abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52068359
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Volgens mij een hartje met een 'banner' eroverheen, zo'n stuk uitgerold perkament zeg maar. Zoiets als dit, al vind ik deze persoonlijk niet heel erg mooi:

[afbeelding]
Ja dat. Maar dan pak je ook een voorbeeld....
pi_52088016
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja dat. Maar dan pak je ook een voorbeeld....
Sorry, eerste beste wat ik tegenkwam
I had a signature once. It was awful.
pi_52116206
Wil zelf ook al 'n tijdje heel graag 'n tattoe maar wil 't eigenlijk beschaafd en netjes houden. Ook wil ik een tattoe waar bv een betekenis achter zit en't hoeft geen joekel te zijn.

Zat al aan m'n sterrenbeeld te denken (weegschaal) maar om 'n weegschaal te laten zetten is ook alweer zoiets dus 't moet dan wel 'n beetje apart uitzien. Heeft iemand hier misschien n voorbeeld van ofzo?
pi_52140140
Weet iemand ook een goede tattooshop in de provincie Groningen? ben van plan binnenkort er een te laten zetten maar ik ken weinig tattooshops
"Nait slecht mien jong"
pi_52148668
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:36 schreef Duvekoater het volgende:
Weet iemand ook een goede tattooshop in de provincie Groningen? ben van plan binnenkort er een te laten zetten maar ik ken weinig tattooshops
Misschien kun je hier rond vragen http://forum.tonsoftattoos.com/. Een "goeie" shop is overigens ook afhankelijk van wat je wil. De een heeft zo zijn andere specialiteiten tov de ander.
pi_52186365
Heb mn tattoo op mn hand en op mn pols donderdag laten bijwerken, zo mooi .
Morgen picssss .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_52276602
As promised..

Beetje wazig, iek weet..
pi_52276640
Wel tof
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_52276684
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 02:29 schreef AFX. het volgende:
Wel tof
Vind ik gelukkig ook .
pi_52305844
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 02:27 schreef ma_jojo het volgende:
As promised..

[afbeelding]

[afbeelding]

Beetje wazig, iek weet..
succes met je werk, denk niet dat veel werkgevers daar om staan te springen....
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_52305900
Naast die ster op je hand ligt er precies poeder!
pi_52320420
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:23 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

succes met je werk, denk niet dat veel werkgevers daar om staan te springen....
Het is niet dat ik Rechten studeer ofzo .
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:26 schreef katerwater het volgende:
Naast die ster op je hand ligt er precies poeder!
Snoes, dat is zalf .
pi_52334504
Mijn nieuwe tattoo op mijn voet... vanmiddag laten zetten... me is happy!

Bij Tattoo Jan in Rotterdam

http://www.tattoo-studio.nl/NL/index.htm

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2007 17:05:39 ]
  maandag 13 augustus 2007 @ 17:19:12 #264
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52334824
Die's wel heel mooi charmed_angel!

[ Bericht 4% gewijzigd door Lips op 13-08-2007 17:28:51 (typo) ]
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52335258
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:19 schreef Lips het volgende:
Die's wel heel mooi charmed_angel!
THX.... ik ben er ook erg trots op... hij heeft hem uit de losse hand getekend... geen plaatjes of wat dan ook...

Op naar de derde....... En die laat ik weer bij Tattoo Jan zetten

En ooit ga ik deze nog uitbreiden richting mijn been

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2007 17:35:56 ]
pi_52335428
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

THX.... ik ben er ook erg trots op... hij heeft hem uit de losse hand getekend... geen plaatjes of wat dan ook...

Op naar de derde....... En die laat ik weer bij Tattoo Jan zetten

En ooit ga ik deze nog uitbreiden richting mijn been
Is de voet nu echt z'n pijnlijke plek? Iedereen ervaart het anders dat is waar, zo heb ik geen pijn gehad met de tattoo zetten op mijn borst.
pi_52335784
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Is de voet nu echt z'n pijnlijke plek? Iedereen ervaart het anders dat is waar, zo heb ik geen pijn gehad met de tattoo zetten op mijn borst.
Het deed zeker meer pijn dan op mijn arm. Ik moest een aantal keer even goed op mijn kiezen bijten Maar op een gegeven moment werd het gewoon minder... Het was geen vervelende pijn
pi_52351248
Klachten Kleurstof gebruikt op tattoobeurs
Bacterie gevonden in tatoeage-inkt

De Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) waarschuwt mensen die onlangs
zijn getatoeëerd met twee tatoeagekleurstoffen. De inktsoorten zijn onder meer gebruikt op de Tattoo
Convention Amsterdam in de RAI. In de tatoeage-inkt is een schadelijke bacterie aangetroffen die voor infecties
kan zorgen. Mensen met een nieuwe tatoeage moeten contact opnemen met hun arts als ze een aanhoudende infectie/
of ziekteverschijnselen met koorts hebben. Het gaat om de stoffen Euro Sumi Outlining INK en Euro Sumi
Gray Wash. Bij de VWA zijn verschillende klachten binnengekomen van mensen die met deze stoffen zijn getatoeëerd.
De VWA heeft informatie over de producten doorgegeven aan de Europese Commissie. Andere EU-landen
zijn hiermee ook op de hoogte gebracht. Daarnaast hebben brancheorganisaties in een brief opgeroepen
om hun leden te informeren. Ook de Inspectie voor de gezondheidszorg, de Landelijke Huisartsen Vereniging
en het RIVM zijn ingelicht. Beide tatoeagekleurstoffen zijn niet in winkels in Nederland verkrijgbaar.
Ze worden rechtstreeks bij distributeurs in België of Engeland besteld en verhandeld op tatoeagebeurzen
en internet.

Bron: De Pers
pi_52354318
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn nieuwe tattoo op mijn voet... vanmiddag laten zetten... me is happy!

[afbeelding]

Bij Tattoo Jan in Rotterdam

http://www.tattoo-studio.nl/NL/index.htm
Kan je nog eens een foto maken van dichtbij? Sommige lijntjes zien er echt heel wobbly uit op deze foto.
pi_52363725
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:49 schreef Nebu het volgende:
Klachten Kleurstof gebruikt op tattoobeurs
Bacterie gevonden in tatoeage-inkt

De Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) waarschuwt mensen die onlangs
zijn getatoeëerd met twee tatoeagekleurstoffen. De inktsoorten zijn onder meer gebruikt op de Tattoo
Convention Amsterdam in de RAI. In de tatoeage-inkt is een schadelijke bacterie aangetroffen die voor infecties
kan zorgen. Mensen met een nieuwe tatoeage moeten contact opnemen met hun arts als ze een aanhoudende infectie/
of ziekteverschijnselen met koorts hebben. Het gaat om de stoffen Euro Sumi Outlining INK en Euro Sumi
Gray Wash. Bij de VWA zijn verschillende klachten binnengekomen van mensen die met deze stoffen zijn getatoeëerd.
De VWA heeft informatie over de producten doorgegeven aan de Europese Commissie. Andere EU-landen
zijn hiermee ook op de hoogte gebracht. Daarnaast hebben brancheorganisaties in een brief opgeroepen
om hun leden te informeren. Ook de Inspectie voor de gezondheidszorg, de Landelijke Huisartsen Vereniging
en het RIVM zijn ingelicht. Beide tatoeagekleurstoffen zijn niet in winkels in Nederland verkrijgbaar.
Ze worden rechtstreeks bij distributeurs in België of Engeland besteld en verhandeld op tatoeagebeurzen
en internet.

Bron: De Pers
Lekker dan
† The 3 Kings †
pi_52366000
DIe van mij is weer bijgewerkt, en lekker zwart
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_52412185
Even een vraagje.

Ik zit sterk te denken aan een Scarification/Tattoo combinatie, op mijn linkerarm.
Is al een idee dat langer door mijn hoofd speelt (vier stroken, die vullen met diverse kleine designs), maar ik werd laatst gelinkt naar een dergelijke combinatie op BME, en dat was een flink 'woah'-moment.

Maar klopt het dat het verboden is in Nederland, onder het mom van zelf-verminking? Voordat ik überhaupt verder ga oriënteren?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52412218
waarom zou zelf verminking verboden zijn?
pi_52412295
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:54 schreef Yorrit het volgende:
waarom zou zelf verminking verboden zijn?
Dat was wat er vooral naar voren kwam, na een kleine google sessie.

Over het waarom: tja. Het is even permanent als een tattoo, alleen de nazorg vereist meer aandacht, en de kans op infecties is groter. Maar om daar nu een verbod aan te hangen..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52412365
ja ik kan me wel voorstellen dat snijden/branden in andermans lichaam zonder medische achtergrond niet is toegestaan
pi_52416221
quote:
Cheers.

Leuk wel, de andere kant van Nederland. Zoals het hoort.

Dat verbod is dus bs, begrijp ik?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_52417058
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Nosh het volgende:

[..]

Cheers.

Leuk wel, de andere kant van Nederland. Zoals het hoort.

Dat verbod is dus bs, begrijp ik?
Ik heb er nog nooit van gehoord en kan me ook geen verbod voorstellen.
pi_52463449
Sandra van Lifestyle is echt super. Stelt je goed op je gemak en legt alles goed uit. Ontzettend lief ook.
Ben er alleen geweest voor mijn wenkbrauw piercing en labret, geen scarification.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:44:53 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52464357
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef n0a het volgende:
Sandra van Lifestyle is echt super. Stelt je goed op je gemak en legt alles goed uit. Ontzettend lief ook.
Ben er alleen geweest voor mijn wenkbrauw piercing en labret, geen scarification.
Lifestyle is top! Ik heb er mijn clithoodpiercing laten zetten... Jimmy (geloof ik) kwam ook meteen met een blikje cola aanzetten toen ik wat duizel was na afloop. Een zaak waar ik graag binnenloop

Ow, Nosh... Als je dan toch in de buurt bent
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52583361
Ok, ik heb geen kennis van tattoo's dus bij deze een enkel vraagje aangezien ik mn vriendin er één voor dr verjaardag wil geven ...(En nee ik vraag niet hoeveel het zou gaan kosten )

Ze wil graag een (klassiek) elfje, je weet wel, met van die dunne vleugeltjes enzo die met har handen omhoog zit waartussen/boven enkele sterren en een maan hangen. (Ze weet precies wat ze wil ). Aangezien het proces van plaatjes zoeken nog bezig is vroeg ik me af of iemand toevallig hier nog een site voor weet...

Daarnaast weet ik natuurlijk dat er heel veel soorten stijlen zijn en dat de ene tatoo-eerder een andere stijl heeft als de andere. Vandaar ook mijn vraag van als het gaat over het boven beschreven plaatje (hoop dat het een beetje duidelijk is) wat/wie/waar raden jullie dan aan? (Komen zelf uit Dordrecht)
Have fun...
pi_52583406
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef Handschoen het volgende:
Ze wil graag een (klassiek) elfje, je weet wel, met van die dunne vleugeltjes enzo die met har handen omhoog zit waartussen/boven enkele sterren en een maan hangen. (Ze weet precies wat ze wil ). Aangezien het proces van plaatjes zoeken nog bezig is vroeg ik me af of iemand toevallig hier nog een site voor weet...
www.elfwood.com Miljoenen elfjes in de aanbieding!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:56:17 #283
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_52583991
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 05:14 schreef Omnifacer het volgende:
Heeft iemand ervaring met die tattoosjop op de hoek van de Munt en die andere straat daar, richting Rembrandtplein?
goeie mensen!
ik heb daar mijn piercings en tatt's allemaal laten zetten en ben dik tevreden
enge probleem is dat het vaal druk is, dus een afspraak maken is wel verstandig
an urge to help mankind overcomes me
pi_52584322
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:28 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

www.elfwood.com Miljoenen elfjes in de aanbieding!
Thanx ,

maar daar staan een hoop, lijkt wel kindertekeningen tussen....

Maar wie weet
Have fun...
pi_52584766
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Thanx ,

maar daar staan een hoop, lijkt wel kindertekeningen tussen....

Maar wie weet
Op Elfwood kan iedereen zijn tekeningen en kunstwerken posten, of je nou heel slecht of heel goed bent. Het is daarom zeker even zoeken, maar ik heb er een héleboel plaatjes gevonden waar ik erg verliefd op ben.... Je kunt ook een Guided Tour volgen, die brengen je langs de mooiste en bijzonderste plekjes op Elfwood
pi_52854677
Ik heb vandaag een tattoo op mijn bovenarm laten zetten (een elf).Bij eerdere tattoo's moest ik ze altijd verzorgen met vasaline,ging ook altijd goed.Deze keer hebben ze er een pleisterspray over gedaan en hoef ik er verder niks meer aan te doen. Hij ziet er prima uit maar het voelt zo raar en onbeschermd dat ik verder niks hoef te doen.Ben bang dat ie niet mooi geneest ofzo.Iemand hier ervaring mee?
01-08-2008
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:02:05 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_52857748

Twijfel twijfel.
De eerste is uitgebreider en stoerder maar wellicht niet helemaal engel-achtig en ik ben geen groot fan van tribals. De tweede is wat meer een engel, sierlijker/liefljker maar ook veel simpeler.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_52862817
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb vandaag een tattoo op mijn bovenarm laten zetten (een elf).Bij eerdere tattoo's moest ik ze altijd verzorgen met vasaline,ging ook altijd goed.Deze keer hebben ze er een pleisterspray over gedaan en hoef ik er verder niks meer aan te doen. Hij ziet er prima uit maar het voelt zo raar en onbeschermd dat ik verder niks hoef te doen.Ben bang dat ie niet mooi geneest ofzo.Iemand hier ervaring mee?
Nee zelf niet gehad, schuurt het niet heel erg met kleding er over heen?

Moet je nog wel steeds wassen? Komt er vocht uit?

Ben nieuwschierig. Vind het zelf altijd zo'n geklooi met plastic folie enzo.
pi_52863666

Foto is van net na het zetten
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_52865314
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Sinds juni 2007 heeft de GGD deze nazorg zo verzonnen en verplicht aan ALLE studio's. Je hebt nog 3 vormen van afdekken; een soort niet-klevend wondverband (lijkt op die dingetjes die wel eens onder je gehakt zitten), de pleisterspray (zonder alcohol!!) en een 2e-huid-pleister.

Van de GGD mogen we geen folie meer gebruiken en we moeten de klanten vertellen dat ze NIETS meer mogen smeren. Veel zijn het hier niet mee eens, en het slaat ook nergens op. Een paar belangrijke mensen van de GGD hebben vast iets minder jarenlange ervaring met tattoo-nazorg...

Oh als het goed is heb je zelf ook een nazorgformulier gekregen (is verplicht) waarop dus staat hoe lang je spray er op kan/mag blijven, toch? en als het te droog wordt, gewoon een heel dun laagje smeren kan echt geen kwaad. Alleen niet met vaseline want dat is te dik. Beter uierzalf.
pi_52865625
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Twijfel twijfel.
De eerste is uitgebreider en stoerder maar wellicht niet helemaal engel-achtig en ik ben geen groot fan van tribals. De tweede is wat meer een engel, sierlijker/liefljker maar ook veel simpeler.
Maar je hoeft toch niet per se uit deze twee te kiezen? Je tattooeeerder kan er eentje voor je maken precies zoals je hem zou willen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:28:42 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_52865983
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:09 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch niet per se uit deze twee te kiezen? Je tattooeeerder kan er eentje voor je maken precies zoals je hem zou willen
Ja dat zei een vriend van me ook al. We gaan binnenkort samen naar de Dragon. Weet je, ik wil gewoon mooie simpele sierlijke vleugels. Misschien iets abstract, maar wel dat je kunt zien dat het engelenvleugels zijn. Niet te veel veren en detail, want dan krijg je al snel zo'n gothic angel tattoo, en dara hou ik niet van.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:50:33 #293
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52866428
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Sinds juni 2007 heeft de GGD deze nazorg zo verzonnen en verplicht aan ALLE studio's. Je hebt nog 3 vormen van afdekken; een soort niet-klevend wondverband (lijkt op die dingetjes die wel eens onder je gehakt zitten), de pleisterspray (zonder alcohol!!) en een 2e-huid-pleister.

Van de GGD mogen we geen folie meer gebruiken en we moeten de klanten vertellen dat ze NIETS meer mogen smeren. Veel zijn het hier niet mee eens, en het slaat ook nergens op. Een paar belangrijke mensen van de GGD hebben vast iets minder jarenlange ervaring met tattoo-nazorg...

Oh als het goed is heb je zelf ook een nazorgformulier gekregen (is verplicht) waarop dus staat hoe lang je spray er op kan/mag blijven, toch? en als het te droog wordt, gewoon een heel dun laagje smeren kan echt geen kwaad. Alleen niet met vaseline want dat is te dik. Beter uierzalf.
joh bizar.. is dat veranderd? tien jaar geleden mn tribal moest de hele tijd dik worden ingesmeerd met vaseline... maarja was ook bij tattoo bob katendrecht en daar GA IK NOOIT MEER NAARTOE
achteraf is die tattoo echt heel slecht gezet... ben er echt wel blij mee maar zeg nou zelf.. kan veel beter toch... ( tis wel dik 10 jaar geleden hoor)

Sommige diktes kloppen niet, zitten "deukjes" in de lijntjes...
ben er nog steeds blij mee kwa herinneringen die eraan kleven en kan er gelukkig gewoon naar kijken, maar echt net gezet is tie niet... dus Bob Katendrecht NIET HEEN GAAN!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_52869875
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

joh bizar.. is dat veranderd? tien jaar geleden mn tribal moest de hele tijd dik worden ingesmeerd met vaseline...
Dat was 10 jaar geleden ook al een succesrecept voor slechte genezing..
quote:
dus Bob Katendrecht NIET HEEN GAAN!!
Da's inmiddels wel algemeen bekend mag ik hopen
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:14:15 #295
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52870082
en toch is t daar nog steeds druk
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_52872008
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:23 schreef n0a het volgende:

[..]

Nee zelf niet gehad, schuurt het niet heel erg met kleding er over heen?

Moet je nog wel steeds wassen? Komt er vocht uit?

Ben nieuwschierig. Vind het zelf altijd zo'n geklooi met plastic folie enzo.
Ik vind het tot nu toe echt super werken,voelt veel beter dan dat gedoe met plastic enzo.Mijn tattoo ziet er ook veel mooier uit lijkt wel.
01-08-2008
pi_52872065
quote:

[..]

Thanks,ik heb idd zo'n formulier mee gehad.Mijn tattoo ziet er prima uit en voelt goed.Alleen ietsje droog dus denk dat ik wel een klein beetje uierzalf ga smeren.Kan calandun ook?Dat heb ik nu alleen in huis en vasaline dan,anders morgen ff halen.
01-08-2008
pi_52873867
quote:

[..]

Voor de geïnteresseerden; de richtlijn

Even snel doorgelezen, man wat een wazige adviezen staan erin. Lang leve BME, en ik ben blij dat ik voor dit gedoe al twee tatoeages had

De rest lees ik morgen wel..

[ Bericht 6% gewijzigd door Evil-Cherry op 01-09-2007 20:06:45 (lezen = vak) ]
pi_52874010
Ja met dat tot-het-niet meer-bloed laten we soms ook wel eens klanten minutenlang zitten met een doekje oid.
Wij gebruiken op dit moment eigenlijk alle 3 de methoden en kijken met welke we het beste resultaat krijgen.
Maar als jij hetzelfde het beste weet wat werkt voor jou huid, vooral doen!

Ikzelf heb alleen nog maar de 2e-huid-pleister getest, maar ik had hem helemaal krom opgeplakt
Voorlopig kan ikzelf niks meer testen omdat ik moet zwemmen voor m'n stage. Kut!
pi_52874036
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja met dat tot-het-niet meer-bloed laten we soms ook wel eens klanten minutenlang zitten met een doekje oid.
Wij gebruiken op dit moment eigenlijk alle 3 de methoden en kijken met welke we het beste resultaat krijgen.

Ikzelf heb alleen nog maar de 2e-huid-pleister getest, maar ik had hem helemaal krom opgeplakt
Voorlopig kan ikzelf niks meer testen omdat ik moet zwemmen voor m'n stage. Kut!
Er komt bij mij echt zo lang nog vocht uit. Gewoon wondvocht. Ja, is dat bloed? Hmm, technisch gezien is wondvocht witte bloedcellen.

Ik ga voor methode drie, maar dan wel ingezalft!

Ik zal binnenkort wel zien wat mijn tatoeëerder ervan maakt. Meeste deed hij al, behalve de toestemmingsformulieren (wel voor piercen btw) en de zalf.

Lastig is natuurlijk wel dat als ik ga smeren, ik volgens de wet niet meer bij mij artiest kan aankloppen als er wat mis is. Dat is wel jammer. Handig voor hem, niet voor de klanten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')