quote:
Opsluiting in het Winkelcentrum door AH personeel...
gisteren, 22:13, 1703 x bekeken
Wat even "snel een boodschapje doen na werk" moest zijn werd gruwelijk uit zn verband gerukt door een misselijke grap van het Albert Heijn personeel.
Na mn mannetje te hebben opgehaald van het Station wilde we bij Albert Heijn in de Beverhof, Beverwijk nog even snel ons avondeten halen. We waren de laatste klanten toen we om 20.00h precies onze boodschappen afrekenden.
Terwijl we naar buiten liepen werd de AH meteen afgesloten en de rolluiken neergelaten. Met onze boodschapjes liepen we richting de eerste beste uitgang van het Winkelcentrum "De Beverhof" en wat we voor lief nemen, dat de schuifdeuren vanzelf openschuiven, ging op dat moment niet op...
Tsja, kan gebeuren... Dus liepen we terug naar de AH om te vragen of ze ons eruit wilden laten. Het fijne AH personeel reageerde niet op ons geklop op de rolluiken (ooit wel eens op rolluiken geklopt/gebonkt? Dat maakt een hoop herrie) of ons geroep... Terwijl we de voetstappen, het gefluister en zelfs het gegiechel aan de andere kant wel konden horen.
Terwijl Mikey nog steeds de aandacht van het AH personeel probeerde te krijgen ben ik ondertussen alle uitgangen van het Winkelcentrum gaan proberen. Helaas was alles dicht.
Na ruim een kwartier kregen we eindelijk respons van de andere kant van de rolluiken: Al lachend werd ons medegedeeld dat de rolluiken niet meer open konden, en dat ze met het winkelcentrum niets te maken hadden. Het verzoek om de bewaking van het winkelcentrum te bellen of het telefoonnummer door te geven werd lachend van de hand gedaan met "Jullie zoeken het maar lekker uit"
Zelfs de telefoon weigerden ze om op te nemen.
Dus besloten we om onze vrienden in het blauw maar op te bellen... (Ik sta overigens ook compleet achter de staking hoor, Jongens!) Een hele aardige meneer bij de meldkamer zou contact opnemen met Politie Beverwijk om polshoogte te nemen...
Toen de meneer van de meldkamer mij netjes terug belde vertelde hij dat het wel ietwat overredingskracht nodig had om ze duidelijk te maken dat we geen hangjongeren waren, of in ieder geval niet zo klonken...
Een ruime 10 minuutjes later stonden onze blauwe vrienden voor de deur... hihi, gelukkig konden zij nog grappen om onze situatie...
De politie zou polshoogte nemen bij de AH, maar uiteraard werd daar de deur niet meer opengedaan... In plaats daarvan stond het AH personeel met hun AH gebakjes, zodra de politie gevlogen was naar de achterkant, voor onze neus, aan de andere kant van de schuifdeuren ons uit te lachen... En onverstaanbare woorden/zinnen uit te kramen.
Uiteraard waren deze jongeren weer gevlogen toen de politie terugkwam om ons te melden dat er totaal geen response was aan de andere kant.
Nog steeds verwachte ik een Ashton Kutcher of Ralph Inbar die ieder moment uit de bloemenzaak zou springen ofzo... En heb ik continu gezocht naar verborgen camera's maar helaas bleek dit toch echt een misselijke grap door het AH personeel.
Ruim een uur later werden we uit ons lijden verlost door een ongelovige bewaker die maar bleef volhouden zijn ronde goed gedaan te hebben, en dat om 20.00h de rolluiken bij AH dicht waren, terwijl hij de deur op slot deed.
Ach ja... asociaal personeel: Mishandeling in Amsterdam, Opsluiting in Beverwijk...
Heel gewoon, bij Albert Heijn...
Thuisgekomen keken we de bon pas na: We zijn nog twee en een halve euro opgelicht ook, en precies om 20.00.42 afgerekend...
Ja, inderdaad... Heel gewoon bij Albert Heijn...
Goeie nieuwe slogan jongens! Ga eens normaal personeel huren!
Oplichting, Mishandeling, Opsluiting, Asociaal personeel, Misselijke grappen:
Gewoon, bij Albert Heijn....
Van haar hyves/ weblog
[ Bericht 1% gewijzigd door tongytongylickylicky op 23-01-2008 13:03:43 ]