Jep.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Lyzio het volgende:
Keltie! Mooie tattoo man, ook al ben ik Ajacied, ik vind 'm prachtig.
Vraagje, wellicht een heel dom vraagje, maar "res non verba", betekend dat "geen woorden maar daden" ?
Tof!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep.
(Daden Geen Woorden letterlijk dan ey)
Mjah, daar kan je deze dingen niet echt mee maken eyquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:33 schreef theKiD het volgende:
En toch had je meer in de stijl moeten blijven die op je arm staatDas -mijns inziens- stukken mooier
Ook toevallig Boondock Saints liefhebber?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Lyzio het volgende:
Ben van Ierse komaf. Keltisch kruis, iets in de trand van dit. Daar komt een lint doorheen, links beginnend, om het kruis heen en dan naar rechts met de tekst: Veritas & Aequitas.
Nee, heb er al 3. Zie andere post van mij in dit topic: Tattootopic deel 27quote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef calabi_yau het volgende:
Je eerste?
Zeker weten dat jij op den duur spijt gaat krijgen. Ook al ga je dat nu ontkennen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, heb er al 3. Zie andere post van mij in dit topic: Tattootopic deel 27
Ja dat is mogelijk, maar loop eens een tattooshop binnen. Daar zul je beter antwoord krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel ben je ongeveer kwijt als je zoiets op je schouder wil hebben...?
Is het uberhaupt mogelijk zoiets fijns mooi op je schouder te krijgen?
Fijn dat je me zo goed kent zeg!quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Zeker weten dat jij op den duur spijt gaat krijgen. Ook al ga je dat nu ontkennen.
Jah dat zou ik opzich ook moeten doen, maar ik zou een dergelijke tattoo toch pas nemen als m'n arm ook echt uitgegroeid is (in de breedte dan). Ben nu 20 en verwacht dat dat nog wel ff duurt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, maar loop eens een tattooshop binnen. Daar zul je beter antwoord krijgen.
Even iets heel anders... hoeveel uur heeft de fokker hier er al op zitten; onder de naald?
Ikzelf: 20 uur voor 1,5 sleeve.
Rond de 28 meen ik.. Voor een halve sleeve en m'n rug.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, maar loop eens een tattooshop binnen. Daar zul je beter antwoord krijgen.
Even iets heel anders... hoeveel uur heeft de fokker hier er al op zitten; onder de naald?
6,5 uur, waarvan 0,5 uur bijwerken. Veel, veel, veeeeeeeeeeel te weinig ^_^quote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Waarom? Het is een mooie tattoo en goed gezet.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Zeker weten dat jij op den duur spijt gaat krijgen. Ook al ga je dat nu ontkennen.
Voor alles wat ik nu heb ongeveer 3 uur, niet zo veel dusquote:Op zondag 16 maart 2008 21:57 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |