En anders toch even snel onder de douche.. En hoezo wil ze niet dan? of kan niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:32 schreef excited het volgende:
[..]
ff een paar rukken eraan geven bedoel je?
Dat doe ik dus niet terwijl ze naast me ligt.. dan moet ze maar meedoen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:37 schreef excited het volgende:
Ik wist het wel dat het topic zo ging heten!
quote:
Dat lag voor de hand natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:37 schreef excited het volgende:
Ik wist het wel dat het topic zo ging heten!
Mijn vriendin heeft helaas niet het libido wat ik heb..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En anders toch even snel onder de douche.. En hoezo wil ze niet dan? of kan niet?
Inderdaad, je moet toch maar eventjes snel weer een titel verzinnen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Mooi toch
Is goed voor de ervaring en de creatieve geest ik heb die niet.. dus ben blij dat jij dat steeds mag![]()
Lekker zwemmen door het kwakkie van een ander...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat lag voor de hand natuurlijk!en daarbij wordt er heel wat afgesekst in en om het zwembad!
Owja ook leuk probleem.. ken hetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef excited het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft helaas niet het libido wat ik heb..
Maar ik vind het ook weer zoiets om naast haar in bed te liggen en dan zoiets te hebben van: "Oh, je wilt niet neuken? goed dan niet.. fap fap fap"![]()
Dus dan wacht ik maar weer en straf haar de volgende keer wel af
Dan zonder je jezelf toch eventjes af of zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef excited het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft helaas niet het libido wat ik heb..
Maar ik vind het ook weer zoiets om naast haar in bed te liggen en dan zoiets te hebben van: "Oh, je wilt niet neuken? goed dan niet.. fap fap fap"![]()
Dus dan wacht ik maar weer en straf haar de volgende keer wel af
Zeker weten! En zoals ik gemerkt heb, ben jij daar wel goed inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet toch maar eventjes snel weer een titel verzinnen!
Douche: lukt het me nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan zonder je jezelf toch eventjes af of zo?
Er wordt niet voor niks zoveel chloor in het water gegooid, er zijn er ook genoeg die er hun behoefte in doen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef excited het volgende:
[..]
Lekker zwemmen door het kwakkie van een ander...
Miss zijn ze wel zo'n stel dat ALTIJD bij elkaar is..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan zonder je jezelf toch eventjes af of zo?
Ben jij al zo oud dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:43 schreef excited het volgende:
[..]
Douche: lukt het me niet
Toilet: ook al niet
en om 's nachts even stiekum naar beneden te sluipen vind ik al helemaal respectloos...
nee hoor.. ik wacht wel.. ik wacht al 31 jaar
Dat deed ik vroeger ook wel eensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Er wordt niet voor niks zoveel chloor in het water gegooid, er zijn er ook genoeg die er hun behoefte in doen!
Kan ze soms ook heksen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. mijn vriendin:
ben bezig make up afhalen
heb pjama al aan, bijna uitgekleed
en moet nog sekse![]()
Ik zeg: "Gadverdamme"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook wel eens
Maar nu bedacht ik mij: Dat zie je toch.. van dat gekleurde spul door het blauwe water![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Gatver!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook wel eens
Maar nu bedacht ik mij: Dat zie je toch.. van dat gekleurde spul door het blauwe water![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dan heeft ze een probleempje, ik slaap altijd heerlijk na een lekkere beurt!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoor net dat ze wss niet heel veel zin heeft.. en na de sex actief wordt.. terwiijl ze eig moet slapen, omdat ze er vroeg uit moet
Nee, ze is haar kleurtje in het zwembad aan het bijwerken!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Sexen misschien?
Ja daar hebben er wel meer last vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, dan heeft ze een probleempje, ik slaap altijd heerlijk na een lekkere beurt!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja daar hebben er wel meer last van
Ik wens je veel succes!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef excited het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mijn charmes maar in de strijd gooi.. Ben bloedgeil en hier rondhangen helpt er niet aan mee
ik kan beide..quote:
quote:
En wij kunnen ook niks voor hem betekenenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk best wel sneu voor hem!
Als het moet kan ik ook nog wel actief zijn na de seks, maar het fijnste is om lekker samen in slaap te vallen na de daad!quote:
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als het moet kan ik ook nog wel actief zijn na de seks, maar het fijnste is om lekker samen in slaap te vallen na de daad!
Nee, zelfs als we het zouden willen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wij kunnen ook niks voor hem betekenenaan Ex dan maar
Tja, bij losse vriendjes is het inderdaad wel anders, je moet je wel helemaal bij hem op je gemak voelen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekker
Bij mij is het meestal.. leuk/lekker en dan naar huis
Wham bam thank you ma'am?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekker
Bij mij is het meestal.. leuk/lekker en dan naar huis
Weltrusten Cue, tot morgen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ga jullie nu verlaten.. want wil beetje bijtijds slapen
Dus niet te veel over sex praten Poemie.. en dan komt het vast wel goed met Excited![]()
en truste iedereen
lolquote:
Ik hoop dat het wat wordt voor je, en anders weltrusten!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef excited het volgende:
[..]
lol
Ik ga ook afsluiten hier.. tijd voor wat actie..... hoop ik....
Doei doei!
Arme jij. Ik moest als lurker zelfs openenquote:
Idd jaquote:
Welke? Als je Brockeback Mountain bedoelt... veel plezier, errug slaapverwekkendquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja![]()
En ik moet die film ook nog steeds een keer kijken
Dan miss een keer kijken als ik nodig moet slapen, maar het niet lukt ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:19 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Welke? Als je Brockeback Mountain bedoelt... veel plezier, errug slaapverwekkend
quote:
Eensch. Maar wel een openbaar zwembad, en als het druk is enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
goeiemorgen!
Wat toptitel...Dat is nou nog altijd iets wat ik heel graag wil
Onee... Ik ben daar te preuts voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Eensch. Maar wel een openbaar zwembad, en als het druk is enzo![]()
Dankunjetochgewoonnetzogoedinde badkuipduiken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Onee... Ik ben daar te preuts voorDoet u mij maar een privezwembad of jacuzzi...
Hij was pas 28quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja![]()
En ik moet die film ook nog steeds een keer kijken
Ja maar... In de badkuip past nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dankunjetochgewoonnetzogoedinde badkuipduiken?
Waddenzee wasookeenheleervaring btw,das meer modder danzeeMaarwelextreemrustig
De badkuip is idd niksquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar... In de badkuip past nietIk moet wel wat bewegingsruimte hebben hoor...
Pfff, hij was net ietsje ouder dan ik, ik wist niet eens dat hij verslaafd was!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij was pas 28![]()
sorry, ik moet nog even bijlezen
Je moet daar niet in slaap vallen na de seks!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dankunjetochgewoonnetzogoedinde badkuipduiken?
Waddenzee wasookeenheleervaring btw,das meer modder danzeeMaarwelextreemrustig
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je moet daar niet in slaap vallen na de seks!
Zo blijkt maar weer... drugs zijn niet goed voor je...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pfff, hij was net ietsje ouder dan ik, ik wist niet eens dat hij verslaafd was!
Arme vrouw, zou je moeder of oma maar zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Dan overkomt je hetzelfde lot als die arme vrouw met d'r rollator...
Inderdaad... Zijn geen leuke berichten om thuis te krijgen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:53 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Arme vrouw, zou je moeder of oma maar zijn
Oma, rollator, slapen? deze heb ik niet meegekregen.. vertelquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Het waren geen drugs maar slaaptabletten, denk dat ie zelfmoord heeft gepleegd, zo triestquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer... drugs zijn niet goed voor je...
Ja dat slapen snap ik ook niet, maar die oma ging wandelen, kwam in een modderpoel terecht met haar rollator, kon er niet meer uit en is daar door onderkoeling dood gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oma, rollator, slapen? deze heb ik niet meegekregen.. vertel
Dat is ook nog eens geen leuke dood.. Lig je daar te creperen en niemand die je zietquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja dat slapen snap ik ook niet, maar die oma ging wandelen, kwam in een modderpoel terecht met haar rollator, kon er niet meer uit en is daar door onderkoeling dood gedaan
Omdat jij het had over slapen in de waddenzee na de seks... Maar de waddenzee is blijkbaar meer modder dan zee.. Ja flauw... sorry...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja dat slapen snap ik ook niet, maar die oma ging wandelen, kwam in een modderpoel terecht met haar rollator, kon er niet meer uit en is daar door onderkoeling dood gedaan
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar er is wel eens een vrouw in zo'n scootmobiel uit het water/riet gehaald
Ik slaap soms wel na de sex maar niet in de waddenzee enne... was niet mijn tekst maar die van Dangelquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Omdat jij het had over slapen in de waddenzee na de seks... Maar de waddenzee is blijkbaar meer modder dan zee.. Ja flauw... sorry...
Ik had het gelezen ja, arm mensje!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Weet ik, maar jij zei dat je dan niet in slaap moest vallenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:05 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik slaap soms wel na de sex maar niet in de waddenzee enne... was niet mijn tekst maar die van Dangel![]()
Slaaptabletten zijn ook drugs bij verkeerd gebruik!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Het waren geen drugs maar slaaptabletten, denk dat ie zelfmoord heeft gepleegd, zo triest
Verkeerd gebruik of gewoon meer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Slaaptabletten zijn ook drugs bij verkeerd gebruik!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik of gewoon meer?
Via je anus naar binnen brengen versta ik onder verkeerd gebruik
Ik weet niet of ze ook in zetpilvorm verkrijgbaar zijn!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik of gewoon meer?
Via je anus naar binnen brengen versta ik onder verkeerd gebruik
Dat is goed fout!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik in de zin van teveel. Dat is toch ook verkeerd?
Uhm.. ja.. nou.. weet niet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik in de zin van teveel. Dat is toch ook verkeerd?
Het is niet de bedoeling dat je in je eeuwige slaap valt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. ja.. nou.. weet niet..
je valt er wel van in slaapDat moeten die pillen ook doen
Dat was ik niet schat, dat was Poemaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij zei dat je dan niet in slaap moest vallen
Ja maar dan ben je nog geen junkiequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Slaaptabletten zijn ook drugs bij verkeerd gebruik!
...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. ja.. nou.. weet niet..
je valt er wel van in slaapDat moeten die pillen ook doen
ow.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Dat was ik niet schat, dat was Poema
Dan zijn ze wel gelijk van hun verslaving afquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
...Uiteraard, maar bij een overdosis slaap je voor eeuwig hoor
Alcoholisten zeggen dat ook altijd van zichzelf!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je nog geen junkie
Lees het ook maar niet terug.. miss brengt dat nog meer verwarring met zich meequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow.
Nu snap ik het helemaal niet meer...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow.
Ben jij een alcoholist?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alcoholisten zeggen dat ook altijd van zichzelf!
Was ik ook niet van planquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees het ook maar niet terug.. miss brengt dat nog meer verwarring met zich mee
Even voor de duidelijkheid: Dangel had seks gehad op de wadden, waarop ik zei dat hij daar beter niet in slaap kon vallen na de seks omdat het getij daar nogal verraderlijk kan zijn, blub, blub!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alcoholisten zeggen dat ook altijd van zichzelf!
http://www.lmo.ugent.be/Links/Balk.pdfquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan
Ik ben al teveel in verwarring doordat ik niet meer weet hoe ik het scheurmoment van beton moet berekenen... dat het teruglezen van een zeer verwarrend topic niet echt positief helpt...
quote:
Nee, gelukkig niet, maar het is algemeen bekend dat verslaafden zich niet als zodanig beschouwen!quote:
Ja precies. En toen zei ik dat je dan net als dat vrouwtje in de modder kon doodgaan... in feite. En dat omdat Dangel zei dat de waddenzee meer modder dan zee was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Dangel had seks gehad op de wadden, waarop ik zei dat hij daar beter niet in slaap kon vallen na de seks omdat het getij daar nogal verraderlijk kan zijn, blub, blub!
Ontkenningsfasequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar het is algemeen bekend dat verslaafden zich niet als zodanig beschouwen!
Niet echt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja precies. En toen zei ik dat je dan net als dat vrouwtje in de modder kon doodgaan... in feite. En dat omdat Dangel zei dat de waddenzee meer modder dan zee was.
He, duidelijk?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
http://www.lmo.ugent.be/Links/Balk.pdf
Blz 11
edit: dat ziet er nog verrekt lastig uit![]()
Erg!! verstandig. Man wiskunde op hoog niveauquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja... voor mij ook...![]()
* Jipje pakt de aantekeningen er nog maar eens bij...![]()
Ben jij gek?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies! net zoals gekken zichzelf ook niet gek vinden!
Ssssst niet alles doorvertellenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat heb jij me laatst toch verteld?
Je kunt hier ook niks zeggen of je bent het zelf...quote:
quote:
Ja en wiskunde is mijn aller-, aller-, allerslechtste vakquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erg!! verstandig. Man wiskunde op hoog niveau
Er zit net een te groot gat in de deur hequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Je kunt hier ook niks zeggen of je bent het zelf...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja en wiskunde is mijn aller-, aller-, allerslechtste vak
Ja jij bent toch die gek en ik die alcoholistquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Je kunt hier ook niks zeggen of je bent het zelf...
Alle fokkers zijn gek!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja jij bent toch die gek en ik die alcoholist
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
* Cuegirllie steunt Jipje mentaal![]()
![]()
quote:
Maar dan ben ik wel een bijzondere gek. Ik ontken het nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja jij bent toch die gek en ik die alcoholist
Dat hadden we laatst toch al besproken..quote:
Ik zie een gat in de markt voor wakkerword-pillen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je in je eeuwige slaap valt!
quote:
Precies, en zeker niet op een forum wat om de haverklap hapert!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Anders ga je toch je tijd niet verspillen op een forum
quote:
Vanmorgen was het te druk voor de databasequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, en zeker niet op een forum wat om de haverklap hapert!
Een soort El dopa?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor wakkerword-pillen.
Niente last vanquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, en zeker niet op een forum wat om de haverklap hapert!
Een forum wat om de haverklap selectief mensen laat voorgaan dusquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een forum wat om de haverklap selectief mensen laat voorgaan dus.
quote:
quote:
quote:
Ze ontkent ook al dat ze lieft liegt (quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nietus... jij bent gewoon jaloers
De ene is jaloers.. de ander een jokkebrok.. probleem opgelostquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nietus... jij bent gewoon jaloers
Jammer.. ik had je er bijna op gepaktquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ze ontkent ook al dat ze lieft liegt ()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ze ontkent ook al dat ze lieft liegt ()
Iets zegt me dat die mentale ondersteuning te goed werktquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer.. ik had je er bijna op gepakt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer.. ik had je er bijna op gepakt
Kan er niet mee zittenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die mentale ondersteuning te goed werkt.
Beter te goed dan te slechtquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die mentale ondersteuning te goed werkt.
quote:
quote:
Omdat het geen laserprinters zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
Waarom zijn inkjetprinters altijd zo langzaam?
Oja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het geen laserprinters zijn
levensles 1 van vandaag: Soms is het makkelijker dan je in eerste instantie vermoedtquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oja.
Goh. De enorme snelheid van 1 pagina per minuut...daar gaan 10 kostbare minuten...
![]()
* mompelt wat over matrixprinters en NLQ *quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
Waarom zijn inkjetprinters altijd zo langzaam?
Mwa. Weet nog steeds niet hoe ik het scheurmoment moet berekenenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
levensles 1 van vandaag: Soms is het makkelijker dan je in eerste instantie vermoedt
met dt toch?![]()
* Cuegirllie voelt dat alle lucht wordt weggezogen en houdt zich voor de zekerheid vast aan de stang die gelukkig binnen handbereik is.quote:
Had je niks aan dat pdf-je?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mwa. Weet nog steeds niet hoe ik het scheurmoment moet berekenen
Ja. Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je niks aan dat pdf-je?
Of in een boek? lijkt mij iets dat zulke dingen wel wordt uitgelegd in boeken enzo
Over het ontkennen van verslavingen, gek zijn en liegen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:10 schreef excited het volgende:
Waar hebben we het deze ochtend over dames?
NEN-normen .. heerlijk ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik ook
Maar gelukkig bestaan er ook nog NEN normen![]()
GEVONDEN!Nu alleen nog even kijken of het me ook lukt met die formule....
en over sex in de badkuip, rollators, slapen, de waddenzee en waarom inktjetprinters geen laserprinters zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Over het ontkennen van verslavingen, gek zijn en liegen.
En over het berekenen van het scheurmoment van een betonnen balk
Je zult altijd zien, heb hier dalijk 2 uur op gezeten, en dan gaat ie al die benodigde momenten gewoon geven....quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
NEN-normen .. heerlijk ookZolang ze je kunne helpen is het mooi
Haha vast wel! Gewoon doorzetten, paar voorbeelden zoeken en je komt er zeker weten uit
de leraar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Je zult altijd zien, heb hier dalijk 2 uur op gezeten, en dan gaat ie al die benodigde momenten gewoon geven....
Ken je de ISO-normen wel?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef excited het volgende:
wat voor normen?
* excited denkt erover om weer terug naar school te gaan
Nee, dit is voor een tentamen, dat ik morgen hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de leraar?
Moet je dit niet inleveren of zoiets?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, dit is voor een tentamen, dat ik morgen heb
Precies, een 50/50 kans... Das nog het ergstequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Nog erger!
dan is de kans dat het gegeven wordt wel aanwezig, maar beter niet vanuit gaan
quote:
Bedankt voor je inbrengquote:
naar de waddenzee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Waar zijn Poema en Tink heen gevlogen?
toch niet in slaapgevallen hequote:
Hoe kort?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:36 schreef excited het volgende:
Ben alweer terug.. Kortste telefoon gesprek van me leven
*telefoon gaat over*quote:
Als ze dan iig maar de slaappillen thuis gelaten hebben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toch niet in slaapgevallen he![]()
Ze hadden zichzelf er nog wel voor gewaarschuwd
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef excited het volgende:
[..]
*telefoon gaat over*
Hallo met Excited
*tuut tuut tuut*
Neem jij de telefoon op 'met Excited'!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef excited het volgende:
[..]
*telefoon gaat over*
Hallo met Excited
*tuut tuut tuut*
Dat deed ik ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:41 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
misschien kun je beter zeggen: hallo met en dan je echte naam....![]()
idd.. ik zou mij dan ook doodschrikken en van angst ophangen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:41 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
misschien kun je beter zeggen: hallo met en dan je echte naam....![]()
Alweer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef excited het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.
* excited denkt erover om te vragen naar haarkleur
Het gat was groter dan de deur.. dan wil de grap nog wel eens niet helemaal zijn uitwerking hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Alweer?
ik moet stoppen met grapjes maken... niemand snapt ze...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gat was groter dan de deur.. dan wil de grap nog wel eens niet helemaal zijn uitwerking hebben
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gat was groter dan de deur.. dan wil de grap nog wel eens niet helemaal zijn uitwerking hebben
Hoe komt het dat diegene meteen ophing E? Had je ruzie?quote:
Tenzij je in de modder blijft stekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:53 schreef rival het volgende:
et zwembad is best te doen! maar de zee is imho dan toch beter!
een bad is waardeloos
om maar even heel ontopic binnen te komenmogguh
Morgen rivalquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:53 schreef rival het volgende:
et zwembad is best te doen! maar de zee is imho dan toch beter!
een bad is waardeloos
om maar even heel ontopic binnen te komenmogguh
Het feit dat er na afloop meer water in de rest van de badkamer ligt dan in het bad zelf helpt niet echt, neequote:
Volgens mij zat hij gewoon te hijgen door die telefoonquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat diegene meteen ophing E? Had je ruzie?
En in slaap valtquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tenzij je in de modder blijft steken
Nah.. Hijgen doe ik nooitquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij gewoon te hijgen door die telefoon
Je valt in herhalingquote:
Jeej!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
edit: lol.. dat heeft geen zin op het einde van een pagina he
Nooit?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef excited het volgende:
[..]
Nah.. Hijgen doe ik nooit
* excited is nog steeds onschuldig
Ik moet iemand hebben, maar blijkbara hebben ze problemen met de telefooncentrale aldaar.. nu dus maar even met de mobiel gebeld
Hoe vaker je dat blifjt zeggen, hoe minder wij het gaan geloven hequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef excited het volgende:
[..]
Nah.. Hijgen doe ik nooit
* excited is nog steeds onschuldig
Ik moet iemand hebben, maar blijkbara hebben ze problemen met de telefooncentrale aldaar.. nu dus maar even met de mobiel gebeld
Zie editquote:
..blijkbaar..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nooit?
Dan heb je vast nog nooit goeie seks gehad...
Misschien beperkt hij zich wel tot het nooit gehad hebben van goede seks aan de telefoon. Waarbij er ongetwijfeld wel mensen zijn in dit topic die aan zullen geven dat ook dát een gemis isquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nooit?
Dan heb je vast nog nooit goeie seks gehad...
gister niet meer gelukt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef excited het volgende:
[..]
..blijkbaar..
Zeker de laatsts dagen niet
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef excited het volgende:
[..]
..blijkbaar..
Zeker de laatste dagen niet
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien beperkt hij zich wel tot het nooit gehad hebben van goede seks aan de telefoon. Waarbij er ongetwijfeld wel mensen zijn in dit topic die aan zullen geven dat ook dát een gemis is.
Nee.. Ik zweer het.. Soms denk ik dat ik naast een ijskast in bed ligquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:10 schreef excited het volgende:
[..]
Nee.. Ik zweer het.. Soms denk ik dat ik naast een ijskast in bed lig
Als het aan haar ligt 1 keer per 2 maandenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat klinkt niet goed.
Maar hoe vaak wil ze dan ong?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef excited het volgende:
[..]
Als het aan haar ligt 1 keer per 2 maanden
En euhm. Is je relatie verder nog wel goed? Bij mij is het meestal zo dat als ik mn zin in seks verlies dat ik de relatie beter kan opgeven...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef excited het volgende:
..en dat is hoog geschat
Misschien moet je eens bekijken hoe het kan komen dat ze die 3 weken wel zin heeft. Misschien werkt zij wel net als ik? Als ze de kans krijgt om zelf initiatief te nemen, dat ze dan wel wil? En als het dan eenmaal aangewakkerd is, dat ze dan niet zo gemakkelijk te stoppen is? Totdat jij weer teveel begint?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef excited het volgende:
Maar soms.. En dat is het gekke juist.. dan gaan we 3 weken elke dag tekeer als konijnen..
En als ik dan vraag waarom nu ineens wel, dan is er alleen het antwoord: "Ik heb er nu gewoon zin in"
*zucht*
Misschien moet ik maar op zoek naar een scharrel
Verklaringen daarvoor zou ik niet proberen te zoeken.. daar kom je nooit achterquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef excited het volgende:
Maar soms.. En dat is het gekke juist.. dan gaan we 3 weken elke dag tekeer als konijnen..
En als ik dan vraag waarom nu ineens wel, dan is er alleen het antwoord: "Ik heb er nu gewoon zin in"
*zucht*
Misschien moet ik maar op zoek naar een scharrel
Initiatief moet ALTIJD van mijn kant komen.. nooit zal zij eens een keer degene zijn die "begint".quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bekijken hoe het kan komen dat ze die 3 weken wel zin heeft. Misschien werkt zij wel net als ik? Als ze de kans krijgt om zelf initiatief te nemen, dat ze dan wel wil? En als het dan eenmaal aangewakkerd is, dat ze dan niet zo gemakkelijk te stoppen is? Totdat jij weer teveel begint?
ik doe ook maar een gok...
Dat zou idd wel iets kunen hebben. of in iedergeval dat niet elke aanraking of intense zoen op sex gaat uitdraaien. Of dat dat geprobeerd wordt door de man. Dat vond ik zelf heel erg. Elke keer als het net iets intenser werd dan een normale zoen zeg maar.. kon ik me al bedenken dat zijn handen naar beneden zouden afzakken en meer zou willen. Dan is het ook niet leuk meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bekijken hoe het kan komen dat ze die 3 weken wel zin heeft. Misschien werkt zij wel net als ik? Als ze de kans krijgt om zelf initiatief te nemen, dat ze dan wel wil? En als het dan eenmaal aangewakkerd is, dat ze dan niet zo gemakkelijk te stoppen is? Totdat jij weer teveel begint?
ik doe ook maar een gok...
dat klinkt niet paranoide.. jij snapt niet hoe ze het volhoudt. en dat de enige reden maar kan zijn: dan moet ze het wel van een ander krijgen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:18 schreef excited het volgende:
Het lullige is dat ik op die momenten van "geheelonthouding" het idee krijg dat ze een ander heeft.. Klinkt paranoide, maar dat ga ik op een gegeven moment wel denken.
Zal wel in me kop zitten..
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zou idd wel iets kunen hebben. of in iedergeval dat niet elke aanraking of intense zoen op sex gaat uitdraaien. Of dat dat geprobeerd wordt door de man. Dat vond ik zelf heel erg. Elke keer als het net iets intenser werd dan een normale zoen zeg maar.. kon ik me al bedenken dat zijn handen naar beneden zouden afzakken en meer zou willen. Dan is het ook niet leuk meer
en idd.. naar iets wat je niet hebt verlang je.. dus gewoon niks geven en dan gaat ze ernaar verlangen (als het goed is) Of ze neemt net als ik toen.. genoegen met geen seks..
en pas weer zin krijgen nadat de relatie over is
Eens!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat klinkt niet paranoide.. jij snapt niet hoe ze het volhoudt. en dat de enige reden maar kan zijn: dan moet ze het wel van een ander krijgen..
Wees gerust.. bij een vrouw is dat niet altijd het geval
Je hoort er idd weinig over, maar ik denk dat wel meer vrouwen daar last van hebben. Omdat de man vaak meer behoefte heeft dan de vrouw en het dus vaker/altijd zal proberen. Alleen werkt dat dus averechts.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
[..]Ow, ik dacht echt dat ik daar redelijk uniek in was... Maar gelukkig, ik ben niet alleen
Ik heb mijn huidige vriend er ook voor gewaarschuwd, het zit bij mij namelijk echt heel heel diep, die afkeer als elke knuffelbui op seks uit zou moeten draaien. heb een hele tijd geen nee kunnen zeggen![]()
Gelukkig is hij heel anders dan mijn exen![]()
Misschien een tip voor Ex?
Nou, ik zou niet willen zeggen dat ik er geen last van heb, het zit bij mij in mn hoofd nog steeds niet helemaal lekker. Maar mijn lieverd werkt daar samen met mij aan, en gelukkig merk ik verbeteringquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hoort er idd weinig over, maar ik denk dat wel meer vrouwen daar last van hebben. Omdat de man vaak meer behoefte heeft dan de vrouw en het dus vaker/altijd zal proberen. Alleen werkt dat dus averechts.
Fijn om te horen dat je daar nu geen last van hebt met je vriend
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:29 schreef excited het volgende:
Dank jullie voor de wijze raad en opbeuringen![]()
Ben in ieder geval blij dat het dus niet HOEFT te zijn dat ze het ergens anders haalt.
Het kost ook tijd.. maar het is een goed begin dat hij er rekening mee houdt. Zeker omdat je zei, dat je nooit 'nee' durfde te zeggen. Daar had ik gelukkig geen probleem mee op het schuldig-gevoel na dan Maar hoe het in een nieuwe relatie zal zijn.. dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet willen zeggen dat ik er geen last van heb, het zit bij mij in mn hoofd nog steeds niet helemaal lekker. Maar mijn lieverd werkt daar samen met mij aan, en gelukkig merk ik verbetering![]()
Ben er weer, moest even naar de school van mijn zoon die een uitvoering hadquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Waar zijn Poema en Tink heen gevlogen?
Slikt ze de pil of zoiets, hormonen? Anders eens kijken hoe het is een tijdje zonder. Volgens mij heeft dat bij mij ook geholpen. Zou in iedergeval niet snel teruggaan, met de kans op een verlaagd libidoquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef excited het volgende:
Op een gegeven moment ging ik dus echt lopen zoeken naar iets anders.
Aan de ene kant ben ik blij dat er niets van is gekomen, maar toch speelt het in mijn hoofd.
Seks doet rare dingen met een mens.. of moet ik zeggen: een gebrek aan seks
tja, geen nee kunnen zeggen omdat ik me anders schuldig voelde. Dat werd in de volgende relatie teruggebracht tot wel nee kunnen zeggen, maar wel schuldig voelen. En nu begin ik door te krijgen dat ik me ook heus niet schuldig hoef te voelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het kost ook tijd.. maar het is een goed begin dat hij er rekening mee houdt. Zeker omdat je zei, dat je nooit 'nee' durfde te zeggen. Daar had ik gelukkig geen probleem mee op het schuldig-gevoel na dan Maar hoe het in een nieuwe relatie zal zijn.. dat weet ik nog niet
Een uitvoering in januari? wat voor iets?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ben er weer, moest even naar de school van mijn zoon die een uitvoering had
Waar hebben jullie het over?
Dat is wel eng, zonder anticonceptiequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Slikt ze de pil of zoiets, hormonen? Anders eens kijken hoe het is een tijdje zonder. Volgens mij heeft dat bij mij ook geholpen. Zou in iedergeval niet snel teruggaan, met de kans op een verlaagd libido
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
tja, geen nee kunnen zeggen omdat ik me anders schuldig voelde. Dat werd in de volgende relatie teruggebracht tot wel nee kunnen zeggen, maar wel schuldig voelen. En nu begin ik door te krijgen dat ik me ook heus niet schuldig hoef te voelen
Ze heeft een spiraaltje, maar zal dat zoveel uit kunnen maken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Slikt ze de pil of zoiets, hormonen? Anders eens kijken hoe het is een tijdje zonder. Volgens mij heeft dat bij mij ook geholpen. Zou in iedergeval niet snel teruggaan, met de kans op een verlaagd libido
Nuvaring nu..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat is wel eng, zonder anticonceptie
Hoezo, in januari? Gewoon, een maanduitvoering op school, doen ze om de 3 maanden, hebben ze een stukje ingestudeerd en showen dat dan voor alle ouders, opa's, oma's, broertjes en zusjesquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een uitvoering in januari? wat voor iets?
Omdat meestal van die dingen op bepaalde data's , kerst.. einde schooljaar.. wordt gegeven, vandaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:40 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoezo, in januari? Gewoon, een maanduitvoering op school, doen ze om de 3 maanden, hebben ze een stukje ingestudeerd en showen dat dan voor alle ouders, opa's, oma's, broertjes en zusjes
Verschilt per persoon natuurlijk. Maar je leest/hoort er wel veel over.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef excited het volgende:
[..]
Ze heeft een spiraaltje, maar zal dat zoveel uit kunnen maken?
Bij mijn dochter op de basisschool hadden ze elke vrijdag weekuitvoering of maandafsluiting, pffff, was een beetje teveel van het goede, op den duur ging ik al niet meer omdat ze uit verveling maar wat in elkaar draaiden, alleen als er iets bijzonders was waar zij in voorkwam ging ik wel en ja, tuurlijk was mijn zoon goed, hij had de meeste tekst tijdens het toneelstukjequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat meestal van die dingen op bepaalde data's , kerst.. einde schooljaar.. wordt gegeven, vandaar
Ow oke.. leukWas ie goed duh! ja tuurlk
Heb al wat zitten lezen zojuist toen je het zei :pquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verschilt per persoon natuurlijk. Maar je leest/hoort er wel veel over.
Dat is wel erg vaalquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef tinkerbell- het volgende:
Bij mijn dochter op de basisschool hadden ze elke vrijdag weekuitvoering of maandafsluiting, pffff, was een beetje teveel van het goede, op den duur ging ik al niet meer omdat ze uit verveling maar wat in elkaar draaiden, alleen als er iets bijzonders was waar zij in voorkwam ging ik wel en ja, tuurlijk was mijn zoon goed, hij had de meeste tekst tijdens het toneelstukje![]()
Heel verstandig..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:47 schreef excited het volgende:
[..]
Heb al wat zitten lezen zojuist toen je het zei :p
Zal eens met haar overleggen, want ik denk dat op deze manier onze relatie gewoon naar de kloten gaat.
'Tuurlijk, seks is niet alles in een relatie, maar toch wel een groot aandeel.
Ik heb het hele verhaal/reacties niet gelezen maar... praten jullie er wel met elkaar over waarom ze zo weinig zin in sex heeft?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:47 schreef excited het volgende:
[..]
Heb al wat zitten lezen zojuist toen je het zei :p
Zal eens met haar overleggen, want ik denk dat op deze manier onze relatie gewoon naar de kloten gaat.
'Tuurlijk, seks is niet alles in een relatie, maar toch wel een groot aandeel.
Ja, is altijd wel leuk om te zien wat ze allemaal geoefend hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel erg vaal
Zo trots als een pauw dus
Jah, maar dan komt over het algemeen alleen maar het antwoord: "Ik weet niet waarom. Ik heb gewoon geen zin" of "Ik heb nu gewoon zin"quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal/reacties niet gelezen maar... praten jullie er wel met elkaar over waarom ze zo weinig zin in sex heeft?
Dat dacht ik al...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef excited het volgende:
[..]
Jah, maar dan komt over het algemeen alleen maar het antwoord: "Ik weet niet waarom. Ik heb gewoon geen zin" of "Ik heb nu gewoon zin"
En geloof me.. Na een maand zeg ik toch echt niet als zij wel zin heeft: "Nee schat, nu heb IK eens hoofdpijn"
Eet smakelijk!!!quote:
Hoe zag de puzzel eruit dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al...
Kon ik zelf ook niet.. Gewoon geen behoefte aan seks. Later ben ik pas de puzzelstukkies in elkaar gaan zetten. Maar op dat moment kon ik ook niet meer zeggen dan.. gewoon geen zin.
Zoals ik eerder zei..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:58 schreef excited het volgende:
[..]
Hoe zag de puzzel eruit dan?
Tis gewoon frustrerend, want met de seks an sich is niets mis... sterker nog na afloop kan ze amper overeind komen omdat ze nog na ligt te rillen
Hm, ik weet persoonlijk niet wat het is om geen zin te hebben maar het lijkt me wel frustrerend als je een maand moet wachten voordat ze weer zin heeft, dat ze niet altijd zin heeft OK, maar een maand? Een kennis van mij wil er ook weinig of nooit wat van weten volgens haar en haar man mag er 1x per maand bovenop, zoals ze zelf zegt, vraag me toch af of die vent het dan niet ergens anders zoekt, niet dat ik suggereer dat jij dat wel doet, maar ik zou gek worden als ik een maand geen sex had gehad...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef excited het volgende:
[..]
Jah, maar dan komt over het algemeen alleen maar het antwoord: "Ik weet niet waarom. Ik heb gewoon geen zin" of "Ik heb nu gewoon zin"
En geloof me.. Na een maand zeg ik toch echt niet als zij wel zin heeft: "Nee schat, nu heb IK eens hoofdpijn"
Goede/logische gedachtekronkel lijkt mequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef excited het volgende:
Waar ik wel mee ben opgehouden is om steeds maar proberen het HAAR naar haar zin te maken tijdens de seks.. In mijn gedachtenkronkel ging ik er maar van uit dat ik het maar zo lekker mogelijk moest maken om ervoor te zorgen dat de deur niet weer op slot ging.
Leuk en prettig voor haar, maar als het slot er weer op ging, woede voor mij
Ja maar maakte zij het jou ook naar je zin tijdens de sex of was het eenrichtingsverkeer, nee toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef excited het volgende:
Waar ik wel mee ben opgehouden is om steeds maar proberen het HAAR naar haar zin te maken tijdens de seks.. In mijn gedachtenkronkel ging ik er maar van uit dat ik het maar zo lekker mogelijk moest maken om ervoor te zorgen dat de deur niet weer op slot ging.
Leuk en prettig voor haar, maar als het slot er weer op ging, woede voor mij
De langste periode was 3 maanden, dat was echt geen pretje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hm, ik weet persoonlijk niet wat het is om geen zin te hebben maar het lijkt me wel frustrerend als je een maand moet wachten voordat ze weer zin heeft, dat ze niet altijd zin heeft OK, maar een maand? Een kennis van mij wil er ook weinig of nooit wat van weten volgens haar en haar man mag er 1x per maand bovenop, zoals ze zelf zegt, vraag me toch af of die vent het dan niet ergens anders zoekt, niet dat ik suggereer dat jij dat wel doet, maar ik zou gek worden als ik een maand geen sex had gehad...
Nee, als we eenmaal bezig zijn komt het inderdaad van twee kanten. Hou op zeg! Anders had ik net zo goed een pop kunnen kopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja maar maakte zij het jou ook naar je zin tijdens de sex of was het eenrichtingsverkeer, nee toch?
Is ze altijd zo geweest dat ze weinig zin in sex had of was het daarvoor anders?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:08 schreef excited het volgende:
[..]
De langste periode was 3 maanden, dat was echt geen pretje.
Toen ik weer mocht was het ook snel voorbij
(Helaas) heb ik in mijn hoofd toch een stemmetje die mij ervan weerhoudt om het ergens anders te halen.
Ze is eigenlijk veranderd sinds we samen zijn gaan wonen. Of wie weet.. misschien ben IK juist wel veranderdquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Is ze altijd zo geweest dat ze weinig zin in sex had of was het daarvoor anders?
Hmm. ik ga ook even terugdenkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef excited het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk veranderd sinds we samen zijn gaan wonen. Of wie weet.. misschien ben IK juist wel veranderd
Hoezo, ben jij die vriendin van excited dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm. ik ga ook even terugdenken
lolquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij die vriendin van excited dan?
haha.. nee dat niet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij die vriendin van excited dan?
OK, verleden tijd voor jou dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. nee dat niet..
maar ik leek 2 jaar geleden wel veel op haar qua seksgedrag/behoefte
Blij dat iemand de cirkel heeft kunnen doorbrekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
OK, verleden tijd voor jou dus
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
OK, verleden tijd voor jou dus
lol.. Jij een hoge drive, ik hoge nood.. Zie je de connectie?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop het
Heb nu wel hoge drive enzo.. maar of dat nog steeds zo is als ik weer een relatie heb.. geen idee
Neequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:30 schreef excited het volgende:
[..]
lol.. Jij een hoge drive, ik hoge nood.. Zie je de connectie?
Waar heb ik dat vaker gehoord?quote:
quote:
Wat voor een voorstelling?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Andermans troubles : ik moet nog iemand mee zien te krijgen naar een voorstelling.. immers mijn vriendin heeft afgezegt
Voorstelling van wat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Andermans troubles : ik moet nog iemand mee zien te krijgen naar een voorstelling.. immers mijn vriendin heeft afgezegt
Bohemian Rhapsodyquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Enge Buren .. zie gelijknamige site
Is muziek met een grappig tintje.. Droog gezegt.. teksten van Andre Hazes omdraaien (Verliefd beetje een) of nederlandse versie van dat ene nummer waar ik al weken de titel kwijt van ben.. die van mamma mia, mamma mia, let me go..
Queen-Bohemian Rapsodyquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Enge Buren .. zie gelijknamige site
Is muziek met een grappig tintje.. Droog gezegt.. teksten van Andre Hazes omdraaien (Verliefd beetje een) of nederlandse versie van dat ene nummer waar ik al weken de titel kwijt van ben.. die van mamma mia, mamma mia, let me go..
Het wachten is tot iemand gaat claimen dat het qua stemgeluid wel van Mika MOET zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Begon op een gegeve moment zelfs te twijfelen of het wel eens van queen was
Blijven we Cuegirllie trouwens synchroon stereo aandacht geven?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blijven we Cuegirllie trouwens synchroon stereo aandacht geven?.
-edit- nee dus. -edit-
Ja, sorryquote:
Jammer is dat toch altijd he...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, sorry. Soms moet ik ook nog eens even wat werk verrichten
.
Als het kan welquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het kan wel. Maar als er collega's komen voor overleg valt zeggen "dat je je nog even af moet melden op Fok!" mogelijk niet in goede aarde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |