Op je ruggengraat bedoel je? Verticaal? Of bedoel je het anders?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:35 schreef Spazzattack het volgende:
Ik ben pas een 30/45 minuten onder de naald geweest. Maar ik weet nu al dat het langer gaat worden. Dit omdat ik mijn hele familie op mijn lichaam wil laten zetten, de rechter arm voor mijn moeder, linker voor vaders, en de ruggengraat voor mij en mijn broertje. (Vrouw en kinderen komen wel als ik die een keer heb)
Maar ook even een vraagje over pijnlijke plekken. Zoals ik hierboven al besproken heb wil ik over het midden van mijn rug twee chinese tekens. Hoe pijnlijk wordt dit? Niet dat ik kleinzerig ben, maar ik zit er over te denken om deze twee tegelijk te laten zetten, dan ben ik er gewoon vanaf en kan ik deze zomer mijn stafteam en de kinderen bij scouting goed shockeren. (Ik schijn niet het type te zijn om iets van inkt te laten doen).
Die plek waar ik m'n revolvers heb staan, 100% puur genietenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:18 schreef theKiD het volgende:
Nieren...Maar dat is alleen wat ik heb gehoord.. Geen ervaring mee.
Ik -denk- dat ik nu ongeveer 8 uur onder de naald heb mogen vertoeven.. Binnenkort weer een paar uur bij op laten tellen
Ohh, schaduwen! Mijn vriend heeft een tattoo op zijn zij, schaduwen vond hij echt verschrikkelijk. En hij kan goed tegen pijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die plek waar ik m'n revolvers heb staan, 100% puur genieten
Binnenkort worden ze ingeschaduwd
Mooie film inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:01 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ook toevallig Boondock Saints liefhebber?
Tot nu toe vond ik schaduwen altijd beter te doen dan het lijnenwerk.. Zowel op m'n rug als met de bovenarm.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh, schaduwen! Mijn vriend heeft een tattoo op zijn zij, schaduwen vond hij echt verschrikkelijk. En hij kan goed tegen pijn.
Ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik schaduwen altijd beter te doen dan het lijnenwerk.. Zowel op m'n rug als met de bovenarm.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Schaduwen op je ribben, over je hart heen. Dan wordt je ook nog eens naar van het getril in je maag en je hart en je longen. Dat is dus echt niet fijn
Is links niet de vrouwelijke kant en rechts de mannelijke kant in het tattoo wereldje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:35 schreef Spazzattack het volgende:
Ik ben pas een 30/45 minuten onder de naald geweest. Maar ik weet nu al dat het langer gaat worden. Dit omdat ik mijn hele familie op mijn lichaam wil laten zetten, de rechter arm voor mijn moeder, linker voor vaders, en de ruggengraat voor mij en mijn broertje. (Vrouw en kinderen komen wel als ik die een keer heb)
nopequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Is links niet de vrouwelijke kant en rechts de mannelijke kant in het tattoo wereldje?
Meeloperquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Is links niet de vrouwelijke kant en rechts de mannelijke kant in het tattoo wereldje?
huh?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ja 27 maart, maar dan met een leuk plaatjequote:
Is dat dan niet waarquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
zo'n zelfde verhaal als 'een piercing in je linker/rechter oor betekent dat je homo bent'
Jawel. Homo!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:50 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ja 27 maart, maar dan met een leuk plaatje![]()
[..]
Is dat dan niet waar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |