Gaat mij ook te ver, maar ik zie een verandering..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef Lobasca het volgende:
Precies. Van sommige mensen in de COS schrik ik wel eens, zoals die zich vereenzelvigen met hun haat of liefde.
Ik heb dat eitje gebakken en het was lekker.
Mooi Pietjequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Game on.
Welke van de 2 betekenissen van de TT geldt ligt aan 't tijdstip.
Ach, die lappen hoeven van mij niet uitgebannen te worden... ik lees er toch gewoon overheen (ongeacht van wie ze zijn)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat mij ook te ver, maar ik zie een verandering..En die lappen tekst moeten helemaal verboden worden, of ga ik nu te ver?
![]()
Smaakte het?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o
gewoon lekker liedje
Doe ik het origineel er nog even bij:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o
gewoon lekker liedje
uhhh..who do you think you are.. Noekje is je links en rechts gepasseerd!quote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
Doe ik het origineel er nog even bij:
http://www.youtube.com/watch?v=46EXY4oP1Do
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
[quote]Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef Gert het volgende:
nORMAAL QUOTEN AUB GVD.
Vraag je dat aan Lobasca en mij? Je zou beter moeten weten
Waarom denk je dat ik noekje wel zag zitten als collega? Kan ze jullie een beetje onder de duim houden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhh..who do you think you are.. Noekje is je links en rechts gepasseerd!
Ik ben niet zo op het Iers, maar wij hadden hier vroeger een Engelse pub waar dat soort muziek vaak live werd gespeeld, en dat was ook best gezellig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een schat. Dit is ge-wel-di-ge muziek, we gingen paar jaar geleden zo'n beetje iedere week naar een Ierse Pub waar dit soort muziek libe gespeeld werd, helaas is de Ier naar Ierland vertrokken
![]()
.
Zie in jou meer een One Girl Two Bottles.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'
Gatverdamme, heb je dat wel eens gezien? Ik wel, kort geleden, geheel per ongeluk. Krijg je douche-neigingen van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'
geen probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie in jou meer een One Girl Two Bottles.
Zo zie je maar waar een SC allemaal goed voor kan zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 heeft meteen Azureus aangeslingerd en is "The Dubliners - Greatest Hits" aan 't downloaden![]()
Ik leef met jou en Pietje mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
In Schagen was een Irish Pub, helaas ter ziele gegaan
Stukje gelezen, klinkt wel als een lekker enge filmquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb trouwens ook "I am Legend" binnen, lijkt me wel goeie film. Trailer
Dat was een poging van Veulen, misluktquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:24 schreef Lobasca het volgende:
Blurk, btw, Neem Mij Niet Serieus heeft een oogje op je?
Ik ben m'n CV aan 't bijwerkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Lobasca het volgende:
wat is het stilgaat het ergens over?
Ik heb net wat achterstallige email zitten beantwoorden. Wat een spam ook weer zeg, na twee dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Lobasca het volgende:
wat is het stilgaat het ergens over?
Hoi Bongetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 18:17 schreef BONG4002 het volgende:
Goede avond.
Vanavond ga ik zeer ws. de IQ test kijken, mede ook omdat Jaap (DGK) meedoet, lijkt me weleens leuk om te zien hoever hij gaat komen
quote:
Ik zit nog te dubben... 't is wel erg lang. En stel je voor dat ik op de bank meedoe, en dan het IQ van Amanda blijk te hebben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
terug!
Ga je ook de IQ test kijken?
Dat is ook mijn dilemma Disanaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit nog te dubben... 't is wel erg lang. En stel je voor dat ik op de bank meedoe, en dan het IQ van Amanda blijk te hebben...
Ga je ook meedoen Bong?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
terug!
Ga je ook de IQ test kijken?
Globaal, mijn "accu" is namelijk na een lange dag werken en niet zo goed geslapen te hebben aardig leeg, dus niet voor het "eggie" om het zo maar te zeggenquote:
Ja, dat is ook een idee, kun je het zonder stress doen, maar dat vertekent de uitslag natuurlijk wél Bong.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Globaal, mijn "accu" is namelijk na een lange dag werken en niet zo goed geslapen te hebben aardig leeg, dus niet voor het "eggie" om het zo maar te zeggenWellicht dat ik de test later op de week nog eens rustig doorneem op Inet
Ja hoor, twee echte en een voor Mensa. En jij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jullie nog nooit in je leven een IQtest gedaan dan?
I hear youquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel valse bescheidenheid, het is gewoon hartverwarmend, Bonnie
Dan vertek je 't aan heulemaal niemand en ga je stiekem op de plee kniezenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Disana het volgende:
Ik zit nog te dubben... 't is wel erg lang. En stel je voor dat ik op de bank meedoe, en dan het IQ van Amanda blijk te hebben...
Mja, dat is ook zo maargoed, het gaat me meer om de funquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een idee, kun je het zonder stress doen, maar dat vertekent de uitslag natuurlijk wél Bong.
Jij wel dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jullie nog nooit in je leven een IQtest gedaan dan?
Nog nooit voor 't echie, maar wel voor de lol natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, twee echte en een voor Mensa. En jij?
Ik heb er een aantal gedaan op internet, en dat vond ik hartstikke leuk. Vooral Taal doe ik graag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, dat is ook zo maargoed, het gaat me meer om de funAls ik een echte IQ test zou willen doen dan zal ik dat eerder via een professionele weg laten doen
Het is zo jammer, vroeger kon je nog officiele tests op het internet vinden, maar tegenwoordig zijn dat allemaal zaken waarvoor betaald moet worden. Is best wel leuk om je brein op te scherpen zo nu en dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog nooit voor 't echie, maar wel voor de lol natuurlijk. Al 2 of 3x, kan me een keer voor de tv herinneren, en via internet ook wel.
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal gedaan op internet, en dat vond ik hartstikke leuk. Vooral Taal doe ik graag.
Ik zal zometeen die link eens voor je opzoeken, kun je kiezen uit allerlei testjes.
Je hebt inmiddels van Disana en PP al wat tips, die van mij heet: Test Mijn IQ, kun je gewoon googlen Bongetjequote:
Daar had ik een account, hebben ze 'm gedelete, wat een eikelsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:06 schreef -Blurk- het volgende:
Je hebt inmiddels van Disana en PP al wat tips, die van mij heet: Test Mijn IQ, kun je gewoon googlen Bongetje
Dat gaat Bongetje binnenkort zeker doen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels van Disana en PP al wat tips, die van mij heet: Test Mijn IQ, kun je gewoon googlen Bongetje
Je kon daar zelfs een práchtig diploma krijgen, tegen betalingquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar had ik een account, hebben ze 'm gedelete, wat een eikels. Heb een mailtje van gebruikersnaam & wachtwoord nog
.
Wat een opluchtingquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
Oh gelukkig, als bankzitter kun je niet eens meedoen omdat ze het 'IQ' berekenen aan de hand van het aantal deelnemers. Het gemiddelde IQ wordt gesteld op 100, dus voor de betere deelnemers valt de uitslag lager uit dan voor een gewone IQ test.
Nee nooit gedaan, maar ik had daar wel alle soorten testen gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef -Blurk- het volgende:
Je kon daar zelfs een práchtig diploma krijgen, tegen betalingheb jij dat gedaan PP?
Kun je niet opnieuw registreren dan? Ik krijg elke 14 dagen een mailtje van ze of ik mee wil doen met één of andere test, terwijl het al meer dan een jaar geleden is dat ik zo'n test gedaan heb.
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Disana, dat hoor ik nu al voor de 2e keer, je bent je toch niet nu al aan 't indekken he?
Je zal best via internet mee kunnen doen lijkt me zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.
Ja, die mensen kunnen meedoen via hun afstandsbediening.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmm, je kan alleen meespelen met een UPC digitaal abonnement zo te zien.
Stuur ik een mail, krijg ik een automatische mail terug met een ander mailadres, stuur ik 't daarheen, krijg ik een mailtje van hotmail dat dat adres weer niet bestaat. Wat een organisatie!
Tijd voor een beslissing dus Disanaquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.
Koninklijk meervoud PP?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel een screenshot he, we zijn nogal wantrouwend.
Héél traag, het is maar goed dat je bijtijds zwaait Bong, fijne avond en tot morgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
FOK! is weer erg traag @the moment dus een mooie gelegenheid om bij deze de boel af te zwaaien
Tot morgenochtend vroeg!
Oh god oh god, ik heb net die van 2007 gedaan, en het was niet best.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoor de hersenen van Disana hier kraken.
Ik durf het echt niet te zeggen, zo laag is het. Vooral bij het rekenen had je niet eens de tijd een vraag te lezen, en ik lijd toch al aan dyscalculie, dus daar heb ik gewoon zitten gokken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Resultaten willen we. En en en? Ik zet in op eeuuhhhh 126
.
Het is echt verschrikkelijk iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:39 schreef Gert het volgende:
Muziekje dan maar, ter ere van de snelheid hier?
Ja, ik heb hem gedaan. Gelukkig maar, want ik deed het veel beter dan die online test uit 2007.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
Iedereen zit de IQ-test te doen, ik heb het rijk alleen! Joepie!!
Klopt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
Iedereen zit de IQ-test te doen, ik heb het rijk alleen! Joepie!!
Ik vond I am legend wel leuk maar ik had het idee dat er stukken van het verhaal misten!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar maak je aardig gebruik van zie ik. I Am Legend viel wat tegen, het ziet er allemaal schitterend uit maar 't verhaal is maar gewoontjes.
Prima Music!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn IQ is volgens de test 130.
Best netjes toch
Volgens mij zijn veel mensen hier redelijk slim. En nu hou ik het ook achter... rara scoorde ik hoog of laagquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg hoog, je krijgt altijd een vertekend beeld over dit soort onderwerpen in een community. De mensen die hoog scoren posten 't en zijn blij (terecht overigens) en de mindere houden 't achter.
Ik kan me een topic herinneren in SES waarbij 't leek alsof de helft van de FOK!ers > 545 als CITOscore had (550 = max).
Hoog, zonder enige twijfel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn veel mensen hier redelijk slim. En nu hou ik het ook achter... rara scoorde ik hoog of laag
Ik had allerlei andere dingen vanavond, dus ik kon me niet echt concentreren. He alleen het begin gedaan, en die had ik allemaal goed gelukkig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, waarom heb jij hem niet gedaan? Echt omdat je niet durfde? Ik vond het ook maar eng hoor
KLB?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
"hier" is relatief, in KLB twijfel ik er sterk aan. En waarom specifiek hoogopgeleiden in DGK geïnteresseerd zouden zijn kan ik ook niet vertellen
.
Dat was bij BB1 ook al zo. Ze dachten toen dat er alleen laagopgeleiden naar zouden kijken, maar het tegendeel was waar. Maar uitleggen wat mijn fascinatie is, kan ik nog steeds nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
"hier" is relatief, in KLB twijfel ik er sterk aan. En waarom specifiek hoogopgeleiden in DGK geïnteresseerd zouden zijn kan ik ook niet vertellen
.
Klaagbaakquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef -Blurk- het volgende:
KLB?
Ah, jammer. Maar je kunt hem altijd nog een keer online doen: http://www.iqtest.bnn.nlquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik had allerlei andere dingen vanavond, dus ik kon me niet echt concentreren. He alleen het begin gedaan, en die had ik allemaal goed gelukkig.
Het is al laat PP, en ik heb hard gewerkt vandsag, kan ik ter verontschuldiging aan voeren, sorryquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klaagbaak, staat nog wel in je lijst
.
* PietjePuk007 gooit lijst in de prullenbak
Wat had jij Lobasca, of heb je niet meegedaan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
Een ieder met een IQ boven de 125 houdt wijselijk zijn mond?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
Een ieder met een IQ boven de 125 houdt wijselijk zijn mond?
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat had jij Lobasca, of heb je niet meegedaan?
Dacht ik al, jij slimme dame!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben net wakker![]()
![]()
Maar heb ooit een officiéle test gedaan, en mag niet klagen
mmm ik heb m niet gedaan, ben zo dyslecties als de pest maar geloof ik wel slimquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag hier alleen posten als je nationale iq test wel of juist niet hebt gedaan...
Da's geen excuus, ik heb dyscalculie en heb me er toch braaf doorheen geworsteld met goed resultaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmm ik heb m niet gedaan, ben zo dyslecties als de pest maar geloof ik wel slim
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's geen excuus, ik heb dyscalculie en heb me er toch braaf doorheen geworsteld met goed resultaat
als je maar dikke tieten hebtquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat de test online doen en komt de uitslag dan hier melden
spacequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef Gert het volgende:
Van deze gast heb ik een paar CD's: Higher Intelligence Agency.![]()
Als je het niet mooi vindt, behoor je niet tot de agency.
Na 3 koppen koffie is dit een eitje..quote:
Leuk. Ik hoop dat je score het vermelden waard zal zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 3 koppen koffie is dit een eitje..![]()
Bedankt, Saantje, ik gaat um ff maken.
Dat is 12 fout hoor. Dat is veeeeelquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:55 schreef Disana het volgende:
Waarom zit je daarbij te blozen?
Stel je niet aan zeg, 12 op de 57. Kijk anders maar eens op Teletekst om de uitslagen van de tv-deelnemers te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is 12 fout hoor. Dat is veeeeel
Op de 60. Zat die van vorig jaar te doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:57 schreef Disana het volgende:
Stel je niet aan zeg, 12 op de 57. Kijk anders maar eens op Teletekst om de uitslagen van de tv-deelnemers te zien.
Ah. Die van dit jaar staat ook online. Hoogste score was 136, weet je dat ook vastquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op de 60. Zat die van vorig jaar te doen
Ik ben al wegquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef Disana het volgende:
Ah. Die van dit jaar staat ook online. Hoogste score was 136, weet je dat ook vast
123quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
Spannend... óf heeft Veulen het opgegeven?
Arme stakker, gewoon 130 johquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh....ik heb iets fout gedaan, ik sluit een tabblad...hele iq-test weg...noteer voor mij maar een 0
Hoe kan dat nou, je klikt toch alleen maar steeds op de knop met 'volgende'? Wat enorm jammer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh....ik heb iets fout gedaan, ik sluit een tabblad...hele iq-test weg...noteer voor mij maar een 0
Ruimtelijk inzicht, daarin schijnen vrouwen bewezen slechter te zijn dan mannen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:36 schreef Veulen het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk slecht in die dingen waar je moet bepalen welke kant je op gaat (waar staat de vlag). Volgens mij had ik die allemaal fout.
Ik was bij vraag 29....quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:36 schreef Veulen het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk slecht in die dingen waar je moet bepalen welke kant je op gaat (waar staat de vlag). Volgens mij had ik die allemaal fout.
Fraai is dat, zelfs die test discrimineertquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Disana het volgende:
Ruimtelijk inzicht, daarin schijnen vrouwen bewezen slechter te zijn dan mannen.
Ik liep nog wat te rommelen op een andere site, die ging ik afsluiten...hup..helft foetsie!quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je klikt toch alleen maar steeds op de knop met 'volgende'? Wat enorm jammer.
Hoe kan dat nou schatje. Die test neemt maar ongeveer een half uur in beslag. Je hebt vast iets fout gedaan.quote:
Inderdaad, maar zo kun je wel doorgaan... er zat een van origine Francaise die de taalvragen maar niks vondquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fraai is dat, zelfs die test discrimineert
Tsk. Ik ben er vanavond echt voor gaan zitten (tv), en daar heb ik geen spijt van gekregen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liep nog wat te rommelen op een andere site, die ging ik afsluiten...hup..helft foetsie!
Vind ik ook niks.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:43 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, maar zo kun je wel doorgaan... er zat een van origine Francaise die de taalvragen maar niks vond
Ik was ook in huis nog met dingen bezig, poepiequote:Op donderdag 24 januari 2008 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou schatje. Die test neemt maar ongeveer een half uur in beslag. Je hebt vast iets fout gedaan.
Jij bent gewoon de slimste van ons 2quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsk. Ik ben er vanavond echt voor gaan zitten (tv), en daar heb ik geen spijt van gekregen.
Nee, ik heb er gewoon geen rommeltje van gemaakt omdat ik echt wel eens wilde weten hoe ik op zoiets als dit zou scoren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de slimste van ons 2
Je moet zo iets ook alleen doen als je je 100% concentreert schat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
Ik was ook in huis nog met dingen bezig, poepie
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemersquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je moet zo iets ook alleen doen als je je 100% concentreert schat.
Disana wat voor score had jij?
Dat bedoel ik dus..ik dacht, ik doe die test er wel ff bij...quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon geen rommeltje van gemaakt omdat ik echt wel eens wilde weten hoe ik op zoiets als dit zou scoren.
En dat was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Disana het volgende:
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemers
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:59 schreef Disana het volgende:
Kijk maar lekker op Teletekst
Oh okee.... 136.
Tsja, en nou kan Lobasca niet met ons meevieren (hoogbegaafd) omdat ze het niet serieus genoeg nam...quote:
ja sorry, ik kom niet verder dan hoogintelligentquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsja, en nou kan Lobasca niet met ons meevieren (hoogbegaafd) omdat ze het niet serieus genoeg nam...
Leuk dat jullie zo hoog hebben gescoord. Ik ben niet verbaasd overigens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemers
Nou nee... ik zou eerder zeggen dat je niet verder komt dan 'ik gooi er maar met de pet naar'quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja sorry, ik kom niet verder dan hoogintelligent
En nou blijkt ie nog slim te zijn ook, dus je zat goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk dat jullie zo hoog hebben gescoord. Ik ben niet verbaasd overigens.![]()
Ik heb ooit op Diederik gestemd, omdat ik het een leuke oliebol vind. Goede reden he?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee... ik zou eerder zeggen dat je niet verder komt dan 'ik gooi er maar met de pet naar'Over je IQ zegt dat niet zoveel
![]()
Die test blijft het hele jaar staan volgens mij, dus je kansen zijn nog niet verkekenquote:
Geen idee, ik kan alleen vergelijken met die van '07 en dan vond ik deze een fractie gemakkelijker. Logica vind ik trouwens het leukst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef tipsch het volgende:
Ik heb weinig van die test meegekregen. Wel wat antwoorden gezien van het onderdeel ruimtelijk inzicht. Dat deel leek erg gemakkelijk vergeleken met de tests van voorgaande jaren.
Was deze test in z'n geheel eenvoudiger?
Niet zo koosjer om dat met mijn observatie te vergelijken. Je gaf zelf aan er met de pet naar gegooid te hebben door er andere dingen bij te doen.quote:
Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. De antwoorden dan he. Ook dat leek gemakkelijker. (Dat waren toch o.a. de cijferreeksen met ontbrekende getallen?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen vergelijken met die van '07 en dan vond ik deze een fractie gemakkelijker. Logica vind ik trouwens het leukst.
Ik ben niet verbaasdquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En nou blijkt ie nog slim te zijn ook, dus je zat goed
oke okequote:Op donderdag 24 januari 2008 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo koosjer om dat met mijn observatie te vergelijken. Je gaf zelf aan er met de pet naar gegooid te hebben door er andere dingen bij te doen.
Nee, volgens mij vielen die onder rekenen. En snel gaat het inderdaad, ik heb er twee gemist omdat ik te laat was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. De antwoorden dan he. Ook dat leek gemakkelijker. (Dat waren toch o.a. de cijferreeksen met ontbrekende getallen?)
Ik heb 3 jaar geleden eens meegedaan, maar moest toen halverwege afhaken. Het ging me iets te snel.
Die test was waarschijnlijk al afgelopen voordat ik pen en papier gereed had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, volgens mij vielen die onder rekenen. En snel gaat het inderdaad, ik heb er twee gemist omdat ik te laat was.
Hmm, da's geen goed Engels.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:02 schreef tipsch het volgende:
Wat betekent het als een Amerikaan zegt "thank you very much at all" - Wat doet die toevoeging "at all" precies?
Ik weet het niet. Ik dacht dat ze het misschien doen om een soort sarcastische toon aan te zetten. Correct zal het niet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, da's geen goed Engels.
It doesn't hurt at all - het doet helemaal geen pijn
Die is te snappen, maar die van jou niet. Verkeerd verstaan of een raar dialect?
Zie boven, had nog een regeltje toegevoegd. Eigenlijk denk ik dat dat het moet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet hert niet. Ik dacht ze het misschien doen om een soort sarcastische toon aan te zetten. Correct zal het niet zijn.
Ik zie het, maar ik krijg dit 'thank you very much at all" wel vaker te horen. +"and all" had ik ook wel begrepen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven, had nog een regeltje toegevoegd. Eigenlijk denk ik dat dat het moet zijn.
Ja, dan zal het best sarcastisch kunnen zijn. Maar als 'officieel' Engels is het mij in elk geval niet bekend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het, maar ik krijg dit 'thank you very much at all" wel vaker te horen. Veelal in chats als ik wat laat ben met reageren, vandaar dat ik denk dat ze "pissy" willen klinken. hmm.
OK, alvast welterustenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan zal het best sarcastisch kunnen zijn. Maar als 'officieel' Engels is het mij in elk geval niet bekend.
Als je zo niets meer van me leest, ben ik naar bed trouwens
En dan hoop ik het ook een keer van jou te horenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, alvast welterusten![]()
![]()
Ik ga het diegene gewoon vragen
Tata bloempulopsiquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan hoop ik het ook een keer van jou te horenAlvast welterusten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tata bloempulopsi![]()
Is Lobastaard nog wekker?
Weet ik eigenlijk nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wacht je op tennis, ga je tennis kijken?
Heb je wat last van je kaken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nog nietMisschien ga ik zo wel naar bed
Vrouwen, boeit me niet zo.. Australian Openquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb je wat last van je kaken?![]()
![]()
Welke match is er vanavond te zien? Welk toernooi loopt er eigenlijk?
Ah, zo. Sommig vrouwenpotten zijn best OK, maar veel ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrouwen, boeit me niet zo.. Australian Open
Heb je ooit nog ontdekt hoe het komt dat er van die vreemde sliertjes in je mond kunnen komen na het tanden poetens?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:48 schreef Lobasca het volgende:
Goed dat je over kaken begint..moet nog ff iets googelen..
Zeldenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, zo. Sommig vrouwenpotten zijn best OK, maar veel ook niet.![]()
Speel je zelf ook tennis?
Jammer. Toch?quote:
Dat komt door een bepaald enzym, neem ik aan..quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb je ooit nog ontdekt hoe het komt dat er van die vreemde sliertjes in je mond kunnen komen na het tanden poetens?
Ik ook, don't get me wrong. Heb rackets, dusse... en ballenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer. Toch?
Ik heb vanaf mijn 8ste tot 18de fantiek getennist, met competities/toernooitjes erbij enzo![]()
Ik blijf het een leuke sport vinden, om te doen en om naar te kijken
Bij koorts kun je zeker klappertanden. Voedselvergifting? Toch minder waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat komt door een bepaald enzym, neem ik aan..
Ik vroeg me af of klappertanden ook één van de symptomen van een voedselvergiftiging is, zal wel onder koorts vallen
Cool, dat laaste ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, don't get me wrong. Heb rackets, dusse... en ballen
Gisteravond, was niet meer te stoppen en al die andere meuk had ik ook, maar dat klappertanden vond ik zo vreemd, had het wel verschrikkelijk koud.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bij koorts kun je zeker klappertanden. Voedselvergifting? Toch minder waarschijnlijk.
Klapper je met je tanden dan?
Kun je dat ergen live streamen? Op australianopentv.com mag ik er niet aan. Sharapovaquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:58 schreef Lobasca het volgende:
Sharapova-Jancovic zie ik nu
Sommige medicijnen kunnen ook koorts aanwakkeren. Dat heb ik zelf eens meegemaakt. Klappertanden kwam vanzelf. Ik heb ook wel eens hyperventilatie gehad waarbij ik o.a. ongecontroleerd ging klappertanden (dat was heel eng om mee te maken).quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gisteravond, was niet meer te stoppen en al die andere meuk had ik ook, maar dat klappertanden vond ik zo vreemd, had het wel verschrikkelijk koud.
Ik heb wel tv, maar die staat in een andere ruimte.quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:01 schreef Lobasca het volgende:
Heb je geen tv? Is gewoon op Eurosport.
Ja, het kan dan toch met voedsel te maken hebben. Ik bedenk me dat ik het wel eens gehad heb bij een ietwat te dol geworden dronkenschap.quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik was plotseling heel erg ziek, wist niet wat me overkwam..misselijk, diarree en klappertanden![]()
Toen ik helemaal leeg was, was het weer overHeeft een paar uur geduurd, oja, en hele heftige kramp in mijn buik. Dus ik hou het op voedselvergiftiging. Lekker praatje voor het slapen gaan
![]()
Australian Open #14: halve finales komen eraan. hier kun je de streammogelijkheden vinden
quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:17 schreef Lobasca het volgende:
Het moet de rosbief van Deen geweest zijn!!
Ik kom daar niet uit. Geeft niet. Ik ga me maar verplaatsen naar de televee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Australian Open #14: halve finales komen eraan. hier kun je de streammogelijkheden vinden
Ja, geniet er van, ik duik hopelijk zo mijn wiegje in..quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kom daar niet uit. Geeft niet. Ik ga me maar verplaatsen naar de televee.
Welterusten Lobasca![]()
![]()
![]()
kijk uit met rosbief van de Deen
Nu moet ik opeens aan BB denken. Ze gingen een avondje muziek luisteren met liedjes die veel voor ze betekenden. Hoe heet die nu ook alweer? Was het Ferdy? Hieke was er iig ook bij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef Leandra het volgende:
Voor Lieke http://www.youtube.com/watch?v=8lLPumcdNQ8
quote:
Ja PP, soms onthoud ik weleens wat, Ajax heeft Urecht gepwndquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, een uitspraak die bij je past
.
Wanneer is het afgelopen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsonga speelde fantastisch (alweer een fantastische partij, mooi toernooi).
Nog 3 partijen, morgenvroeg halve finale heren (de 2e, vanmorgen dus de 1e), zaterdag vrouwenfinale, zondag mannenfinale.quote:
Oepsquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
Op Tsonga had ik geen poen staan, op Nadal wel.![]()
Zet eerder geld op Djoko dan. Voor Federer vang je toch niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeps, ik zou op Djoko - Fed ook maar geen geld zetten, kan alle kanten op. Fed is niet onaantastbaar gebleken, Djoko speelt 't toernooi van z'n leven (nog geen setverlies).
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef Gert het volgende:
Ik dacht Nadal nog één pot te kunnen laten staan, en dan de bet door te verkopen. Je verwacht toch niet dat ie van Tsonga verliest.
Ik moet er nog 31 dan heb ik 5x geen leven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, ik ben over de magische grens van 10.000 posts heen. Nu heb ik officieel geen leven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb volgens mij complete reeksen goed, en complete reeksen fout(stom woordspel, met die waardes, dat gaat echt veuls te snel).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:
Dat was een grap hoop ikquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was een grap hoop ik.
Een combi van Mohammed ali en rocky heeft Nadal verslagen.
Hoe kom je er dan ineens bijquote:
Tunnel en het lichtquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan ineens bij?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onnavolgbaar, echt...........zal ongetwijfeld aan mij liggen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen he. Ja vast wel.
TELL USquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
liegen & liggen, dat is toch echt wat anders
Ehm, wat moet ik nou in een tennis topic? Ik ben veel te lui voor sport, word al moe van het kijken ernaarquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIJ EN LIEGEN? Australian Open #14: halve finales komen eraan.:P Als ik over mijn oren verliefd ben, word het mij AANGEREKEND, MAAR JIJ
Ach, het scheelt maar één letter, zal wel niet voor niets zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
liegen & liggen, dat is toch echt wat anders
dAT DOE JI NIET SIMPELE ZIELquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, IK VERSTA JE TOCH WEL
Het is in elk geval de dag van een heleboel: http://nl.wikipedia.org/wiki/24_januariquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is vandaag dag van de filosofie?
Nou, je mist wel carnaval in de kooi nu.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik iets gemist?
Om ruimte te maken voor de volgende goede dingen. Wacht maar af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:37 schreef Jappie het volgende:
Waarom is het toch dat aan alle goeie dingen altijd weer een eind komt?
Om ruimte te maken voor de volgende goede dingen. Wacht maar afquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:37 schreef Jappie het volgende:
Waarom is het toch dat aan alle goeie dingen altijd weer een eind komt?
Ik wist helemaal niet dat je het zo intensief volgde.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Om ruimte te maken voor de volgende goede dingen. Wacht maar af
Ik ben een gematigd volger. Kun je ook zien aan hoe lang dit antwoord op zich liet wachtenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je het zo intensief volgde.....
Watquote:
quote:
Trustels Piet, zie je bij Fedje!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een bussie, een bussie, een bussie vol met pooooolen
http://nl.youtube.com/watch?v=5qvQ_2nsVtk
Ik ga slapen, tot morgen bij Fed, truste
Mogguh Piet, heb je er zin an?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar heb je 't weer over, ik lees geen COS dus ik snap er weer geen kont van
.
Mogguh
Opschieten!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jazekers, eerst nog ff snel douchen.
Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 04:33 schreef Lobasca het volgende:
En prima als iemand aan mij schrijft en vertelt boven de 50 te zijn. maar waarom dan bij een ander 30 jaar ervan aftrekken? Wie hou je nu voor de gek?
Ik weet niet hoe oud jij bent...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ik lieg maar een jaar of 14 over m'n leeftijd hoor
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
yvonne is echt een beroepslurker, of heeft een geniaal systeem waarbij je signalen doorkrijgt of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |