als je maar dikke tieten hebtquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat de test online doen en komt de uitslag dan hier melden
spacequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef Gert het volgende:
Van deze gast heb ik een paar CD's: Higher Intelligence Agency.![]()
Als je het niet mooi vindt, behoor je niet tot de agency.
Na 3 koppen koffie is dit een eitje..quote:
Leuk. Ik hoop dat je score het vermelden waard zal zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 3 koppen koffie is dit een eitje..![]()
Bedankt, Saantje, ik gaat um ff maken.
Dat is 12 fout hoor. Dat is veeeeelquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:55 schreef Disana het volgende:
Waarom zit je daarbij te blozen?
Stel je niet aan zeg, 12 op de 57. Kijk anders maar eens op Teletekst om de uitslagen van de tv-deelnemers te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is 12 fout hoor. Dat is veeeeel
Op de 60. Zat die van vorig jaar te doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:57 schreef Disana het volgende:
Stel je niet aan zeg, 12 op de 57. Kijk anders maar eens op Teletekst om de uitslagen van de tv-deelnemers te zien.
Ah. Die van dit jaar staat ook online. Hoogste score was 136, weet je dat ook vastquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op de 60. Zat die van vorig jaar te doen
Ik ben al wegquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef Disana het volgende:
Ah. Die van dit jaar staat ook online. Hoogste score was 136, weet je dat ook vast
123quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
Spannend... óf heeft Veulen het opgegeven?
Arme stakker, gewoon 130 johquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh....ik heb iets fout gedaan, ik sluit een tabblad...hele iq-test weg...noteer voor mij maar een 0
Hoe kan dat nou, je klikt toch alleen maar steeds op de knop met 'volgende'? Wat enorm jammer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh....ik heb iets fout gedaan, ik sluit een tabblad...hele iq-test weg...noteer voor mij maar een 0
Ruimtelijk inzicht, daarin schijnen vrouwen bewezen slechter te zijn dan mannen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:36 schreef Veulen het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk slecht in die dingen waar je moet bepalen welke kant je op gaat (waar staat de vlag). Volgens mij had ik die allemaal fout.
Ik was bij vraag 29....quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:36 schreef Veulen het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk slecht in die dingen waar je moet bepalen welke kant je op gaat (waar staat de vlag). Volgens mij had ik die allemaal fout.
Fraai is dat, zelfs die test discrimineertquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Disana het volgende:
Ruimtelijk inzicht, daarin schijnen vrouwen bewezen slechter te zijn dan mannen.
Ik liep nog wat te rommelen op een andere site, die ging ik afsluiten...hup..helft foetsie!quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je klikt toch alleen maar steeds op de knop met 'volgende'? Wat enorm jammer.
Hoe kan dat nou schatje. Die test neemt maar ongeveer een half uur in beslag. Je hebt vast iets fout gedaan.quote:
Inderdaad, maar zo kun je wel doorgaan... er zat een van origine Francaise die de taalvragen maar niks vondquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fraai is dat, zelfs die test discrimineert
Tsk. Ik ben er vanavond echt voor gaan zitten (tv), en daar heb ik geen spijt van gekregen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liep nog wat te rommelen op een andere site, die ging ik afsluiten...hup..helft foetsie!
Vind ik ook niks.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:43 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, maar zo kun je wel doorgaan... er zat een van origine Francaise die de taalvragen maar niks vond
Ik was ook in huis nog met dingen bezig, poepiequote:Op donderdag 24 januari 2008 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou schatje. Die test neemt maar ongeveer een half uur in beslag. Je hebt vast iets fout gedaan.
Jij bent gewoon de slimste van ons 2quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsk. Ik ben er vanavond echt voor gaan zitten (tv), en daar heb ik geen spijt van gekregen.
Nee, ik heb er gewoon geen rommeltje van gemaakt omdat ik echt wel eens wilde weten hoe ik op zoiets als dit zou scoren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de slimste van ons 2
Je moet zo iets ook alleen doen als je je 100% concentreert schat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
Ik was ook in huis nog met dingen bezig, poepie
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemersquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je moet zo iets ook alleen doen als je je 100% concentreert schat.
Disana wat voor score had jij?
Dat bedoel ik dus..ik dacht, ik doe die test er wel ff bij...quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon geen rommeltje van gemaakt omdat ik echt wel eens wilde weten hoe ik op zoiets als dit zou scoren.
En dat was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Disana het volgende:
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemers
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:59 schreef Disana het volgende:
Kijk maar lekker op Teletekst
Oh okee.... 136.
Tsja, en nou kan Lobasca niet met ons meevieren (hoogbegaafd) omdat ze het niet serieus genoeg nam...quote:
ja sorry, ik kom niet verder dan hoogintelligentquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsja, en nou kan Lobasca niet met ons meevieren (hoogbegaafd) omdat ze het niet serieus genoeg nam...
Leuk dat jullie zo hoog hebben gescoord. Ik ben niet verbaasd overigens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemers
Nou nee... ik zou eerder zeggen dat je niet verder komt dan 'ik gooi er maar met de pet naar'quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja sorry, ik kom niet verder dan hoogintelligent
En nou blijkt ie nog slim te zijn ook, dus je zat goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk dat jullie zo hoog hebben gescoord. Ik ben niet verbaasd overigens.![]()
Ik heb ooit op Diederik gestemd, omdat ik het een leuke oliebol vind. Goede reden he?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee... ik zou eerder zeggen dat je niet verder komt dan 'ik gooi er maar met de pet naar'Over je IQ zegt dat niet zoveel
![]()
Die test blijft het hele jaar staan volgens mij, dus je kansen zijn nog niet verkekenquote:
Geen idee, ik kan alleen vergelijken met die van '07 en dan vond ik deze een fractie gemakkelijker. Logica vind ik trouwens het leukst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef tipsch het volgende:
Ik heb weinig van die test meegekregen. Wel wat antwoorden gezien van het onderdeel ruimtelijk inzicht. Dat deel leek erg gemakkelijk vergeleken met de tests van voorgaande jaren.
Was deze test in z'n geheel eenvoudiger?
Niet zo koosjer om dat met mijn observatie te vergelijken. Je gaf zelf aan er met de pet naar gegooid te hebben door er andere dingen bij te doen.quote:
Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. De antwoorden dan he. Ook dat leek gemakkelijker. (Dat waren toch o.a. de cijferreeksen met ontbrekende getallen?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen vergelijken met die van '07 en dan vond ik deze een fractie gemakkelijker. Logica vind ik trouwens het leukst.
Ik ben niet verbaasdquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En nou blijkt ie nog slim te zijn ook, dus je zat goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |