand is hoor
niks scheefgezakt joh! die stoel staat toch nog recht mevrouwtjequote:Op donderdag 24 januari 2008 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
We zetten er gewoon een stoel voor, valt niemand op dat er enige scheefstand is hoor
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik strijk m'n beddengoed ook nooit
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef Finch het volgende:
In oss hebben we speciaal voor u over "een riante villa in een rustige buitenwijk.. "
[ afbeelding ]
Ja wel leuk! hij wordt juist steeds leuker omdat hij zo vervelend is Dat is nou juist de grap!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:55 schreef Leep het volgende:
[..]
of alles wat blauw is 'smurf' noemen omdat een iemand (een leuke) grap over een stoel maakte, die nu dus niet meer leuk is
oh ok, dan mis ik de humor er zeker voorquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef Cootjecarton het volgende:
[..]
Ja wel leuk! hij wordt juist steeds leuker omdat hij zo vervelend is Dat is nou juist de grap!!
Een topic is niet afgelopen als er een half uurtje niet in gepost is hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:43 schreef Cootjecarton het volgende:
Ik denk dat dit topic helaas afgelopen is, Geen foto's meer mensen?
Krijgt bonken een geheel andere betekenisquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef Cootjecarton het volgende:
Deze bewoners verkopen hun huis omdat ze maar niet van die onverklaarbare hoofdpijn af komen!
Hoe zou dat nou komen?
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik werd al bang dus ben zelf maar snel op zoek gegaan zou jammer zijn, ik heb er al heel watquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Een topic is niet afgelopen als er een half uurtje niet in gepost is hoor.
Hoe kon ik het niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kind wilde niet aan de kand
[ afbeelding ]
Ander huis
Let op de kleurdetails
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=f6476c3a-0b45-4833-995d-c6401719acbb&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Weet iemand een linkje naar dit huis?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles strak design, kom je op de badkamer:
[ afbeelding ]
Ja, jammer is dat he? Ik heb tussen de middag ook meegezocht naar wat foto's. En huizen die er van buiten al erbarmelijk uitzagen en waar ik binnen een enorme teringzooi verwachtte daar stonden dan ook geen interieurfoto's bij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ja dit waren 5 foto's van dezelfde voorkant..
We gaan eindelijk naar binnen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |