Ja dat. Maar dan pak je ook een voorbeeld....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Volgens mij een hartje met een 'banner' eroverheen, zo'n stuk uitgerold perkament zeg maar. Zoiets als dit, al vind ik deze persoonlijk niet heel erg mooi:
[afbeelding]
Sorry, eerste beste wat ik tegenkwamquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja dat. Maar dan pak je ook een voorbeeld....![]()
Misschien kun je hier rond vragen http://forum.tonsoftattoos.com/. Een "goeie" shop is overigens ook afhankelijk van wat je wil. De een heeft zo zijn andere specialiteiten tov de ander.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:36 schreef Duvekoater het volgende:
Weet iemand ook een goede tattooshop in de provincie Groningen? ben van plan binnenkort er een te laten zetten maar ik ken weinig tattooshops
Vind ik gelukkig ookquote:
succes met je werk, denk niet dat veel werkgevers daar om staan te springen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:27 schreef ma_jojo het volgende:
As promised..
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje wazig, iek weet..
Het is niet dat ik Rechten studeer ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:23 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
succes met je werk, denk niet dat veel werkgevers daar om staan te springen....
Snoes, dat is zalfquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:26 schreef katerwater het volgende:
Naast die ster op je hand ligt er precies poeder!
THX.... ik ben er ook erg trots op... hij heeft hem uit de losse hand getekend... geen plaatjes of wat dan ook...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:19 schreef Lips het volgende:
Die's wel heel mooi charmed_angel!
Is de voet nu echt z'n pijnlijke plek? Iedereen ervaart het anders dat is waar, zo heb ik geen pijn gehad met de tattoo zetten op mijn borst.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
THX.... ik ben er ook erg trots op... hij heeft hem uit de losse hand getekend... geen plaatjes of wat dan ook...
Op naar de derde.......En die laat ik weer bij Tattoo Jan zetten
![]()
En ooit ga ik deze nog uitbreiden richting mijn been
Het deed zeker meer pijn dan op mijn arm. Ik moest een aantal keer even goed op mijn kiezen bijtenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Is de voet nu echt z'n pijnlijke plek? Iedereen ervaart het anders dat is waar, zo heb ik geen pijn gehad met de tattoo zetten op mijn borst.
Kan je nog eens een foto maken van dichtbij? Sommige lijntjes zien er echt heel wobbly uit op deze foto.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn nieuwe tattoo op mijn voet... vanmiddag laten zetten... me is happy!
[afbeelding]
Bij Tattoo Jan in Rotterdam![]()
http://www.tattoo-studio.nl/NL/index.htm
Lekker danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:49 schreef Nebu het volgende:
Klachten Kleurstof gebruikt op tattoobeurs
Bacterie gevonden in tatoeage-inkt
De Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) waarschuwt mensen die onlangs
zijn getatoeëerd met twee tatoeagekleurstoffen. De inktsoorten zijn onder meer gebruikt op de Tattoo
Convention Amsterdam in de RAI. In de tatoeage-inkt is een schadelijke bacterie aangetroffen die voor infecties
kan zorgen. Mensen met een nieuwe tatoeage moeten contact opnemen met hun arts als ze een aanhoudende infectie/
of ziekteverschijnselen met koorts hebben. Het gaat om de stoffen Euro Sumi Outlining INK en Euro Sumi
Gray Wash. Bij de VWA zijn verschillende klachten binnengekomen van mensen die met deze stoffen zijn getatoeëerd.
De VWA heeft informatie over de producten doorgegeven aan de Europese Commissie. Andere EU-landen
zijn hiermee ook op de hoogte gebracht. Daarnaast hebben brancheorganisaties in een brief opgeroepen
om hun leden te informeren. Ook de Inspectie voor de gezondheidszorg, de Landelijke Huisartsen Vereniging
en het RIVM zijn ingelicht. Beide tatoeagekleurstoffen zijn niet in winkels in Nederland verkrijgbaar.
Ze worden rechtstreeks bij distributeurs in België of Engeland besteld en verhandeld op tatoeagebeurzen
en internet.
Bron: De Pers
Dat was wat er vooral naar voren kwam, na een kleine google sessie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:54 schreef Yorrit het volgende:
waarom zou zelf verminking verboden zijn?
Cheers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:26 schreef ParanoidEv het volgende:
http://www.bodypiercing-lifestyle.nl
Ik heb er nog nooit van gehoord en kan me ook geen verbod voorstellen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Cheers.
Leuk wel, de andere kant van Nederland. Zoals het hoort.
Dat verbod is dus bs, begrijp ik?
Lifestyle is top! Ik heb er mijn clithoodpiercing laten zetten... Jimmy (geloof ik) kwam ook meteen met een blikje cola aanzetten toen ik wat duizel was na afloop. Een zaak waar ik graag binnenloopquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef n0a het volgende:
Sandra van Lifestyle is echt super. Stelt je goed op je gemak en legt alles goed uit. Ontzettend lief ook.
Ben er alleen geweest voor mijn wenkbrauw piercing en labret, geen scarification.
www.elfwood.comquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef Handschoen het volgende:
Ze wil graag een (klassiek) elfje, je weet wel, met van die dunne vleugeltjes enzo die met har handen omhoog zit waartussen/boven enkele sterren en een maan hangen. (Ze weet precies wat ze wil). Aangezien het proces van plaatjes zoeken nog bezig is vroeg ik me af of iemand toevallig hier nog een site voor weet...
goeie mensen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 05:14 schreef Omnifacer het volgende:
Heeft iemand ervaring met die tattoosjop op de hoek van de Munt en die andere straat daar, richting Rembrandtplein?
Thanxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
www.elfwood.comMiljoenen elfjes in de aanbieding!
Op Elfwood kan iedereen zijn tekeningen en kunstwerken posten, of je nou heel slecht of heel goed bent. Het is daarom zeker even zoeken, maar ik heb er een héleboel plaatjes gevonden waar ik erg verliefd op ben.... Je kunt ook een Guided Tour volgen, die brengen je langs de mooiste en bijzonderste plekjes op Elfwoodquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Thanx,
maar daar staan een hoop, lijkt wel kindertekeningen tussen....
Maar wie weet
Nee zelf niet gehad, schuurt het niet heel erg met kleding er over heen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb vandaag een tattoo op mijn bovenarm laten zetten (een elf).Bij eerdere tattoo's moest ik ze altijd verzorgen met vasaline,ging ook altijd goed.Deze keer hebben ze er een pleisterspray over gedaan en hoef ik er verder niks meer aan te doen. Hij ziet er prima uit maar het voelt zo raar en onbeschermd dat ik verder niks hoef te doen.Ben bang dat ie niet mooi geneest ofzo.Iemand hier ervaring mee?
Sinds juni 2007 heeft de GGD deze nazorg zo verzonnen en verplicht aan ALLE studio's. Je hebt nog 3 vormen van afdekken; een soort niet-klevend wondverband (lijkt op die dingetjes die wel eens onder je gehakt zitten), de pleisterspray (zonder alcohol!!) en een 2e-huid-pleister.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb vandaag een tattoo op mijn bovenarm laten zetten (een elf).Bij eerdere tattoo's moest ik ze altijd verzorgen met vasaline,ging ook altijd goed.Deze keer hebben ze er een pleisterspray over gedaan en hoef ik er verder niks meer aan te doen. Hij ziet er prima uit maar het voelt zo raar en onbeschermd dat ik verder niks hoef te doen.Ben bang dat ie niet mooi geneest ofzo.Iemand hier ervaring mee?
Maar je hoeft toch niet per se uit deze twee te kiezen? Je tattooeeerder kan er eentje voor je maken precies zoals je hem zou willenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Twijfel twijfel.
De eerste is uitgebreider en stoerder maar wellicht niet helemaal engel-achtig en ik ben geen groot fan van tribals. De tweede is wat meer een engel, sierlijker/liefljker maar ook veel simpeler.
Ja dat zei een vriend van me ook al. We gaan binnenkort samen naar de Dragon. Weet je, ik wil gewoon mooie simpele sierlijke vleugels. Misschien iets abstract, maar wel dat je kunt zien dat het engelenvleugels zijn. Niet te veel veren en detail, want dan krijg je al snel zo'n gothic angel tattoo, en dara hou ik niet van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet per se uit deze twee te kiezen? Je tattooeeerder kan er eentje voor je maken precies zoals je hem zou willen
joh bizar.. is dat veranderd? tien jaar geleden mn tribal moest de hele tijd dik worden ingesmeerd met vaseline... maarja was ook bij tattoo bob katendrecht en daar GA IK NOOIT MEER NAARTOEquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sinds juni 2007 heeft de GGD deze nazorg zo verzonnen en verplicht aan ALLE studio's. Je hebt nog 3 vormen van afdekken; een soort niet-klevend wondverband (lijkt op die dingetjes die wel eens onder je gehakt zitten), de pleisterspray (zonder alcohol!!) en een 2e-huid-pleister.
Van de GGD mogen we geen folie meer gebruiken en we moeten de klanten vertellen dat ze NIETS meer mogen smeren. Veel zijn het hier niet mee eens, en het slaat ook nergens op. Een paar belangrijke mensen van de GGD hebben vast iets minder jarenlange ervaring met tattoo-nazorg...
Oh als het goed is heb je zelf ook een nazorgformulier gekregen (is verplicht) waarop dus staat hoe lang je spray er op kan/mag blijven, toch? en als het te droog wordt, gewoon een heel dun laagje smeren kan echt geen kwaad. Alleen niet met vaseline want dat is te dik. Beter uierzalf.
Dat was 10 jaar geleden ook al een succesrecept voor slechte genezing..quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
joh bizar.. is dat veranderd? tien jaar geleden mn tribal moest de hele tijd dik worden ingesmeerd met vaseline...
Da's inmiddels wel algemeen bekend mag ik hopenquote:dus Bob Katendrecht NIET HEEN GAAN!!
Ik vind het tot nu toe echt super werken,voelt veel beter dan dat gedoe met plastic enzo.Mijn tattoo ziet er ook veel mooier uit lijkt wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:23 schreef n0a het volgende:
[..]
Nee zelf niet gehad, schuurt het niet heel erg met kleding er over heen?
Moet je nog wel steeds wassen? Komt er vocht uit?
Ben nieuwschierig. Vind het zelf altijd zo'n geklooi met plastic folie enzo.
Thanks,ik heb idd zo'n formulier mee gehad.Mijn tattoo ziet er prima uit en voelt goed.Alleen ietsje droog dus denk dat ik wel een klein beetje uierzalf ga smeren.Kan calandun ook?Dat heb ik nu alleen in huis en vasaline dan,anders morgen ff halen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sinds juni 2007 heeft de GGD deze nazorg zo verzonnen en verplicht aan ALLE studio's. Je hebt nog 3 vormen van afdekken; een soort niet-klevend wondverband (lijkt op die dingetjes die wel eens onder je gehakt zitten), de pleisterspray (zonder alcohol!!) en een 2e-huid-pleister.
Van de GGD mogen we geen folie meer gebruiken en we moeten de klanten vertellen dat ze NIETS meer mogen smeren. Veel zijn het hier niet mee eens, en het slaat ook nergens op. Een paar belangrijke mensen van de GGD hebben vast iets minder jarenlange ervaring met tattoo-nazorg...
Oh als het goed is heb je zelf ook een nazorgformulier gekregen (is verplicht) waarop dus staat hoe lang je spray er op kan/mag blijven, toch? en als het te droog wordt, gewoon een heel dun laagje smeren kan echt geen kwaad. Alleen niet met vaseline want dat is te dik. Beter uierzalf.
Voor de geïnteresseerden; de richtlijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er komt bij mij echt zo lang nog vocht uit. Gewoon wondvocht. Ja, is dat bloed? Hmm, technisch gezien is wondvocht witte bloedcellen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja met dat tot-het-niet meer-bloed laten we soms ook wel eens klanten minutenlang zitten met een doekje oid.
Wij gebruiken op dit moment eigenlijk alle 3 de methoden en kijken met welke we het beste resultaat krijgen.
Ikzelf heb alleen nog maar de 2e-huid-pleister getest, maar ik had hem helemaal krom opgeplakt![]()
Voorlopig kan ikzelf niks meer testen omdat ik moet zwemmen voor m'n stage. Kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |