The horrorquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef bryanw het volgende:
[..]
Ze waren niet opgesloten IN de appie heijn, maar in het winkel centrum waar de AH inzit. Ze stonden dus voor de AH ingang, en achter de uitgang van het winkelcentrum...ben bang dat daar weinig biertjes te vinden zijn
Als je een beetje fatsoen hebt als klant zorg je ervoor dat je om 20.00 uur (sluitingstijd) je boodschappen zijn afgerekend en ingepakt en je buiten staat. Dat fatsoen hebben ik en de meeste andere mensen gelukkig als klant wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dan moet je de sluitingstijd 19:55 maken en niet 20:00...
De AH kon er niets aan veranderen dat de deuren van het winkelcentrum gesloten waren. En uit veiligheidsoogpunt mogen die rolluiken volgens mij niet eens geopend worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef freud het volgende:
Trieste mannetjes. Ook best dom dat een aanwezige leiding het niet merkt! Een beetje filiaalleiding gaat hier heel snel actie op ondernemen... Zou alleen een paar domme beverwijkse pubers niet gelijk trekken met winkelbeleid van de AH ketens... Ik zou eerder pissig worden op het winkelcentrum met hun deurbeleid.
Je kan ook een andere bijbaan nemen. Maar dienstverlening is tegenwoordig een onbekend woord. Ik erger me kapot aan dat lompe tuig in winkels.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik heb zelf jaren gewerkt bij een supermarkt als studenten baan en er zijn altijd mensen die 5 voor het eind binnen lopen en dan tien minuten boodschappen gaan doen en dan nog 10 minuten afrekenen bij de kassa. Dit zijn geen mensen die alleen dan nog langs kunnen komen, want ben je een uur langer op en op dezelfde dag dan komen ze niet om 19:55 uur maar om 20:55 uur, dit zijn mensen die het erom doen.
Ze hebben zelf een kutleven dus willen ze dat anderen dat ook hebben.
Ik had ze ook laten staan.
En t is heel moeilijk om die mensen naar de kassa te sturen he... Zoooo moeilijk om ff die mic te pakkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef pomtiedom het volgende:
Sorry hoor.
Ik heb zelf jaren gewerkt bij een supermarkt als studenten baan en er zijn altijd mensen die 5 voor het eind binnen lopen en dan tien minuten boodschappen gaan doen en dan nog 10 minuten afrekenen bij de kassa. Dit zijn geen mensen die alleen dan nog langs kunnen komen, want ben je een uur langer op en op dezelfde dag dan komen ze niet om 19:55 uur maar om 20:55 uur, dit zijn mensen die het erom doen.
Ze hebben zelf een kutleven dus willen ze dat anderen dat ook hebben.
Ik had ze ook laten staan.
Zo dat zou pas een misselijke grap zijn!quote:Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo... En heb ik continu gezocht naar verborgen camera's maar helaas bleek dit toch echt een misselijke grap door het AH personeel.
quote:Op 15 maart 2004 overleed Ralph Inbar in Duitsland aan de gevolgen van een hartaanval, even voor hij zijn 40-jarig televisiejubileum kon vieren. Hij werd begraven in Israël.
Die is al een jaartje of 4 dood...quote:Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo...
quote:Hé meid,
Wat een gezeur zeg bij Appie. Leef met je mee.
x, Kees
So? Als de winkel to 9 uur open is mag dat toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef tonks het volgende:
Bij mijn zusje achter de kassa komen ook nog altijd mensen op vrijdagavond om 20:55 met een volle kar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |