Je kon daar zelfs een práchtig diploma krijgen, tegen betalingquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar had ik een account, hebben ze 'm gedelete, wat een eikels. Heb een mailtje van gebruikersnaam & wachtwoord nog
.
Wat een opluchtingquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
Oh gelukkig, als bankzitter kun je niet eens meedoen omdat ze het 'IQ' berekenen aan de hand van het aantal deelnemers. Het gemiddelde IQ wordt gesteld op 100, dus voor de betere deelnemers valt de uitslag lager uit dan voor een gewone IQ test.
Nee nooit gedaan, maar ik had daar wel alle soorten testen gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef -Blurk- het volgende:
Je kon daar zelfs een práchtig diploma krijgen, tegen betalingheb jij dat gedaan PP?
Kun je niet opnieuw registreren dan? Ik krijg elke 14 dagen een mailtje van ze of ik mee wil doen met één of andere test, terwijl het al meer dan een jaar geleden is dat ik zo'n test gedaan heb.
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Disana, dat hoor ik nu al voor de 2e keer, je bent je toch niet nu al aan 't indekken he?
Je zal best via internet mee kunnen doen lijkt me zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.
Ja, die mensen kunnen meedoen via hun afstandsbediening.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmm, je kan alleen meespelen met een UPC digitaal abonnement zo te zien.
Stuur ik een mail, krijg ik een automatische mail terug met een ander mailadres, stuur ik 't daarheen, krijg ik een mailtje van hotmail dat dat adres weer niet bestaat. Wat een organisatie!
Tijd voor een beslissing dus Disanaquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.
Koninklijk meervoud PP?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel een screenshot he, we zijn nogal wantrouwend.
Héél traag, het is maar goed dat je bijtijds zwaait Bong, fijne avond en tot morgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef BONG4002 het volgende:
FOK! is weer erg traag @the moment dus een mooie gelegenheid om bij deze de boel af te zwaaien
Tot morgenochtend vroeg!
Oh god oh god, ik heb net die van 2007 gedaan, en het was niet best.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoor de hersenen van Disana hier kraken.
Ik durf het echt niet te zeggen, zo laag is het. Vooral bij het rekenen had je niet eens de tijd een vraag te lezen, en ik lijd toch al aan dyscalculie, dus daar heb ik gewoon zitten gokken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Resultaten willen we. En en en? Ik zet in op eeuuhhhh 126
.
Het is echt verschrikkelijk iddquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:39 schreef Gert het volgende:
Muziekje dan maar, ter ere van de snelheid hier?
Ja, ik heb hem gedaan. Gelukkig maar, want ik deed het veel beter dan die online test uit 2007.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
Iedereen zit de IQ-test te doen, ik heb het rijk alleen! Joepie!!
Klopt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
Iedereen zit de IQ-test te doen, ik heb het rijk alleen! Joepie!!
Ik vond I am legend wel leuk maar ik had het idee dat er stukken van het verhaal misten!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar maak je aardig gebruik van zie ik. I Am Legend viel wat tegen, het ziet er allemaal schitterend uit maar 't verhaal is maar gewoontjes.
Prima Music!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Klopt!
Mijn IQ is volgens de test 130.
Best netjes toch
Volgens mij zijn veel mensen hier redelijk slim. En nu hou ik het ook achter... rara scoorde ik hoog of laagquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg hoog, je krijgt altijd een vertekend beeld over dit soort onderwerpen in een community. De mensen die hoog scoren posten 't en zijn blij (terecht overigens) en de mindere houden 't achter.
Ik kan me een topic herinneren in SES waarbij 't leek alsof de helft van de FOK!ers > 545 als CITOscore had (550 = max).
Hoog, zonder enige twijfel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn veel mensen hier redelijk slim. En nu hou ik het ook achter... rara scoorde ik hoog of laag
Ik had allerlei andere dingen vanavond, dus ik kon me niet echt concentreren. He alleen het begin gedaan, en die had ik allemaal goed gelukkig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, waarom heb jij hem niet gedaan? Echt omdat je niet durfde? Ik vond het ook maar eng hoor
KLB?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
"hier" is relatief, in KLB twijfel ik er sterk aan. En waarom specifiek hoogopgeleiden in DGK geïnteresseerd zouden zijn kan ik ook niet vertellen
.
Dat was bij BB1 ook al zo. Ze dachten toen dat er alleen laagopgeleiden naar zouden kijken, maar het tegendeel was waar. Maar uitleggen wat mijn fascinatie is, kan ik nog steeds nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
"hier" is relatief, in KLB twijfel ik er sterk aan. En waarom specifiek hoogopgeleiden in DGK geïnteresseerd zouden zijn kan ik ook niet vertellen
.
Klaagbaakquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef -Blurk- het volgende:
KLB?
Ah, jammer. Maar je kunt hem altijd nog een keer online doen: http://www.iqtest.bnn.nlquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik had allerlei andere dingen vanavond, dus ik kon me niet echt concentreren. He alleen het begin gedaan, en die had ik allemaal goed gelukkig.
Het is al laat PP, en ik heb hard gewerkt vandsag, kan ik ter verontschuldiging aan voeren, sorryquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klaagbaak, staat nog wel in je lijst
.
* PietjePuk007 gooit lijst in de prullenbak
Wat had jij Lobasca, of heb je niet meegedaan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
Een ieder met een IQ boven de 125 houdt wijselijk zijn mond?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
Een ieder met een IQ boven de 125 houdt wijselijk zijn mond?
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat had jij Lobasca, of heb je niet meegedaan?
Dacht ik al, jij slimme dame!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben net wakker![]()
![]()
Maar heb ooit een officiéle test gedaan, en mag niet klagen
mmm ik heb m niet gedaan, ben zo dyslecties als de pest maar geloof ik wel slimquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je mag hier alleen posten als je nationale iq test wel of juist niet hebt gedaan...
Da's geen excuus, ik heb dyscalculie en heb me er toch braaf doorheen geworsteld met goed resultaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
mmm ik heb m niet gedaan, ben zo dyslecties als de pest maar geloof ik wel slim
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's geen excuus, ik heb dyscalculie en heb me er toch braaf doorheen geworsteld met goed resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |