spacequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef Gert het volgende:
Van deze gast heb ik een paar CD's: Higher Intelligence Agency.![]()
Als je het niet mooi vindt, behoor je niet tot de agency.
Na 3 koppen koffie is dit een eitje..quote:
Leuk. Ik hoop dat je score het vermelden waard zal zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 3 koppen koffie is dit een eitje..![]()
Bedankt, Saantje, ik gaat um ff maken.
Dat is 12 fout hoor. Dat is veeeeelquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:55 schreef Disana het volgende:
Waarom zit je daarbij te blozen?
Stel je niet aan zeg, 12 op de 57. Kijk anders maar eens op Teletekst om de uitslagen van de tv-deelnemers te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is 12 fout hoor. Dat is veeeeel
Op de 60. Zat die van vorig jaar te doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:57 schreef Disana het volgende:
Stel je niet aan zeg, 12 op de 57. Kijk anders maar eens op Teletekst om de uitslagen van de tv-deelnemers te zien.
Ah. Die van dit jaar staat ook online. Hoogste score was 136, weet je dat ook vastquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op de 60. Zat die van vorig jaar te doen
Ik ben al wegquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef Disana het volgende:
Ah. Die van dit jaar staat ook online. Hoogste score was 136, weet je dat ook vast
123quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
Spannend... óf heeft Veulen het opgegeven?
Arme stakker, gewoon 130 johquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh....ik heb iets fout gedaan, ik sluit een tabblad...hele iq-test weg...noteer voor mij maar een 0
Hoe kan dat nou, je klikt toch alleen maar steeds op de knop met 'volgende'? Wat enorm jammer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh....ik heb iets fout gedaan, ik sluit een tabblad...hele iq-test weg...noteer voor mij maar een 0
Ruimtelijk inzicht, daarin schijnen vrouwen bewezen slechter te zijn dan mannen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:36 schreef Veulen het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk slecht in die dingen waar je moet bepalen welke kant je op gaat (waar staat de vlag). Volgens mij had ik die allemaal fout.
Ik was bij vraag 29....quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:36 schreef Veulen het volgende:
Ik ben trouwens vreselijk slecht in die dingen waar je moet bepalen welke kant je op gaat (waar staat de vlag). Volgens mij had ik die allemaal fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |