Hoe kan dat nou schatje. Die test neemt maar ongeveer een half uur in beslag. Je hebt vast iets fout gedaan.quote:
Inderdaad, maar zo kun je wel doorgaan... er zat een van origine Francaise die de taalvragen maar niks vondquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fraai is dat, zelfs die test discrimineert
Tsk. Ik ben er vanavond echt voor gaan zitten (tv), en daar heb ik geen spijt van gekregen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liep nog wat te rommelen op een andere site, die ging ik afsluiten...hup..helft foetsie!
Vind ik ook niks.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:43 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, maar zo kun je wel doorgaan... er zat een van origine Francaise die de taalvragen maar niks vond
Ik was ook in huis nog met dingen bezig, poepiequote:Op donderdag 24 januari 2008 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou schatje. Die test neemt maar ongeveer een half uur in beslag. Je hebt vast iets fout gedaan.
Jij bent gewoon de slimste van ons 2quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsk. Ik ben er vanavond echt voor gaan zitten (tv), en daar heb ik geen spijt van gekregen.
Nee, ik heb er gewoon geen rommeltje van gemaakt omdat ik echt wel eens wilde weten hoe ik op zoiets als dit zou scoren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de slimste van ons 2
Je moet zo iets ook alleen doen als je je 100% concentreert schat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
Ik was ook in huis nog met dingen bezig, poepie
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemersquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je moet zo iets ook alleen doen als je je 100% concentreert schat.
Disana wat voor score had jij?
Dat bedoel ik dus..ik dacht, ik doe die test er wel ff bij...quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb er gewoon geen rommeltje van gemaakt omdat ik echt wel eens wilde weten hoe ik op zoiets als dit zou scoren.
En dat was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Disana het volgende:
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemers
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:59 schreef Disana het volgende:
Kijk maar lekker op Teletekst
Oh okee.... 136.
Tsja, en nou kan Lobasca niet met ons meevieren (hoogbegaafd) omdat ze het niet serieus genoeg nam...quote:
ja sorry, ik kom niet verder dan hoogintelligentquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsja, en nou kan Lobasca niet met ons meevieren (hoogbegaafd) omdat ze het niet serieus genoeg nam...
Leuk dat jullie zo hoog hebben gescoord. Ik ben niet verbaasd overigens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Net zoveel als de hoogste score onder alle deelnemers
Nou nee... ik zou eerder zeggen dat je niet verder komt dan 'ik gooi er maar met de pet naar'quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja sorry, ik kom niet verder dan hoogintelligent
En nou blijkt ie nog slim te zijn ook, dus je zat goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk dat jullie zo hoog hebben gescoord. Ik ben niet verbaasd overigens.![]()
Ik heb ooit op Diederik gestemd, omdat ik het een leuke oliebol vind. Goede reden he?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee... ik zou eerder zeggen dat je niet verder komt dan 'ik gooi er maar met de pet naar'Over je IQ zegt dat niet zoveel
![]()
Die test blijft het hele jaar staan volgens mij, dus je kansen zijn nog niet verkekenquote:
Geen idee, ik kan alleen vergelijken met die van '07 en dan vond ik deze een fractie gemakkelijker. Logica vind ik trouwens het leukst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef tipsch het volgende:
Ik heb weinig van die test meegekregen. Wel wat antwoorden gezien van het onderdeel ruimtelijk inzicht. Dat deel leek erg gemakkelijk vergeleken met de tests van voorgaande jaren.
Was deze test in z'n geheel eenvoudiger?
Niet zo koosjer om dat met mijn observatie te vergelijken. Je gaf zelf aan er met de pet naar gegooid te hebben door er andere dingen bij te doen.quote:
Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. De antwoorden dan he. Ook dat leek gemakkelijker. (Dat waren toch o.a. de cijferreeksen met ontbrekende getallen?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen vergelijken met die van '07 en dan vond ik deze een fractie gemakkelijker. Logica vind ik trouwens het leukst.
Ik ben niet verbaasdquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En nou blijkt ie nog slim te zijn ook, dus je zat goed
oke okequote:Op donderdag 24 januari 2008 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo koosjer om dat met mijn observatie te vergelijken. Je gaf zelf aan er met de pet naar gegooid te hebben door er andere dingen bij te doen.
Nee, volgens mij vielen die onder rekenen. En snel gaat het inderdaad, ik heb er twee gemist omdat ik te laat was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. De antwoorden dan he. Ook dat leek gemakkelijker. (Dat waren toch o.a. de cijferreeksen met ontbrekende getallen?)
Ik heb 3 jaar geleden eens meegedaan, maar moest toen halverwege afhaken. Het ging me iets te snel.
Die test was waarschijnlijk al afgelopen voordat ik pen en papier gereed had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, volgens mij vielen die onder rekenen. En snel gaat het inderdaad, ik heb er twee gemist omdat ik te laat was.
Hmm, da's geen goed Engels.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:02 schreef tipsch het volgende:
Wat betekent het als een Amerikaan zegt "thank you very much at all" - Wat doet die toevoeging "at all" precies?
Ik weet het niet. Ik dacht dat ze het misschien doen om een soort sarcastische toon aan te zetten. Correct zal het niet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, da's geen goed Engels.
It doesn't hurt at all - het doet helemaal geen pijn
Die is te snappen, maar die van jou niet. Verkeerd verstaan of een raar dialect?
Zie boven, had nog een regeltje toegevoegd. Eigenlijk denk ik dat dat het moet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet hert niet. Ik dacht ze het misschien doen om een soort sarcastische toon aan te zetten. Correct zal het niet zijn.
Ik zie het, maar ik krijg dit 'thank you very much at all" wel vaker te horen. +"and all" had ik ook wel begrepen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven, had nog een regeltje toegevoegd. Eigenlijk denk ik dat dat het moet zijn.
Ja, dan zal het best sarcastisch kunnen zijn. Maar als 'officieel' Engels is het mij in elk geval niet bekend.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het, maar ik krijg dit 'thank you very much at all" wel vaker te horen. Veelal in chats als ik wat laat ben met reageren, vandaar dat ik denk dat ze "pissy" willen klinken. hmm.
OK, alvast welterustenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan zal het best sarcastisch kunnen zijn. Maar als 'officieel' Engels is het mij in elk geval niet bekend.
Als je zo niets meer van me leest, ben ik naar bed trouwens
En dan hoop ik het ook een keer van jou te horenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, alvast welterusten![]()
![]()
Ik ga het diegene gewoon vragen
Tata bloempulopsiquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan hoop ik het ook een keer van jou te horenAlvast welterusten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tata bloempulopsi![]()
Is Lobastaard nog wekker?
Weet ik eigenlijk nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wacht je op tennis, ga je tennis kijken?
Heb je wat last van je kaken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nog nietMisschien ga ik zo wel naar bed
Vrouwen, boeit me niet zo.. Australian Openquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb je wat last van je kaken?![]()
![]()
Welke match is er vanavond te zien? Welk toernooi loopt er eigenlijk?
Ah, zo. Sommig vrouwenpotten zijn best OK, maar veel ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrouwen, boeit me niet zo.. Australian Open
Heb je ooit nog ontdekt hoe het komt dat er van die vreemde sliertjes in je mond kunnen komen na het tanden poetens?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:48 schreef Lobasca het volgende:
Goed dat je over kaken begint..moet nog ff iets googelen..
Zeldenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, zo. Sommig vrouwenpotten zijn best OK, maar veel ook niet.![]()
Speel je zelf ook tennis?
Jammer. Toch?quote:
Dat komt door een bepaald enzym, neem ik aan..quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb je ooit nog ontdekt hoe het komt dat er van die vreemde sliertjes in je mond kunnen komen na het tanden poetens?
Ik ook, don't get me wrong. Heb rackets, dusse... en ballenquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer. Toch?
Ik heb vanaf mijn 8ste tot 18de fantiek getennist, met competities/toernooitjes erbij enzo![]()
Ik blijf het een leuke sport vinden, om te doen en om naar te kijken
Bij koorts kun je zeker klappertanden. Voedselvergifting? Toch minder waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat komt door een bepaald enzym, neem ik aan..
Ik vroeg me af of klappertanden ook één van de symptomen van een voedselvergiftiging is, zal wel onder koorts vallen
Cool, dat laaste ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, don't get me wrong. Heb rackets, dusse... en ballen
Gisteravond, was niet meer te stoppen en al die andere meuk had ik ook, maar dat klappertanden vond ik zo vreemd, had het wel verschrikkelijk koud.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bij koorts kun je zeker klappertanden. Voedselvergifting? Toch minder waarschijnlijk.
Klapper je met je tanden dan?
Kun je dat ergen live streamen? Op australianopentv.com mag ik er niet aan. Sharapovaquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:58 schreef Lobasca het volgende:
Sharapova-Jancovic zie ik nu
Sommige medicijnen kunnen ook koorts aanwakkeren. Dat heb ik zelf eens meegemaakt. Klappertanden kwam vanzelf. Ik heb ook wel eens hyperventilatie gehad waarbij ik o.a. ongecontroleerd ging klappertanden (dat was heel eng om mee te maken).quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gisteravond, was niet meer te stoppen en al die andere meuk had ik ook, maar dat klappertanden vond ik zo vreemd, had het wel verschrikkelijk koud.
Ik heb wel tv, maar die staat in een andere ruimte.quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:01 schreef Lobasca het volgende:
Heb je geen tv? Is gewoon op Eurosport.
Ja, het kan dan toch met voedsel te maken hebben. Ik bedenk me dat ik het wel eens gehad heb bij een ietwat te dol geworden dronkenschap.quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik was plotseling heel erg ziek, wist niet wat me overkwam..misselijk, diarree en klappertanden![]()
Toen ik helemaal leeg was, was het weer overHeeft een paar uur geduurd, oja, en hele heftige kramp in mijn buik. Dus ik hou het op voedselvergiftiging. Lekker praatje voor het slapen gaan
![]()
Australian Open #14: halve finales komen eraan. hier kun je de streammogelijkheden vinden
quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:17 schreef Lobasca het volgende:
Het moet de rosbief van Deen geweest zijn!!
Ik kom daar niet uit. Geeft niet. Ik ga me maar verplaatsen naar de televee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Australian Open #14: halve finales komen eraan. hier kun je de streammogelijkheden vinden
Ja, geniet er van, ik duik hopelijk zo mijn wiegje in..quote:Op donderdag 24 januari 2008 04:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kom daar niet uit. Geeft niet. Ik ga me maar verplaatsen naar de televee.
Welterusten Lobasca![]()
![]()
![]()
kijk uit met rosbief van de Deen
Nu moet ik opeens aan BB denken. Ze gingen een avondje muziek luisteren met liedjes die veel voor ze betekenden. Hoe heet die nu ook alweer? Was het Ferdy? Hieke was er iig ook bij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef Leandra het volgende:
Voor Lieke http://www.youtube.com/watch?v=8lLPumcdNQ8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |