Nu moet ik opeens aan BB denken. Ze gingen een avondje muziek luisteren met liedjes die veel voor ze betekenden. Hoe heet die nu ook alweer? Was het Ferdy? Hieke was er iig ook bij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef Leandra het volgende:
Voor Lieke http://www.youtube.com/watch?v=8lLPumcdNQ8
quote:
Ja PP, soms onthoud ik weleens wat, Ajax heeft Urecht gepwndquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, een uitspraak die bij je past
.
Wanneer is het afgelopen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsonga speelde fantastisch (alweer een fantastische partij, mooi toernooi).
Nog 3 partijen, morgenvroeg halve finale heren (de 2e, vanmorgen dus de 1e), zaterdag vrouwenfinale, zondag mannenfinale.quote:
Oepsquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
Op Tsonga had ik geen poen staan, op Nadal wel.![]()
Zet eerder geld op Djoko dan. Voor Federer vang je toch niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeps, ik zou op Djoko - Fed ook maar geen geld zetten, kan alle kanten op. Fed is niet onaantastbaar gebleken, Djoko speelt 't toernooi van z'n leven (nog geen setverlies).
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef Gert het volgende:
Ik dacht Nadal nog één pot te kunnen laten staan, en dan de bet door te verkopen. Je verwacht toch niet dat ie van Tsonga verliest.
Ik moet er nog 31 dan heb ik 5x geen leven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, ik ben over de magische grens van 10.000 posts heen. Nu heb ik officieel geen leven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb volgens mij complete reeksen goed, en complete reeksen fout(stom woordspel, met die waardes, dat gaat echt veuls te snel).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:
Dat was een grap hoop ikquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was een grap hoop ik.
Een combi van Mohammed ali en rocky heeft Nadal verslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |