Ja, daar ga ik als 't goed is heenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoo Ser Conventie
Datum: Zondag 25 november 2007
Entree: 8 euro (tot 12 jaar gratis)
Doors open: 12.00 - 20.00 uur
Extra info: andy@tattooser.nl of
+31 (0) 6 19356859 / +31 (0) 6 22223434
Sorry voor de miniscule flyer, maar voor meer info zie: http://www.tattooser.nl/conventions/index.php
Is nie mijn artist schatquote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaa maar dat zegt iedereen over zn eigen tattoo artist(is ook wel logisch
)
Ik ga binnenkort ook naar Jellequote:Op woensdag 7 november 2007 20:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is nie mijn artist schat![]()
Mijnes zit in Tilburg. Dead or Glory![]()
Jelle Rocks!![]()
Euh.. Jah? Dus?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef birdydontfly het volgende:
je hebt een voetbal club op je rug. 2x!
Die kaassterquote:Op donderdag 8 november 2007 08:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook naar Jelle![]()
Trust me.. zoveel pijn als ik heb gehad, laatste keer, kun je niet gehad hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
Gisteren de mijne laten zetten, eentje op mijn onderarm en eentje op mijn kuit. Mijn eerste keer en heb de pijn tijdens het zetten echt enorm onderschat. Ik heb nu alleen nog maar de lijnen staan en die op mijn arm is deels ingekleurd dus ik ga nog een keertje terug en dan met verdoving. Anders houd ik het echt niet meer...
Ahhh, die maakt idd wel toffe dingen jaquote:Op woensdag 7 november 2007 20:53 schreef theKiD het volgende:
Is nie mijn artist schat![]()
Mijnes zit in Tilburg. Dead or Glory![]()
Jelle Rocks!![]()
Die is uiteraard hier in de studio gezet en niet bij Jelle.quote:
Had wel door dat die niet door Jelle is gezet, maare.. Hier in de studio? Waar is hier? Ben je zelf tattoo artiest? Zo ja.. willik wel eens wat meer van je zienquote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die is uiteraard hier in de studio gezet en niet bij Jelle.Kwam er pas later achter dat we hier in de stad kaaswinkel 'De Ster' hebben.
![]()
Neeeeeeee, zal ik maar niet doen ook! Maar koffiezetten en in agenda's schrijven kan ik wel. Zie m'n linkje.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Had wel door dat die niet door Jelle is gezet, maare.. Hier in de studio? Waar is hier? Ben je zelf tattoo artiest? Zo ja.. willik wel eens wat meer van je zien![]()
![]()
![]()
Schurende of knellende kleding? Allergische reactie op je zalf? Te dik gesmeerd? Iets ingekomen en een beginnende ontsteking? Wij kunnen het niet ruiken vanaf hier, dus ga bij zulke vragen altijd langs je tattooeerder! Tenzij het een eikel is, dan wordt het tijd om naar een andere te gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:29 schreef hierissieweer het volgende:
Uhh ff een vraagje, de tattoo op mijn kuit ziet er mooi uit, alleen het jeukt wat en de huid, die er (tot 5cm ong) ernaast licht voelt wat wat hard en dik aan is wat rooiig maar voeld niet warm of branderig aan. Wat kan dit zijn? Komt het van de tattoo van het scheren(het houd ook op op de plekken die niet geschoren zijn) of is het een reactie op de vaseline body creme die ik gebruik? (maar heb met die bodycreme geen reactie op mijn andere tattoo)
Heb je al een foto? Die voorbeelden die je in het vorige topic postte waren erg mooi.quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik word HELEMAAL gek van de jeuk op dit moment, ben als een gek op m'n nieuwe tattoo aan het blazenZaterdag weer terug om mijn arm af te maken.
het komt van het scheren in combinatie met de alcoholspul die er vervolgens veelvuldig oveheen is gegaan. Het is nu aan het helen, maar het jeukt enorm. Van de tattoo daar heb ik geen last!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Schurende of knellende kleding? Allergische reactie op je zalf? Te dik gesmeerd? Iets ingekomen en een beginnende ontsteking? Wij kunnen het niet ruiken vanaf hier, dus ga bij zulke vragen altijd langs je tattooeerder! Tenzij het een eikel is, dan wordt het tijd om naar een andere te gaan.
-edit- Hij staat er pas sinds gisteren.. Verwacht niet dat je huid gelijk vrolijken blij is. -edit-
Waarom moet een goeie in de buurt zitten? Als het voor altijd op je lijf zit lijkt het me niet belangrijk dat ie dichtbij zit.quote:Op maandag 12 november 2007 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn echt hele goede tattoshops in omgeving Rottrdam?
Daar heb ik mijn tweede tattoo inderdaad laten zetten.quote:Op maandag 12 november 2007 13:02 schreef Igraine het volgende:
Tattoo Jan is ook ok, in Rotterdam. Zit op de goudsesingel.
Ik zie wel wat schatje bedoelt, de rechterhand heeft nogal rare lange vingers als je het denkbeeldig door zou trekken hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:13 schreef HAL9000S het volgende:
In verhouding met de linker bedoel je? Dat lijkt idd zo op de foto, hij ziet er een stuk groter uit maar dat ligt aan de foto's. De mouwen waar de handen uit komen staan perfect symmetrisch tov elkaar op m'n pols, maar van de linkerhand zie je hem niet op allebei de pics omdat m'n arm wat gedraait is.
Er zit een verschil tussen een kleintje en een grote.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef Uncle het volgende:
pfff... niet echt mijn stijl maar ja, dat houdt je toch wel.
Wat is minder begrijp is dat ik heb anderhalf jaar nagedacht over een heel kleintje op mijn enkel, en jij doet tijdens het zetten nog van ontwerp veranderen...(maar ja, er zijn ook mensen die hun artist het laten verzinnen...)
Juist... jij snapt 'm. Ik heb 2 jaar rondgelopen met verschillende ideen na mijn eerste grote tattoo (complete sleeve rechterarm), en mede dankzij de creativiteit van de artiest zelf heeft dit een concrete vorm aangenomen. Met die tattoo als eindresultaat.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen een kleintje en een grote.
Mijn rugstuk veranderd per gesprek met de artiest, omdat het gaande weg vorm gaat krijgen en dergelijke.
Natuurlijk moet dat niet maar als er toch een goeie in de buurt zit waarom dan moeilijk doen!quote:Op maandag 12 november 2007 11:47 schreef n0a het volgende:
[..]
Waarom moet een goeie in de buurt zitten? Als het voor altijd op je lijf zit lijkt het me niet belangrijk dat ie dichtbij zit.
Goeie in Rotterdam, inkstitution en lux altera.
Woohoo, eindelijk weer eens iets vets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag is m'n tattoo afgemaakt en eindelijk heb ik wat pics. 't Is niet echt iets geworden wat ik in gedachten had maargoed..
Volgende week Vrijdag word de mijnes ingekleurd..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Woohoo, eindelijk weer eens iets vets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |