quote:BEVERWIJK - Janet Duijn zat ruim een uur vast in een winkelcentrum. Ze zocht al naar de verborgen camera, maar het bleek "een misselijke grap van het Albert Heijn-personeel".
De Beverwijkse en haar vriend wilden dinsdag nog snel even wat te eten halen bij de supermarkt in winkelcentrum Beverhof. Ze waren de laatste klanten van de avond.
"Het winkelcentrum sluit wanneer de AH sluit", vertelt Duijn. Maar de deuren waren al gesloten. Ze liepen terug naar de supermarkt waar inmiddels ook al de rolluiken dicht waren.
"Het fijne AH personeel reageerde niet op ons geklop op de rolluiken of ons geroep.Terwijl we de voetstappen, het gefluister en zelfs het gegiechel aan de andere kant wel konden horen", schrijft Duijn op haar weblog.
Al lachend werd haar medegedeeld dat de rolluiken niet meer open konden. Het verzoek om de bewaking van het winkelcentrum te bellen werd lachend afgeslagen met "jullie zoeken het maar lekker uit".
Uiteindelijk kwam de politie de twee bevrijden. Het personeel van de supermarkt, vooral puberjongens, was toen al verdwenen. De Albert Heijn wilde woensdag nog niet reageren.
Lees een uitgebreid verslag van Janet Duijn op haar weblog.
Van haar hyves/ weblogquote:Opsluiting in het Winkelcentrum door AH personeel...
gisteren, 22:13, 1703 x bekeken
Wat even "snel een boodschapje doen na werk" moest zijn werd gruwelijk uit zn verband gerukt door een misselijke grap van het Albert Heijn personeel.
Na mn mannetje te hebben opgehaald van het Station wilde we bij Albert Heijn in de Beverhof, Beverwijk nog even snel ons avondeten halen. We waren de laatste klanten toen we om 20.00h precies onze boodschappen afrekenden.
Terwijl we naar buiten liepen werd de AH meteen afgesloten en de rolluiken neergelaten. Met onze boodschapjes liepen we richting de eerste beste uitgang van het Winkelcentrum "De Beverhof" en wat we voor lief nemen, dat de schuifdeuren vanzelf openschuiven, ging op dat moment niet op...
Tsja, kan gebeuren... Dus liepen we terug naar de AH om te vragen of ze ons eruit wilden laten. Het fijne AH personeel reageerde niet op ons geklop op de rolluiken (ooit wel eens op rolluiken geklopt/gebonkt? Dat maakt een hoop herrie) of ons geroep... Terwijl we de voetstappen, het gefluister en zelfs het gegiechel aan de andere kant wel konden horen.
Terwijl Mikey nog steeds de aandacht van het AH personeel probeerde te krijgen ben ik ondertussen alle uitgangen van het Winkelcentrum gaan proberen. Helaas was alles dicht.
Na ruim een kwartier kregen we eindelijk respons van de andere kant van de rolluiken: Al lachend werd ons medegedeeld dat de rolluiken niet meer open konden, en dat ze met het winkelcentrum niets te maken hadden. Het verzoek om de bewaking van het winkelcentrum te bellen of het telefoonnummer door te geven werd lachend van de hand gedaan met "Jullie zoeken het maar lekker uit"
Zelfs de telefoon weigerden ze om op te nemen.
Dus besloten we om onze vrienden in het blauw maar op te bellen... (Ik sta overigens ook compleet achter de staking hoor, Jongens!) Een hele aardige meneer bij de meldkamer zou contact opnemen met Politie Beverwijk om polshoogte te nemen...
Toen de meneer van de meldkamer mij netjes terug belde vertelde hij dat het wel ietwat overredingskracht nodig had om ze duidelijk te maken dat we geen hangjongeren waren, of in ieder geval niet zo klonken...
Een ruime 10 minuutjes later stonden onze blauwe vrienden voor de deur... hihi, gelukkig konden zij nog grappen om onze situatie...
De politie zou polshoogte nemen bij de AH, maar uiteraard werd daar de deur niet meer opengedaan... In plaats daarvan stond het AH personeel met hun AH gebakjes, zodra de politie gevlogen was naar de achterkant, voor onze neus, aan de andere kant van de schuifdeuren ons uit te lachen... En onverstaanbare woorden/zinnen uit te kramen.
Uiteraard waren deze jongeren weer gevlogen toen de politie terugkwam om ons te melden dat er totaal geen response was aan de andere kant.
Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo... En heb ik continu gezocht naar verborgen camera's maar helaas bleek dit toch echt een misselijke grap door het AH personeel.
Ruim een uur later werden we uit ons lijden verlost door een ongelovige bewaker die maar bleef volhouden zijn ronde goed gedaan te hebben, en dat om 20.00h de rolluiken bij AH dicht waren, terwijl hij de deur op slot deed.
Ach ja... asociaal personeel: Mishandeling in Amsterdam, Opsluiting in Beverwijk...
Heel gewoon, bij Albert Heijn...
Thuisgekomen keken we de bon pas na: We zijn nog twee en een halve euro opgelicht ook, en precies om 20.00.42 afgerekend...
Ja, inderdaad... Heel gewoon bij Albert Heijn...
Goeie nieuwe slogan jongens! Ga eens normaal personeel huren!
Oplichting, Mishandeling, Opsluiting, Asociaal personeel, Misselijke grappen:
Gewoon, bij Albert Heijn....
verdiende loon? ze zijn er niet eens door t AH personeel uitgelaten... Ik zou de volgende dagquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
![]()
wat een huilie. Om 19:55 zeker binnen komen rennen, ff snel boodschappen doen, verdiende loon
Nou en dat kan toch? De winkel is dan toch geopend?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
wat een huilie. Om 19:55 zeker binnen komen rennen, ff snel boodschappen doen, verdiende loon
Dan moet je de sluitingstijd 19:55 maken en niet 20:00...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef Zeg_Maar het volgende:
hahaha sukkels.
het iszo fucking irritant als mensen ff op het laatste moment de winkel nog instuiven en doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
ze waren 42 seconden te laat, dus de sluitingstijd was al overschreden, sorry dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dan moet je de sluitingstijd 19:55 maken en niet 20:00...
Het enige verschil is dat ze niet IN de supermarkt opgesloten zaten maar in het winkelcentrum waarin zich de supermarkt bevind (Als je goed zou lezen had je dat gezien!)quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een fokking huillie. Ik zou het echt té konings vinden als ik opgesloten zat in een supermarkt en ze wilde me er niet uitlaten.
Klopt geopend t/m 20:00 en het winkelcentrum was ook geopend t/m 20:00quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef Slasher het volgende:![]()
[..]
Nou en dat kan toch? De winkel is dan toch geopend?
quote:
Streng maar rechtvaardigquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
ze waren 42 seconden te laat, dus de sluitingstijd was al overschreden, sorry dan.
Wat een aanstellerige poging om AH zwart te maken overigens.quote:Oplichting, Mishandeling, Opsluiting, Asociaal personeel, Misselijke grappen:
Gewoon, bij Albert Heijn...
Sorry hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
The horrorquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef bryanw het volgende:
[..]
Ze waren niet opgesloten IN de appie heijn, maar in het winkel centrum waar de AH inzit. Ze stonden dus voor de AH ingang, en achter de uitgang van het winkelcentrum...ben bang dat daar weinig biertjes te vinden zijn
Als je een beetje fatsoen hebt als klant zorg je ervoor dat je om 20.00 uur (sluitingstijd) je boodschappen zijn afgerekend en ingepakt en je buiten staat. Dat fatsoen hebben ik en de meeste andere mensen gelukkig als klant wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dan moet je de sluitingstijd 19:55 maken en niet 20:00...
De AH kon er niets aan veranderen dat de deuren van het winkelcentrum gesloten waren. En uit veiligheidsoogpunt mogen die rolluiken volgens mij niet eens geopend worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef freud het volgende:
Trieste mannetjes. Ook best dom dat een aanwezige leiding het niet merkt! Een beetje filiaalleiding gaat hier heel snel actie op ondernemen... Zou alleen een paar domme beverwijkse pubers niet gelijk trekken met winkelbeleid van de AH ketens... Ik zou eerder pissig worden op het winkelcentrum met hun deurbeleid.
Je kan ook een andere bijbaan nemen. Maar dienstverlening is tegenwoordig een onbekend woord. Ik erger me kapot aan dat lompe tuig in winkels.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik heb zelf jaren gewerkt bij een supermarkt als studenten baan en er zijn altijd mensen die 5 voor het eind binnen lopen en dan tien minuten boodschappen gaan doen en dan nog 10 minuten afrekenen bij de kassa. Dit zijn geen mensen die alleen dan nog langs kunnen komen, want ben je een uur langer op en op dezelfde dag dan komen ze niet om 19:55 uur maar om 20:55 uur, dit zijn mensen die het erom doen.
Ze hebben zelf een kutleven dus willen ze dat anderen dat ook hebben.
Ik had ze ook laten staan.
En t is heel moeilijk om die mensen naar de kassa te sturen he... Zoooo moeilijk om ff die mic te pakkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef pomtiedom het volgende:
Sorry hoor.
Ik heb zelf jaren gewerkt bij een supermarkt als studenten baan en er zijn altijd mensen die 5 voor het eind binnen lopen en dan tien minuten boodschappen gaan doen en dan nog 10 minuten afrekenen bij de kassa. Dit zijn geen mensen die alleen dan nog langs kunnen komen, want ben je een uur langer op en op dezelfde dag dan komen ze niet om 19:55 uur maar om 20:55 uur, dit zijn mensen die het erom doen.
Ze hebben zelf een kutleven dus willen ze dat anderen dat ook hebben.
Ik had ze ook laten staan.
Zo dat zou pas een misselijke grap zijn!quote:Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo... En heb ik continu gezocht naar verborgen camera's maar helaas bleek dit toch echt een misselijke grap door het AH personeel.
quote:Op 15 maart 2004 overleed Ralph Inbar in Duitsland aan de gevolgen van een hartaanval, even voor hij zijn 40-jarig televisiejubileum kon vieren. Hij werd begraven in Israël.
Die is al een jaartje of 4 dood...quote:Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo...
quote:Hé meid,
Wat een gezeur zeg bij Appie. Leef met je mee.
x, Kees
So? Als de winkel to 9 uur open is mag dat toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef tonks het volgende:
Bij mijn zusje achter de kassa komen ook nog altijd mensen op vrijdagavond om 20:55 met een volle kar
Het zou best mogen maar als je om 20:55 nog voor 100 euro aan boodschappen gaat doen en alles precies in het juiste mandje/doosje gaat stoppen wat weer een half uur duurt is dat niet echt leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
So? Als de winkel to 9 uur open is mag dat toch?
Het ligt niet aan het personeel. Wij hadden als regel dat er om 10 voor niemand de winkel meer in kwam, probleem opgelost.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je kan ook een andere bijbaan nemen. Maar dienstverlening is tegenwoordig een onbekend woord. Ik erger me kapot aan dat lompe tuig in winkels.
Helpt niet, twee keer omroepen en ze persoonlijk aanspreken werkt niet. Geloof me, al geprobeerd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
En t is heel moeilijk om die mensen naar de kassa te sturen he... Zoooo moeilijk om ff die mic te pakken
en ze vriendelijk naar de kassa te sturen met het bericht dat ze anders hun boodschappen niet meer
kunnen afrekenen...
Tering hey, btje communicatie zit er niet meer bij tegenwoordig...
quote:Jopie (0)
vandaag, 13:21
AH is altijd nog beter dan de C1000, die kennen helemaal geen service met al die hoofddoeken.
Gewoon aangifte doen van gijzeling, want dat is het!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:58 schreef B-FliP het volgende:
[..]
verdiende loon? ze zijn er niet eens door t AH personeel uitgelaten... Ik zou de volgende dag
terug gaan met een bepaald sportartikel om dat gepeupel kreupel te meppen...
MAMA!!!quote:Wil (15)
vandaag, 13:22
Dit is echt te gek voor woorden.
Stelletje pubers.
Ik zou zeker m'n beklag doen bij het hoofdkantoor.
Die mevrouw heeft om precies 20.00 afgerekend, volgens haar kassabon.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
En t is heel moeilijk om die mensen naar de kassa te sturen he... Zoooo moeilijk om ff die mic te pakken
en ze vriendelijk naar de kassa te sturen met het bericht dat ze anders hun boodschappen niet meer
kunnen afrekenen...
Ik geef toe dat ik vaak om 21:55 uur nog even de Appie om de hoek binnenglip. Maar dat is hier in de stad niet zo'n probleem zolang je maar om 22:00 bij de kassa afrekent.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:15 schreef moussie het volgende:
Tijd voor deurbeleid bij de supermarkten .. na 19:45 uur niemand meer binnen laten
Door wie wordt ze gegijzeld dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gewoon aangifte doen van gijzeling, want dat is het!
Tja, dat hoort er gewoon bij als je in de supermarkt werkt. Ik snap het wel, je hoopt natuurlijk dat het niet gebeurt maar als je weet dat het bijna altijd raak is kan ik me niet voorstellen dat je je daar niet op insteltquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Het zou best mogen maar als je om 20:55 nog voor 100 euro aan boodschappen gaat doen en alles precies in het juiste mandje/doosje gaat stoppen wat weer een half uur duurt is dat niet echt leuk
De beveiliger van het winkelcentrum heeft haar opgesloten niet de AH...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft om precies 20.00 afgerekend, volgens haar kassabon.
Is het dan zo erg om 1 minuut te wachten, totdat ze buiten is.
Ik heb echt het idee dat zo'n stel vakkenvuljosti's grappig wilden zijn.
Achterlijke hoer, Ralph Inbar is keidood enzo, die springt nergens meerquote:Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo...
Post dat even in een reactie dan. Ik kan het niet, want ik heb geen accountquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef NED het volgende:
[..]
Achterlijke hoer, Ralph Inbar is keidood enzo, die springt nergens meer![]()
quote:Janet (228)
vandaag, 13:27
Was er geen brandknop die je in kon drukken??
Ik was te hard bezig met lachen om de rare situatie... Dat verzin je toch niet? Op een dinsdagavond in een winkelcentrum vastzitten? Hahaha... nou, je maakt nog eens wat mee zo...
Ik doe niet aan hyves. Hyves is voor homo'squote:Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Post dat even in een reactie dan. Ik kan het niet, want ik heb geen account.
quote:AH is altijd nog beter dan de C1000, die kennen helemaal geen service met al die hoofddoeken.
Niets mis mee toch?quote:
Ik vind haar eigenlijk wel goed doable maar ik heb dan ook een zwak voor lang rood haarquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef NED het volgende:
Ik heb overigens even gekeken op die hyves van haar, dit is weer typisch zo een gevalletje van een of andere derderangs snol die denkt dat ze knap is en omdat ze een paar nietszeggende foto's heeft laten maken denkt dat ze fotomodel is
Sander je bent wel een flapdrol zeg als je niet begrijpen kan lezen, ze was precies op tijd de WINKEL uit maar het WINKELCENTRUM was op slotquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef Slarioux het volgende:
Zo, gereageerd. Ik val wel heel erg uit de toon met mijn drie vrienden op mn Hyves. De rest heeft er een stuk meer
Die wil ik ook wel een uurtje opsluitenquote:
dan leren ze hetw el af idd je bent langer dan 12 uur per dag open en dan nog vinden mensen het fijn om 2 minuten voor sluitingstijd een hoop zooi te moeten kopen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
haar hyves: http://mizzzjay.hyves.nl/(...)or_AH_personeel/uytr
Er staat dat ze haar boodschappen om iets over 20.00 uur heeft afgerekend. Hoelang ze bezig is geweest met inpakken en/ of bijvoorbeeld heeft staan kletsen/ bellen staat er niet bij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Sander je bent wel een flapdrol zeg als je niet begrijpen kan lezen, ze was precies op tijd de WINKEL uit maar het WINKELCENTRUM was op slot
overigens hadden ze dat goed op kunnen lossen door een ruit in te tikken zodat het alarm afgingquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ze niet IN de supermarkt opgesloten zaten maar in het winkelcentrum waarin zich de supermarkt bevind (Als je goed zou lezen had je dat gezien!)
idd anders maakt het niet zoveel uit maar onbetaald verder werken is geen hobby van veel mensenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een tuthola, ik heb zelf 3 jaar gewerkt bij een supermarkt, en wij ergerden ons altijd groen en blauw aan die mensen die net voor sluitingstijd binnen kwamen. Uiteraard wat getwijfel aan de kassa, en welke kant gaat u er uit mevrouw? Rechts! .. nee uh .. links ..
het zijn altijd dezelfde JOSTIES die nog snel denken even een boodschapje te doen. En dan worden ze eens opgesloten ... gaan ze zo overdreven zeuren .. asociaal AH medewerkers blabla, wij worden ook gewoon maar tot 8 uur uitbetaald hoor? Laat me niet lachen snol!
http://k-tjuhh.hyves.nl/ (die foto)quote:Future Mum (83)
vandaag, 13:59
heb je de reacties op de telegraaf al gelezen??
http://www.telegraaf.nl/b(...)Heijn___.html?p=19,1
Ik kan me goed indenken dat je boos bent natuurlijk, maar je kunt misschien de volgende keer beter wat eerder boodschappen gaan doen, niet dat ik je daarop aanval ofzoow, maar dan weet je zeker dat het nooit meer gebeurd, geen enkel personeelslid is blij dat er iemand last minute binnen komt vallen, als je bij jezelf nagaat bij jouw eigen beroep moet je me wel gelijk geven,,, verder hoop ik niet dat je enige trauma's eraan over hebt gehouden en wens je heel veel sterke
ook dit trouwensquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Trieste huilies. Denk je dat ik de rolluiken omhoog zou doen als ik na sluitingstijd gebonk hoor? Whehehe, ik hoef geen pistool onder mijn kanis.
Dit is een nieuwsbericht, geen klacht van mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
--> KLB
uit ervaring weet ik dat mensen zich daar niets van aantrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
kunnen afrekenen...
Ik wil wel even mijn tvp hierquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
--> KLB
Mensen die denken dat klant koning is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef Megumi het volgende:
Je kan ook een andere bijbaan nemen. Maar dienstverlening is tegenwoordig een onbekend woord. Ik erger me kapot aan dat lompe tuig in winkels.
Lekker Nederlands weer die houding.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef pomtiedom het volgende:
Klanten moeten gewoon redelijk zijn. Als iemand een keer te laat is word dat geaccepteerd, maar als een bepaalde klant stelselmatig iedere donderdag/vrijdag whatever constant op hetzelfde tijdstip komt dan heeft ie pech.
Je vergeet dat niet alleen het personeel fatsoen moet hebben en redelijk moet zijn maar ook de klant.
jammer alleen dat je na 20.00 niet meer betaald krijgt en het dus aan je reet zal roesten of die klant tevreden is of niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Lekker Nederlands weer die houding.
Een klant moet helemaal niet redelijk zijn. Een klant wilt zijn geld komen uitgeven zodat jij geld verdient. Dus als de klant nog naar binnen kan wandelen om 19:59 heb je maar te wachten tot hij/zij klaar is.
Nee, een klant moet fatsoen hebben.![]()
En dat in 1 zin met supermarktpersoneel, vind ik ook wel opvallend op zn minst.
Waarom zou een klant er rekening mee moeten houden of het wel of niet fatsoenlijk is om boodschappen te doen? Als de winkel open is, is ie open immers.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jammer alleen dat je na 20.00 niet meer betaald krijgt en het dus aan je reet zal roesten of die klant tevreden is of niet.
En waarom zou een klant geen fatsoen moeten tonen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
als zij zo ..
[ afbeelding ]
de winkel kwam binnenlopen wist ik het ook wel.
jonge waar moet dat op slaan..quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat het allemaal wel meevalt. Naar d'r foto's kijkende had ze iets veel ergers verdiend. Goedkope snol dat het is.
Dan heb ik het beterquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jammer alleen dat je na 20.00 niet meer betaald krijgt
Jouw mening gelijk stellen aan mijn mening vind ik ook raar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:57 schreef Elfy het volgende:
[..]
jonge waar moet dat op slaan..
Het is een mooi kind, zelf zit ze niet hier op fok te zeiken, ze heeft gewoon een blog geschreven en die liep nou ook niet bepaald over van de kritiek ofzo.
Het was gewoon een 'lol,wtf'-blog.
Haar fotos zijn netjes/keurig/mooi/kleurig.
Mooi gelijk stellen aan snollig vind ik een beetje raar hoor.
Ze konden er niet bij, ze stonden niet IN de AH, maar in het winkelcentrum (de hal zeg maar)quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Als ze hun wouden pwnen hadden ze alles van de rekken geflikkerd
Wel stralle actïe
Ohhhquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef Foozy het volgende:
[..]
Ze konden er niet bij, ze stonden niet IN de AH, maar in het winkelcentrum (de hal zeg maar)
de baas is het met mij eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom zou een klant er rekening mee moeten houden of het wel of niet fatsoenlijk is om boodschappen te doen? Als de winkel open is, is ie open immers.
Dat jou het verder niet aan je hol kan jeuken boeit me geen ene moer. Ik ga toch echt rustig mijn boodschapjes doen, je hebt maar te wachten vlegel. En om dan bijdehand te gaan doen als personeel is nogal ongepast. Als je niet tevreden bent:
a klaag je maar bij je baas. (werkt dit niet:)
b tyf maar op
Dat niemand dat snapt zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef Foozy het volgende:
[..]
Ze konden er niet bij, ze stonden niet IN de AH, maar in het winkelcentrum (de hal zeg maar)
Zo irritant, vroegah werkte ik in de zomer op een vakantiepark in de snackbarquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik ken ook zulke klanten, en dan ook nog verbaasd zijn als er wel eens producten zijn uitverkocht
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een fokking huillie. Ik zou het echt té konings vinden als ik opgesloten zat in een supermarkt en ze wilde me er niet uitlaten.
Als je een beetje fatsoen hebt als winkel laat je 5 minuten voor sluitingstijd geen mensen meer binnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoen hebt als klant zorg je ervoor dat je om 20.00 uur (sluitingstijd) je boodschappen zijn afgerekend en ingepakt en je buiten staat. Dat fatsoen hebben ik en de meeste andere mensen gelukkig als klant wel.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoen hebt als winkel laat je 5 minuten voor sluitingstijd geen mensen meer binnen.
Als de AH precies om 8 uur dicht was dan zal de bedrijfsleiding niet zo blij zijn, dat betekent nl dat zijn personeel ruim voor sluitingstijd de boel al af hebben gesloten.
Ik had er wel voor gezorgt dat IK de volgende dag kan lachen om die pubertjes.
je vriend noem je gewoon 'mn chick'quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef StrayDog het volgende:
Mensen die dingen als "m'n mannetje"![]()
uitkramen verdienen het om opgesloten en nooit meer vrijgelaten te worden.
mooi toch maar dan krijg je weer huilies van jullie zijn tot 20:00 open waarom kan ik er om 19:55 niet meer inquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoen hebt als winkel laat je 5 minuten voor sluitingstijd geen mensen meer binnen.
Als de AH precies om 8 uur dicht was dan zal de bedrijfsleiding niet zo blij zijn, dat betekent nl dat zijn personeel ruim voor sluitingstijd de boel al af hebben gesloten.
Ik had er wel voor gezorgt dat IK de volgende dag kan laggen om die pubertjes.
Volgens mij is het ook een vooropgezet planquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:52 schreef Elixabete het volgende:
Nooddeuren kunnen altijd open vanaf de binnenkant dus het is gewoon lulkoek van die hoer
Werd ze maar echt uit d'r lijden verlost, wat een trutquote:Ruim een uur later werden we uit ons lijden verlost door een ongelovige bewaker die maar bleef volhouden zijn ronde goed gedaan te hebben, en dat om 20.00h de rolluiken bij AH dicht waren, terwijl hij de deur op slot deed.
Flikker op, druiloor. De lul die mij dat geintje flikt krijgt dat rolluik de volgende dag gewoon rectaal ingebracht...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Als je model wilt worden moet je vooral een Hyves hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een vooropgezet plan
Ze wil model worden ----> daarvoor heb je publiciteit nodig ----> ze verzint een bizar slecht verhaal ----> ze komt in de Telegraaf en in Hart van Nederland ----> ze wordt gespot door een Maik de Boer.
Precies, ze was allang uit die AHquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Lees het bericht nou nog eens goed door...
quote:Carly (110)
vandaag, 16:42
Ik snap niet dat sommige mensen hier zo dom op reageren.
Ik heb bijvoorbeeld een paniekstoornis waardoor ik in zo'n situatie totaal in paniek zou uitbarsten.
Ik vind het echt niet om te lachen!
Of zijn die bitcherige opmerkingen gewoon omdat ze zelf de imbeciele ah-medewerkers zijn dit dit hebben gedaan?
Jij als personeel hebt niks met mijn motieven te maken flapdrol.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de baas is het met mij eens![]()
we zijn 12 uur per dag open en je gaat mij dan niet wijsmaken dat je pas kan om 20:58 om dan vervolgens nog een volle kar te moeten laden
Hoezo? De winkel is nog gewoon open dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef Zeg_Maar het volgende:
hahaha sukkels.
het iszo fucking irritant als mensen ff op het laatste moment de winkel nog instuiven en doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
als iedereen om 1800 weg zou zijn zou het niemand wat schelen om tot 1800 open te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Flikker op, druiloor. De lul die mij dat geintje flikt krijgt dat rolluik de volgende dag gewoon rectaal ingebracht...
Schijtpersoneel dat de winkel al dichtflikkert tijdens openingstijd. Gisteren ook gemerkt om tien over half zes
V.
wij als personeel zetten jouw buiten flapdrolquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij als personeel hebt niks met mijn motieven te maken flapdrol.![]()
Als de winkel open is, ga ik rustig mijn gang.
Je bedrijfsleider is een mooie paardenvijg als hij een probleem 'ervaart' en er vervolgens niks aan doet. Waarschijnlijk zegt hij dan ook maar tegen zijn schandknaapjes dat hij het ook zo vervelend vind. Is hij van jullie gezeik af en hebben jullie het gevoel dat er naar je geluisterd wordt.
Ja echt. Hoe dan? Met geweld zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wij als personeel zetten jouw buiten flapdrol![]()
mwah dat hoeft niet maar als je wiltquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:32 schreef Bonjasky82 het volgende:
[..]
Ja echt. Hoe dan? Met geweld zeker.![]()
quote:Sorry hoor maar dit vind ik gewoon een best geslaagde grap. Als ik vakkenfuhrer was zou ik ook strontmisselijk worden als mensen net voor sluitingstijd nog ff de winkel in retsen zodat jij kan gaan overwerken. Door deze grap doe je het waarschijnlijk nooit meer. En ik zou me hartstikke rot lachen als ik die grap had uitgehaald serieus. Zo erg is het toch niet. je bent wel een behoorlijke zuurpruim als je daar de lol niet van inziet.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef thijsltc het volgende:
zoo, ik heb ook maar even gereageerd in dr hyve
[..]
Wha, ik sta boven jouquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef thijsltc het volgende:
zoo, ik heb ook maar even gereageerd in dr hyve
[..]
Dus hoe ga je het anders doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah dat hoeft niet maar als je wilt
Die kut-AH medewerkers moeten niet zeiken. Wil je om precies 8 uur naar huis, sluit de toko dan om half 8. Als je openingstijd tot 8 uur is, en mensen rekenen om exact 8 uur af, dan snap ik niet waarom je zo idioot moet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
haar hyves: http://mizzzjay.hyves.nl/(...)or_AH_personeel/uytr
Ik kom over het algemeen 1 minuut voor 8 nog gewoon de supermarkt in hoor. iig de AH.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef Drijfzand het volgende:
Dacht trouwens dat de meeste winkels de ingang al sluiten een kwartier voor sluitingstijd.
dat is onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef Drijfzand het volgende:
Dacht trouwens dat de meeste winkels de ingang al sluiten een kwartier voor sluitingstijd.
Geld tellen doe je als het goed is in een kantoor waar een goed slot op zit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef Mr.Chippie het volgende:
Dat mens moet niet zo zeuren. Zij loop dus de AH uit en AH sluit zijn deuren. Ze komt terug omdat de deuren van het winkelcentrum ook dicht zijn en AH wilt niet open maken.
Dat is toch normaal? Als je na sluitingstijd de kassa gaat tellen enzo wil je toch niet dat er wildvreemden weer je winkel in komen, voor het zelfde geldt zijn het overvallers.
Gaar wijf
Zeg dan niks.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wij als personeel zetten jouw buiten flapdrol![]()
hmm nee eerst sloten we ook 10 min van te voren maar dat mag niet meer vanwege nieuw beleid
Volgens mij waren ze drukker met lachen dan met tellen hoor. En tellen doe je doorgaans op kantoor en niet giechelend achter de rolluiken. Tenslotte ben je dan zo de tel kwijt, kan je weer opnieuw beginnen en ben je nog later thuis.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef Mr.Chippie het volgende:
Dat is toch normaal? Als je na sluitingstijd de kassa gaat tellen enzo wil je toch niet dat er wildvreemden weer je winkel in komen, voor het zelfde geldt zijn het overvallers.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:11 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je een beetje fatsoen hebt als klant zorg je ervoor dat je om 20.00 uur (sluitingstijd) je boodschappen zijn afgerekend en ingepakt en je buiten staat. Dat fatsoen hebben ik en de meeste andere mensen gelukkig als klant wel.
Precies. Dat de rolluiken van het winkelcentrum al dicht zijn is niet het probleem van de AH.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:16 schreef Hanekrooi het volgende:
AH gaat om 20.00 dicht. Winkelcentrum sluit dan tevens z´n rolluiken. Rooie doos weet dat niet, en gaat om 19.55 uur boodschap doen bij AH en komt even na achten de winkel weer uit. Aansprakelijk is niet AH, rooie doos is dom omdat ze de openingstijden vh overdekte winkelcentrum waar de AH is negeert. Daardoor staat ze even later voor de gesloten rolluiken van het winkelcentrum, daar heeft AH helemaal geen boodschap aan.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
even snel een boodschapje doen
quote:mn mannetje
quote:Mikey
Ze hadden 'r nog een paar dagen moeten laten zittenquote:gelukkig konden zij nog grappen om onze situatie...
Exact, het is toch geen kind van 5....quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Bij "mijn mannetje" verdienen zulke vrouwen al een nekschot imo.
Als je op je bordje zet dat je om 19.50 dichtgaat, dan komen de mensen om 19.45 naar binnen. Het maakt niet uit wanneer je dichtgaat, sommige mensen doen het erom.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat idioot, al die mensen die roepen dat je 10 minuten voor sluitingstijd de mensen weg gaat sturen. Je werkt toch in een winkel? Daar verleen je de mensen toch service en klantvriendelijkheid?
Zet dàn gewoon op je bordje dat je tot 19.50 open bent, of wees een vent en help die laatste mensen ook nog even. Ik heb jarenlang in een winkel gewerkt, en om 18.00 dicht betekende dat de laatste klant meestal rond 18.15 wegging. Nouja, big deal - dat hoort erbij. Anders moet je maar ambtenaar worden, dan kan je mooi je loketje voor elke scheet die je dwars zit dichtdoen.
Ze IS toch geholpen, of niet soms? Dat de AH haar eruit laat maar het winkelcentrum op slot zit, dat is dan toch gewoon een perfekte grap? Ik had me ook kapot gelachen om zulke mensen, de AH is hier totaal niet verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat idioot, al die mensen die roepen dat je 10 minuten voor sluitingstijd de mensen weg gaat sturen. Je werkt toch in een winkel? Daar verleen je de mensen toch service en klantvriendelijkheid?
Zet dàn gewoon op je bordje dat je tot 19.50 open bent, of wees een vent en help die laatste mensen ook nog even. Ik heb jarenlang in een winkel gewerkt, en om 18.00 dicht betekende dat de laatste klant meestal rond 18.15 wegging. Nouja, big deal - dat hoort erbij. Anders moet je maar ambtenaar worden, dan kan je mooi je loketje voor elke scheet die je dwars zit dichtdoen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je op je bordje zet dat je om 19.50 dichtgaat, dan komen de mensen om 19.45 naar binnen. Het maakt niet uit wanneer je dichtgaat, sommige mensen doen het erom.
En als winkelier heb jij altijd het recht om mensen weg te sturen, een winkel dient gewoon op tijd te sluiten.
Daar had ik het niet over. Ik had het over al die stoere supermarktdudes die roepen dat alle mensen die tegen sluitingstijd boodschappen komen doen dood moeten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze IS toch geholpen, of niet soms? Dat de AH haar eruit laat maar het winkelcentrum op slot zit, dat is dan toch gewoon een perfekte grap? Ik had me ook kapot gelachen om zulke mensen, de AH is hier totaal niet verantwoordelijk voor.
Gelukkig heb ik wel iets meer bereikt in het leven dan vakkenvuller, dat moeten we van jou nog maar afwachten. Kennelijk snap jij de aard van de mens niet. Even een brood halen is niet zo erg, maar mensen die 5 minuten voor sluitingstijd nog volle karren gaan halen en allerlei vragen stellen die heb je dus wel. En dat is erg irritant.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:52 schreef Razztwizzle het volgende:Ja, dat heb je soms hè, dat mensen binnenkomen omdat er op je bordje staat dat je nog open bent. Jammer is dat, potverdrie, al die vervelende mensen die netjes het bordje lezen en er vanuit gaan dat ze nog even een brood kunnen halen. Wat een zeikende luie werknemers hier zeg - als je ooit een echte baan hebt na je vakkenvullerscarrière, ga je dan ook om 17.55 weg als je werkdag tot 18.00 duurt?
Dat soort dingen kun je 100 keer omroepen en mensen zelfs persoonlijk aanspreken en dan nog zullen ze beweren dat ze van niets weten. 20.00 sluiten is 20.00 sluiten en niet om 20.10.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is toch wel een beetje asociaal. Helemaal als er geen waarschuwing is geweest, en ze gewoon voor sluitingstijd binnenwaren.
Offtopic: Wel een vrij knappe dame.
Dat is nou eenmaal zo in de sector. In de horeca is de kroeg ook niet leeg stipt om sluitingstijd, comes with the territory.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:41 schreef karr-1 het volgende:
Jij wilt ook om 5 uur naar huis van je werk, dat mensen niet snappen dat een winkelmedewerker dat ook wil is heel vreemd zeker.
Met alle respect, maar klanten die 5 minuten voor sluitingstijd binnenkomen doen het er gewoon om. Er is ooit een test geweest met winkels die tot 22.00 open waren en zelfs dan krijgen mensen het voor elkaar om om 21.55 nog naar binnen te komen. Dan vraag je er gewoon om, je hebt uren de tijd om je zooi te halen, waarom dan in de laatste 5 minuten ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:53 schreef CraZaay het volgende:
maar er is ook nog zoiets als klanttevredenheid en dat wordt hierdoor echt niet beter.
Wie zegt dat mensen uren de tijd hebben?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar klanten die 5 minuten voor sluitingstijd binnenkomen doen het er gewoon om. Er is ooit een test geweest met winkels die tot 22.00 open waren en zelfs dan krijgen mensen het voor elkaar om om 21.55 nog naar binnen te komen. Dan vraag je er gewoon om, je hebt uren de tijd om je zooi te halen, waarom dan in de laatste 5 minuten ?
"Je hebt uren de tijd om je zooi te halen"quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar klanten die 5 minuten voor sluitingstijd binnenkomen doen het er gewoon om. Er is ooit een test geweest met winkels die tot 22.00 open waren en zelfs dan krijgen mensen het voor elkaar om om 21.55 nog naar binnen te komen. Dan vraag je er gewoon om, je hebt uren de tijd om je zooi te halen, waarom dan in de laatste 5 minuten ?
Je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Als ik tot 18.00 open ben heb ik het zelfde probleem als dat ik tot 22.00 open ben. Er zijn altijd mensen die 5 minuten voor sluiting binnenkomen en dan nog van alles en nog wat moeten en vragen en doen. Daar heb ik een hekel aan. Mensen die binnenrennen, een brood pakken en meteen weer vertrekken heb ik minder moeite mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
"Je hebt uren de tijd om je zooi te halen"
Ja - maar daar gáát het toch niet om? Het gaat erom dat die winkel nou eenmaal tot 22.00 open is. Dus als ik dan om 21.45 's avonds denk "ik rijd nog even naar die winkel voor m'n boodschappen", dan moet dat kunnen. Het is niet alsof ik om 16.00 's middags denk "Ik ga vanavond eens lekker al het puberige personeel van de AH stangen door lekker laat binnen te komen".
Als je niet tegen laat binnenkomende klanten kan moet je maar gewoon tot 18.00 open zijn. Zo'n winkel kiest er toch zelf voor om tot 22.00 open te zijn? Dan moet je ook maar leven met de consequenties.
Omdat je zegt open te zijn tot 22.00 uur. En dan is 21.55 uur dus precies binnen de tijd die de winkel zelf heeft anagesteld als openingstijd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kijk, precies de situatie waar het hier over gaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:12 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die binnenrennen, een brood pakken en meteen weer vertrekken heb ik minder moeite mee.
Ik snap het wel. Jij snapt de begrippen "klantvriendelijkheid" en "openingstijden" niet, volgens mij. En ik vind ook niet dat je het een "probleem" kan noemen, het is iets wat hoort bij het werken in een winkel, of in andere beroepen waar je met andere mensen werkt. Er is altijd wel iets wat aan het eind van de dag gebeurt terwijl je eigenlijk naar huis wilde. Daar moet je je dan maar even overheen zetten, omdat dat nou eenmaal bij je werk hoort. Dan had je maar niet in een supermarkt moeten gaan werken. Ik vind het erg kinderachtig om dan maar te gaan zeuren dat je niet stipt om 18.00 weg kan als de winkel om 18.00 sluit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Als ik tot 18.00 open ben heb ik het zelfde probleem als dat ik tot 22.00 open ben. Er zijn altijd mensen die 5 minuten voor sluiting binnenkomen en dan nog van alles en nog wat moeten en vragen en doen. Daar heb ik een hekel aan. Mensen die binnenrennen, een brood pakken en meteen weer vertrekken heb ik minder moeite mee.
De winkel sluit om 22.00. Mensen die vanaf 21.50 binnenkomen zijn dus niet op tijd buiten en mogen er dus niet in. Als je iedereen om 22.00 de deur uit wilt hebben zal je een grens moeten stellen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:15 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Omdat je zegt open te zijn tot 22.00 uur. En dan is 21.55 uur dus precies binnen de tijd die de winkel zelf heeft anagesteld als openingstijd.
Klantvriendelijkheid en openingstijden hebben hier geen bal mee te maken. Tot 18.00 zijn ze open dus kun je tot 18.00 afrekenen en vertrekken. Dat wil niet zeggen dat er tot 18.00 nieuwe mensen binnen mogen komen die ook nog van alles moeten en willen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Jij snapt de begrippen "klantvriendelijkheid" en "openingstijden" niet, volgens mij. En ik vind ook niet dat je het een "probleem" kan noemen, het is iets wat hoort bij het werken in een winkel, of in andere beroepen waar je met andere mensen werkt. Er is altijd wel iets wat aan het eind van de dag gebeurt terwijl je eigenlijk naar huis wilde. Daar moet je je dan maar even overheen zetten, omdat dat nou eenmaal bij je werk hoort. Dan had je maar niet in een supermarkt moeten gaan werken. Ik vind het erg kinderachtig om dan maar te gaan zeuren dat je niet stipt om 18.00 weg kan als de winkel om 18.00 sluit.
Dat ik niet in een winkel werk wil niet zeggen dat ik niemand ken die in een winkel werkt. Mijn partner werkt in een winkel, dus ik weet uit de eerste hand hoe asociaal mensen kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Als je niet in een supermarkt werkt, wat interesseert het je dan?
Is het jouw doel in je leven je te ergeren aan elk gedrag dat afwijkt van het jouwe?
Kijk, eindelijk iemand die het ook doorheeft.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die andere winkels in het winkelcentrum deden de rolluiken toch ook niet omhoog.
Had haar lekker de nacht laten zitten. Boeiend. Moet je maar op tijd komen. Het zijn altijd dezelfde mensen. Ik duurf te wedden dat ze dit al vaker gedaan heeft.
Jij kan wel vinden dat die mensen er niet meer in mogen, maar AH zou hun werknemers gewoon moeten laten werken en betalen tot 22.30 uur in dit geval, en dan is er niets aan de hand. Je lijkt maar niet voorbij te kunnen aan het feit dat "open tot 22.00 uur" iets anders is dan "het personeel vertrekt om stipr 22.00 uur".quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De winkel sluit om 22.00. Mensen die vanaf 21.50 binnenkomen zijn dus niet op tijd buiten en mogen er dus niet in. Als je iedereen om 22.00 de deur uit wilt hebben zal je een grens moeten stellen.
AH heeft als stelregel dat er vanaf 21.50 geen nieuwe klanten meer de winkel in mogen. Dat een winkelier daar zelf vanaf wijkt is zijn eigen keuze, het is geen verplichting. Als jij je werknemers tot 22.30 laat werken en betaald, dan zullen er ook klanten zijn die om 22.15 nog naar binnen willen want het personeel is er toch nog en moet toch nog werken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Jij kan wel vinden dat die mensen er niet meer in mogen, maar AH zou hun werknemers gewoon moeten laten werken en betalen tot 22.30 uur in dit geval, en dan is er niets aan de hand. Je lijkt maar niet voorbij te kunnen aan het feit dat "open tot 22.00 uur" iets anders is dan "het personeel vertrekt om stipr 22.00 uur".
Het is haar eigen waarheid, niet de waarheid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, ik stoor me mateloos aan het klakkeloos overnemen van haar blog inhoud en presenteren als "waarheid".
En de Telegraaf neemt het over en presenteert het als waarheid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is haar eigen waarheid, niet de waarheid.
Goeie kans dat die allang dicht waren. Als de AH namelijk om 20:00 sloot, is het waarschijnlijk geen koopavond en zijn de andere winkels allang dicht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die andere winkels in het winkelcentrum deden de rolluiken toch ook niet omhoog.
Had haar lekker de nacht laten zitten. Boeiend. Moet je maar op tijd komen. Het zijn altijd dezelfde mensen. Ik duurf te wedden dat ze dit al vaker gedaan heeft.
Je bent een man naar mijn hart.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie zegt dat de mensen van AH de luiken van het winkelcentrum dicht doen? Misschien doet iemand anders dat wel.
Allemaal dingen die hier klakkeloos aangenomen worden in het nadeel van AH. Mooi hè schoppen tegen een bedrijf. neem het maar op voor dat 'zielige'meisje dat 'keurig op tijd' haar boodschapjes doet.
quote:
Heb je het gelezen? De mensen van de AH doen die luiken van het winkelcentrum niet dicht. Dus dat is hun schuld niet. Wat wel kwalijk is, is dat ze iemand die is opgesloten in het winkelcentrum uit staan te lachen en niet even willen helpen door de beveiliging op te bellen ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wie zegt dat de mensen van AH de luiken van het winkelcentrum dicht doen? Misschien doet iemand anders dat wel.
Allemaal dingen die hier klakkeloos aangenomen worden in het nadeel van AH. Mooi hè schoppen tegen een bedrijf. neem het maar op voor dat 'zielige'meisje dat 'keurig op tijd' haar boodschapjes doet.
ken jij het begrijp "sluitingstijd" niet? Als een winkel om 18:00 sluit, dan hoor jij met je bolle reet om 17:59 buiten te staan als klant...quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Jij snapt de begrippen "klantvriendelijkheid" en "openingstijden"
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ken jij het begrijp "sluitingstijd" niet? Als een winkel om 18:00 sluit, dan hoor jij met je bolle reet om 17:59 buiten te staan als klant...
Er zat een beveiligershokje in het winkelcentrum, laat ze lekker daar naar optyfen in plaats van op rolluiken staan rammen alsof ze de eerste de beste hangjeugd zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? De mensen van de AH doen die luiken van het winkelcentrum niet dicht. Dus dat is hun schuld niet. Wat wel kwalijk is, is dat ze iemand die is opgesloten in het winkelcentrum uit staan te lachen en niet even willen helpen door de beveiliging op te bellen ofzo.
Nu snap ik ook ineens waarom ze het over mannetje heeft. Zij draagt zeker ook nog barbieondergoed......quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou me hond er nog niet laten overgaan
Laat hem. Dat is zo`n arrogante klant die denkt dat hij het kan maken om na sluitingstijd door te winkelenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ken jij het begrijp "sluitingstijd" niet? Als een winkel om 18:00 sluit, dan hoor jij met je bolle reet om 17:59 buiten te staan als klant...
Afschieten dat soort mensen, die denken echt dat de hele wereld om hen draait.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat hem. Dat is zo`n arrogante klant die denkt dat hij het kan maken om na sluitingstijd door te winkelen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Afschieten dat soort mensen, die denken echt dat de hele wereld om hen draait.
Of gewoon opsluiten in winkelcentra, worden ze gek en gaan ze bloggen en zielig doetquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Afschieten dat soort mensen, die denken echt dat de hele wereld om hen draait.
Ga jij aub nooit in de horace werken of iets in die richting. Ambtenaar lijkt me wel wat voor jou. Kun je lekker de hele dag naar de klok kijken en stipt om 16:00 de deur uit rennen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je op je bordje zet dat je om 19.50 dichtgaat, dan komen de mensen om 19.45 naar binnen. Het maakt niet uit wanneer je dichtgaat, sommige mensen doen het erom.
En als winkelier heb jij altijd het recht om mensen weg te sturen, een winkel dient gewoon op tijd te sluiten.
Vreten in de trein of 5 minuten voor tijd binnenrennen zijn 2 compleet verschillende dingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zegt de persoon die roept dat mensen niet mogen eten in de trein omdat hij daar last van heeft.
Ja, en dan kun je wél naar dat bordje wijzen met "open tot 22.00 uur" erop, omdat de tijd waarop ze binnen willen dan later is dan de tijd op het bord. Da's een stuk eenvoudiger te verkopen dan zeggen dat je open bent tot 22.00 uur, op TV adverteren met "AH, de langste openingstijden" en vervolgens om 21.50 uur je deuren sluiten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als jij je werknemers tot 22.30 laat werken en betaald, dan zullen er ook klanten zijn die om 22.15 nog naar binnen willen want het personeel is er toch nog en moet toch nog werken.
Om 16.00 de deur uitrennen? I wish !! Ik denk dat ik meer en harder werk dan de gemiddelde ambtenaar. En ik heb in het verleden voldoende in horeca en dergelijke gewerkt, dus ik weet echt wel hoe dat gaat. Dat mensen het begrip sluitingstijd niet kennen daar kan ik weinig aan doen lijkt mij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ga jij aub nooit in de horace werken of iets in die richting. Ambtenaar lijkt me wel wat voor jou. Kun je lekker de hele dag naar de klok kijken en stipt om 16:00 de deur uit rennen.
BS, een winkel is geen openbaar terrein, het is eigendom van de winkelier en dus mag hij weigeren wie hij wil. Dus als jou kop hem niet aanstaat mag hij je weigeren en er is niets dat je er aan kunt doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef CraZaay het volgende:
Het weigeren van klanten is verboden, zoals de bakker ook niet mag kiezen om Pietje wel een brood te verkopen en Jantje niet. Een jurist met kennis op dit vlak die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Je zult eerst officieel een ontzegging moeten krijgen voordat je lokaalvredebreuk pleegt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
BS, een winkel is geen openbaar terrein, het is eigendom van de winkelier en dus mag hij weigeren wie hij wil. Dus als jou kop hem niet aanstaat mag hij je weigeren en er is niets dat je er aan kunt doen.
Net zoals jij niet iedereen in je huis hoeft toe te laten, hoeft een winkelier niet iedereen in zijn winkel te laten. Of moet ik ook een ontzegging hebben om jou huis niet in te mogen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:51 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Je zult eerst officieel een ontzegging moeten krijgen voordat je lokaalvredebreuk pleegt.
Wat loopt ze nou te zeiken op de AH. Bekijk het eens van de andere kant. Ik zou het ook grappig vinden om dat mens, die altijd op het laatste moment boodschappen komt doen, voor de luiken tekeer horen gaan omdat ze opgesloten zit. ze is er toch uit gelaten. Boeiend. Als ze lachend de luiken meteen open hadden gedaan had ze vast ook wat te zeiken gehad. Dat ze te weinig terug krijgt kan ook per ongeluk zijn. Had ze maar beter op moeten letten. als ze teveel terug krijgt zal ze daar vast ook niks over zeggen, dus dat moet ze er niet bij halen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? De mensen van de AH doen die luiken van het winkelcentrum niet dicht. Dus dat is hun schuld niet. Wat wel kwalijk is, is dat ze iemand die is opgesloten in het winkelcentrum uit staan te lachen en niet even willen helpen door de beveiliging op te bellen ofzo.
Dat het een zeikwijf eerste klas is waren we het al over eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat loopt ze nou te zeiken op de AH. Bekijk het eens van de andere kant. Ik zou het ook grappig vinden om dat mens, die altijd op het laatste moment boodschappen komt doen, voor de luiken tekeer horen gaan omdat ze opgesloten zit. ze is er toch uit gelaten. Boeiend. Als ze lachend de luiken meteen open hadden gedaan had ze vast ook wat te zeiken gehad. Dat ze te weinig terug krijgt kan ook per ongeluk zijn. Had ze maar beter op moeten letten. als ze teveel terug krijgt zal ze daar vast ook niks over zeggen, dus dat moet ze er niet bij halen.
Zeikwijf.
Zeiken om het zeiken noemen we dat. Sommige mensen zijn nooit tevreden en moeten altijd wat te zaniken hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:03 schreef Schanulleke het volgende:
Dus ze is na sluitingstijd nog keurig geholpen, tenminste, dat geeft ze zelf aan met het tijdstip dat op de kassabon staat en vervolgens gaat ze dan zeiken dat ze te lang service heeft gekregen? Wat een idioot wijf.
Vroeger, toen waren klanten tenminste nog Koninklijk.
Hoerrrrrrrquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat loopt ze nou te zeiken op de AH. Bekijk het eens van de andere kant. Ik zou het ook grappig vinden om dat mens, die altijd op het laatste moment boodschappen komt doen, voor de luiken tekeer horen gaan omdat ze opgesloten zit. ze is er toch uit gelaten. Boeiend. Als ze lachend de luiken meteen open hadden gedaan had ze vast ook wat te zeiken gehad. Dat ze te weinig terug krijgt kan ook per ongeluk zijn. Had ze maar beter op moeten letten. als ze teveel terug krijgt zal ze daar vast ook niks over zeggen, dus dat moet ze er niet bij halen.
Zeikwijf.
Ik moet je drie keer vorderen te vertrekken ja, en als je daar geen gehoor aan geeft pleeg je huisvredebreuk. Het grote verschil is dat een winkel als de AH geen "toegansbeleid" heeft en iedereen zo naar binnen kan lopen. Daarmee is het een lokaal geworden, en geen huis.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Net zoals jij niet iedereen in je huis hoeft toe te laten, hoeft een winkelier niet iedereen in zijn winkel te laten. Of moet ik ook een ontzegging hebben om jou huis niet in te mogen?
AH heeft welzeker een toegangsbeleid! vraag er maar eens naar bij de counterquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:34 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Ik moet je drie keer vorderen te vertrekken ja, en als je daar geen gehoor aan geeft pleeg je huisvredebreuk. Het grote verschil is dat een winkel als de AH geen "toegansbeleid" heeft en iedereen zo naar binnen kan lopen. Daarmee is het een lokaal geworden, en geen huis.
gelukkig hebben ze in de horeca het begrip "De laatste Ronde" dat meestal een half uur voor sluitingstijd wordt gegeven. misschien moeten ze dat maar invoeren bij de AH'squote:Op donderdag 24 januari 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ga jij aub nooit in de horace werken of iets in die richting. Ambtenaar lijkt me wel wat voor jou. Kun je lekker de hele dag naar de klok kijken en stipt om 16:00 de deur uit rennen.
Een winkel is geen openbare ruimte, het is eigendom van de winkelier en daar kan hij/zij zelf regels bepalen, uiteraard binnen de wettelijke grenzen. Het staat je als winkelier vrij om klanten te weigeren, om deze zelfde reden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:34 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Ik moet je drie keer vorderen te vertrekken ja, en als je daar geen gehoor aan geeft pleeg je huisvredebreuk. Het grote verschil is dat een winkel als de AH geen "toegansbeleid" heeft en iedereen zo naar binnen kan lopen. Daarmee is het een lokaal geworden, en geen huis.
maar, ken je nout het begrip sluitingstijd of niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zegt de persoon die roept dat mensen niet mogen eten in de trein omdat hij daar last van heeft.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar, ken je nout het begrip sluitingstijd of niet?
Nee dus, ze blijven net zo lang staan tot de laatste klant weg is. Sluitingstijd is in die winkel dus een zinloos begrip.quote:en om 18.00 dicht betekende dat de laatste klant meestal rond 18.15 wegging. Nouja, big deal - dat hoort erbij
Toegangsbeleid in de zin van "er is geen actieve controle op de toegang". je belt dus niet aan, waarna de eigenaar van de winkel bepaalt of je al dan niet naar binnen mag. Een parkeerterrein zonder slagboom is ook openbare weg, van wie het terrein ook is (om maar een vergelijking te maken die voortkomt uit de Wegenverkeerswetquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
AH heeft welzeker een toegangsbeleid! vraag er maar eens naar bij de counter
je kneiterlam zuipen, op de lopende kassaband schijten...whehequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
dan had je een vak moeten leren!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een tuthola, ik heb zelf 3 jaar gewerkt bij een supermarkt, en wij ergerden ons altijd groen en blauw aan die mensen die net voor sluitingstijd binnen kwamen. Uiteraard wat getwijfel aan de kassa, en welke kant gaat u er uit mevrouw? Rechts! .. nee uh .. links ..
het zijn altijd dezelfde JOSTIES die nog snel denken even een boodschapje te doen. En dan worden ze eens opgesloten ... gaan ze zo overdreven zeuren .. asociaal AH medewerkers blabla, wij worden ook gewoon maar tot 8 uur uitbetaald hoor? Laat me niet lachen snol!
Een parkeerterrein of een winkel is nog wel een heel verschil. Als ik eigenaar ben van een winkel mag ik mensen weigeren, simpel zat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:41 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Toegangsbeleid in de zin van "er is geen actieve controle op de toegang". je belt dus niet aan, waarna de eigenaar van de winkel bepaalt of je al dan niet naar binnen mag. Een parkeerterrein zonder slagboom is ook openbare weg, van wie het terrein ook is (om maar een vergelijking te maken die voortkomt uit de Wegenverkeerswet).
dat is dus het punt dan krijg je weer gezeik van waarom kan ik er niet meer in het is nog geen 20:00quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef Niek. het volgende:
Kansloze grap, die winkel is toch open tot 20:00? Sluit dan eerder, of laat mensen vanaf 19:45 de zaak niet meer in.
Kansloze mensen die achter de kassa zitten en klagen over klanten, dankzij klanten kun jij daar zitten, en als je het zo vreselijk hebt zoek je maar een echte baan.
Daar gaat het hier ook niet over. Ze mocht gewoon naar binnen en is zelfs na sluitingstijd nog keurig geholpen. Toen ze de winkel uitging en daarna nog eens terug wou komen was de zaak (terecht) dicht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is dus het punt dan krijg je weer gezeik van waarom kan ik er niet meer in het is nog geen 20:00
Bij sommige AHs staat af en toe iemand van een beveiligingsdienst in de hal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:41 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Toegangsbeleid in de zin van "er is geen actieve controle op de toegang". je belt dus niet aan, waarna de eigenaar van de winkel bepaalt of je al dan niet naar binnen mag. Een parkeerterrein zonder slagboom is ook openbare weg, van wie het terrein ook is (om maar een vergelijking te maken die voortkomt uit de Wegenverkeerswet).
dat is dus het punt dat is het wel je krijgt maar betaald zolang de winkel officieel open is ben je langer open dan is dat voor eigen rekening, als ik doorbetaald werd zou me dat half uurtje mij ook aan mijn reet roestenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:53 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo in de sector. In de horeca is de kroeg ook niet leeg stipt om sluitingstijd, comes with the territory.
Dat de winkel om 8 uur sluit wil niet zeggen dat je om 8 uur bent afgewerkt, die twee zaken staan compleet los van elkaar lijkt me. Of komt bij jullie het personeel ook pas aan zodra de winkel voor klanten open gaat? Besides, als je om 8 uur naar huis wilt, ga dan ook. Als je nog een uur kunt lachen aan de andere kant van de deur wil je dus helemaal niet om 8 uur weg.
Feit is gewoon dat dit meisje niet om 19.55 binnen kwam en toen nog een half uur ging shoppen; om 8 uur was ze gewoon klaar. Dat de AH niet verantwoordelijk is voor de deuren van het winkelcentrum is prima, maar er is ook nog zoiets als klanttevredenheid en dat wordt hierdoor echt niet beter.
Ja ik vindt het ook een zeik wijf maar dat is het punt wat mensen hier aanhalen dat je dan maar eerder moet sluiten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar gaat het hier ook niet over. Ze mocht gewoon naar binnen en is zelfs na sluitingstijd nog keurig geholpen. Toen ze de winkel uitging en daarna nog eens terug wou komen was de zaak (terecht) dicht.
Ach, loon naar werken en werken naar loon. Zo gek is het niet.quote:Sowieso, pubers in de winkelje kunt er niks mee aanvangen. 9 tot 5 mentaliteit, en dan geen minuut later! Ook al vreten ze geen reet uit. Bah bah.
En toch doen 8 van de 10 mensen datquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik heb ook in 'n winkel gestaan en 20.00 sluitingstijd = geen klanten meer binnen, niet: deuren op slot en mensen die nog binnen zijn opsluiten.
Om 19.55 kun je dus naar binnen. Het is dan wel beleefd om niet nog effe lekker de schappen af te gaan, lijkt me logisch.
dat wordt veroorzaakt door de werkgever die onder geen beding overwerk wil uitbetalen ga daar maar klagenquote:Verder staat die discussie toch gewoon los van de hele zaak? Ze stonden al buiten de winkel, maar het winkelcentrum was dicht. Behoorlijk aso van die jochies dat ze dan niet ff helpen. Wat een stuk tuig.
Sowieso, pubers in de winkelje kunt er niks mee aanvangen. 9 tot 5 mentaliteit, en dan geen minuut later! Ook al vreten ze geen reet uit. Bah bah.
toch minimum loon is minimum inspanningquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach, loon naar werken en werken naar loon. Zo gek is het niet.
De laatste ronde geldt dan in de kroeg. In het hotel/ restaurant waar ik werkte hadden we dat niet. En ondanks dat de keuken rond 22:00 sloot waren we nog heel makkelijk als er mensen om 22:30 kwamen en nog iets simpels wouden eten. Als er geen koks meer aanwezig waren dan kon ik altijd zelf nog wel een uitsmijter, etc bakken. Flexibiliteit noemen we dat. Werd altijd zeer gewaardeerd. Is ook een eigenschap die bij veel bedrijven hoog staat aangeschreven.Maar als ik het hier zo hoor gaan we het daar zeer moeilijk mee krijgen de komende jaren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze in de horeca het begrip "De laatste Ronde" dat meestal een half uur voor sluitingstijd wordt gegeven. misschien moeten ze dat maar invoeren bij de AH's
Jij noemt het flexibiliteit, ik noem het misbruik maken van. De keuken sluit om 22.00 en jij geeft mensen om 22.30 nog te eten. De volgende komt om 22.45, ziet de vorige mensen nog eten en zegt "Ja dan kun je ook wel mij te eten geven" Dan komt er iemand om 23.00 etc etc. Je moet ergens een grens stellen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De laatste ronde geldt dan in de kroeg. In het hotel/ restaurant waar ik werkte hadden we dat niet. En ondanks dat de keuken rond 22:00 sloot waren we nog heel makkelijk als er mensen om 22:30 kwamen en nog iets simpels wouden eten. Als er geen koks meer aanwezig waren dan kon ik altijd zelf nog wel een uitsmijter, etc bakken. Flexibiliteit noemen we dat. Werd altijd zeer gewaardeerd. Is ook een eigenschap die bij veel bedrijven hoog staat aangeschreven.Maar als ik het hier zo hoor gaan we het daar zeer moeilijk mee krijgen de komende jaren.
He nu niet moeilijk gaan doen hequote:Op donderdag 24 januari 2008 15:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij noemt het flexibiliteit, ik noem het misbruik maken van. De keuken sluit om 22.00 en jij geeft mensen om 22.30 nog te eten. De volgende komt om 22.45, ziet de vorige mensen nog eten en zegt "Ja dan kun je ook wel mij te eten geven" Dan komt er iemand om 23.00 etc etc. Je moet ergens een grens stellen.
Je krijgt waar je voor betaaldquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
toch minimum loon is minimum inspanning
Waarom zou je iemand meer betalen dan minimum voor een functie waarvoor je links niet van rechts hoeft te kunnen onderscheiden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
toch minimum loon is minimum inspanning
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij noemt het flexibiliteit, ik noem het misbruik maken van. De keuken sluit om 22.00 en jij geeft mensen om 22.30 nog te eten. De volgende komt om 22.45, ziet de vorige mensen nog eten en zegt "Ja dan kun je ook wel mij te eten geven" Dan komt er iemand om 23.00 etc etc. Je moet ergens een grens stellen.
ik denk dat jij het onderschat maar je kweekt zo wel een houding waarbij het personeel ook geen ene zak interesseert wat er met de winkel gebeurd ze hebben zo toch weer ander werkquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand meer betalen dan minimum voor een functie waarvoor je links niet van rechts hoeft te kunnen onderscheiden?
tuurlijk waarderen ze het eindelijk eentje waarbij het wel lukt wanneer we te laat komenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien is het in jouw ogen misbruik, maar mensen konden het altijd waarderen. Die mensen zorgen ook weer voor een stukje pr. Wat is daar mis mee.
Of je nou in een winkel staat of een restaurant, je hebtt met mensen te maken diie misscchien niet altijd doen wat jij graag wilt. Om ze dan maar uit te lachen vanachter een rolgordijn is te triest voor woorden. Maar ja klantvriendelijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. Als ik tegenwoordig in een restaurant kom krijg ik soms kinderen aan tafel met een smoel op onweer. Die staan er puur voor het geld en hebben geen enkele lol in het werk. Beetje triest eigenlijk.
Waarom gaan we meteen uit van het slechtste in een ander.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tuurlijk waarderen ze het eindelijk eentje waarbij het wel lukt wanneer we te laat komen
Ja dat is dus te laat als de winkel om 20:00 dicht gaat, mutsquote:Thuisgekomen keken we de bon pas na: We zijn nog twee en een halve euro opgelicht ook, en precies om 20.00.42 afgerekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |