hehe coole sugar skull ! ben benieuwd naar het eind resultaatquote:Op maandag 4 februari 2008 16:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Inkstitution!Karin heeft voor mij een hele mooie Mexican skull getekend en de outlines staan nu op mijn rug.
Even een hele snelle en slechte foto van mijn rug: klik!
Over drie weken kleurt ze hem in.
p.s. auw D:
Oooh die is ook mooi!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Inkstitution!Karin heeft voor mij een hele mooie Mexican skull getekend en de outlines staan nu op mijn rug.
Even een hele snelle en slechte foto van mijn rug: klik!
Over drie weken kleurt ze hem in.
p.s. auw D:
http://www.tattoomania.nl/quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:05 schreef Thomasumo het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede artist voor kleurrijk newschool werk?
Ik zie alleen maar bloemen, tribal en ander standaard flashwerk. Niet bepaald kleurrijk newschool werk. Waarom raad je precies deze aan?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:40 schreef Thomasumo het volgende:
en ander standaard flashwerk. Niet bepaald kleurrijk newschool werk.
Kijk je wel goed?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:40 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar bloemen, tribal en ander standaard flashwerk. Niet bepaald kleurrijk newschool werk. Waarom raad je precies deze aan?
Wat zij zegt..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Plus dat het en van de beste van Nederland is. Met een beetje tattookennis had je dit moeten weten.
Ohh wat mooi!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Dat een goudvis een karper is, maakt alle karpers nog geen goudvis.
Mijn vis:
[ afbeelding ]
Mag ik zeggen dat deze niet mooi gezet is?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef boomaapje het volgende:
Dit is de mijn:
[ afbeelding ]
Staat er nu al een half jaartje op ongeveer.
En ooit komt er nog wel wat bij.
die is prachtig!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Dat een goudvis een karper is, maakt alle karpers nog geen goudvis.
Mijn vis:
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ohh wat mooi!
Nu wil ik ook weer
Zeg jongedame, als ik tattookennis had gehad had ik dergelijke vraag niet op FOK of all places hoeven te stellen...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Plus dat het en van de beste van Nederland is. Met een beetje tattookennis had je dit moeten weten.
Hoe jij de tattoo na het zetten behandeld, maakt ook veel uit hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik ook!
Miukie, petje af voor Errol. Ik hoef er alleen maar te zitten.
Hmmm truequote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Zeg jongedame, als ik tattookennis had gehad had ik dergelijke vraag niet op FOK of all places hoeven te stellen...
Bel m op, of ga ff langs?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:57 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Zeg jongedame, als ik tattookennis had gehad had ik dergelijke vraag niet op FOK of all places hoeven te stellen...
Ik heb nu beter zitten kijken op die site. Fotos zijn een beetje raar ingedeeld. Ziet er heel vet uit. Ik hoor alleen iets over wachttijden? Ik wil graag nog voor de zomer onder de naalden. Iemand eventueel nog alternatieven?
Dragon tattoo. Maar ik weet niet of die nu in een herorganisatie zitten of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:40 schreef Spazzattack het volgende:
Veel gave ideetjes gezien hier.
Graag zou ik ook eens een tattoo laten zetten, liefst dit jaar nog voor juli. Heeft iemand nog tips voor een goede tattoo-shop in Eindhoven?
Het gaat mij niet om een bepaald persoon die bepaalde dingen goed kan want het is een heel simpel Japans character dat ik wil laten zetten.
Alvast bedankt voor eventuele tips.
Die zijn idd goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dragon tattoo. Maar ik weet niet of die nu in een herorganisatie zitten of zo.
Want ze gaan naar het pand waar eerst Magic Cherry's zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |