Nah.. Hijgen doe ik nooitquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij gewoon te hijgen door die telefoon
Je valt in herhalingquote:
Jeej!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
edit: lol.. dat heeft geen zin op het einde van een pagina he
Nooit?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef excited het volgende:
[..]
Nah.. Hijgen doe ik nooit
* excited is nog steeds onschuldig
Ik moet iemand hebben, maar blijkbara hebben ze problemen met de telefooncentrale aldaar.. nu dus maar even met de mobiel gebeld
Hoe vaker je dat blifjt zeggen, hoe minder wij het gaan geloven hequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:03 schreef excited het volgende:
[..]
Nah.. Hijgen doe ik nooit
* excited is nog steeds onschuldig
Ik moet iemand hebben, maar blijkbara hebben ze problemen met de telefooncentrale aldaar.. nu dus maar even met de mobiel gebeld
Zie editquote:
..blijkbaar..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nooit?
Dan heb je vast nog nooit goeie seks gehad...
Misschien beperkt hij zich wel tot het nooit gehad hebben van goede seks aan de telefoon. Waarbij er ongetwijfeld wel mensen zijn in dit topic die aan zullen geven dat ook dát een gemis isquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nooit?
Dan heb je vast nog nooit goeie seks gehad...
gister niet meer gelukt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef excited het volgende:
[..]
..blijkbaar..
Zeker de laatsts dagen niet
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef excited het volgende:
[..]
..blijkbaar..
Zeker de laatste dagen niet
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien beperkt hij zich wel tot het nooit gehad hebben van goede seks aan de telefoon. Waarbij er ongetwijfeld wel mensen zijn in dit topic die aan zullen geven dat ook dát een gemis is.
Nee.. Ik zweer het.. Soms denk ik dat ik naast een ijskast in bed ligquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:10 schreef excited het volgende:
[..]
Nee.. Ik zweer het.. Soms denk ik dat ik naast een ijskast in bed lig
Als het aan haar ligt 1 keer per 2 maandenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dat klinkt niet goed.
Maar hoe vaak wil ze dan ong?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef excited het volgende:
[..]
Als het aan haar ligt 1 keer per 2 maanden
En euhm. Is je relatie verder nog wel goed? Bij mij is het meestal zo dat als ik mn zin in seks verlies dat ik de relatie beter kan opgeven...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef excited het volgende:
..en dat is hoog geschat
Misschien moet je eens bekijken hoe het kan komen dat ze die 3 weken wel zin heeft. Misschien werkt zij wel net als ik? Als ze de kans krijgt om zelf initiatief te nemen, dat ze dan wel wil? En als het dan eenmaal aangewakkerd is, dat ze dan niet zo gemakkelijk te stoppen is? Totdat jij weer teveel begint?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef excited het volgende:
Maar soms.. En dat is het gekke juist.. dan gaan we 3 weken elke dag tekeer als konijnen..
En als ik dan vraag waarom nu ineens wel, dan is er alleen het antwoord: "Ik heb er nu gewoon zin in"
*zucht*
Misschien moet ik maar op zoek naar een scharrel
Verklaringen daarvoor zou ik niet proberen te zoeken.. daar kom je nooit achterquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:14 schreef excited het volgende:
Maar soms.. En dat is het gekke juist.. dan gaan we 3 weken elke dag tekeer als konijnen..
En als ik dan vraag waarom nu ineens wel, dan is er alleen het antwoord: "Ik heb er nu gewoon zin in"
*zucht*
Misschien moet ik maar op zoek naar een scharrel
Initiatief moet ALTIJD van mijn kant komen.. nooit zal zij eens een keer degene zijn die "begint".quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bekijken hoe het kan komen dat ze die 3 weken wel zin heeft. Misschien werkt zij wel net als ik? Als ze de kans krijgt om zelf initiatief te nemen, dat ze dan wel wil? En als het dan eenmaal aangewakkerd is, dat ze dan niet zo gemakkelijk te stoppen is? Totdat jij weer teveel begint?
ik doe ook maar een gok...
Dat zou idd wel iets kunen hebben. of in iedergeval dat niet elke aanraking of intense zoen op sex gaat uitdraaien. Of dat dat geprobeerd wordt door de man. Dat vond ik zelf heel erg. Elke keer als het net iets intenser werd dan een normale zoen zeg maar.. kon ik me al bedenken dat zijn handen naar beneden zouden afzakken en meer zou willen. Dan is het ook niet leuk meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens bekijken hoe het kan komen dat ze die 3 weken wel zin heeft. Misschien werkt zij wel net als ik? Als ze de kans krijgt om zelf initiatief te nemen, dat ze dan wel wil? En als het dan eenmaal aangewakkerd is, dat ze dan niet zo gemakkelijk te stoppen is? Totdat jij weer teveel begint?
ik doe ook maar een gok...
dat klinkt niet paranoide.. jij snapt niet hoe ze het volhoudt. en dat de enige reden maar kan zijn: dan moet ze het wel van een ander krijgen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:18 schreef excited het volgende:
Het lullige is dat ik op die momenten van "geheelonthouding" het idee krijg dat ze een ander heeft.. Klinkt paranoide, maar dat ga ik op een gegeven moment wel denken.
Zal wel in me kop zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |