abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:02:41 #101
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_56251121
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef Foozy het volgende:

[..]

Ze konden er niet bij, ze stonden niet IN de AH, maar in het winkelcentrum (de hal zeg maar)
Ohhh rofls

Mensen die 5 minuten voor sluitingstijd op hun gemak gaan winkelen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_56251169
Mensen die dingen als "m'n mannetje" uitkramen verdienen het om opgesloten en nooit meer vrijgelaten te worden.
pi_56251314
Wat een zeiksnol...
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:12:49 #104
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56251319
Diep triest dit.
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:23:13 #105
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_56251570
is echt facking irri als mensen zo lang blijven. (videotheek )
zelf werk ik in een winkel en we sluiten om 9 uur.
veel mensen kloppen nog om half 10 als ze zien dat je nog binnen bent.
of ze gaan niet weg om 9 uur.
doe je de deur op slot paar lichten uit. mensen begrijpen dat niet.. wordt er zo moe vn. vooral als het een uur voor sluitingstijd uit gestorven is en om 10 voor komen nog ff 4 mensen de zaak in
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_56251942
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Waarom zou een klant er rekening mee moeten houden of het wel of niet fatsoenlijk is om boodschappen te doen? Als de winkel open is, is ie open immers.
Dat jou het verder niet aan je hol kan jeuken boeit me geen ene moer. Ik ga toch echt rustig mijn boodschapjes doen, je hebt maar te wachten vlegel. En om dan bijdehand te gaan doen als personeel is nogal ongepast. Als je niet tevreden bent:
a klaag je maar bij je baas. (werkt dit niet:)

b tyf maar op
de baas is het met mij eens

we zijn 12 uur per dag open en je gaat mij dan niet wijsmaken dat je pas kan om 20:58 om dan vervolgens nog een volle kar te moeten laden
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56251964
Ik ken ook zulke klanten, en dan ook nog verbaasd zijn als er wel eens producten zijn uitverkocht
pi_56251980
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef Foozy het volgende:

[..]

Ze konden er niet bij, ze stonden niet IN de AH, maar in het winkelcentrum (de hal zeg maar)
Dat niemand dat snapt zeg
Staat toch duidelijk in de OP
pi_56252065
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:39 schreef Urquhart het volgende:
Ik ken ook zulke klanten, en dan ook nog verbaasd zijn als er wel eens producten zijn uitverkocht
Zo irritant, vroegah werkte ik in de zomer op een vakantiepark in de snackbar weet ik.
Maar goed, daar waren ook mensen die om 23:28 snacks en friet gingen bestellen, half 12 gingen we dicht.
Omdat er dan na half 12 ook nog volk binnen kwam (we stonden toch nog te bakken zeiden ze) kon het zo weer een uur duren
Op een gegeven moment de frituur maar om 23:15 uitzetten
pi_56252119
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een fokking huillie. Ik zou het echt té konings vinden als ik opgesloten zat in een supermarkt en ze wilde me er niet uitlaten.

Flink misbruik van maken idd.
pi_56252140
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:11 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Als je een beetje fatsoen hebt als klant zorg je ervoor dat je om 20.00 uur (sluitingstijd) je boodschappen zijn afgerekend en ingepakt en je buiten staat. Dat fatsoen hebben ik en de meeste andere mensen gelukkig als klant wel.
Als je een beetje fatsoen hebt als winkel laat je 5 minuten voor sluitingstijd geen mensen meer binnen.

Als de AH precies om 8 uur dicht was dan zal de bedrijfsleiding niet zo blij zijn, dat betekent nl dat zijn personeel ruim voor sluitingstijd de boel al af hebben gesloten.

Ik had er wel voor gezorgt dat IK de volgende dag kan laggen om die pubertjes.
pi_56252201
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:47 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Als je een beetje fatsoen hebt als winkel laat je 5 minuten voor sluitingstijd geen mensen meer binnen.

Als de AH precies om 8 uur dicht was dan zal de bedrijfsleiding niet zo blij zijn, dat betekent nl dat zijn personeel ruim voor sluitingstijd de boel al af hebben gesloten.

Ik had er wel voor gezorgt dat IK de volgende dag kan lachen om die pubertjes.
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:50:36 #113
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_56252241
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef StrayDog het volgende:
Mensen die dingen als "m'n mannetje" uitkramen verdienen het om opgesloten en nooit meer vrijgelaten te worden.
je vriend noem je gewoon 'mn chick'
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_56252246
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:47 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Als de AH precies om 8 uur dicht was dan zal de bedrijfsleiding niet zo blij zijn, dat betekent nl dat zijn personeel ruim voor sluitingstijd de boel al af hebben gesloten
.

Ik had er wel voor gezorgt dat IK de volgende dag kan laggen om die pubertjes.
mooi toch maar dan krijg je weer huilies van jullie zijn tot 20:00 open waarom kan ik er om 19:55 niet meer in

Overigens wil de bedrijfsleiding net als de rest van het personeel ook altijd vroeg weg
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56252292
Nooddeuren kunnen altijd open vanaf de binnenkant dus het is gewoon lulkoek van die hoer
pi_56252306
Verdiende loon als je het mij vraagt.
pi_56252320
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:52 schreef Elixabete het volgende:
Nooddeuren kunnen altijd open vanaf de binnenkant dus het is gewoon lulkoek van die hoer
Volgens mij is het ook een vooropgezet plan

Ze wil model worden ----> daarvoor heb je publiciteit nodig ----> ze verzint een bizar slecht verhaal ----> ze komt in de Telegraaf en in Hart van Nederland ----> ze wordt gespot door een Maik de Boer.
pi_56253201
quote:
Ruim een uur later werden we uit ons lijden verlost door een ongelovige bewaker die maar bleef volhouden zijn ronde goed gedaan te hebben, en dat om 20.00h de rolluiken bij AH dicht waren, terwijl hij de deur op slot deed.
Werd ze maar echt uit d'r lijden verlost, wat een trut
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:35:38 #119
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_56253307
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

wat een huilie. Om 19:55 zeker binnen komen rennen, ff snel boodschappen doen, verdiende loon
Flikker op, druiloor. De lul die mij dat geintje flikt krijgt dat rolluik de volgende dag gewoon rectaal ingebracht...

Schijtpersoneel dat de winkel al dichtflikkert tijdens openingstijd. Gisteren ook gemerkt om tien over half zes

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56253481
Lees het bericht nou nog eens goed door...
pi_56253491
Wat een kut wijf
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_56253526
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volgens mij is het ook een vooropgezet plan

Ze wil model worden ----> daarvoor heb je publiciteit nodig ----> ze verzint een bizar slecht verhaal ----> ze komt in de Telegraaf en in Hart van Nederland ----> ze wordt gespot door een Maik de Boer.
Als je model wilt worden moet je vooral een Hyves hebben
pi_56253542
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Lees het bericht nou nog eens goed door...
Precies, ze was allang uit die AH
pi_56253655

http://freeflight.hyves.nl/
quote:
Carly (110)
vandaag, 16:42
Ik snap niet dat sommige mensen hier zo dom op reageren.
Ik heb bijvoorbeeld een paniekstoornis waardoor ik in zo'n situatie totaal in paniek zou uitbarsten.
Ik vind het echt niet om te lachen!

Of zijn die bitcherige opmerkingen gewoon omdat ze zelf de imbeciele ah-medewerkers zijn dit dit hebben gedaan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_56253677
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')