Nee, gelukkig niet, maar het is algemeen bekend dat verslaafden zich niet als zodanig beschouwen!quote:
Ja precies. En toen zei ik dat je dan net als dat vrouwtje in de modder kon doodgaan... in feite. En dat omdat Dangel zei dat de waddenzee meer modder dan zee was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Dangel had seks gehad op de wadden, waarop ik zei dat hij daar beter niet in slaap kon vallen na de seks omdat het getij daar nogal verraderlijk kan zijn, blub, blub!
Ontkenningsfasequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar het is algemeen bekend dat verslaafden zich niet als zodanig beschouwen!
Niet echt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja precies. En toen zei ik dat je dan net als dat vrouwtje in de modder kon doodgaan... in feite. En dat omdat Dangel zei dat de waddenzee meer modder dan zee was.
He, duidelijk?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
http://www.lmo.ugent.be/Links/Balk.pdf
Blz 11
edit: dat ziet er nog verrekt lastig uit![]()
Erg!! verstandig. Man wiskunde op hoog niveauquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja... voor mij ook...![]()
* Jipje pakt de aantekeningen er nog maar eens bij...![]()
Ben jij gek?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies! net zoals gekken zichzelf ook niet gek vinden!
Ssssst niet alles doorvertellenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat heb jij me laatst toch verteld?
Je kunt hier ook niks zeggen of je bent het zelf...quote:
quote:
Ja en wiskunde is mijn aller-, aller-, allerslechtste vakquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erg!! verstandig. Man wiskunde op hoog niveau
Er zit net een te groot gat in de deur hequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Je kunt hier ook niks zeggen of je bent het zelf...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja en wiskunde is mijn aller-, aller-, allerslechtste vak
Ja jij bent toch die gek en ik die alcoholistquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Je kunt hier ook niks zeggen of je bent het zelf...
Alle fokkers zijn gek!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja jij bent toch die gek en ik die alcoholist
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
* Cuegirllie steunt Jipje mentaal![]()
![]()
quote:
Maar dan ben ik wel een bijzondere gek. Ik ontken het nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja jij bent toch die gek en ik die alcoholist
Dat hadden we laatst toch al besproken..quote:
Ik zie een gat in de markt voor wakkerword-pillen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je in je eeuwige slaap valt!
quote:
Precies, en zeker niet op een forum wat om de haverklap hapert!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Anders ga je toch je tijd niet verspillen op een forum
quote:
Vanmorgen was het te druk voor de databasequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, en zeker niet op een forum wat om de haverklap hapert!
Een soort El dopa?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor wakkerword-pillen.
Niente last vanquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, en zeker niet op een forum wat om de haverklap hapert!
Een forum wat om de haverklap selectief mensen laat voorgaan dusquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een forum wat om de haverklap selectief mensen laat voorgaan dus.
quote:
quote:
quote:
Ze ontkent ook al dat ze lieft liegt (quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nietus... jij bent gewoon jaloers
De ene is jaloers.. de ander een jokkebrok.. probleem opgelostquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nietus... jij bent gewoon jaloers
Jammer.. ik had je er bijna op gepaktquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ze ontkent ook al dat ze lieft liegt ()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ze ontkent ook al dat ze lieft liegt ()
Iets zegt me dat die mentale ondersteuning te goed werktquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer.. ik had je er bijna op gepakt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer.. ik had je er bijna op gepakt
Kan er niet mee zittenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die mentale ondersteuning te goed werkt.
Beter te goed dan te slechtquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die mentale ondersteuning te goed werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |