Jij als personeel hebt niks met mijn motieven te maken flapdrol.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de baas is het met mij eens![]()
we zijn 12 uur per dag open en je gaat mij dan niet wijsmaken dat je pas kan om 20:58 om dan vervolgens nog een volle kar te moeten laden
Hoezo? De winkel is nog gewoon open dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef Zeg_Maar het volgende:
hahaha sukkels.
het iszo fucking irritant als mensen ff op het laatste moment de winkel nog instuiven en doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is.
als iedereen om 1800 weg zou zijn zou het niemand wat schelen om tot 1800 open te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Flikker op, druiloor. De lul die mij dat geintje flikt krijgt dat rolluik de volgende dag gewoon rectaal ingebracht...
Schijtpersoneel dat de winkel al dichtflikkert tijdens openingstijd. Gisteren ook gemerkt om tien over half zes
V.
wij als personeel zetten jouw buiten flapdrolquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij als personeel hebt niks met mijn motieven te maken flapdrol.![]()
Als de winkel open is, ga ik rustig mijn gang.
Je bedrijfsleider is een mooie paardenvijg als hij een probleem 'ervaart' en er vervolgens niks aan doet. Waarschijnlijk zegt hij dan ook maar tegen zijn schandknaapjes dat hij het ook zo vervelend vind. Is hij van jullie gezeik af en hebben jullie het gevoel dat er naar je geluisterd wordt.
Ja echt. Hoe dan? Met geweld zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wij als personeel zetten jouw buiten flapdrol![]()
mwah dat hoeft niet maar als je wiltquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:32 schreef Bonjasky82 het volgende:
[..]
Ja echt. Hoe dan? Met geweld zeker.![]()
quote:Sorry hoor maar dit vind ik gewoon een best geslaagde grap. Als ik vakkenfuhrer was zou ik ook strontmisselijk worden als mensen net voor sluitingstijd nog ff de winkel in retsen zodat jij kan gaan overwerken. Door deze grap doe je het waarschijnlijk nooit meer. En ik zou me hartstikke rot lachen als ik die grap had uitgehaald serieus. Zo erg is het toch niet. je bent wel een behoorlijke zuurpruim als je daar de lol niet van inziet.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef thijsltc het volgende:
zoo, ik heb ook maar even gereageerd in dr hyve
[..]
Wha, ik sta boven jouquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef thijsltc het volgende:
zoo, ik heb ook maar even gereageerd in dr hyve
[..]
Dus hoe ga je het anders doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah dat hoeft niet maar als je wilt
Die kut-AH medewerkers moeten niet zeiken. Wil je om precies 8 uur naar huis, sluit de toko dan om half 8. Als je openingstijd tot 8 uur is, en mensen rekenen om exact 8 uur af, dan snap ik niet waarom je zo idioot moet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
wat een huilie. Om 19:55 zeker binnen komen rennen, ff snel boodschappen doen, verdiende loon
haar hyves: http://mizzzjay.hyves.nl/(...)or_AH_personeel/uytr
Ik kom over het algemeen 1 minuut voor 8 nog gewoon de supermarkt in hoor. iig de AH.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef Drijfzand het volgende:
Dacht trouwens dat de meeste winkels de ingang al sluiten een kwartier voor sluitingstijd.
dat is onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef Drijfzand het volgende:
Dacht trouwens dat de meeste winkels de ingang al sluiten een kwartier voor sluitingstijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |