abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56248804
Die reacties op die blog ook allemaal van die horror-stories en woordgrapjes
pi_56248827
quote:
Wil (15)
vandaag, 13:22
Dit is echt te gek voor woorden.
Stelletje pubers.
Ik zou zeker m'n beklag doen bij het hoofdkantoor.
MAMA!!!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:25:43 #53
3542 Gia
User under construction
pi_56248833
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef B-FliP het volgende:

[..]

En t is heel moeilijk om die mensen naar de kassa te sturen he... Zoooo moeilijk om ff die mic te pakken
en ze vriendelijk naar de kassa te sturen met het bericht dat ze anders hun boodschappen niet meer
kunnen afrekenen...

Tering hey, btje communicatie zit er niet meer bij tegenwoordig...
Die mevrouw heeft om precies 20.00 afgerekend, volgens haar kassabon.
Is het dan zo erg om 1 minuut te wachten, totdat ze buiten is.

Ik heb echt het idee dat zo'n stel vakkenvuljosti's grappig wilden zijn.
pi_56248846
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:15 schreef moussie het volgende:
Tijd voor deurbeleid bij de supermarkten .. na 19:45 uur niemand meer binnen laten
Ik geef toe dat ik vaak om 21:55 uur nog even de Appie om de hoek binnenglip. Maar dat is hier in de stad niet zo'n probleem zolang je maar om 22:00 bij de kassa afrekent.
hmmmm, dat provinciale.....
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_56248848
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:24 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Gewoon aangifte doen van gijzeling, want dat is het!
Door wie wordt ze gegijzeld dan?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_56248869
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef tonks het volgende:

[..]

Het zou best mogen maar als je om 20:55 nog voor 100 euro aan boodschappen gaat doen en alles precies in het juiste mandje/doosje gaat stoppen wat weer een half uur duurt is dat niet echt leuk
Tja, dat hoort er gewoon bij als je in de supermarkt werkt. Ik snap het wel, je hoopt natuurlijk dat het niet gebeurt maar als je weet dat het bijna altijd raak is kan ik me niet voorstellen dat je je daar niet op instelt .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56248872
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Die mevrouw heeft om precies 20.00 afgerekend, volgens haar kassabon.
Is het dan zo erg om 1 minuut te wachten, totdat ze buiten is.

Ik heb echt het idee dat zo'n stel vakkenvuljosti's grappig wilden zijn.
De beveiliger van het winkelcentrum heeft haar opgesloten niet de AH...
pi_56248883
quote:
Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo...
Achterlijke hoer, Ralph Inbar is keidood enzo, die springt nergens meer
pi_56248919
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef NED het volgende:

[..]

Achterlijke hoer, Ralph Inbar is keidood enzo, die springt nergens meer
Post dat even in een reactie dan. Ik kan het niet, want ik heb geen account .
pi_56248925
ahhaha sukkel
Garfield!!!!!
pi_56248929
quote:
Janet (228)
vandaag, 13:27
Was er geen brandknop die je in kon drukken??

Ik was te hard bezig met lachen om de rare situatie... Dat verzin je toch niet? Op een dinsdagavond in een winkelcentrum vastzitten? Hahaha... nou, je maakt nog eens wat mee zo...
pi_56248934
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef tequi3 het volgende:

[..]

Post dat even in een reactie dan. Ik kan het niet, want ik heb geen account .
Ik doe niet aan hyves. Hyves is voor homo's
pi_56248947
quote:
AH is altijd nog beter dan de C1000, die kennen helemaal geen service met al die hoofddoeken.
!
pi_56248963
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
slachtoffer

[ afbeelding ]
Niets mis mee toch?
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_56248965
Ik heb overigens even gekeken op die hyves van haar, dit is weer typisch zo een gevalletje van een of andere derderangs snol die denkt dat ze knap is en omdat ze een paar nietszeggende foto's heeft laten maken denkt dat ze fotomodel is

pi_56249042
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef NED het volgende:
Ik heb overigens even gekeken op die hyves van haar, dit is weer typisch zo een gevalletje van een of andere derderangs snol die denkt dat ze knap is en omdat ze een paar nietszeggende foto's heeft laten maken denkt dat ze fotomodel is

Ik vind haar eigenlijk wel goed doable maar ik heb dan ook een zwak voor lang rood haar .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:35:03 #67
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_56249087
Zo, gereageerd. Ik val wel heel erg uit de toon met mijn drie vrienden op mn Hyves . De rest heeft er een stuk meer
pi_56249366
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:35 schreef Slarioux het volgende:
Zo, gereageerd. Ik val wel heel erg uit de toon met mijn drie vrienden op mn Hyves . De rest heeft er een stuk meer
Sander je bent wel een flapdrol zeg als je niet begrijpen kan lezen, ze was precies op tijd de WINKEL uit maar het WINKELCENTRUM was op slot
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:51:31 #69
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56249512
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
slachtoffer

[ afbeelding ]
Die wil ik ook wel een uurtje opsluiten
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56249587
ik ga ook vaak net voor sluitingstijd. Heb wel wat anders te doen de rest van de dag.
Ze moeten blij zijn dat ze om 19.55 nog wat omzet kunnen draaien. En als ze dat niet willen, eerder de deur zo instellen dat ie nog wel opengaat voor mensen die er uit gaan,maar vanaf de andere kant niet meer.

schurfig personeel,beetje mensen opsluiten
pi_56249700
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

wat een huilie. Om 19:55 zeker binnen komen rennen, ff snel boodschappen doen, verdiende loon

haar hyves: http://mizzzjay.hyves.nl/(...)or_AH_personeel/uytr
dan leren ze hetw el af idd je bent langer dan 12 uur per dag open en dan nog vinden mensen het fijn om 2 minuten voor sluitingstijd een hoop zooi te moeten kopen.

Overigens raar dat het winkelcentrum dicht gaat met nog mensen er in
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56249702
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef tonks het volgende:

[..]

Sander je bent wel een flapdrol zeg als je niet begrijpen kan lezen, ze was precies op tijd de WINKEL uit maar het WINKELCENTRUM was op slot
Er staat dat ze haar boodschappen om iets over 20.00 uur heeft afgerekend. Hoelang ze bezig is geweest met inpakken en/ of bijvoorbeeld heeft staan kletsen/ bellen staat er niet bij.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:01:25 #73
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56249710
grappig
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56249724
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef QuasaR78 het volgende:

[..]

Het enige verschil is dat ze niet IN de supermarkt opgesloten zaten maar in het winkelcentrum waarin zich de supermarkt bevind (Als je goed zou lezen had je dat gezien!)
overigens hadden ze dat goed op kunnen lossen door een ruit in te tikken zodat het alarm afging
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_56249769
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een tuthola, ik heb zelf 3 jaar gewerkt bij een supermarkt, en wij ergerden ons altijd groen en blauw aan die mensen die net voor sluitingstijd binnen kwamen. Uiteraard wat getwijfel aan de kassa, en welke kant gaat u er uit mevrouw? Rechts! .. nee uh .. links ..

het zijn altijd dezelfde JOSTIES die nog snel denken even een boodschapje te doen. En dan worden ze eens opgesloten ... gaan ze zo overdreven zeuren .. asociaal AH medewerkers blabla, wij worden ook gewoon maar tot 8 uur uitbetaald hoor? Laat me niet lachen snol!
idd anders maakt het niet zoveel uit maar onbetaald verder werken is geen hobby van veel mensen
pi_56249775
Bwhahaha, die reacties op dit bericht op de televaaf website.
  PR/Manusje van alles woensdag 23 januari 2008 @ 14:04:12 #77
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56249776
--> KLB
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56249780
quote:
Future Mum (83)
vandaag, 13:59
heb je de reacties op de telegraaf al gelezen??

http://www.telegraaf.nl/b(...)Heijn___.html?p=19,1

Ik kan me goed indenken dat je boos bent natuurlijk, maar je kunt misschien de volgende keer beter wat eerder boodschappen gaan doen, niet dat ik je daarop aanval ofzoow, maar dan weet je zeker dat het nooit meer gebeurd, geen enkel personeelslid is blij dat er iemand last minute binnen komt vallen, als je bij jezelf nagaat bij jouw eigen beroep moet je me wel gelijk geven,,, verder hoop ik niet dat je enige trauma's eraan over hebt gehouden en wens je heel veel sterke
http://k-tjuhh.hyves.nl/ (die foto)
pi_56249783
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef Scorpie het volgende:
Trieste huilies. Denk je dat ik de rolluiken omhoog zou doen als ik na sluitingstijd gebonk hoor? Whehehe, ik hoef geen pistool onder mijn kanis.
ook dit trouwens
pi_56249802
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
--> KLB
Dit is een nieuwsbericht, geen klacht van mij
pi_56249832
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef B-FliP het volgende:

[..]

En t is heel moeilijk om die mensen naar de kassa te sturen he... Zoooo moeilijk om ff die mic te pakken
en ze vriendelijk naar de kassa te sturen met het bericht dat ze anders hun boodschappen niet meer
kunnen afrekenen...

Tering hey, btje communicatie zit er niet meer bij tegenwoordig...
uit ervaring weet ik dat mensen zich daar niets van aantrekken
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:06:49 #82
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56249844
Jeetje, die meid is ook net Toeps, maar dan anders.
Ik ga naar huis.
pi_56249961
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
--> KLB
Ik wil wel even mijn tvp hier
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56250061
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef Megumi het volgende:

Je kan ook een andere bijbaan nemen. Maar dienstverlening is tegenwoordig een onbekend woord. Ik erger me kapot aan dat lompe tuig in winkels.
Mensen die denken dat klant koning is.

Ga jij maar lekker in je vrije tijd diensten verlenen, ik doe dat alleen in betaalde tijd.
pi_56250241
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef pomtiedom het volgende:

Klanten moeten gewoon redelijk zijn. Als iemand een keer te laat is word dat geaccepteerd, maar als een bepaalde klant stelselmatig iedere donderdag/vrijdag whatever constant op hetzelfde tijdstip komt dan heeft ie pech.
Je vergeet dat niet alleen het personeel fatsoen moet hebben en redelijk moet zijn maar ook de klant.
Lekker Nederlands weer die houding.
Een klant moet helemaal niet redelijk zijn. Een klant wilt zijn geld komen uitgeven zodat jij geld verdient. Dus als de klant nog naar binnen kan wandelen om 19:59 heb je maar te wachten tot hij/zij klaar is.

Nee, een klant moet fatsoen hebben.
En dat in 1 zin met supermarktpersoneel, vind ik ook wel opvallend op zn minst.
pi_56250284
Ik vind dat het allemaal wel meevalt. Naar d'r foto's kijkende had ze iets veel ergers verdiend. Goedkope snol dat het is.
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:26:30 #87
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_56250294
Wat een grappig verhaal.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_56250320
Gewoon bij Albert Heijn
pi_56250515
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Lekker Nederlands weer die houding.
Een klant moet helemaal niet redelijk zijn. Een klant wilt zijn geld komen uitgeven zodat jij geld verdient. Dus als de klant nog naar binnen kan wandelen om 19:59 heb je maar te wachten tot hij/zij klaar is.

Nee, een klant moet fatsoen hebben.
En dat in 1 zin met supermarktpersoneel, vind ik ook wel opvallend op zn minst.
jammer alleen dat je na 20.00 niet meer betaald krijgt en het dus aan je reet zal roesten of die klant tevreden is of niet.

En waarom zou een klant geen fatsoen moeten tonen
pi_56250579
als zij zo ..

de winkel kwam binnenlopen wist ik het ook wel.

Wij sloten trouwens ook altijd het winkelcentrum eerst voordat we de deuren van de ah dicht deden.
Dan bleef er 1 uitgang over, als mensen dan de andere wouden nemen .. JAMMER DAN!!@!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56250806
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

jammer alleen dat je na 20.00 niet meer betaald krijgt en het dus aan je reet zal roesten of die klant tevreden is of niet.

En waarom zou een klant geen fatsoen moeten tonen
Waarom zou een klant er rekening mee moeten houden of het wel of niet fatsoenlijk is om boodschappen te doen? Als de winkel open is, is ie open immers.
Dat jou het verder niet aan je hol kan jeuken boeit me geen ene moer. Ik ga toch echt rustig mijn boodschapjes doen, je hebt maar te wachten vlegel. En om dan bijdehand te gaan doen als personeel is nogal ongepast. Als je niet tevreden bent:
a klaag je maar bij je baas. (werkt dit niet:)
b tyf maar op
pi_56250815
Mensen die op het laatste moment boodschappen doen
pi_56250825
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
als zij zo ..
[ afbeelding ]

de winkel kwam binnenlopen wist ik het ook wel.
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:49:29 #94
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_56250868
Dat zal ze leren, dat laatwinkelende tuig!
pi_56250930
Vette grap
Eigen schuld ook! Moet je maar niet zo op het laatste moment binnen komen!
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:57:10 #96
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_56251021
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat het allemaal wel meevalt. Naar d'r foto's kijkende had ze iets veel ergers verdiend. Goedkope snol dat het is.
jonge waar moet dat op slaan..
Het is een mooi kind, zelf zit ze niet hier op fok te zeiken, ze heeft gewoon een blog geschreven en die liep nou ook niet bepaald over van de kritiek ofzo.
Het was gewoon een 'lol,wtf'-blog.

Haar fotos zijn netjes/keurig/mooi/kleurig.
Mooi gelijk stellen aan snollig vind ik een beetje raar hoor.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_56251046
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

jammer alleen dat je na 20.00 niet meer betaald krijgt
Dan heb ik het beter . Als wij tot 9 uur werken krijg ik tot 9 uur uitbetaald, als wij tot half 9 werken krijg ik tot half 9 uitbetaald.
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:59:03 #98
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_56251057
Als ze hun wouden pwnen hadden ze alles van de rekken geflikkerd

Wel stralle actïe
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_56251063
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:57 schreef Elfy het volgende:

[..]

jonge waar moet dat op slaan..
Het is een mooi kind, zelf zit ze niet hier op fok te zeiken, ze heeft gewoon een blog geschreven en die liep nou ook niet bepaald over van de kritiek ofzo.
Het was gewoon een 'lol,wtf'-blog.

Haar fotos zijn netjes/keurig/mooi/kleurig.
Mooi gelijk stellen aan snollig vind ik een beetje raar hoor.
Jouw mening gelijk stellen aan mijn mening vind ik ook raar.
pi_56251103
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Als ze hun wouden pwnen hadden ze alles van de rekken geflikkerd

Wel stralle actïe
Ze konden er niet bij, ze stonden niet IN de AH, maar in het winkelcentrum (de hal zeg maar)
Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen met een helm zijn pussies. Van de generatie met rubberen tegels in de speeltuin en goedgekeurde klimtoestellen. Echte kinderen vallen gewoon, word je hard van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')