Kuit is op zich ook wel een goed idee.... ik vind het alleen een beetje zonde omdat ik daar iets groters op wil zetten en gebruik wil maken van het hele vlak, mischien de voorkant van m'n scheen wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
oh wauw!![]()
Doe op je kuit! Of is die al vol
Vind dat echt een mooie tattoo plek, bij mannenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Kuit is op zich ook wel een goed idee.... ik vind het alleen een beetje zonde omdat ik daar iets groters op wil zetten en gebruik wil maken van het hele vlak, mischien de voorkant van m'n scheen wel.
Voorkant scheenbeen? Vind het ook wel wat hebben idd, niet om helemaal vol te hebben maar puur voor een wat kleinere afbeelding.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef Scandalous het volgende:
hee kijk eens aan, een nieuwe!
[..]
Vind dat echt een mooie tattoo plek, bij mannen![]()
De kuit! Lekkere mannenkuitenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Voorkant scheenbeen? Vind het ook wel wat hebben idd, niet om helemaal vol te hebben maar puur voor een wat kleinere afbeelding.
Ja die vind ik dan weer meer geschikt om totaal op te vullen met ietsquote:
Jee wat subtielquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan weer meer geschikt om totaal op te vullen met ietsIk zit te denken aan dit patroon:
[ afbeelding ]
En dan alleen die lijnen in het zwart over de hele kuit heen.
idee gestolen van NOSH
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:30 schreef sproetjes het volgende:
lol ik sta in de op
en dit was tevens ook een tvp
Nee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:24 schreef MissBliss het volgende:
Scandalous: Ik geloof dat ik in een ander topic las dat jij je tattoo hebt laten zetten door die ene Suicide Girl (Samantha?) Bij welke shop werkt die?
Tattoo convention Amsterdam is gewoon weer in de Rai dit jaar toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Voor de liefhebbers; hier de data dat Lionel van Out of Step tattoo in NL te vinden is:
May 30th,31st & june 1st 2008:
International TATTOO convention Amsterdam, HOLLAND.
To book a session, get in touch with me directly, fast! el.fahy@free.fr
------------------------------------------------------------------------------------------
From June 2nd to 7th 2008:
25 TO LIFE tattoo, Rotterdam, HOLLAND.
To book a session, get in touch with Slicknick directly, fast!
25 TO LIFE TATTOOS, Pannekoekstraat 33a, 3011 LC Rotterdam,Hollande.
Phone : 0031 (0)6 14362531
http://www.25tolifetattoos.com/
Ah, verkeerd begrepen dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee?Samantha is een piercer, bij Dare2Wear
wat is je plan?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik wil een litteteken op m'n borst aanbrengen. Gewoon een vette streep, dwars.
Zijn er tattooshops in NL die littetekens aanbrengen?
Helder,quote:
Doe eens een linkje, als dat kan?! Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Ik wilde even heel hard WHOOOOOOOOO-en
Slick Nico wil met mijn backpiece aan de slag! En hij gaat er tijd voor maken
En ik ben blij
En ik doe
en neem nu een chillpill !
Een linkje naar wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Doe eens een linkje, als dat kan?! Ik ben wel nieuwsgierig
Ik hoop dan dat het een beetje blijft zitten op je wreef.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:49 schreef 2h2h het volgende:
ik heb mijn tattoo laten zetten !!!
ik heb de naam van mijn dochter op de wreef van mijn voet staan met 3 bloemen eromheen.
ik heb hem niet in gekleurd maar grijs zwart gelaten.
De pijn viel me reuze mee had echt veel erger verwacht !!!
Oh, sorry mopquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Naar hem.. Foto's enzo.
de wreef is boven op je voet waarom zou dat niet blijven zitten??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat het een beetje blijft zitten op je wreef.
Schuurt altijd zo een beetje als je in je schoen stapt, of je sokken aandoet en is altijd wat slijtgevoelig. Heb op m'n tenen ook iets maar dat is echt al een heel eind weggvaagd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:47 schreef 2h2h het volgende:
[..]
de wreef is boven op je voet waarom zou dat niet blijven zitten??
En wat als ze nu alleen nog maar bagger cd's uitbrengen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan weer meer geschikt om totaal op te vullen met ietsIk zit te denken aan dit patroon:
[ afbeelding ]
En dan alleen die lijnen in het zwart over de hele kuit heen.
idee gestolen van NOSH
De zanger Ian Curtis is ook pas 27 jaar dood ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En wat als ze nu alleen nog maar bagger cd's uitbrengen?
Slechte TVP, ik weet het...
Thanx.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Siegfried het volgende:
HAL9000S, mooie tattoo van jou in de OP!
Zei toch dat het een slechte TVP was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De zanger Ian Curtis is ook pas 27 jaar dood ofzo![]()
![]()
[..]
Thanx.
tjah na 5 jaar zag de tattoo op mijn rug ook minder mooi uit dan int begin.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef saaw het volgende:
2 mensen die ik ken hebben ook tatt's op hun voeten en die beginnen er [na ongeveer 3 jaar] toch ook wel minder mooi uit te zien
Ik vind hem heel mooiquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef boomaapje het volgende:
Dit is de mijn:
[ afbeelding ]
Staat er nu al een half jaartje op ongeveer.
En ooit komt er nog wel wat bij.
Neuh ik was inderdad verkeerd, wreef zit hoog op je voet en niet meer naar opzij. En bij navraag 'slijt' die plek 'normaal'. My badquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef 2h2h het volgende:
[..]
tjah na 5 jaar zag de tattoo op mijn rug ook minder mooi uit dan int begin.
op je voet meer slijten vind ik raar je hebt toch sokken aan??
en op je rug zit een trui en daar schuur je me langs de bank etc.
dus lijkt me niet waarschijnlijk dat deze meer slijt maar jah
Dankje, er komt nog meer bij. Ook in de maori stijl.quote:
nicequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef boomaapje het volgende:
Dit is de mijn:
[ afbeelding ]
Heb geen ervaring met Bunker. Ken echter wel een goede in Waalwijk! cleansolidquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:37 schreef Oproerkraaier het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Bunker Tattoo in Breda?
Of een andere tattooeerder in Breda?
Ik heb zelf een ontwerp, moet het nog een beetje aanpassen, maar ben daar niet zo goed in zelf.
Zouden zij dat ook kunnen doen?
Ik vind 'm wat slordig gezet eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef boomaapje het volgende:
Dit is de mijn:
[ afbeelding ]
In theorie klopt het ook niet, de inkt wordt namelijk ingekapseld en zou dus niet slijt-gevoelig moeten zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:38 schreef 2h2h het volgende:
mijn tatoeerdeer heeft mij verzekerd dat je toch een behoorlijke wond moet oplopen voor je tattoo beschadigd zal worden laat staan slijten
Dat een goudvis een karper is, maakt alle karpers nog geen goudvis.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:20 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik snap niet waarom je een vis in je tattoo wilt...
Het is wel mooi of zo, maar het is gewoon een grote goudvis (oranje karper...)
zoo mooiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Dat een goudvis een karper is, maakt alle karpers nog geen goudvis.
Mijn vis:
[ afbeelding ]
Prachtige karper... ik heb er ook een op m'n onderarm.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Mijn vis:
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Prachtige karper... ik heb er ook een op m'n onderarm.
Klopt wat je zegt, maar sommige delen op je huid maken sneller nieuwere huid aan = verschuiving & vernieuwing van celletjes. Zet maar eens een tattoo onder op je voet (aaaaaaaaaaah!) en kijk wat er gebeurdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:40 schreef SHE het volgende:
[..]
In theorie klopt het ook niet, de inkt wordt namelijk ingekapseld en zou dus niet slijt-gevoelig moeten zijn.
Ik scrub mijn rug elke dag behoorlijk ruig en dat is nog geen tint lichter geworden
Mijn tattoo man, en niet de minste, zegt ook dat de kwaliteit enkel en alleen te maken heeft met de gebruikte inkt en de techniek van het zetten.
Slijtgevoelige plekken bestaan niet.
oh wat is ie mooi!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Mijn vis:
[ afbeelding ]
Bij Inkstitution Rotterdam door Errol.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef wes55 het volgende:
n0a waar heb je die koi laten zetten? ziet er heel mooi uit
Errol is super; die heeft de tattoo op mijn schaambeen gezet. Ik mocht van hem in zijn been knijpen omdat het zo'n pijn deedquote:Op maandag 4 februari 2008 11:24 schreef n0a het volgende:
[..]
Bij Inkstitution Rotterdam door Errol.
hehe coole sugar skull ! ben benieuwd naar het eind resultaatquote:Op maandag 4 februari 2008 16:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Inkstitution!Karin heeft voor mij een hele mooie Mexican skull getekend en de outlines staan nu op mijn rug.
Even een hele snelle en slechte foto van mijn rug: klik!
Over drie weken kleurt ze hem in.
p.s. auw D:
Oooh die is ook mooi!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Inkstitution!Karin heeft voor mij een hele mooie Mexican skull getekend en de outlines staan nu op mijn rug.
Even een hele snelle en slechte foto van mijn rug: klik!
Over drie weken kleurt ze hem in.
p.s. auw D:
http://www.tattoomania.nl/quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:05 schreef Thomasumo het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede artist voor kleurrijk newschool werk?
Ik zie alleen maar bloemen, tribal en ander standaard flashwerk. Niet bepaald kleurrijk newschool werk. Waarom raad je precies deze aan?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:40 schreef Thomasumo het volgende:
en ander standaard flashwerk. Niet bepaald kleurrijk newschool werk.
Kijk je wel goed?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:40 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar bloemen, tribal en ander standaard flashwerk. Niet bepaald kleurrijk newschool werk. Waarom raad je precies deze aan?
Wat zij zegt..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Plus dat het en van de beste van Nederland is. Met een beetje tattookennis had je dit moeten weten.
Ohh wat mooi!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Mijn vis:
[ afbeelding ]
Mag ik zeggen dat deze niet mooi gezet is?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef boomaapje het volgende:
Dit is de mijn:
[ afbeelding ]
die is prachtig!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Mijn vis:
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ohh wat mooi!
Nu wil ik ook weer
Zeg jongedame, als ik tattookennis had gehad had ik dergelijke vraag niet op FOK of all places hoeven te stellen...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Plus dat het en van de beste van Nederland is. Met een beetje tattookennis had je dit moeten weten.
Hoe jij de tattoo na het zetten behandeld, maakt ook veel uit hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik ook!
Miukie, petje af voor Errol. Ik hoef er alleen maar te zitten.
Hmmm truequote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Zeg jongedame, als ik tattookennis had gehad had ik dergelijke vraag niet op FOK of all places hoeven te stellen...
Bel m op, of ga ff langs?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Zeg jongedame, als ik tattookennis had gehad had ik dergelijke vraag niet op FOK of all places hoeven te stellen...
Ik heb nu beter zitten kijken op die site. Fotos zijn een beetje raar ingedeeld. Ziet er heel vet uit. Ik hoor alleen iets over wachttijden? Ik wil graag nog voor de zomer onder de naalden. Iemand eventueel nog alternatieven?
Dragon tattoo. Maar ik weet niet of die nu in een herorganisatie zitten of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:40 schreef Spazzattack het volgende:
Veel gave ideetjes gezien hier.
Graag zou ik ook eens een tattoo laten zetten, liefst dit jaar nog voor juli. Heeft iemand nog tips voor een goede tattoo-shop in Eindhoven?
Het gaat mij niet om een bepaald persoon die bepaalde dingen goed kan want het is een heel simpel Japans character dat ik wil laten zetten.
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Die zijn idd goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dragon tattoo. Maar ik weet niet of die nu in een herorganisatie zitten of zo.
Want ze gaan naar het pand waar eerst Magic Cherry's zat.
Ben je al eens ergens binnen gelopen?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Zijn er ook ergens boeken te vinden met tattoodesigns? PDF'jes ofzo. Ik wil er stervensgraag eentje, maar ik kan maar niet verzinnen of bedenken wat.
Dan denk ik dat je nog even moet wachten met een tattoo zetten.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Zijn er ook ergens boeken te vinden met tattoodesigns? PDF'jes ofzo. Ik wil er stervensgraag eentje, maar ik kan maar niet verzinnen of bedenken wat.
Ik zou nog ff wachten en je goed bedenken;quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Wat voor backpieace ?? Nico is een hele goeie !quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Ik wilde even heel hard WHOOOOOOOOO-en
Slick Nico wil met mijn backpiece aan de slag! En hij gaat er tijd voor maken
En ik ben blij
En ik doe
en neem nu een chillpill !
niet dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef Keltie het volgende:
Aankomende vrijdag weer
Inkleuren van Revolvers en, eventueel, De Kuip (meen ik) .. Zal wel weer pijnlijk worden
Ze zijn wel een potentiele klant kwijt! Okee, ik breng misschien minder in het laatje dan iemand die een flink stuk laat tatoeren, maar zijn niet véél mensen met "alleen maar een kleintje" begonnen...?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:17 schreef saaw het volgende:
lekker vriendelijk dan
ik begrijp dat ook nooit zo goed, zulke reacties
Ik denk dat tact ook best wel eens een goede eigenschap van iemand in zo'n shop zou moeten zijn. Het is niet altijd verstandig om de klant naar de mond te praten, je moet eerlijk kunnen zeggen dat iets misschien geen goed idee is, maar uitlachen? Kom nou...!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:02 schreef Empathologica het volgende:
Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt in Helmond. Vriendin van me liet haar tattoo zien (al dik 10 jaar oud, flink afgevallen, ziet er niet meer zo geweldig uit dus) in tattoo-piercing shop en die kerel die er werkte begon haar hardop uit te lachen toen ze zei dat ze er niks overheen wou zetten, want die tattoo zag er niet meer uit volgens hem. Maar zijn tattoo's waren misschien nóg slechter gezet dan haar tattoo, vond ik ook behoorlijk grof.
waarom een Ohm?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik denk dat tact ook best wel eens een goede eigenschap van iemand in zo'n shop zou moeten zijn. Het is niet altijd verstandig om de klant naar de mond te praten, je moet eerlijk kunnen zeggen dat iets misschien geen goed idee is, maar uitlachen? Kom nou...!
Ik heb definitief besloten dat die Ohm op de enkel er komt, maar dat wordt na de vakantie (ik ben een paar dagen weg). Omdat ik dan hoge wandelschoenen draag, en dat lijkt me geen fijne combi met een pas gezette tattoo
Verwacht van mij geen diepgravende "daarom"-verklaringen. Soms zijn er dingen die gewoon "goed" voelen. Ik weet dat mensen het belachelijke redenen zullen vinden, maar dat is mijn probleem niet meerquote:
voor een goede japanse artist kan ik je niet helpen maar je kan volgens mij wel prima een tatt over een litteken heen zetten!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Markelientje het volgende:
He mensen,
Zit al een lange tijd te denken aan het laten zetten van een sleeve op de linkerarm in de Japanse stijl.
Nu heb ik zelf een idee in mijn hoofd hoe het er uit moet komen te zien, maar ben ik op zoek naar iemand die dit kan vertalen naar een afbeelding en kan zetten. Na diverse pogingen tot zoeken en rondneuzen kom ik er niet uit waar ik eventueel het beste terecht kan. Het liefst zoek ik iets in het Noorden ivm wonen, maar op zich maakt het niet zoveel uit.
Daarnaast zit ik met een vraag over het tatoeëren, hoe zit het met littekenweefsel? Ik heb een ongeveer 10x1 cm lang litteken over de schouder vanwege een operatie.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
klein stukje van een grote tattoode bovenkant is nu eigenlijk zo goed als af, de stukken die nog gedaan moeten worden zitten vooral op mijn onderrug (
)
Moet ik je wel toevoegen als vriendquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:27 schreef monsterkimmy het volgende:
http://kimvnb.hyves.nl/fotos/176153201/0/M2l4/
[ afbeelding ]
klein stukje van een grote tattoode bovenkant is nu eigenlijk zo goed als af, de stukken die nog gedaan moeten worden zitten vooral op mijn onderrug (
)
Naar foto en danquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:27 schreef monsterkimmy het volgende:
Hoe delete ik een topics?? Of hoe plaats ik een foto zonder moeilijk te doen!
5 sessies van gemiddeld 4 uur ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:30 schreef Empathologica het volgende:
Ben echt ontzettend benieuwd naar wanneer die af is Scandalous!
Hoeveel uur heb je d'r nu al opzitten?
[ afbeelding ]
)
Stond die ook op tonsoftattoos? Hele rug, incl billen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
)
Neee, ik weet welke je bedoeld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Stond die ook op tonsoftattoos? Hele rug, incl billen?
Ja kut he, dat had ik ook de eerste keer. Trust me, volgende keren gaat het minder. Gewoon een beetje op wat andere dingen letten, op je ademhaling, of gewoon gaan praten met iemand, dat helpt echt super. Heb er nu 3 en de laatste keer was nog minder pijnlijk dan de 2e keerquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef Oproerkraaier het volgende:
Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. (Foto's volgen nog misschien). Pijn viel me best tegen eigenlijk, ik dacht dat het wel mee zou vallen maar het was toch flink pijnlijk. Het was een sessie van 3 uur, begonnen om 21:00...
De tattoo zit op de binnenkant van mijn bovenarm, schouder, rug, stukje nek en stukje borst.
Nu in de folie voor 3 (???) dagen of zo...
Okee, ik heb van die creme zelf gehaald, Bepanthen, die doe ik er op, daarna folie weer. Maar die folie kan niet over de hele tattoo heen, want de folie verschuift steeds, dus volgens mij heb ik nu ook een paar plekjes met korstjes, maar dat is toch niet zó erg of wel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja kut he, dat had ik ook de eerste keer. Trust me, volgende keren gaat het minder. Gewoon een beetje op wat andere dingen letten, op je ademhaling, of gewoon gaan praten met iemand, dat helpt echt super. Heb er nu 3 en de laatste keer was nog minder pijnlijk dan de 2e keer^^
Ja idd, ik heb er ook nog folie op, heb 'm maandag laten bijwerken.Ik smeer er zelf calendulazalf op en dan plastic eroverheen, werkt echt super. Hij begint nu alleen heel erg te jeuken, zoo irritant
Maar dan is ie wel bijna genezen!
Als je de korstjes er maar niet af pulkt/krabt/what ever. Dan vallen ze er vanzelf af, kan wel zijn dat die plekjes wat lichter zijn, maar je tattoo artiest werkt die als het goed is gratis bij!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Okee, ik heb van die creme zelf gehaald, Bepanthen, die doe ik er op, daarna folie weer. Maar die folie kan niet over de hele tattoo heen, want de folie verschuift steeds, dus volgens mij heb ik nu ook een paar plekjes met korstjes, maar dat is toch niet zó erg of wel?
Idd, ook goed.. Joah, dat geeft op zich niet zo. Belangrijkste is dat ie vet blijft, en met dat folie lukt het dus goed. Maar idd, als je de korstjes er maar niet afkrabt ofzo, gewoon eraf laten vallen dan is alles oke.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Okee, ik heb van die creme zelf gehaald, Bepanthen, die doe ik er op, daarna folie weer. Maar die folie kan niet over de hele tattoo heen, want de folie verschuift steeds, dus volgens mij heb ik nu ook een paar plekjes met korstjes, maar dat is toch niet zó erg of wel?
als je et echt niet ziet zitten, kan je er nog een verdovend zalfje opsmerenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef MM-Luna het volgende:
27 maart mag ik voor een tattoo op de binnenkant van mijn pols en nu hoor ik allerlei horror verhalen hihi. Iets met veel pijn en alles, nog tips om de zit goed door te komen. Tis mijn eerste.
Heel mooi zo!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef Enfermera het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
(hier was de tribal net gezet ja)
Na:
[ afbeelding ]
(hier zijn de sterren bijgewerkt en is alles genezen)
Ben er echt blij mee, ziet er zooooveel beter uit^^
Ik zie het op zich wel zitten, anderen zien het minder zitten hehe.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:27 schreef boomaapje het volgende:
[..]
als je et echt niet ziet zitten, kan je er nog een verdovend zalfje opsmeren
Kan me voorstellen dat je er wel wat van voelt ja, maar vooraf goed eten helpt dus wel? Nog andere tips, hoorde al van iemand dat radio luisteren hielp en kletsenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:43 schreef saaw het volgende:
goed eten vantevoren. rustig ademen
het doet best een beetje pijn maar is echt niet vreselijk en het is sowieso de moeite waard
muziekje luisteren of iemand meenemen om mee te praten inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef MM-Luna het volgende:
Kan me voorstellen dat je er wel wat van voelt ja, maar vooraf goed eten helpt dus wel? Nog andere tips, hoorde al van iemand dat radio luisteren hielp en kletsen
Lezen! Ik pak altijd een van de mooie grote kunstboeken uit de tattooshop en als je daar helemaal in zit, vliegt de tijd voorbij. Kletsen helpt inderdaad ook goed.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef MM-Luna het volgende:
Kan me voorstellen dat je er wel wat van voelt ja, maar vooraf goed eten helpt dus wel? Nog andere tips, hoorde al van iemand dat radio luisteren hielp en kletsen
Ghehe lezen gebruik ik twee handen voor en de tattoo moet op de pols komenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Lezen! Ik pak altijd een van de mooie grote kunstboeken uit de tattooshop en als je daar helemaal in zit, vliegt de tijd voorbij. Kletsen helpt inderdaad ook goed.
en koffie/red bull.
Hij is echt briljant tot en met, en je weet het.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eindelijk ingekleurd!
[ afbeelding ]
Over een maandje ben ik er pas echt gelukkig mee, want dan gaat Karin hem hier en daar nog bijwerken.Er zijn nog wat stukjes waar ze duidelijk nog eens overheen mag. Maar verder ben ik heel tevreden. En blij, dat ik hem eindelijk heb!
Inkstitution
Edit: Hij zit niet scheef, ik zit scheef.
Heel mooi!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eindelijk ingekleurd!
[ afbeelding ]
Over een maandje ben ik er pas echt gelukkig mee, want dan gaat Karin hem hier en daar nog bijwerken.Er zijn nog wat stukjes waar ze duidelijk nog eens overheen mag. Maar verder ben ik heel tevreden. En blij, dat ik hem eindelijk heb!
Inkstitution
Yup, die van mij.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:50 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Heel mooi!
Had Inkstitution ook niet die koikarpers gedaan? Foto die hier ook in dit topic staat?
Mooie stijl!
Thanks! ^^quote:
Neehoor, dan is ie genezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:23 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ga in ieder geval NIET sporten vantevoren of zo, dat je gewoon goed uitgerust bent, geen spierpijn hebt en dan valt het wel mee.
Bij mij deed het vrij veel pijn, maar ik denk dat dat komt doordat ik die ochtend vrij intensief gesport had...
Maar anyway, woensdag avond is de tattoo gezet bij mij, en volgens mij is ie nu genezen. Ik had de folie twee dagen erop, geen korstjes gelukkig. Het is sinds gisteren aan het vervellen maar nu niet meer dus... Moet ik blijven smeren? Met Bepanthen of met uierzalf of iets anders?
mooi!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eindelijk ingekleurd!
[ afbeelding ]
Inkstitution
Kunnen best gebaseerd zijn op bestaande symbolen, hoeft niet perse geen betekenis te hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:23 schreef theKiD het volgende:
IMHO zijn het tribals. En tribals hebben geen betekenis.
De tweede is geinspireerd op de Triskel(l). Het teken van BRetagne. Google er maar eens op!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:55 schreef Rudieh het volgende:
weet iemand toevallig wat de betekenissen van deze symbolen zijn en of dit -al dan niet- tribals zijn? (heb er geen verstand van)
[ afbeelding ]
11 maart dus.. vroeg me al af wanneer ze eindelijk eens over gingen! Van het weekend was het nog helemaal leeg enzo bij het "nieuwe" pand.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef Spazzattack het volgende:
Voor alle mensen die mij eerder geholpen hebben met het zoeken naar een goede tattoo shop in Eindhoven. Nogmaals bedankt. Ik ben bij Dragon Tattoo langsgegaan en heb iets moois laten zetten daar.
Ik zal binnekort wel een aantal foto's maken, als ik een digitale camera kan bemachtigen.
p.s. voor de geinteresseerden: de verhuizing is 11 maart, vanaf die datum zullen ze verder gaan in het pand dat voorheen Magic Cherry's was.
Zeker met letters vind ik zwart stukken mooier. Less is dan more. Sowieso ben ik persoonlijk geen groot fan van kleur in sleeves, omdat het vaak zo kauwgomballerig oogt, als er weinig onderling verband zit in je sleeve. Maar dat ben ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:07 schreef Sentry het volgende:
Jah ik ben hardstikke aardig
Maar ik neem niet wat jullie mooi vinden, ik vraag alleen wat jullie mooi vinden!! Ik denk zelf dat je als je met letters gaat werken, zwart/donker veel mooier is!
In Groningen zit Rinto. Goede shop.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Markelientje het volgende:
He mensen,
Zit al een lange tijd te denken aan het laten zetten van een sleeve op de linkerarm in de Japanse stijl.
Nu heb ik zelf een idee in mijn hoofd hoe het er uit moet komen te zien, maar ben ik op zoek naar iemand die dit kan vertalen naar een afbeelding en kan zetten. Na diverse pogingen tot zoeken en rondneuzen kom ik er niet uit waar ik eventueel het beste terecht kan. Het liefst zoek ik iets in het Noorden ivm wonen, maar op zich maakt het niet zoveel uit.
Daarnaast zit ik met een vraag over het tatoeëren, hoe zit het met littekenweefsel? Ik heb een ongeveer 10x1 cm lang litteken over de schouder vanwege een operatie.
Je moet gewoon zorgen dat je goed uitgerust bent (dat scheelt soms echt enorm) en goed gegeten hebt. Een blikje cola (suikers) of een broodje kaas is altijd goed. En verder moet je je gewoon niet te druk maken om de pijnquote:Op maandag 3 maart 2008 00:23 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ga in ieder geval NIET sporten vantevoren of zo, dat je gewoon goed uitgerust bent, geen spierpijn hebt en dan valt het wel mee.
Bij mij deed het vrij veel pijn, maar ik denk dat dat komt doordat ik die ochtend vrij intensief gesport had...
Maar anyway, woensdag avond is de tattoo gezet bij mij, en volgens mij is ie nu genezen. Ik had de folie twee dagen erop, geen korstjes gelukkig. Het is sinds gisteren aan het vervellen maar nu niet meer dus... Moet ik blijven smeren? Met Bepanthen of met uierzalf of iets anders?
Die schijnt verhuist te zijn naar Burgum (Bergum in het NL). Om persoonlijke redenen niet mogelijk daar heen te gaan...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:18 schreef killingcupid het volgende:
[..]
In Groningen zit Rinto. Goede shop.
Inkstitution inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:34 schreef junkiexp het volgende:
Welke tattoo shop in Rotterdam kan een mooie ring tattoo op mijn ringvinger, en op die van mijn vriendin zetten ?
Prijs is niet belangrijk, het moet goed gebeuren.
Bedankt alvast voor de reacties.
Die bokkekop is iets wat ik zelf nooit op m'n lijf zou willen, maar je kan er volgens mij wel een toffe oldskool tat mee maken!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 06:17 schreef theKiD het volgende:
Eergisteren een mail gestuurd naar me tattooist (Jelle, Death or Glory) met 2 wensen voor de binnenkant van me onderbeen.
Dit moet erin verwerkt worden: De Bokkekop van de Sideburns (www.sideburns.nl) Daaromheen, een banner met me lidnummer.
En wat bloemen eromheen.
Dit alles in dezelfde oldskool-stijl als wat er op de buitenkant van me onderbeen staat
Weet je wel wat voor stijl je mooi vindt? Probeer dan eens te kijken of er een artiest is van wie je het werk goed vindt, en ontwerp samen met hem wat.. Dan heb je er zelf tenminste wat over te zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:56 schreef uppie83 het volgende:
Ik wil ook al 4 jaar een tattoo... kom alleen niet helemaal er uit wat er precies moet komen te staan.
Zo heb ik -tot nu toe- die gedachten over doodshoofden. Al vind ik een mexican skul weer wel mooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die bokkekop is iets wat ik zelf nooit op m'n lijf zou willen, maar je kan er volgens mij wel een toffe oldskool tat mee maken!
Ik wil over een tijdje oom eens een afspraak maken met Jelle.. zijn stijl voor vogeltjes is echt zo geweldig, en het kleurgebruik (veel rood-bruintinten) vind ik echt supermooi! Ben wel benieuwd of íe wat moois kan maken van die tribal op m'n onderrug zodat het wat meer bij een verder oldskool gedoe past.
Tja, het gaat meer om het woord toch? Denk dat je eerder ff bij de tattooeerder het lettertype moet uitzoeken wat je wilt hebben, en denk dat je toch ook wel ff kan uitleggen hoe en waar je het precies wilt hebben?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil binnenkort ook een tattoo nemen. Ik weet ook al welke, namelijk deze. Nu is mijn vraag of dit plaatje volstaat voor een tattoo-guy. Kan die aan de hand van dit plaatje hem ook preices zo op mijn hand plaatsen?
Als iemand nog een duidelijker plaatje heeft: GRAAG! En eeh, vinden jullie 't wat?
Ook al over nagedacht. En het wordt iets compleet anders. Plaatjes volgen als de tekening(en) van de tattooëerder af zijn. Hoe in Godsnaam spel je tattooëerder?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:08 schreef ASroma het volgende:
mag je je hand wel in je zak houden bij de sollicitatie
xD Daar zit ik ook altijd over in. Volgensmij gewoon tattooeerder.. als je het op google intypt komt het iig zo te staan, Van Dale kent alleen Tattoo of Tattooshop.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook al over nagedacht. En het wordt iets compleet anders. Plaatjes volgen als de tekening(en) van de tattooëerder af zijn. Hoe in Godsnaam spel je tattooëerder?
Leuk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Lyzio het volgende:
Ben van Ierse komaf. Keltisch kruis, iets in de trand van dit. Daar komt een lint doorheen, links beginnend, om het kruis heen en dan naar rechts met de tekst: Veritas & Aequitas.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Lyzio het volgende:
Ben van Ierse komaf. Keltisch kruis, iets in de trand van dit. Daar komt een lint doorheen, links beginnend, om het kruis heen en dan naar rechts met de tekst: Veritas & Aequitas.
Thanks (twee keerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Oh en het is:
tatoeëerder de (m.)
Jep.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Lyzio het volgende:
Keltie! Mooie tattoo man, ook al ben ik Ajacied, ik vind 'm prachtig.
Vraagje, wellicht een heel dom vraagje, maar "res non verba", betekend dat "geen woorden maar daden" ?
Tof!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep.
(Daden Geen Woorden letterlijk dan ey)
Mjah, daar kan je deze dingen niet echt mee maken eyquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:33 schreef theKiD het volgende:
En toch had je meer in de stijl moeten blijven die op je arm staatDas -mijns inziens- stukken mooier
Ook toevallig Boondock Saints liefhebber?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Lyzio het volgende:
Nee, heb er al 3. Zie andere post van mij in dit topic: Tattootopic deel 27quote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef calabi_yau het volgende:
Je eerste?
Zeker weten dat jij op den duur spijt gaat krijgen. Ook al ga je dat nu ontkennen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, heb er al 3. Zie andere post van mij in dit topic: Tattootopic deel 27
Ja dat is mogelijk, maar loop eens een tattooshop binnen. Daar zul je beter antwoord krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel ben je ongeveer kwijt als je zoiets op je schouder wil hebben...?
Is het uberhaupt mogelijk zoiets fijns mooi op je schouder te krijgen?
Fijn dat je me zo goed kent zeg!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Zeker weten dat jij op den duur spijt gaat krijgen. Ook al ga je dat nu ontkennen.
Jah dat zou ik opzich ook moeten doen, maar ik zou een dergelijke tattoo toch pas nemen als m'n arm ook echt uitgegroeid is (in de breedte dan). Ben nu 20 en verwacht dat dat nog wel ff duurt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, maar loop eens een tattooshop binnen. Daar zul je beter antwoord krijgen.
Even iets heel anders... hoeveel uur heeft de fokker hier er al op zitten; onder de naald?
Ikzelf: 20 uur voor 1,5 sleeve.
Rond de 28 meen ik.. Voor een halve sleeve en m'n rug.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, maar loop eens een tattooshop binnen. Daar zul je beter antwoord krijgen.
Even iets heel anders... hoeveel uur heeft de fokker hier er al op zitten; onder de naald?
6,5 uur, waarvan 0,5 uur bijwerken. Veel, veel, veeeeeeeeeeel te weinig ^_^quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Waarom? Het is een mooie tattoo en goed gezet.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Zeker weten dat jij op den duur spijt gaat krijgen. Ook al ga je dat nu ontkennen.
Voor alles wat ik nu heb ongeveer 3 uur, niet zo veel dusquote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Op je ruggengraat bedoel je? Verticaal? Of bedoel je het anders?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:35 schreef Spazzattack het volgende:
Ik ben pas een 30/45 minuten onder de naald geweest. Maar ik weet nu al dat het langer gaat worden. Dit omdat ik mijn hele familie op mijn lichaam wil laten zetten, de rechter arm voor mijn moeder, linker voor vaders, en de ruggengraat voor mij en mijn broertje. (Vrouw en kinderen komen wel als ik die een keer heb)
Maar ook even een vraagje over pijnlijke plekken. Zoals ik hierboven al besproken heb wil ik over het midden van mijn rug twee chinese tekens. Hoe pijnlijk wordt dit? Niet dat ik kleinzerig ben, maar ik zit er over te denken om deze twee tegelijk te laten zetten, dan ben ik er gewoon vanaf en kan ik deze zomer mijn stafteam en de kinderen bij scouting goed shockeren. (Ik schijn niet het type te zijn om iets van inkt te laten doen).
Die plek waar ik m'n revolvers heb staan, 100% puur genietenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef theKiD het volgende:
Nieren...Maar dat is alleen wat ik heb gehoord.. Geen ervaring mee.
Ik -denk- dat ik nu ongeveer 8 uur onder de naald heb mogen vertoeven.. Binnenkort weer een paar uur bij op laten tellen
Ohh, schaduwen! Mijn vriend heeft een tattoo op zijn zij, schaduwen vond hij echt verschrikkelijk. En hij kan goed tegen pijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die plek waar ik m'n revolvers heb staan, 100% puur genieten
Binnenkort worden ze ingeschaduwd
Mooie film inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:01 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ook toevallig Boondock Saints liefhebber?
Tot nu toe vond ik schaduwen altijd beter te doen dan het lijnenwerk.. Zowel op m'n rug als met de bovenarm.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh, schaduwen! Mijn vriend heeft een tattoo op zijn zij, schaduwen vond hij echt verschrikkelijk. En hij kan goed tegen pijn.
Ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik schaduwen altijd beter te doen dan het lijnenwerk.. Zowel op m'n rug als met de bovenarm.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Schaduwen op je ribben, over je hart heen. Dan wordt je ook nog eens naar van het getril in je maag en je hart en je longen. Dat is dus echt niet fijn
Is links niet de vrouwelijke kant en rechts de mannelijke kant in het tattoo wereldje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:35 schreef Spazzattack het volgende:
Ik ben pas een 30/45 minuten onder de naald geweest. Maar ik weet nu al dat het langer gaat worden. Dit omdat ik mijn hele familie op mijn lichaam wil laten zetten, de rechter arm voor mijn moeder, linker voor vaders, en de ruggengraat voor mij en mijn broertje. (Vrouw en kinderen komen wel als ik die een keer heb)
nopequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Is links niet de vrouwelijke kant en rechts de mannelijke kant in het tattoo wereldje?
Meeloperquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Is links niet de vrouwelijke kant en rechts de mannelijke kant in het tattoo wereldje?
huh?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ja 27 maart, maar dan met een leuk plaatjequote:
Is dat dan niet waarquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
zo'n zelfde verhaal als 'een piercing in je linker/rechter oor betekent dat je homo bent'
Jawel. Homo!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:50 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ja 27 maart, maar dan met een leuk plaatje![]()
[..]
Is dat dan niet waar![]()
![]()
Beide nieuwe sterretjes, volgens mijquote:Op maandag 24 maart 2008 14:05 schreef Nosh het volgende:
Dat ene sterretje ziet er een beetje wanky uit.
Tattoo Jan, gezet door Ramona. En ze zien er op de foto idd een beetje vreemd uit, in 't echt is dat nietquote:Op maandag 24 maart 2008 16:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waar ben je geweest Debsterr?
Nou, het is nog niet genezen dus er is nog niet alles over te zeggen.. heb zelf ook wel het idee dat bij de grootste nieuwe er een blurrie zit. Maar goed, eerst de genezing maar eens afwachten, en van heel dicht bij ziet het er sowieso anders uit dan vanaf een normale afstand.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:49 schreef Enfermera het volgende:
Echt niet joh? Het ziet er echt crooked uit zo...Mja, als het in het echt mooi recht is dan zijn ze super!
![]()
![]()
in de heemstedestraat te amsterdam?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tattoo Jan, gezet door Ramona. En ze zien er op de foto idd een beetje vreemd uit, in 't echt is dat niet.
Ik had ook sterren gezet die er niet mooi uitzagen, daar is altijd wat aan te doen. Heb ze laten bijwerken door iemand die er wel verstand van heeft, en die zien er een stuk beter uit. Dus niet alle hoop is vervlogen als ze er niet zo uitzien als je wiltquote:Op maandag 24 maart 2008 17:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, het is nog niet genezen dus er is nog niet alles over te zeggen.. heb zelf ook wel het idee dat bij de grootste nieuwe er een blurrie zit. Maar goed, eerst de genezing maar eens afwachten, en van heel dicht bij ziet het er sowieso anders uit dan vanaf een normale afstand.
Ik hoop er maar het beste van.
stiekem ben ik een beetje bang dat het er fucked up uit komt te zien, dus daarom zeg ik van alles zodat het minder erg lijkt dan het misschien is..
Kijk het even aan, voel je woensdag nog niet fit kan je beter afbellen.. Aangezien je jezelf geen plezier doet om verrot onder de naald te gaan..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:55 schreef MM-Luna het volgende:
Even een vraagje, aanstaande donderdagavond zou ik mijn tattoo laten zetten maar ik ben echt strontverkouden en sinds vandaag net van de koorts af. Heeft dit effect op de genezing van een tattoo, is het verstandiger om te gaan uitstellen of maakt het in principe weinig uit?
Afspraak gaat 45 minuten tot uurtje duren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijk het even aan, voel je woensdag nog niet fit kan je beter afbellen.. Aangezien je jezelf geen plezier doet om verrot onder de naald te gaan..
Ligt ook een beetje aan de duur van je afspraak gok ik (half uurtje zal gaan, bij mij zijn ze altijd 3uur)..
Zal wel niet, maar dat heb je toch meer zelf in de hand.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:29 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Afspraak gaat 45 minuten tot uurtje duren.
Vraag me meer af of het een goede genezing in de weg zou staan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal wel niet, maar dat heb je toch meer zelf in de hand.
Ik gaf je alleen een goede tip mee dat je niet moet gaan tattoeren als je jezelf nog ziek voelt
Goed zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:09 schreef Debsterr het volgende:
Dank je wel iedereen voor de hoopvolle woorden. Zorgt dat ik een stuk minder bang voor het resultaat ben nu
.
Nice nicequote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef Nosh het volgende:
Shitty fotocamera en belichting en die verschrikkelijk kut glanzende pleisterspray-alert
[ afbeelding ]
Nieuwe. En ja, dat hapje eruit hoort.
[ afbeelding ]
En oude bijgewerkt.
Tofquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef Nosh het volgende:
Shitty fotocamera en belichting en die verschrikkelijk kut glanzende pleisterspray-alert
[ afbeelding ]
Nieuwe. En ja, dat hapje eruit hoort.
[ afbeelding ]
En oude bijgewerkt.
Oh my, voorbestemd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef Enfermera het volgende:
Mijn nieuwe, links op mn buik:
[ afbeelding ]
^^Ben er echt zooo blij mee! Bij mij is ie wel gewoon helemaal 'heel', geen gaatje zoals bij Nosh
Wilde 'm in eerste instantie ook op mn pols maar heb dat toch niet gedaan ivm werk enzo, en vind 'm op mn buik eigenlijk een stuk mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |