Ik vind het wel een vet ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik wil binnenkort eigenlijk wel uitbreiden, maar ik wil ook weer niet de boel verpesten wat ik nu heb.
Huidige situatie:
[afbeelding]
Nu zit ik te denken aan onderstaande, maar dan is het wel het resultaat dat ik nooit meer van het vierkantjes syndroom afkom.
[afbeelding]
Waarom wil ik er nou weer zo graag er wat bij hebben...![]()
![]()
Het heeft iets, maar ik ben toch niet echt volledig overtuigd dat het een verbetering is... de reden is simpel:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik wil binnenkort eigenlijk wel uitbreiden, maar ik wil ook weer niet de boel verpesten wat ik nu heb.
Huidige situatie:
[afbeelding]
Nu zit ik te denken aan onderstaande, maar dan is het wel het resultaat dat ik nooit meer van het vierkantjes syndroom afkom.
[afbeelding]
![]()
Dat vind ik stiekem eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef anneloeke het volgende:
[..]
Het heeft iets, maar ik ben toch niet echt volledig overtuigd dat het een verbetering is... de reden is simpel:
vind hem eigenlijk mooier zoals die nu is...
onder het motto "less is more", heb jij gewoon een geweldige tattoo!!!
Alle twee goede optie`s. IK zou niet kunnen kiezen tussen die twee nu. Maar zoals eerder gezegd: Less is more. Maar aan de andere kant vind ik in deze; "more" eigenlijk wel vet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Huidige situatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik ben net drie dagen terug van mijn tweede! En wil nu alweer de derde. Ben alweer aan het tekenen en heb er alweer bijna twee af... Het is een verslaving...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef Suzziieee het volgende:
Ik weet inmiddels zeker dat mijn 2e tattoo er komt.
Ik, toch nog 8 jaar.. besef ik me nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:06 schreef Suzziieee het volgende:
Ja ik weet het.... heb de 2e ook een tijdje tegen kunnen houden
tussen mijn laatste 2 zat nog geen 6 maandenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik red de 8 maanden tot de tweede niet eens![]()
Dat hebben toch veel mensen met een piercing of tattoo? Er gevaarlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:14 schreef WaSTeiL het volgende:
![]()
Teng War?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:51 schreef Dimelo het volgende:
Wie weet hoe die celtische/lord of the rings achtige teksten heten? je hebt meerdere van die talen. wie weet er een paar van die namen?
Vast wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Dimelo het volgende:
zo een soort ja.
zijn er nogmeer van dit soort talen/ schrijfstijlen/schriften
Beetje afhankelijk hoe groot ie moet worden, en tenzij je maat kano hebt en je hele voet wil laten tatoeren is de ruimte vrij beperkt. Dan heb je kans dat het vrij snel een zooitje wordt.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk erover om op mn voet iets te laten zetten, het liefste de geboortedata van mn ouders in romeinse cijfers en die dan in elkaar over laten lopen. Weet iemand waar ik een ontwerp kan laten maken of kan vinden op Internet? Heb even gezocht op de bovenstaande links maar ik kan niks vinden.
Deze foto is echt een minuut nadat hij klaar was genomen, over een week of zo laat ik even een nieuwe foto zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:53 schreef Hukkie het volgende:
mooie tattoo, kijken hoe ie opdroogt.
Heb maat 44 of 45, er tussenin altijd. Kost het veel om een ontwerpje te maken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef Hukkie het volgende:
Beetje afhankelijk hoe groot ie moet worden, en tenzij je maat kano hebt en je hele voet wil laten tatoeren is de ruimte vrij beperkt. Dan heb je kans dat het vrij snel een zooitje wordt.
Ik ontwerp normaal gesproken bijna alleen tribals, maar kan wel een poging voor je wagen.
Gaaf!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Klik klik
Heel cool ontwerp van een back tattoo. Staan nog meer prachtige platen op deze site!
Volgens mij is dat het gevolg van branding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Is dit met witte inkt, of is dit met een andere techniek gedaan?
Nee, is witte inkt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het gevolg van branding.
Vraag minimaal ¤ 25 per ontwerp + foto. Afhankelijk van grootte, complexiteit en hoe lang ik ermee bezig ben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:06 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb maat 44 of 45, er tussenin altijd. Kost het veel om een ontwerpje te maken?
Been eraf...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:37 schreef CLRJ het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb 2 tattoos. 1 op mijn schouder en 1 op mijn onderbeen..een tribal net boven mijn enkel. En die heb ik een beetje onbewust en te snel gezet.Ik weet het, ik weet het dat het stom is en blablabla...maar weet iemand hoe ik die het beste kan verbergen i.v.m. mantelpakje?
ja, alleen is het wel een erg moeilijke kleur en blijft het eigenlijk nooit wit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan je dat net zo makkelijk laten zetten als zwarte inkt of andere kleuren eigenlijk...?
Als het een kleintje is kun ej er een pleistertje opdoen en dan een huidkleurige, iets dikkere panty aan? Valt alvast minder op dan zo'n donkere tattoo....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:37 schreef CLRJ het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb 2 tattoos. 1 op mijn schouder en 1 op mijn onderbeen..een tribal net boven mijn enkel. En die heb ik een beetje onbewust en te snel gezet.Ik weet het, ik weet het dat het stom is en blablabla...maar weet iemand hoe ik die het beste kan verbergen i.v.m. mantelpakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |