Ja, daar ga ik als 't goed is heenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:30 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoo Ser Conventie
Datum: Zondag 25 november 2007
Entree: 8 euro (tot 12 jaar gratis)
Doors open: 12.00 - 20.00 uur
Extra info: andy@tattooser.nl of
+31 (0) 6 19356859 / +31 (0) 6 22223434
Sorry voor de miniscule flyer, maar voor meer info zie: http://www.tattooser.nl/conventions/index.php
Is nie mijn artist schatquote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaaa maar dat zegt iedereen over zn eigen tattoo artist(is ook wel logisch
)
Ik ga binnenkort ook naar Jellequote:Op woensdag 7 november 2007 20:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is nie mijn artist schat![]()
Mijnes zit in Tilburg. Dead or Glory![]()
Jelle Rocks!![]()
Euh.. Jah? Dus?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef birdydontfly het volgende:
je hebt een voetbal club op je rug. 2x!
Die kaassterquote:Op donderdag 8 november 2007 08:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook naar Jelle![]()
Trust me.. zoveel pijn als ik heb gehad, laatste keer, kun je niet gehad hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:16 schreef hierissieweer het volgende:
Gisteren de mijne laten zetten, eentje op mijn onderarm en eentje op mijn kuit. Mijn eerste keer en heb de pijn tijdens het zetten echt enorm onderschat. Ik heb nu alleen nog maar de lijnen staan en die op mijn arm is deels ingekleurd dus ik ga nog een keertje terug en dan met verdoving. Anders houd ik het echt niet meer...
Ahhh, die maakt idd wel toffe dingen jaquote:Op woensdag 7 november 2007 20:53 schreef theKiD het volgende:
Is nie mijn artist schat![]()
Mijnes zit in Tilburg. Dead or Glory![]()
Jelle Rocks!![]()
Die is uiteraard hier in de studio gezet en niet bij Jelle.quote:
Had wel door dat die niet door Jelle is gezet, maare.. Hier in de studio? Waar is hier? Ben je zelf tattoo artiest? Zo ja.. willik wel eens wat meer van je zienquote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die is uiteraard hier in de studio gezet en niet bij Jelle.Kwam er pas later achter dat we hier in de stad kaaswinkel 'De Ster' hebben.
![]()
Neeeeeeee, zal ik maar niet doen ook! Maar koffiezetten en in agenda's schrijven kan ik wel. Zie m'n linkje.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Had wel door dat die niet door Jelle is gezet, maare.. Hier in de studio? Waar is hier? Ben je zelf tattoo artiest? Zo ja.. willik wel eens wat meer van je zien![]()
![]()
![]()
Schurende of knellende kleding? Allergische reactie op je zalf? Te dik gesmeerd? Iets ingekomen en een beginnende ontsteking? Wij kunnen het niet ruiken vanaf hier, dus ga bij zulke vragen altijd langs je tattooeerder! Tenzij het een eikel is, dan wordt het tijd om naar een andere te gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:29 schreef hierissieweer het volgende:
Uhh ff een vraagje, de tattoo op mijn kuit ziet er mooi uit, alleen het jeukt wat en de huid, die er (tot 5cm ong) ernaast licht voelt wat wat hard en dik aan is wat rooiig maar voeld niet warm of branderig aan. Wat kan dit zijn? Komt het van de tattoo van het scheren(het houd ook op op de plekken die niet geschoren zijn) of is het een reactie op de vaseline body creme die ik gebruik? (maar heb met die bodycreme geen reactie op mijn andere tattoo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |