Gaat mij ook te ver, maar ik zie een verandering..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef Lobasca het volgende:
Precies. Van sommige mensen in de COS schrik ik wel eens, zoals die zich vereenzelvigen met hun haat of liefde.
Ik heb dat eitje gebakken en het was lekker.
Mooi Pietjequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Game on.
Welke van de 2 betekenissen van de TT geldt ligt aan 't tijdstip.
Ach, die lappen hoeven van mij niet uitgebannen te worden... ik lees er toch gewoon overheen (ongeacht van wie ze zijn)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat mij ook te ver, maar ik zie een verandering..En die lappen tekst moeten helemaal verboden worden, of ga ik nu te ver?
![]()
Smaakte het?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o
gewoon lekker liedje
Doe ik het origineel er nog even bij:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o
gewoon lekker liedje
uhhh..who do you think you are.. Noekje is je links en rechts gepasseerd!quote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
Doe ik het origineel er nog even bij:
http://www.youtube.com/watch?v=46EXY4oP1Do
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
[quote]Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef Gert het volgende:
nORMAAL QUOTEN AUB GVD.
Vraag je dat aan Lobasca en mij? Je zou beter moeten weten
Waarom denk je dat ik noekje wel zag zitten als collega? Kan ze jullie een beetje onder de duim houden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhh..who do you think you are.. Noekje is je links en rechts gepasseerd!
Ik ben niet zo op het Iers, maar wij hadden hier vroeger een Engelse pub waar dat soort muziek vaak live werd gespeeld, en dat was ook best gezellig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent een schat. Dit is ge-wel-di-ge muziek, we gingen paar jaar geleden zo'n beetje iedere week naar een Ierse Pub waar dit soort muziek libe gespeeld werd, helaas is de Ier naar Ierland vertrokken
![]()
.
Zie in jou meer een One Girl Two Bottles.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'
Gatverdamme, heb je dat wel eens gezien? Ik wel, kort geleden, geheel per ongeluk. Krijg je douche-neigingen van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WIJ ZIJN DE VERPERSOONLIJKING VAN '2 GIRLS ONE CUP'
geen probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie in jou meer een One Girl Two Bottles.
Zo zie je maar waar een SC allemaal goed voor kan zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 heeft meteen Azureus aangeslingerd en is "The Dubliners - Greatest Hits" aan 't downloaden![]()
Ik leef met jou en Pietje mee.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:05 schreef Lobasca het volgende:
In Schagen was een Irish Pub, helaas ter ziele gegaan
Stukje gelezen, klinkt wel als een lekker enge filmquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb trouwens ook "I am Legend" binnen, lijkt me wel goeie film. Trailer
Dat was een poging van Veulen, misluktquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:24 schreef Lobasca het volgende:
Blurk, btw, Neem Mij Niet Serieus heeft een oogje op je?
Ik ben m'n CV aan 't bijwerkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Lobasca het volgende:
wat is het stilgaat het ergens over?
Ik heb net wat achterstallige email zitten beantwoorden. Wat een spam ook weer zeg, na twee dagen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef Lobasca het volgende:
wat is het stilgaat het ergens over?
Hoi Bongetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 18:17 schreef BONG4002 het volgende:
Goede avond.
Vanavond ga ik zeer ws. de IQ test kijken, mede ook omdat Jaap (DGK) meedoet, lijkt me weleens leuk om te zien hoever hij gaat komen
quote:
Ik zit nog te dubben... 't is wel erg lang. En stel je voor dat ik op de bank meedoe, en dan het IQ van Amanda blijk te hebben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
terug!
Ga je ook de IQ test kijken?
Dat is ook mijn dilemma Disanaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit nog te dubben... 't is wel erg lang. En stel je voor dat ik op de bank meedoe, en dan het IQ van Amanda blijk te hebben...
Ga je ook meedoen Bong?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
terug!
Ga je ook de IQ test kijken?
Globaal, mijn "accu" is namelijk na een lange dag werken en niet zo goed geslapen te hebben aardig leeg, dus niet voor het "eggie" om het zo maar te zeggenquote:
Ja, dat is ook een idee, kun je het zonder stress doen, maar dat vertekent de uitslag natuurlijk wél Bong.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Globaal, mijn "accu" is namelijk na een lange dag werken en niet zo goed geslapen te hebben aardig leeg, dus niet voor het "eggie" om het zo maar te zeggenWellicht dat ik de test later op de week nog eens rustig doorneem op Inet
Ja hoor, twee echte en een voor Mensa. En jij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jullie nog nooit in je leven een IQtest gedaan dan?
I hear youquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel valse bescheidenheid, het is gewoon hartverwarmend, Bonnie
Dan vertek je 't aan heulemaal niemand en ga je stiekem op de plee kniezenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef Disana het volgende:
Ik zit nog te dubben... 't is wel erg lang. En stel je voor dat ik op de bank meedoe, en dan het IQ van Amanda blijk te hebben...
Mja, dat is ook zo maargoed, het gaat me meer om de funquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een idee, kun je het zonder stress doen, maar dat vertekent de uitslag natuurlijk wél Bong.
Jij wel dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jullie nog nooit in je leven een IQtest gedaan dan?
Nog nooit voor 't echie, maar wel voor de lol natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, twee echte en een voor Mensa. En jij?
Ik heb er een aantal gedaan op internet, en dat vond ik hartstikke leuk. Vooral Taal doe ik graag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, dat is ook zo maargoed, het gaat me meer om de funAls ik een echte IQ test zou willen doen dan zal ik dat eerder via een professionele weg laten doen
Het is zo jammer, vroeger kon je nog officiele tests op het internet vinden, maar tegenwoordig zijn dat allemaal zaken waarvoor betaald moet worden. Is best wel leuk om je brein op te scherpen zo nu en dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog nooit voor 't echie, maar wel voor de lol natuurlijk. Al 2 of 3x, kan me een keer voor de tv herinneren, en via internet ook wel.
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal gedaan op internet, en dat vond ik hartstikke leuk. Vooral Taal doe ik graag.
Ik zal zometeen die link eens voor je opzoeken, kun je kiezen uit allerlei testjes.
Je hebt inmiddels van Disana en PP al wat tips, die van mij heet: Test Mijn IQ, kun je gewoon googlen Bongetjequote:
Daar had ik een account, hebben ze 'm gedelete, wat een eikelsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:06 schreef -Blurk- het volgende:
Je hebt inmiddels van Disana en PP al wat tips, die van mij heet: Test Mijn IQ, kun je gewoon googlen Bongetje
Dat gaat Bongetje binnenkort zeker doen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels van Disana en PP al wat tips, die van mij heet: Test Mijn IQ, kun je gewoon googlen Bongetje
Je kon daar zelfs een práchtig diploma krijgen, tegen betalingquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar had ik een account, hebben ze 'm gedelete, wat een eikels. Heb een mailtje van gebruikersnaam & wachtwoord nog
.
Wat een opluchtingquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
Oh gelukkig, als bankzitter kun je niet eens meedoen omdat ze het 'IQ' berekenen aan de hand van het aantal deelnemers. Het gemiddelde IQ wordt gesteld op 100, dus voor de betere deelnemers valt de uitslag lager uit dan voor een gewone IQ test.
Nee nooit gedaan, maar ik had daar wel alle soorten testen gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef -Blurk- het volgende:
Je kon daar zelfs een práchtig diploma krijgen, tegen betalingheb jij dat gedaan PP?
Kun je niet opnieuw registreren dan? Ik krijg elke 14 dagen een mailtje van ze of ik mee wil doen met één of andere test, terwijl het al meer dan een jaar geleden is dat ik zo'n test gedaan heb.
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Disana, dat hoor ik nu al voor de 2e keer, je bent je toch niet nu al aan 't indekken he?
Je zal best via internet mee kunnen doen lijkt me zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.
Ja, die mensen kunnen meedoen via hun afstandsbediening.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hmm, je kan alleen meespelen met een UPC digitaal abonnement zo te zien.
Stuur ik een mail, krijg ik een automatische mail terug met een ander mailadres, stuur ik 't daarheen, krijg ik een mailtje van hotmail dat dat adres weer niet bestaat. Wat een organisatie!
Tijd voor een beslissing dus Disanaquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik had juist besloten dapper mee te doen, maar nu het niet kan weet ik ook niet of het wel leuk is om zo lang naar te gaan zitten kijken.
Koninklijk meervoud PP?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel een screenshot he, we zijn nogal wantrouwend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |