Kuit is op zich ook wel een goed idee.... ik vind het alleen een beetje zonde omdat ik daar iets groters op wil zetten en gebruik wil maken van het hele vlak, mischien de voorkant van m'n scheen wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
oh wauw!![]()
Doe op je kuit! Of is die al vol
Vind dat echt een mooie tattoo plek, bij mannenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef HAL9000S het volgende:
Kuit is op zich ook wel een goed idee.... ik vind het alleen een beetje zonde omdat ik daar iets groters op wil zetten en gebruik wil maken van het hele vlak, mischien de voorkant van m'n scheen wel.
Voorkant scheenbeen? Vind het ook wel wat hebben idd, niet om helemaal vol te hebben maar puur voor een wat kleinere afbeelding.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef Scandalous het volgende:
hee kijk eens aan, een nieuwe!
[..]
Vind dat echt een mooie tattoo plek, bij mannen![]()
De kuit! Lekkere mannenkuitenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Voorkant scheenbeen? Vind het ook wel wat hebben idd, niet om helemaal vol te hebben maar puur voor een wat kleinere afbeelding.
Ja die vind ik dan weer meer geschikt om totaal op te vullen met ietsquote:
Jee wat subtielquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan weer meer geschikt om totaal op te vullen met ietsIk zit te denken aan dit patroon:
[ afbeelding ]
En dan alleen die lijnen in het zwart over de hele kuit heen.
idee gestolen van NOSH
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:30 schreef sproetjes het volgende:
lol ik sta in de op
en dit was tevens ook een tvp
Nee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:24 schreef MissBliss het volgende:
Scandalous: Ik geloof dat ik in een ander topic las dat jij je tattoo hebt laten zetten door die ene Suicide Girl (Samantha?) Bij welke shop werkt die?
Tattoo convention Amsterdam is gewoon weer in de Rai dit jaar toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Voor de liefhebbers; hier de data dat Lionel van Out of Step tattoo in NL te vinden is:
May 30th,31st & june 1st 2008:
International TATTOO convention Amsterdam, HOLLAND.
To book a session, get in touch with me directly, fast! el.fahy@free.fr
------------------------------------------------------------------------------------------
From June 2nd to 7th 2008:
25 TO LIFE tattoo, Rotterdam, HOLLAND.
To book a session, get in touch with Slicknick directly, fast!
25 TO LIFE TATTOOS, Pannekoekstraat 33a, 3011 LC Rotterdam,Hollande.
Phone : 0031 (0)6 14362531
http://www.25tolifetattoos.com/
Ah, verkeerd begrepen dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee?Samantha is een piercer, bij Dare2Wear
wat is je plan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |