Nee, niet handig voor hem. Een goede artiest heeft echt wel meer expertise op dit gebeid dan een dokter en ik zou alsnog naar de desbetreffende artiest stappen bij problemen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lastig is natuurlijk wel dat als ik ga smeren, ik volgens de wet niet meer bij mij artiest kan aankloppen als er wat mis is. Dat is wel jammer. Handig voor hem, niet voor de klanten.
Ík ook, maar ja, juridisch gewauwel he..quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee, niet handig voor hem. Een goede artiest heeft echt wel meer expertise op dit gebeid dan een dokter en ik zou alsnog naar de desbetreffende artiest stappen bij problemen.
Nog wat anderen zijn Rinus (Middelburg) en z'n vrouw, Mr. Admiraal, BS Trading (een van de grotere tattoo-supplyers...)quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke OETLUL heeft tattoo FUCKING Bob gevraagd om mee te werken aan de richtlijn? Zie dankwoord begin pagina..
Ja und? Velen gebruiken ook nogsteeds vershoudfolie..quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ík ook, maar ja, juridisch gewauwel he..
GGD heeft de regels gemaakt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Klopt
En hoe is dat een protest?Ik ben
, dus volgens mij begrijp ik je niet zo goed
![]()
Nee. Niemand weet eigenlijk waar het op slaat.quote:Op zondag 2 september 2007 00:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
ParanoidEv, kan jij me uitleggen hoe het komt dat zalf (en alle varianten erop) nu taboe zijn en dat er nu met van die wondpleisters gewerkt moet gaan worden ?
Niet mijn smaak, maar het is wel een kunstwerk.quote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef NRK het volgende:
In 't andere tattootopic ook al gepost (in 't fotos forum) maar, hier nog een keertje
Afgelopen dinsdag bij Gerrit (Tattoomania) geweest. Ik post binnenkort nog wel es nieuwe foto's als ie helemaal genezen is.
ben er erg blij mee
Thanks. De lucht en het oogje heeft ongeveer 2,5 a 3 uur gekost.quote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar het is wel een kunstwerk.
Hoe lang is ie er mee bezig geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |