het vreselijke is dat ik dit standaard fout doequote:
Dan is het dus geen typo, dan weet je het nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef borisz het volgende:
[..]
het vreselijke is dat ik dit standaard fout doe
kloptquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is het dus geen typo, dan weet je het niet.
03.30: Maria-Jelena
Daarna: Ana-Daniela
09.30: Nadal-Tsonga.
Omdat je dan bij de finale een ongelijkheid hebt. Nu hebben ze allebei geen rustdag gehad. Als ze die wel zouden krijgen zou de winnaar geen rustdag hebben voor de finale.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef Timm-E het volgende:
Waarom krijgen Ivanovic en Hantuchova geen dag rust? Beetje raar dat Federer en Djokovic wel een dag extra mogen rusten, terwijl ze op de zelfde dag gespeeld hebben.
Ik hoop trouwens op een servische finale bij de vrouwen, Jankovic vs Ivanovic. Lijkt me erg leuke wedstrijd. Hoewel de halve finale Jankovic vs Sharapova ook super leuk is.
Als de stijging van de stijgende lijn afneemt is de piek in zicht, Djoko heeft wiskunde gehadquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Suf vind ik dat altijd: Federer heeft een moeilijke wedstrijd. Ja, hij is niet meer zo dominant hoor. Nee, hij heeft alleen voor de 15e keer op rijd de halve finals van een grandslamtoernooi gewonnen. En hij staat al meer dan 200 weken aaneen op nummer 1.
Nou, da's ook nie leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:26 schreef Lobasca het volgende:
Fedfan..Djoko mag van mij een pak slaag geven aan Roger
Welke stijging neemt dan af? Ik denk dat het niemand nou echt boeit hoeveel sets de winnaar van een grandslamtoernooi verliest. Het gaat erom dat hij wint.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als de stijging van de stijgende lijn afneemt is de piek in zicht, Djoko heeft wiskunde gehad.
Vat alles niet zo serieus op, ik heet geen SCHquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
Welke stijging neemt dan af? Ik denk dat het niemand nou echt boeit hoeveel sets de winnaar van een grandslamtoernooi verliest. Het gaat erom dat hij wint.
Niet leuk voor Fed, niet leuk voor jou, maar brengt wel weer wat sensatie in de tenniswereld.quote:
Woops.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vat alles niet zo serieus op, ik heet geen SCH.
Ja, maar het niet van tevoren een uitgemaakte zaak dat Federer wint op grandslamtoernooien. Tegen Tip scheelde het erg weinig. En ook vorig jaar op Wimbledon tegen Nadal was het erg close.quote:Ik hoop eigenlijk maar om 1 reden dat Djoko van Fed wint en dat is dat hij dan "verslaanbaar" wordt. Hoe spannend ook steeds, hij blijft winnen, als die hegemonie een keer doorbroken wordt gaan andere spelers 'm ook anders benaderen denk ik. 90% acht zich vooraf al kansloos en met die instelling kan 't dan idd hard gaan.
Ik vind dat er genoeg sensatie is. Federer had dit jaar bijna verloren van Tip en ook vorig jaar in de Wimbledonfinale had hij het heel erg lastig tegen Nadal.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet leuk voor Fed, niet leuk voor jou, maar brengt wel weer wat sensatie in de tenniswereld.![]()
Bijna telt niet in de analen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat er genoeg sensatie is. Federer had dit jaar bijna verloren van Tip en ook vorig jaar in de Wimbledonfinale had hij het heel erg lastig tegen Nadal.
Verder verliest Federer genoeg. Vorig jaar heeft hij negen keer verloren. Dat is net zoveel als hij in 2005 en 2006 in totaal verloor.
held!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Highlights Federer - Blake:
http://rapidshare.com/fil(...)lights.xvid.avi.html
zoals ik al zei gisteren: 3 lekkere wijven en een plorkquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef ruud.nl het volgende:
Veel lekkere wijven nog in het toernooi, alleen Jankovic valt uit de toon.
En voor de chickies is er niets meer te genieten nu Andy eruit ligt, op Ted na dan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
held!
[..]
zoals ik al zei gisteren: 3 lekkere wijven en een plork
Hantuchova vs Sharapova
God vs Tsonga
Zijn de finales..dan weten jullie het vast
Waar hasst du es uber?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als de stijging van de stijgende lijn afneemt is de piek in zicht, Djoko heeft wiskunde gehad.
Was grapje, maar hij komt duidelijk niet aanquote:
Prima, en Djoko Federer op de OS.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op de website van de AO staat een artikel met de volgende opmerking over Djoko: Djokovic this week claimed Federer was not as dominant as he once was, particularly after being taken to 10-8 in the fifth set of his third-round match against Janko Tipsarevic.
Suf vind ik dat altijd: Federer heeft een moeilijke wedstrijd. Ja, hij is niet meer zo dominant hoor. Nee, hij heeft alleen voor de 15e keer op rij de halve finales van een grandslamtoernooi bereikt. En hij heeft de laatste tien grandslamfinales bereikt. En hij is al meer dan 200 weken aaneen nummer 1 van de wereld.
![]()
Ik hoop dat Federer Djoko wegvaagt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Highlights Federer - Blake:
http://rapidshare.com/fil(...)lights.xvid.avi.html
quote:
thxquote:zoals ik al zei gisteren: 3 lekkere wijven en een plork
Hantuchova Ana vs Sharapova
God vs Tsonga Nadal
Zijn de finales..dan weten jullie het vast
quote:AO: Ivanovic en Hantuchova naar halve finale
sport1.nl
Ana Ivanovic heeft zich geplaatst voor de halve finale door Venus Williams te verslaan. De als vierde geplaatste Servische won in straight sets van de Amerikaanse.
Beide speelsters hadden in de eerste set moeite met hun service. Zo waren er zes servicebreaks. Die waren over en weer verdeeld, zodat een tiebreak de beslissing moest brengen. Die ging met 7-3 naar Ivanovic.
In de tweede set werd er vijfmaal gebroken, voor het laatst bij een stand van 4-4. Williams kreeg daarna nog twee breakpoints toen haar opponente serveerde voor de wedstrijd, maar Ivanovic serveerde ze weg en pakte de tweede set met 6-4.
Voor Ivanovic, die vorig jaar de halve finales op Wimbledon en Roland Garros haalde, is de halve finale in Melbourne haar beste prestatie. In de halve finale speelt ze tegen Daniela Hantuchova.
Hantuchova versloeg in de kwartfinale de Poolse Agnieszka Radwanska. Waar de service van Hantuchova goed liep, was dat het tegenovergestelde voor haar Poolse tegenstandster. In bijna anderhalf uur sloeg de nummer negen van de plaatsingslijst Hantuchova zich naar de halve finale via 6-2 en 6-2. Voor de Slowaakse is de halve finale in Melbourne haar beste Grand Slam resultaat.
quote:AO: Federer in drie sets langs Blake
sport1.nl
Roger Federer ligt nog steeds goed op koers voor zijn derde Australian Open-titel op rij. De Zwitser bereikte de halve finale van het grandslamtoernooi door James Blake in drie sets te verslaan: 7-5, 7-6 (5), 6-4. In de halve eindstrijd moet Federer het opnemen tegen de als derde geplaatste Novak Djokovic.
Makkelijk had Federer het tegen Blake absoluut niet. In de eerste set leverde de Zwitser een break voorsprong in, waarna het tot 5-5 gelijk op ging. Vervolgens leverde de Amerikaan zijn service in bij een 6-5 stand, waardoor Federer toch de eerste set pakte.
Ook in de tweede set trok Federer aan het langste eind. Hij won de tiebreak door enkele fantastische punten. Vervolgens kwam Blake in de derde set met 1-5 achter, waarna hij zich weer terugknokte tot 4-5. Het mocht echter niet meer baten en Federer sloeg bij zijn eerste matchpoint onmiddellijk toe.
De halve finale tussen Federer en Djokovic zal nog voorafgegaan worden door het duel tussen de Spanjaard Rafael Nadal (2) en de ongeplaatste Fransman Jo-Wilfried Tsonga.
Kun je misschien uitleggen waarom je dit plaatst? Iedereen die hier komt weet dit al lijkt mequote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Doe toch effe niet zo hitlerachtig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je misschien uitleggen waarom je dit plaatst? Iedereen die hier komt weet dit al lijkt me. Vaak ook met fouten erin.
Zo lief deed Hitler niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Doe toch effe niet zo hitlerachtig.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:41 schreef Ambrosius het volgende:
Kun je misschien uitleggen waarom je dit plaatst?
Damn: Als dat zo is, is het idd overbodigquote:Iedereen die hier komt weet dit al lijkt me
stiekem vind ik Jankovic eigenlijk wel de leukstequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef ruud.nl het volgende:
Veel lekkere wijven nog in het toernooi, alleen Jankovic valt uit de toon.
strikt genomen heeft ze ook het lekkerste lijf.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
stiekem vind ik Jankovic eigenlijk wel de leukste
Hoe kan je 'lekkerheid' nou strikt nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
strikt genomen heeft ze ook het lekkerste lijf.
hij bedoeld als je haar strikt neemt heeft het lekkerste lijfquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoe kan je 'lekkerheid' nou strikt nemen.
Maar als ze een bloemetje in haar haar heeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Prima
Lichaam
Ontzettende
Rot
Kop
maar wel een leuke glimlach
zolang het maar geen roos is..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar als ze een bloemetje in haar haar heeft
Da's niet eens een goeie zin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij bedoeld als je haar strikt neemt heeft het lekkerste lijf
hehe, Funny Foto's MTFquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
paar mooie foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:53 schreef Nalbandian het volgende:
Ook geinig nieuws is dat de Bryan Bros. hebben verloren in de dubbel van Bhupathi \ Knowles.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
De Bryans zijn uitgeschakeld in de dubbel door Knowles/Bhupathi.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
goede zaak...erger me kapot aan die testosteron gastjes..die jongens zijn meer aan het high fiven en borstbeuken dan aan het tennissen..
We hopen op Ted. Maar weten doen we het niet zekerquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef Susi het volgende:
Wie zijn de commentatoren morgen ?
quote:
Waarom niet? Gewoon om 03.40 de wekker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:23 schreef kevin_ het volgende:
Laat Eurosport vannacht niks zien?
Thanks, maar full credits gaan naar Kleinzusje voor het in elkaar sleutelen ervanquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:44 schreef erkel het volgende:
@ Nalbandian: Vet filmpje in je sig van Nalby, goed nummer eronderkudo's naar KZ
![]()
Mooi gemaakt, kleinzusje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Thanks, maar full credits gaan naar Kleinzusje voor het in elkaar sleutelen ervan![]()
![]()
Het nummer heb ik trouwens eerst aan TheGeneral aangeboden voor Fed, maar die voelde zich er te goed voor
Hehe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Thanks, maar full credits gaan naar Kleinzusje voor het in elkaar sleutelen ervan![]()
![]()
Het nummer heb ik trouwens eerst aan TheGeneral aangeboden voor Fed, maar die voelde zich er te goed voor
Vooropgesteld dat ik niet elke wedstrijd live heb gezien, maar ik denk echt dat Djoko Fed kan pakken in 4 sets (geen 3 vanwege concentratieverlies van Djoko). Djokovic staat de laatste dagen echt lekker te spelen en Fed stijgt er op dit moment nog niet met kop en schouders bovenuit. Wordt een mooie pot naar mijn meningquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef Norrage het volgende:
Ik ben bang dat we gewoon een finale Fed - Nadal krijgen.
Ik gok dat Djoko er nu wel een 5-setter uit weet te slepen, en dat we een klassieke wedstrijd krijgen,maar dat Fed de 5e set met zo'n 6-1 naar zich toe trekt. Nadal - Tsonga lijkt me ook nog wel spannend worden. Hierin gok ik dat Tsonga de eerste set relatief gemakkelijk wint maar dat vanaf die eerste set Nadal het initiatief neemt en Tsonga vernietigt.
Zo, die zit
Ik zie het niet staan op de Eurosport site?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon om 03.40 de wekker.
Ze zenden het, neem dat van mij aan. Waarom zouden ze het niet uitzenden kun je je ook afvragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan op de Eurosport site?
http://yahoo.eurosport.co.uk/tvschedule_clng2_day1.shtml
Dat speelschame daar klopt de hele week al niet zoveel van. Ze zenden het gewoon uit dus lekker kijken vannacht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan op de Eurosport site?
http://yahoo.eurosport.co.uk/tvschedule_clng2_day1.shtml
Is het je nooit opgevallen dat Federer zo goed speelt als nodig is? Als hij tegen een sterkere speler tennist, verhoogt hij zijn niveau vaak.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik niet elke wedstrijd live heb gezien, maar ik denk echt dat Djoko Fed kan pakken in 4 sets (geen 3 vanwege concentratieverlies van Djoko). Djokovic staat de laatste dagen echt lekker te spelen en Fed stijgt er op dit moment nog niet met kop en schouders bovenuit. Wordt een mooie pot naar mijn mening
Dan had ie toch wel Tipsarevic in 3 sets uit het toernooi kunnen kegelen ? Dat was gewoon een narrow escape voor Rogiertje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het je nooit opgevallen dat Federer zo goed speelt als nodig is? Als hij tegen een sterkere speler tennist, verhoogt hij zijn niveau vaak.
Ja, dat is waar. Maar hij heeft wel gewonnen. En je bent waarschijnlijk met me eens dat Federer soms opeens heel erg goed begint te spelen in een wedstrijd waarin het niet goed gaat. Tegen Blake was het denk ik moeilijker voor hem om zich te concentreren dan het tegen Djokovic zal zijn. Tegen Djokovic moet hij goed spelen. Tegen Blake is 80% van zijn kunnen ook wel genoeg. Heb je gezien hoe Blake omging met de belangrijke punten? Zowel op het beslissende setpoint uit de eerste set als op dat uit de tweede set maakte hij volgens mij een grote fout.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan had ie toch wel Tipsarevic in 3 sets uit het toernooi kunnen kegelen ? Dat was gewoon een narrow escape voor Rogiertje.
Tja als je tijdens tennissen overschakelt naar Kunstschaatsenquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zenden het, neem dat van mij aan. Waarom zouden ze het niet uitzenden kun je je ook afvragen.
Doen ze niet, iig tijdens live tennis.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tja als je tijdens tennissen overschakelt naar Kunstschaatsen.
Ik heb de wedstrijd tegen Blake niet gezien, dus kan daar eigenlijk niets zinnigs over zeggen. Persoonlijk ben ik niet zo fan van Blake omdat hij, naar mijn bescheiden mening, geen killersinstinct heeft op de belangrijke punten. Nu kon Djokovic vroeger op de belangrijke punten ook regelmatig gaan choken, maar ik denk dat hij dit steeds beter onder controle krijgt (komt ook steeds verder in de grote toernooien). Nu heeft hij tijdens de AO ook nog niet echt onder druk gestaan, dus ik verwacht gewoon een goede wedstrijd. Niettemin blijf ik zeggen: Djoko wint in 4 setsquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar hij heeft wel gewonnen. En je bent waarschijnlijk met me eens dat Federer soms opeens heel erg goed begint te spelen in een wedstrijd waarin het niet goed gaat. Tegen Blake was het denk ik moeilijker voor hem om zich te concentreren dan het tegen Djokovic zal zijn. Tegen Djokovic moet hij goed spelen. Tegen Blake is 80% van zijn kunnen ook wel genoeg. Heb je gezien hoe Blake omging met de belangrijke punten? Zowel op het beslissende setpoint uit de eerste set als op dat uit de tweede set maakte hij volgens mij een grote fout.
Tuurlijk, dat ging bijna mis en het zal ook best wel een keer mis gaan, maar zijn wedstrijden kennen over het algemeen redelijk hetzelfde verloop. De eerste set wil hij nog wel eens inleveren, of pakt hij krap, maar dan gaat meestal het gas erop, dat zag je ook in set 2, toen Tipsarevic maar 5 punten op de service van Federer pakte. Vervolgens levert hij dan weer de derde set in tegen Tipsarevic, ongetwijfeld niet bewust. Twee sets pakken tegen Federer is al knap, maar drie sets pakken is echter nog wat anders, in gewone toernooien verliest hij dan ook 'regelmatig', maar op Grand Slams amper. Toen het eenmaal moest heeft Federer geen enkel BP meer tegen gehad in de laatste 2 sets.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan had ie toch wel Tipsarevic in 3 sets uit het toernooi kunnen kegelen ? Dat was gewoon een narrow escape voor Rogiertje.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Blake niet gezien, dus kan daar eigenlijk niets zinnigs over zeggen. Persoonlijk ben ik niet zo fan van Blake omdat hij, naar mijn bescheiden mening, geen killersinstinct heeft op de belangrijke punten. Nu kon Djokovic vroeger op de belangrijke punten ook regelmatig gaan choken, maar ik denk dat hij dit steeds beter onder controle krijgt (komt ook steeds verder in de grote toernooien). Nu heeft hij tijdens de AO ook nog niet echt onder druk gestaan, dus ik verwacht gewoon een goede wedstrijd. Niettemin blijf ik zeggen: Djoko wint in 4 sets.
Dat is oud nieuws Bruce.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:20 schreef Bruce117 het volgende:
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar Studio Sport heeft de HF mannen ook Live.
Ze moest dus wel een stap zetten en dat deed ze niet. Als ze die stap naar achter had gezet, had ze gewoon kunnen slaan, bij een stap naar voren was het een makkelijke volley geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:33 schreef Ambrosius het volgende:
Break Ana ! *5-4
Het meest kansloze punt wat ik ooit heb gezien. Heel het veld open, hij hoefde echt alleen over het net, ze hoefde geen stap te zetten..halverwege het net.
Ja, ok. Maar zonder stap was het nog steeds vrij eenvoudig imo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moest dus wel een stap zetten en dat deed ze niet. Als ze die stap naar achter had gezet, had ze gewoon kunnen slaan, bij een stap naar voren was het een makkelijke volley geweest.
Allez Jo-Wilfriedquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:38 schreef Ambrosius het volgende:
Dat handje. Ze is letterlijk binnen 18.83 sec. van de baan
.
Nog even snel twee uur slaap pakken voor Rafa komt.
Fransen regeren duidelijk...Llodra in zijn disco hotpants en Simon als chippendalequote:Op donderdag 24 januari 2008 03:05 schreef APK het volgende:
Don't give up your day job.
Als het al 50x voorbij gekomen is: TVP.
doet ze altijd..dat orgasmische gilletje en het spastisch juichen met de armen zijn bijna trademarks..quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
Ana is wel een beetje irritant deze wedstrijd of ligt dat aan mijHewitt is er niets bij
Nou nooit opgevallenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
doet ze altijd..dat orgasmische gilletje en het spastisch juichen met de armen zijn bijna trademarks..
ik kijk ook naar andere dingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou nooit opgevallenzal wel naar andere dingen gekeken hebben
Vrijdagnacht 03.30.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:38 schreef Tim86 het volgende:
het wordt in ieder geval een kreunfinale bij de dames...hopelijk is die finale niet 's nachts want dan denken mijn huisgenoten dat ik zwaar aan de porno ben
Nee hoor, tegen Tsonga niet hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:49 schreef TheGeneral het volgende:
Gelijk de break voor Nadal? Meestal wel.
Wel gelijk tegenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:49 schreef TheGeneral het volgende:
Gelijk de break voor Nadal? Meestal wel.
edit:
Nee dus.
quote:Not Before 7:30 PM
Men's Singles - Semis
Roger Federer (SUI)[1] v. Novak Djokovic (SRB)[3]
Eindelijk eens een normale nachtquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voor degene die het nog niet wisten.
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mogguh Gay!
Juich jij ook eenmalig voor een Fransman?
Afgesneden breedbeeld ja, te gaar dus. Bovendien loopt Eurosport zelfs voor (en dat gebeurt nooit), ik kijk ES, behalve tijdens de reclames.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
Kijken jullie trouwens via de NOS of trouw aan Eurosport?
Ik Eurosport. Hoewel NOS wel breedbeeld heeft...
Doet de NOS het ook?! Mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
Kijken jullie trouwens via de NOS of trouw aan Eurosport?
Ik Eurosport. Hoewel NOS wel breedbeeld heeft...
Grappig, hier loopt de NOS iets meer dan een halve seconde voor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afgesneden breedbeeld ja, te gaar dus. Bovendien loopt Eurosport zelfs voor (en dat gebeurt nooit), ik kijk ES, behalve tijdens de reclames.
Lijkt me geweldig als dat de finale zou worden.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef RayMania het volgende:
Tsjongajonga denkt Nadal.
Ik denk met weemoed terug aan vorig jaar, toen ik op Fok! soms elk punt van commentaar voorzag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef XL het volgende:
Voor de volgers zonder java/flash. De BBC houdt met veel beeldspraak op haar website de stand bij. Commentaar bij elke game.
Hoeveel staat het bij jou dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Grappig, hier loopt de NOS iets meer dan een halve seconde voor.
Bij mij 6-2 3-0quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij jou dan?
Maar vanwege de blijvende RSI die je opgelopen hebt begin je daar dit jaar maar niet aan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed terug aan vorig jaar, toen ik op Fok! soms elk punt van commentaar voorzag.
Ook ooit finalist hier. Net als Enqvist, Schuettler en Johansson..... De Australian Open heeft schijnbaar altijd een verrassende finalist nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef Miss_S het volgende:
Zag ik nu goed dat Clement ook zat te kijken?
quote:
Sindsdien fan van Clement, daarvoor was hij maar irritant vond ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ook ooit finalist hier. Net als Enqvist, Schuettler en Johansson..... De Australian Open heeft schijnbaar altijd een verrassende finalist nodig.
De prestatie van Baghdatis 2 jaar terug was ook aardig spectaculairquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ook ooit finalist hier. Net als Enqvist, Schuettler en Johansson..... De Australian Open heeft schijnbaar altijd een verrassende finalist nodig.
Er staan er genoeg me dunkt: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=5154&part=sportsquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Olmo het volgende:
Heeft iemand voor mij een link naar een stream die het wél gewoon doet? Bijna alles uitgeprobeerd, maar vang steeds bot.
Waarom niet? Net zoals dat Federer ten onder gaat tegen Djokovic.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:
Maar Nadal zal toch niet echt gaan verliezen?
http://www.channelsurfing.net/watch-star-sports-2-test.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Olmo het volgende:
Heeft iemand voor mij een link naar een stream die het wél gewoon doet? Bijna alles uitgeprobeerd, maar vang steeds bot.
Ja dat welquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Olmo het volgende:
[..]
Waarom niet? Net zoals dat Federer ten onder gaat tegen Djokovic.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
Een let als 'ie uit is, kom op Mesker.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar vanwege de blijvende RSI die je opgelopen hebt begin je daar dit jaar maar niet aan?
Gonzo vorig jaar.... Die recente dingen noemde ik niet eens. Al valt alles binnen de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
De prestatie van Baghdatis 2 jaar terug was ook aardig spectaculair
BBCquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Olmo het volgende:
Of de nieuwe Martin Verkerk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien is Tsonga wel de nieuwe Federer.
Dat was Baghdatis vorig jaar toch al?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien is Tsonga wel de nieuwe Federer.
quote:
Zolang die nog leeft, zal er nooit iemand met hem vergeleken mogen worden.quote:
Ja, da's ook weer waar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Dat was Baghdatis vorig jaar toch al?
Rafa lijkt er iets beter in te komen. Niet elke bal van Tsonga valt meer in, het ligt iig dichter bij elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar ik zie Tsonga dit niet winnen hoor.
Heb je die Tsongasmiley zelf gemaakt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:49 schreef kleinzusje het volgende:
Gomeeeeeeeeeeeeeeoneeeeeeeeeeeeeeeeee Nadal[ afbeelding ] !!!
Grijp [ afbeelding ]
Het ligt er maar net aan. Nadal komt wel wat beter in de wedstrijd, maar Tsonga is nog zeker niet zijn mindere, en hij kan zomaar ook de tweede set binnenhalen. Dan wordt het wel werg lastig voor Nadal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar ik zie Tsonga dit niet winnen hoor.
Waarom wordt het dan lastig voor Nadal? Nadal vecht toch tot het eind. Als hij op een gegeven moment het momentum heeft, wint hij ook als hij twee sets en een dubbele break achter staat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan. Nadal komt wel wat beter in de wedstrijd, maar Tsonga is nog zeker niet zijn mindere, en hij kan zomaar ook de tweede set binnenhalen. Dan wordt het wel werg lastig voor Nadal.
Nadal moet op zijn backhand blijven rossen. Die half gesprongen backhand maakt hij genoeg fouten mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rafa lijkt er iets beter in te komen. Niet elke bal van Tsonga valt meer in, het ligt iig dichter bij elkaar.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:59 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat JWT de fysio op de baan vraagt.
Dat moet je jezelf vragen, niet ons. Ik wist het wel als ik jou was,,,quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef leroytje het volgende:
Waarom zit ik nou op school en kan ik het niet zien?
Wel weer 19 UE's.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:07 schreef leroytje het volgende:
Tsonga tot nu toe 32 winners!
Tegen 8 van Nadal!
Tsonga never lets Nadal get into the game as he wins it comfortably. Before the game started, he just had a quick word with the umpire about Nadal's fidgetting inbetween points when returning.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij iets zei over zijn rug, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Geluk speelde bij die laatste volley zeker een factor, maar die reactie aan het net was geweldig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:07 schreef Ambrosius het volgende:
Die volleys zijn toch ook wel 50% geluk hoor.
Ik zeg: Nadal in 5.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef pfaf het volgende:
Dit wordt een driesetter.
Daarvoor heeft tsonga te veel rust in zijn slagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:09 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg dat JWT wordt gebroken nu, zo gaat het altijd. En dan wint Rafa de tiebreak.
GAAN !!! Nadalquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Nadal deze pot gaat winnen.
Hoop wel dat hij dit niveau ook tegen Djoko weet te halen en niet choket als Verkerk toen op RG.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:12 schreef TheArt het volgende:
Wat een held blijft Jo-Wilfried toch. Wat een pot staat die te spelen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
GAAN !!! Nadal![]()
( ff suporteren)
Het uiterlijk. Hij lijkt er gewoon veel op.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:15 schreef Pulu het volgende:
Wat is de hype rondom Tsonga los van het feit dat hij als relatieve nieuweling een aantal grote tennisers heeft uitgeschakeld?
Het publiek de zijde heeft gekozen van de underdog....ik heb dit jaar de AO niet heel veel gevolgd, maar toen ik hier en daar oppikte dat hij de Mohammed Ali van het tennis wordt genoemd, intrigeerde dat mij....vooralsnog heb ik op internet alleen kunnen achterhalen dat hij die bijnaam heeft gekregen vanwege de gelijkenis met de grote bokser....maar het is niet dat hij ooit een schipbreukeling was en zichzelf heeft leren tennissen op een onbewoond eiland....mijn eerste associatie met Mohammed Ali is de strijd hij heeft geleverd
Los van mijn onwetenheid/nieuwsgierigheid staat hij (Tsonga) fantastisch te spelen
Clean sweep voor Federer tegen Djoko.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef MikeLowrey het volgende:
Hahahahaha, dit word dus Fed- Tsonga in de finale. Dat betekent een simpele winst voor Fed. Want zulke verassingen laten het altijd afweten in de finale tegen Fed.
Nee want Djokovic wint van Federerquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef MikeLowrey het volgende:
Hahahahaha, dit word dus Fed- Tsonga in de finale. Dat betekent een simpele winst voor Fed. Want zulke verassingen laten het altijd afweten in de finale tegen Fed.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:21 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Clean sweep voor Federer tegen Djoko.
Het scheelde ook niks natuurlijk, maar hij moet z'n bek houden als het over de andere kant van de baan gaat. En nog overrulde hij NADAT Nadal sloeg, duidelijk punt Tsonga.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef TheGeneral het volgende:
Grijpt de umpire een keer in, zit hij ernaast...
Je wil zeggen dat Tsonga die druk niet zet of zo? Want volgens mij komt ie niet onder de druk uit en speelt ie daarom zo slechtquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
Jezus wat speelt Nadal verschrikkelijk slecht zegalle krediet naar Tsonga hoor met zijn fenomenale volleys, maar Nadal is geen schim van wat ie normaal kan, en dat zeg ik niet snel want meestal wijt ik het aan de druk van de tegenstander....Nadal mist kracht of zo
Dat heeft absoluut met elkaar te maken. Met Tsonga heeft Nadal iemand tegenover zich die zich niet naar de slachtbank laat leiden door de rally's maar constant aan te gaan. Nee Tsonga pakt de meeste ballen gewoon aan, incasseert dat er ook weleens een bal fout kan gaan, maar drukt daarmee Nadal constant in de verdediging. En daar kom je nou eenmaal niet altijd uit, ook al heet je Nadal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Norrage het volgende:
Jezus wat speelt Nadal verschrikkelijk slecht zegalle krediet naar Tsonga hoor met zijn fenomenale volleys, maar Nadal is geen schim van wat ie normaal kan, en dat zeg ik niet snel want meestal wijt ik het aan de druk van de tegenstander....Nadal mist kracht of zo
Die sloeg 'ie al eind vorige set dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef TheGeneral het volgende:
bijna Nadal zijn 1e ace.
Maar wordt het dan wel Federer die in de finale wint van Tsonga?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef TheGeneral het volgende:
2006: Baghdatis
2007: Gonzalez
2008: Tsonga
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die sloeg 'ie al eind vorige set dacht ik.
Het lijkt of Tsonga zich volledig concentreet op het z'n eigen games.
Al wint ie nu z'n eigen service dan zou ik als ik hem was die volgende game gigantisch veel risico gaan nemen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die sloeg 'ie al eind vorige set dacht ik.
Het lijkt of Tsonga zich volledig concentreet op het z'n eigen games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |