Ik vind het wel een vet ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik wil binnenkort eigenlijk wel uitbreiden, maar ik wil ook weer niet de boel verpesten wat ik nu heb.
Huidige situatie:
[afbeelding]
Nu zit ik te denken aan onderstaande, maar dan is het wel het resultaat dat ik nooit meer van het vierkantjes syndroom afkom.
[afbeelding]
Waarom wil ik er nou weer zo graag er wat bij hebben...![]()
![]()
Het heeft iets, maar ik ben toch niet echt volledig overtuigd dat het een verbetering is... de reden is simpel:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik wil binnenkort eigenlijk wel uitbreiden, maar ik wil ook weer niet de boel verpesten wat ik nu heb.
Huidige situatie:
[afbeelding]
Nu zit ik te denken aan onderstaande, maar dan is het wel het resultaat dat ik nooit meer van het vierkantjes syndroom afkom.
[afbeelding]
![]()
Dat vind ik stiekem eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Het heeft iets, maar ik ben toch niet echt volledig overtuigd dat het een verbetering is... de reden is simpel:
vind hem eigenlijk mooier zoals die nu is...
onder het motto "less is more", heb jij gewoon een geweldige tattoo!!!
Alle twee goede optie`s. IK zou niet kunnen kiezen tussen die twee nu. Maar zoals eerder gezegd: Less is more. Maar aan de andere kant vind ik in deze; "more" eigenlijk wel vet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Huidige situatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ben net drie dagen terug van mijn tweede! En wil nu alweer de derde. Ben alweer aan het tekenen en heb er alweer bijna twee af... Het is een verslaving...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef Suzziieee het volgende:
Ik weet inmiddels zeker dat mijn 2e tattoo er komt.
Ik, toch nog 8 jaar.. besef ik me nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:06 schreef Suzziieee het volgende:
Ja ik weet het.... heb de 2e ook een tijdje tegen kunnen houden
tussen mijn laatste 2 zat nog geen 6 maandenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik red de 8 maanden tot de tweede niet eens![]()
Dat hebben toch veel mensen met een piercing of tattoo? Er gevaarlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
![]()
Teng War?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:51 schreef Dimelo het volgende:
Wie weet hoe die celtische/lord of the rings achtige teksten heten? je hebt meerdere van die talen. wie weet er een paar van die namen?
Vast wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Dimelo het volgende:
zo een soort ja.
zijn er nogmeer van dit soort talen/ schrijfstijlen/schriften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |