quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik wil een litteteken op m'n borst aanbrengen. Gewoon een vette streep, dwars.
Zijn er tattooshops in NL die littetekens aanbrengen?
Helder,quote:
Doe eens een linkje, als dat kan?! Ik ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Ik wilde even heel hard WHOOOOOOOOO-en
Slick Nico wil met mijn backpiece aan de slag! En hij gaat er tijd voor maken
En ik ben blij
En ik doe
en neem nu een chillpill !
Een linkje naar wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Doe eens een linkje, als dat kan?! Ik ben wel nieuwsgierig
Ik hoop dan dat het een beetje blijft zitten op je wreef.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:49 schreef 2h2h het volgende:
ik heb mijn tattoo laten zetten !!!
ik heb de naam van mijn dochter op de wreef van mijn voet staan met 3 bloemen eromheen.
ik heb hem niet in gekleurd maar grijs zwart gelaten.
De pijn viel me reuze mee had echt veel erger verwacht !!!
Oh, sorry mopquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Naar hem.. Foto's enzo.
de wreef is boven op je voet waarom zou dat niet blijven zitten??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:47 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat het een beetje blijft zitten op je wreef.
Schuurt altijd zo een beetje als je in je schoen stapt, of je sokken aandoet en is altijd wat slijtgevoelig. Heb op m'n tenen ook iets maar dat is echt al een heel eind weggvaagd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:47 schreef 2h2h het volgende:
[..]
de wreef is boven op je voet waarom zou dat niet blijven zitten??
En wat als ze nu alleen nog maar bagger cd's uitbrengen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan weer meer geschikt om totaal op te vullen met ietsIk zit te denken aan dit patroon:
[ afbeelding ]
En dan alleen die lijnen in het zwart over de hele kuit heen.
idee gestolen van NOSH
De zanger Ian Curtis is ook pas 27 jaar dood ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En wat als ze nu alleen nog maar bagger cd's uitbrengen?
Slechte TVP, ik weet het...
Thanx.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Siegfried het volgende:
HAL9000S, mooie tattoo van jou in de OP!
Zei toch dat het een slechte TVP was.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De zanger Ian Curtis is ook pas 27 jaar dood ofzo![]()
![]()
[..]
Thanx.
tjah na 5 jaar zag de tattoo op mijn rug ook minder mooi uit dan int begin.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef saaw het volgende:
2 mensen die ik ken hebben ook tatt's op hun voeten en die beginnen er [na ongeveer 3 jaar] toch ook wel minder mooi uit te zien
Ik vind hem heel mooiquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:34 schreef boomaapje het volgende:
Dit is de mijn:
[ afbeelding ]
Staat er nu al een half jaartje op ongeveer.
En ooit komt er nog wel wat bij.
Neuh ik was inderdad verkeerd, wreef zit hoog op je voet en niet meer naar opzij. En bij navraag 'slijt' die plek 'normaal'. My badquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef 2h2h het volgende:
[..]
tjah na 5 jaar zag de tattoo op mijn rug ook minder mooi uit dan int begin.
op je voet meer slijten vind ik raar je hebt toch sokken aan??
en op je rug zit een trui en daar schuur je me langs de bank etc.
dus lijkt me niet waarschijnlijk dat deze meer slijt maar jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |