Idd, ook goed.. Joah, dat geeft op zich niet zo. Belangrijkste is dat ie vet blijft, en met dat folie lukt het dus goed. Maar idd, als je de korstjes er maar niet afkrabt ofzo, gewoon eraf laten vallen dan is alles oke.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Okee, ik heb van die creme zelf gehaald, Bepanthen, die doe ik er op, daarna folie weer. Maar die folie kan niet over de hele tattoo heen, want de folie verschuift steeds, dus volgens mij heb ik nu ook een paar plekjes met korstjes, maar dat is toch niet zó erg of wel?
als je et echt niet ziet zitten, kan je er nog een verdovend zalfje opsmerenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef MM-Luna het volgende:
27 maart mag ik voor een tattoo op de binnenkant van mijn pols en nu hoor ik allerlei horror verhalen hihi. Iets met veel pijn en alles, nog tips om de zit goed door te komen. Tis mijn eerste.
Heel mooi zo!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef Enfermera het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
(hier was de tribal net gezet ja)
Na:
[ afbeelding ]
(hier zijn de sterren bijgewerkt en is alles genezen)
Ben er echt blij mee, ziet er zooooveel beter uit^^
Ik zie het op zich wel zitten, anderen zien het minder zitten hehe.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:27 schreef boomaapje het volgende:
[..]
als je et echt niet ziet zitten, kan je er nog een verdovend zalfje opsmeren
Kan me voorstellen dat je er wel wat van voelt ja, maar vooraf goed eten helpt dus wel? Nog andere tips, hoorde al van iemand dat radio luisteren hielp en kletsenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:43 schreef saaw het volgende:
goed eten vantevoren. rustig ademen
het doet best een beetje pijn maar is echt niet vreselijk en het is sowieso de moeite waard
muziekje luisteren of iemand meenemen om mee te praten inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef MM-Luna het volgende:
Kan me voorstellen dat je er wel wat van voelt ja, maar vooraf goed eten helpt dus wel? Nog andere tips, hoorde al van iemand dat radio luisteren hielp en kletsen
Lezen! Ik pak altijd een van de mooie grote kunstboeken uit de tattooshop en als je daar helemaal in zit, vliegt de tijd voorbij. Kletsen helpt inderdaad ook goed.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef MM-Luna het volgende:
Kan me voorstellen dat je er wel wat van voelt ja, maar vooraf goed eten helpt dus wel? Nog andere tips, hoorde al van iemand dat radio luisteren hielp en kletsen
Ghehe lezen gebruik ik twee handen voor en de tattoo moet op de pols komenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Lezen! Ik pak altijd een van de mooie grote kunstboeken uit de tattooshop en als je daar helemaal in zit, vliegt de tijd voorbij. Kletsen helpt inderdaad ook goed.
en koffie/red bull.
Hij is echt briljant tot en met, en je weet het.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eindelijk ingekleurd!
[ afbeelding ]
Over een maandje ben ik er pas echt gelukkig mee, want dan gaat Karin hem hier en daar nog bijwerken.Er zijn nog wat stukjes waar ze duidelijk nog eens overheen mag. Maar verder ben ik heel tevreden. En blij, dat ik hem eindelijk heb!
Inkstitution
Edit: Hij zit niet scheef, ik zit scheef.
Heel mooi!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eindelijk ingekleurd!
[ afbeelding ]
Over een maandje ben ik er pas echt gelukkig mee, want dan gaat Karin hem hier en daar nog bijwerken.Er zijn nog wat stukjes waar ze duidelijk nog eens overheen mag. Maar verder ben ik heel tevreden. En blij, dat ik hem eindelijk heb!
Inkstitution
Yup, die van mij.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:50 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Heel mooi!
Had Inkstitution ook niet die koikarpers gedaan? Foto die hier ook in dit topic staat?
Mooie stijl!
Thanks! ^^quote:
Neehoor, dan is ie genezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:23 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ga in ieder geval NIET sporten vantevoren of zo, dat je gewoon goed uitgerust bent, geen spierpijn hebt en dan valt het wel mee.
Bij mij deed het vrij veel pijn, maar ik denk dat dat komt doordat ik die ochtend vrij intensief gesport had...
Maar anyway, woensdag avond is de tattoo gezet bij mij, en volgens mij is ie nu genezen. Ik had de folie twee dagen erop, geen korstjes gelukkig. Het is sinds gisteren aan het vervellen maar nu niet meer dus... Moet ik blijven smeren? Met Bepanthen of met uierzalf of iets anders?
mooi!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Eindelijk ingekleurd!
[ afbeelding ]
Inkstitution
Kunnen best gebaseerd zijn op bestaande symbolen, hoeft niet perse geen betekenis te hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:23 schreef theKiD het volgende:
IMHO zijn het tribals. En tribals hebben geen betekenis.
De tweede is geinspireerd op de Triskel(l). Het teken van BRetagne. Google er maar eens op!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:55 schreef Rudieh het volgende:
weet iemand toevallig wat de betekenissen van deze symbolen zijn en of dit -al dan niet- tribals zijn? (heb er geen verstand van)
[ afbeelding ]
11 maart dus.. vroeg me al af wanneer ze eindelijk eens over gingen! Van het weekend was het nog helemaal leeg enzo bij het "nieuwe" pand.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:24 schreef Spazzattack het volgende:
Voor alle mensen die mij eerder geholpen hebben met het zoeken naar een goede tattoo shop in Eindhoven. Nogmaals bedankt. Ik ben bij Dragon Tattoo langsgegaan en heb iets moois laten zetten daar.
Ik zal binnekort wel een aantal foto's maken, als ik een digitale camera kan bemachtigen.
p.s. voor de geinteresseerden: de verhuizing is 11 maart, vanaf die datum zullen ze verder gaan in het pand dat voorheen Magic Cherry's was.
Zeker met letters vind ik zwart stukken mooier. Less is dan more. Sowieso ben ik persoonlijk geen groot fan van kleur in sleeves, omdat het vaak zo kauwgomballerig oogt, als er weinig onderling verband zit in je sleeve. Maar dat ben ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:07 schreef Sentry het volgende:
Jah ik ben hardstikke aardig
Maar ik neem niet wat jullie mooi vinden, ik vraag alleen wat jullie mooi vinden!! Ik denk zelf dat je als je met letters gaat werken, zwart/donker veel mooier is!
In Groningen zit Rinto. Goede shop.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Markelientje het volgende:
He mensen,
Zit al een lange tijd te denken aan het laten zetten van een sleeve op de linkerarm in de Japanse stijl.
Nu heb ik zelf een idee in mijn hoofd hoe het er uit moet komen te zien, maar ben ik op zoek naar iemand die dit kan vertalen naar een afbeelding en kan zetten. Na diverse pogingen tot zoeken en rondneuzen kom ik er niet uit waar ik eventueel het beste terecht kan. Het liefst zoek ik iets in het Noorden ivm wonen, maar op zich maakt het niet zoveel uit.
Daarnaast zit ik met een vraag over het tatoeëren, hoe zit het met littekenweefsel? Ik heb een ongeveer 10x1 cm lang litteken over de schouder vanwege een operatie.
Je moet gewoon zorgen dat je goed uitgerust bent (dat scheelt soms echt enorm) en goed gegeten hebt. Een blikje cola (suikers) of een broodje kaas is altijd goed. En verder moet je je gewoon niet te druk maken om de pijnquote:Op maandag 3 maart 2008 00:23 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ga in ieder geval NIET sporten vantevoren of zo, dat je gewoon goed uitgerust bent, geen spierpijn hebt en dan valt het wel mee.
Bij mij deed het vrij veel pijn, maar ik denk dat dat komt doordat ik die ochtend vrij intensief gesport had...
Maar anyway, woensdag avond is de tattoo gezet bij mij, en volgens mij is ie nu genezen. Ik had de folie twee dagen erop, geen korstjes gelukkig. Het is sinds gisteren aan het vervellen maar nu niet meer dus... Moet ik blijven smeren? Met Bepanthen of met uierzalf of iets anders?
Die schijnt verhuist te zijn naar Burgum (Bergum in het NL). Om persoonlijke redenen niet mogelijk daar heen te gaan...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:18 schreef killingcupid het volgende:
[..]
In Groningen zit Rinto. Goede shop.
Inkstitution inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:34 schreef junkiexp het volgende:
Welke tattoo shop in Rotterdam kan een mooie ring tattoo op mijn ringvinger, en op die van mijn vriendin zetten ?
Prijs is niet belangrijk, het moet goed gebeuren.
Bedankt alvast voor de reacties.
Die bokkekop is iets wat ik zelf nooit op m'n lijf zou willen, maar je kan er volgens mij wel een toffe oldskool tat mee maken!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 06:17 schreef theKiD het volgende:
Eergisteren een mail gestuurd naar me tattooist (Jelle, Death or Glory) met 2 wensen voor de binnenkant van me onderbeen.
Dit moet erin verwerkt worden: De Bokkekop van de Sideburns (www.sideburns.nl) Daaromheen, een banner met me lidnummer.
En wat bloemen eromheen.
Dit alles in dezelfde oldskool-stijl als wat er op de buitenkant van me onderbeen staat
Weet je wel wat voor stijl je mooi vindt? Probeer dan eens te kijken of er een artiest is van wie je het werk goed vindt, en ontwerp samen met hem wat.. Dan heb je er zelf tenminste wat over te zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:56 schreef uppie83 het volgende:
Ik wil ook al 4 jaar een tattoo... kom alleen niet helemaal er uit wat er precies moet komen te staan.
Zo heb ik -tot nu toe- die gedachten over doodshoofden. Al vind ik een mexican skul weer wel mooi.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die bokkekop is iets wat ik zelf nooit op m'n lijf zou willen, maar je kan er volgens mij wel een toffe oldskool tat mee maken!
Ik wil over een tijdje oom eens een afspraak maken met Jelle.. zijn stijl voor vogeltjes is echt zo geweldig, en het kleurgebruik (veel rood-bruintinten) vind ik echt supermooi! Ben wel benieuwd of íe wat moois kan maken van die tribal op m'n onderrug zodat het wat meer bij een verder oldskool gedoe past.
Tja, het gaat meer om het woord toch? Denk dat je eerder ff bij de tattooeerder het lettertype moet uitzoeken wat je wilt hebben, en denk dat je toch ook wel ff kan uitleggen hoe en waar je het precies wilt hebben?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil binnenkort ook een tattoo nemen. Ik weet ook al welke, namelijk deze. Nu is mijn vraag of dit plaatje volstaat voor een tattoo-guy. Kan die aan de hand van dit plaatje hem ook preices zo op mijn hand plaatsen?
Als iemand nog een duidelijker plaatje heeft: GRAAG! En eeh, vinden jullie 't wat?
Ook al over nagedacht. En het wordt iets compleet anders. Plaatjes volgen als de tekening(en) van de tattooëerder af zijn. Hoe in Godsnaam spel je tattooëerder?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:08 schreef ASroma het volgende:
mag je je hand wel in je zak houden bij de sollicitatie
xD Daar zit ik ook altijd over in. Volgensmij gewoon tattooeerder.. als je het op google intypt komt het iig zo te staan, Van Dale kent alleen Tattoo of Tattooshop.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook al over nagedacht. En het wordt iets compleet anders. Plaatjes volgen als de tekening(en) van de tattooëerder af zijn. Hoe in Godsnaam spel je tattooëerder?
Leuk!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Lyzio het volgende:
Ben van Ierse komaf. Keltisch kruis, iets in de trand van dit. Daar komt een lint doorheen, links beginnend, om het kruis heen en dan naar rechts met de tekst: Veritas & Aequitas.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Lyzio het volgende:
Ben van Ierse komaf. Keltisch kruis, iets in de trand van dit. Daar komt een lint doorheen, links beginnend, om het kruis heen en dan naar rechts met de tekst: Veritas & Aequitas.
Thanks (twee keerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Oh en het is:
tatoeëerder de (m.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |