het vreselijke is dat ik dit standaard fout doequote:
Dan is het dus geen typo, dan weet je het nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef borisz het volgende:
[..]
het vreselijke is dat ik dit standaard fout doe
kloptquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is het dus geen typo, dan weet je het niet.
03.30: Maria-Jelena
Daarna: Ana-Daniela
09.30: Nadal-Tsonga.
Omdat je dan bij de finale een ongelijkheid hebt. Nu hebben ze allebei geen rustdag gehad. Als ze die wel zouden krijgen zou de winnaar geen rustdag hebben voor de finale.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef Timm-E het volgende:
Waarom krijgen Ivanovic en Hantuchova geen dag rust? Beetje raar dat Federer en Djokovic wel een dag extra mogen rusten, terwijl ze op de zelfde dag gespeeld hebben.
Ik hoop trouwens op een servische finale bij de vrouwen, Jankovic vs Ivanovic. Lijkt me erg leuke wedstrijd. Hoewel de halve finale Jankovic vs Sharapova ook super leuk is.
Als de stijging van de stijgende lijn afneemt is de piek in zicht, Djoko heeft wiskunde gehadquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Suf vind ik dat altijd: Federer heeft een moeilijke wedstrijd. Ja, hij is niet meer zo dominant hoor. Nee, hij heeft alleen voor de 15e keer op rijd de halve finals van een grandslamtoernooi gewonnen. En hij staat al meer dan 200 weken aaneen op nummer 1.
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:26 schreef Lobasca het volgende:
Fedfan..Djoko mag van mij een pak slaag geven aan Roger
Welke stijging neemt dan af? Ik denk dat het niemand nou echt boeit hoeveel sets de winnaar van een grandslamtoernooi verliest. Het gaat erom dat hij wint.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als de stijging van de stijgende lijn afneemt is de piek in zicht, Djoko heeft wiskunde gehad.
Vat alles niet zo serieus op, ik heet geen SCHquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
Welke stijging neemt dan af? Ik denk dat het niemand nou echt boeit hoeveel sets de winnaar van een grandslamtoernooi verliest. Het gaat erom dat hij wint.
Niet leuk voor Fed, niet leuk voor jou, maar brengt wel weer wat sensatie in de tenniswereld.quote:
Woops.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vat alles niet zo serieus op, ik heet geen SCH.
Ja, maar het niet van tevoren een uitgemaakte zaak dat Federer wint op grandslamtoernooien. Tegen Tip scheelde het erg weinig. En ook vorig jaar op Wimbledon tegen Nadal was het erg close.quote:Ik hoop eigenlijk maar om 1 reden dat Djoko van Fed wint en dat is dat hij dan "verslaanbaar" wordt. Hoe spannend ook steeds, hij blijft winnen, als die hegemonie een keer doorbroken wordt gaan andere spelers 'm ook anders benaderen denk ik. 90% acht zich vooraf al kansloos en met die instelling kan 't dan idd hard gaan.
Ik vind dat er genoeg sensatie is. Federer had dit jaar bijna verloren van Tip en ook vorig jaar in de Wimbledonfinale had hij het heel erg lastig tegen Nadal.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet leuk voor Fed, niet leuk voor jou, maar brengt wel weer wat sensatie in de tenniswereld.![]()
Bijna telt niet in de analen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat er genoeg sensatie is. Federer had dit jaar bijna verloren van Tip en ook vorig jaar in de Wimbledonfinale had hij het heel erg lastig tegen Nadal.
Verder verliest Federer genoeg. Vorig jaar heeft hij negen keer verloren. Dat is net zoveel als hij in 2005 en 2006 in totaal verloor.
held!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Highlights Federer - Blake:
http://rapidshare.com/fil(...)lights.xvid.avi.html
zoals ik al zei gisteren: 3 lekkere wijven en een plorkquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef ruud.nl het volgende:
Veel lekkere wijven nog in het toernooi, alleen Jankovic valt uit de toon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |