Ben je al eens ergens binnen gelopen?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Zijn er ook ergens boeken te vinden met tattoodesigns? PDF'jes ofzo. Ik wil er stervensgraag eentje, maar ik kan maar niet verzinnen of bedenken wat.
Dan denk ik dat je nog even moet wachten met een tattoo zetten.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Zijn er ook ergens boeken te vinden met tattoodesigns? PDF'jes ofzo. Ik wil er stervensgraag eentje, maar ik kan maar niet verzinnen of bedenken wat.
Ik zou nog ff wachten en je goed bedenken;quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Wat voor backpieace ?? Nico is een hele goeie !quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
Ik wilde even heel hard WHOOOOOOOOO-en
Slick Nico wil met mijn backpiece aan de slag! En hij gaat er tijd voor maken
En ik ben blij
En ik doe
en neem nu een chillpill !
niet dus.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef Keltie het volgende:
Aankomende vrijdag weer
Inkleuren van Revolvers en, eventueel, De Kuip (meen ik) .. Zal wel weer pijnlijk worden
Ze zijn wel een potentiele klant kwijt! Okee, ik breng misschien minder in het laatje dan iemand die een flink stuk laat tatoeren, maar zijn niet véél mensen met "alleen maar een kleintje" begonnen...?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:17 schreef saaw het volgende:
lekker vriendelijk dan
ik begrijp dat ook nooit zo goed, zulke reacties
Ik denk dat tact ook best wel eens een goede eigenschap van iemand in zo'n shop zou moeten zijn. Het is niet altijd verstandig om de klant naar de mond te praten, je moet eerlijk kunnen zeggen dat iets misschien geen goed idee is, maar uitlachen? Kom nou...!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:02 schreef Empathologica het volgende:
Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt in Helmond. Vriendin van me liet haar tattoo zien (al dik 10 jaar oud, flink afgevallen, ziet er niet meer zo geweldig uit dus) in tattoo-piercing shop en die kerel die er werkte begon haar hardop uit te lachen toen ze zei dat ze er niks overheen wou zetten, want die tattoo zag er niet meer uit volgens hem. Maar zijn tattoo's waren misschien nóg slechter gezet dan haar tattoo, vond ik ook behoorlijk grof.
waarom een Ohm?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik denk dat tact ook best wel eens een goede eigenschap van iemand in zo'n shop zou moeten zijn. Het is niet altijd verstandig om de klant naar de mond te praten, je moet eerlijk kunnen zeggen dat iets misschien geen goed idee is, maar uitlachen? Kom nou...!
Ik heb definitief besloten dat die Ohm op de enkel er komt, maar dat wordt na de vakantie (ik ben een paar dagen weg). Omdat ik dan hoge wandelschoenen draag, en dat lijkt me geen fijne combi met een pas gezette tattoo
Verwacht van mij geen diepgravende "daarom"-verklaringen. Soms zijn er dingen die gewoon "goed" voelen. Ik weet dat mensen het belachelijke redenen zullen vinden, maar dat is mijn probleem niet meerquote:
voor een goede japanse artist kan ik je niet helpen maar je kan volgens mij wel prima een tatt over een litteken heen zetten!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Markelientje het volgende:
He mensen,
Zit al een lange tijd te denken aan het laten zetten van een sleeve op de linkerarm in de Japanse stijl.
Nu heb ik zelf een idee in mijn hoofd hoe het er uit moet komen te zien, maar ben ik op zoek naar iemand die dit kan vertalen naar een afbeelding en kan zetten. Na diverse pogingen tot zoeken en rondneuzen kom ik er niet uit waar ik eventueel het beste terecht kan. Het liefst zoek ik iets in het Noorden ivm wonen, maar op zich maakt het niet zoveel uit.
Daarnaast zit ik met een vraag over het tatoeëren, hoe zit het met littekenweefsel? Ik heb een ongeveer 10x1 cm lang litteken over de schouder vanwege een operatie.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
klein stukje van een grote tattoode bovenkant is nu eigenlijk zo goed als af, de stukken die nog gedaan moeten worden zitten vooral op mijn onderrug (
)
Moet ik je wel toevoegen als vriendquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:27 schreef monsterkimmy het volgende:
http://kimvnb.hyves.nl/fotos/176153201/0/M2l4/
[ afbeelding ]
klein stukje van een grote tattoode bovenkant is nu eigenlijk zo goed als af, de stukken die nog gedaan moeten worden zitten vooral op mijn onderrug (
)
Naar foto en danquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:27 schreef monsterkimmy het volgende:
Hoe delete ik een topics?? Of hoe plaats ik een foto zonder moeilijk te doen!
5 sessies van gemiddeld 4 uur ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:30 schreef Empathologica het volgende:
Ben echt ontzettend benieuwd naar wanneer die af is Scandalous!
Hoeveel uur heb je d'r nu al opzitten?
[ afbeelding ]
)
Stond die ook op tonsoftattoos? Hele rug, incl billen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:48 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
)
Neee, ik weet welke je bedoeld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Stond die ook op tonsoftattoos? Hele rug, incl billen?
Ja kut he, dat had ik ook de eerste keer. Trust me, volgende keren gaat het minder. Gewoon een beetje op wat andere dingen letten, op je ademhaling, of gewoon gaan praten met iemand, dat helpt echt super. Heb er nu 3 en de laatste keer was nog minder pijnlijk dan de 2e keerquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef Oproerkraaier het volgende:
Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. (Foto's volgen nog misschien). Pijn viel me best tegen eigenlijk, ik dacht dat het wel mee zou vallen maar het was toch flink pijnlijk. Het was een sessie van 3 uur, begonnen om 21:00...
De tattoo zit op de binnenkant van mijn bovenarm, schouder, rug, stukje nek en stukje borst.
Nu in de folie voor 3 (???) dagen of zo...
Okee, ik heb van die creme zelf gehaald, Bepanthen, die doe ik er op, daarna folie weer. Maar die folie kan niet over de hele tattoo heen, want de folie verschuift steeds, dus volgens mij heb ik nu ook een paar plekjes met korstjes, maar dat is toch niet zó erg of wel?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja kut he, dat had ik ook de eerste keer. Trust me, volgende keren gaat het minder. Gewoon een beetje op wat andere dingen letten, op je ademhaling, of gewoon gaan praten met iemand, dat helpt echt super. Heb er nu 3 en de laatste keer was nog minder pijnlijk dan de 2e keer^^
Ja idd, ik heb er ook nog folie op, heb 'm maandag laten bijwerken.Ik smeer er zelf calendulazalf op en dan plastic eroverheen, werkt echt super. Hij begint nu alleen heel erg te jeuken, zoo irritant
Maar dan is ie wel bijna genezen!
Als je de korstjes er maar niet af pulkt/krabt/what ever. Dan vallen ze er vanzelf af, kan wel zijn dat die plekjes wat lichter zijn, maar je tattoo artiest werkt die als het goed is gratis bij!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Okee, ik heb van die creme zelf gehaald, Bepanthen, die doe ik er op, daarna folie weer. Maar die folie kan niet over de hele tattoo heen, want de folie verschuift steeds, dus volgens mij heb ik nu ook een paar plekjes met korstjes, maar dat is toch niet zó erg of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |