Niet zo koosjer om dat met mijn observatie te vergelijken. Je gaf zelf aan er met de pet naar gegooid te hebben door er andere dingen bij te doen.quote:
Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. De antwoorden dan he. Ook dat leek gemakkelijker. (Dat waren toch o.a. de cijferreeksen met ontbrekende getallen?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen vergelijken met die van '07 en dan vond ik deze een fractie gemakkelijker. Logica vind ik trouwens het leukst.
Ik ben niet verbaasdquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En nou blijkt ie nog slim te zijn ook, dus je zat goed
oke okequote:Op donderdag 24 januari 2008 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo koosjer om dat met mijn observatie te vergelijken. Je gaf zelf aan er met de pet naar gegooid te hebben door er andere dingen bij te doen.
Nee, volgens mij vielen die onder rekenen. En snel gaat het inderdaad, ik heb er twee gemist omdat ik te laat was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. De antwoorden dan he. Ook dat leek gemakkelijker. (Dat waren toch o.a. de cijferreeksen met ontbrekende getallen?)
Ik heb 3 jaar geleden eens meegedaan, maar moest toen halverwege afhaken. Het ging me iets te snel.
Die test was waarschijnlijk al afgelopen voordat ik pen en papier gereed had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, volgens mij vielen die onder rekenen. En snel gaat het inderdaad, ik heb er twee gemist omdat ik te laat was.
Hmm, da's geen goed Engels.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:02 schreef tipsch het volgende:
Wat betekent het als een Amerikaan zegt "thank you very much at all" - Wat doet die toevoeging "at all" precies?
Ik weet het niet. Ik dacht dat ze het misschien doen om een soort sarcastische toon aan te zetten. Correct zal het niet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, da's geen goed Engels.
It doesn't hurt at all - het doet helemaal geen pijn
Die is te snappen, maar die van jou niet. Verkeerd verstaan of een raar dialect?
Zie boven, had nog een regeltje toegevoegd. Eigenlijk denk ik dat dat het moet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet hert niet. Ik dacht ze het misschien doen om een soort sarcastische toon aan te zetten. Correct zal het niet zijn.
Ik zie het, maar ik krijg dit 'thank you very much at all" wel vaker te horen. +"and all" had ik ook wel begrepen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven, had nog een regeltje toegevoegd. Eigenlijk denk ik dat dat het moet zijn.
Ja, dan zal het best sarcastisch kunnen zijn. Maar als 'officieel' Engels is het mij in elk geval niet bekend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het, maar ik krijg dit 'thank you very much at all" wel vaker te horen. Veelal in chats als ik wat laat ben met reageren, vandaar dat ik denk dat ze "pissy" willen klinken. hmm.
OK, alvast welterustenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan zal het best sarcastisch kunnen zijn. Maar als 'officieel' Engels is het mij in elk geval niet bekend.
Als je zo niets meer van me leest, ben ik naar bed trouwens
En dan hoop ik het ook een keer van jou te horenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, alvast welterusten![]()
![]()
Ik ga het diegene gewoon vragen
Tata bloempulopsiquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan hoop ik het ook een keer van jou te horenAlvast welterusten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tata bloempulopsi![]()
Is Lobastaard nog wekker?
Weet ik eigenlijk nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wacht je op tennis, ga je tennis kijken?
Heb je wat last van je kaken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nog nietMisschien ga ik zo wel naar bed
Vrouwen, boeit me niet zo.. Australian Openquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb je wat last van je kaken?![]()
![]()
Welke match is er vanavond te zien? Welk toernooi loopt er eigenlijk?
Ah, zo. Sommig vrouwenpotten zijn best OK, maar veel ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrouwen, boeit me niet zo.. Australian Open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |