quote:
quote:
Omdat het geen laserprinters zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
Waarom zijn inkjetprinters altijd zo langzaam?
Oja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat het geen laserprinters zijn
levensles 1 van vandaag: Soms is het makkelijker dan je in eerste instantie vermoedtquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oja.
Goh. De enorme snelheid van 1 pagina per minuut...daar gaan 10 kostbare minuten...
![]()
* mompelt wat over matrixprinters en NLQ *quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
Waarom zijn inkjetprinters altijd zo langzaam?
Mwa. Weet nog steeds niet hoe ik het scheurmoment moet berekenenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
levensles 1 van vandaag: Soms is het makkelijker dan je in eerste instantie vermoedt
met dt toch?![]()
* Cuegirllie voelt dat alle lucht wordt weggezogen en houdt zich voor de zekerheid vast aan de stang die gelukkig binnen handbereik is.quote:
Had je niks aan dat pdf-je?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mwa. Weet nog steeds niet hoe ik het scheurmoment moet berekenen
Ja. Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je niks aan dat pdf-je?
Of in een boek? lijkt mij iets dat zulke dingen wel wordt uitgelegd in boeken enzo
Over het ontkennen van verslavingen, gek zijn en liegen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:10 schreef excited het volgende:
Waar hebben we het deze ochtend over dames?
NEN-normen .. heerlijk ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik ook
Maar gelukkig bestaan er ook nog NEN normen![]()
GEVONDEN!Nu alleen nog even kijken of het me ook lukt met die formule....
en over sex in de badkuip, rollators, slapen, de waddenzee en waarom inktjetprinters geen laserprinters zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Over het ontkennen van verslavingen, gek zijn en liegen.
En over het berekenen van het scheurmoment van een betonnen balk
Je zult altijd zien, heb hier dalijk 2 uur op gezeten, en dan gaat ie al die benodigde momenten gewoon geven....quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
NEN-normen .. heerlijk ookZolang ze je kunne helpen is het mooi
Haha vast wel! Gewoon doorzetten, paar voorbeelden zoeken en je komt er zeker weten uit
de leraar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Je zult altijd zien, heb hier dalijk 2 uur op gezeten, en dan gaat ie al die benodigde momenten gewoon geven....
Ken je de ISO-normen wel?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef excited het volgende:
wat voor normen?
* excited denkt erover om weer terug naar school te gaan
Nee, dit is voor een tentamen, dat ik morgen hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de leraar?
Moet je dit niet inleveren of zoiets?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee, dit is voor een tentamen, dat ik morgen heb
Precies, een 50/50 kans... Das nog het ergstequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Nog erger!
dan is de kans dat het gegeven wordt wel aanwezig, maar beter niet vanuit gaan
quote:
Bedankt voor je inbrengquote:
naar de waddenzee?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Waar zijn Poema en Tink heen gevlogen?
toch niet in slaapgevallen hequote:
Hoe kort?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:36 schreef excited het volgende:
Ben alweer terug.. Kortste telefoon gesprek van me leven
*telefoon gaat over*quote:
Als ze dan iig maar de slaappillen thuis gelaten hebben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toch niet in slaapgevallen he![]()
Ze hadden zichzelf er nog wel voor gewaarschuwd
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef excited het volgende:
[..]
*telefoon gaat over*
Hallo met Excited
*tuut tuut tuut*
Neem jij de telefoon op 'met Excited'!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef excited het volgende:
[..]
*telefoon gaat over*
Hallo met Excited
*tuut tuut tuut*
Dat deed ik ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:41 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
misschien kun je beter zeggen: hallo met en dan je echte naam....![]()
idd.. ik zou mij dan ook doodschrikken en van angst ophangen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:41 schreef Jipje het volgende:
[..]![]()
misschien kun je beter zeggen: hallo met en dan je echte naam....![]()
Alweer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:42 schreef excited het volgende:
[..]
Dat deed ik ook.
* excited denkt erover om te vragen naar haarkleur
Het gat was groter dan de deur.. dan wil de grap nog wel eens niet helemaal zijn uitwerking hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Alweer?
ik moet stoppen met grapjes maken... niemand snapt ze...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gat was groter dan de deur.. dan wil de grap nog wel eens niet helemaal zijn uitwerking hebben
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gat was groter dan de deur.. dan wil de grap nog wel eens niet helemaal zijn uitwerking hebben
Hoe komt het dat diegene meteen ophing E? Had je ruzie?quote:
Tenzij je in de modder blijft stekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:53 schreef rival het volgende:
et zwembad is best te doen! maar de zee is imho dan toch beter!
een bad is waardeloos
om maar even heel ontopic binnen te komenmogguh
Morgen rivalquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:53 schreef rival het volgende:
et zwembad is best te doen! maar de zee is imho dan toch beter!
een bad is waardeloos
om maar even heel ontopic binnen te komenmogguh
Het feit dat er na afloop meer water in de rest van de badkamer ligt dan in het bad zelf helpt niet echt, neequote:
Volgens mij zat hij gewoon te hijgen door die telefoonquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat diegene meteen ophing E? Had je ruzie?
En in slaap valtquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tenzij je in de modder blijft steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |