Idd jaquote:
Welke? Als je Brockeback Mountain bedoelt... veel plezier, errug slaapverwekkendquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja![]()
En ik moet die film ook nog steeds een keer kijken
Dan miss een keer kijken als ik nodig moet slapen, maar het niet lukt ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:19 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Welke? Als je Brockeback Mountain bedoelt... veel plezier, errug slaapverwekkend
quote:
Eensch. Maar wel een openbaar zwembad, en als het druk is enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
goeiemorgen!
Wat toptitel...Dat is nou nog altijd iets wat ik heel graag wil
Onee... Ik ben daar te preuts voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Eensch. Maar wel een openbaar zwembad, en als het druk is enzo![]()
Dankunjetochgewoonnetzogoedinde badkuipduiken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Onee... Ik ben daar te preuts voorDoet u mij maar een privezwembad of jacuzzi...
Hij was pas 28quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja![]()
En ik moet die film ook nog steeds een keer kijken
Ja maar... In de badkuip past nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dankunjetochgewoonnetzogoedinde badkuipduiken?
Waddenzee wasookeenheleervaring btw,das meer modder danzeeMaarwelextreemrustig
De badkuip is idd niksquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja maar... In de badkuip past nietIk moet wel wat bewegingsruimte hebben hoor...
Pfff, hij was net ietsje ouder dan ik, ik wist niet eens dat hij verslaafd was!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hij was pas 28![]()
sorry, ik moet nog even bijlezen
Je moet daar niet in slaap vallen na de seks!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dankunjetochgewoonnetzogoedinde badkuipduiken?
Waddenzee wasookeenheleervaring btw,das meer modder danzeeMaarwelextreemrustig
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je moet daar niet in slaap vallen na de seks!
Zo blijkt maar weer... drugs zijn niet goed voor je...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Pfff, hij was net ietsje ouder dan ik, ik wist niet eens dat hij verslaafd was!
Arme vrouw, zou je moeder of oma maar zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Dan overkomt je hetzelfde lot als die arme vrouw met d'r rollator...
Inderdaad... Zijn geen leuke berichten om thuis te krijgen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:53 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Arme vrouw, zou je moeder of oma maar zijn
Oma, rollator, slapen? deze heb ik niet meegekregen.. vertelquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Het waren geen drugs maar slaaptabletten, denk dat ie zelfmoord heeft gepleegd, zo triestquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer... drugs zijn niet goed voor je...
Ja dat slapen snap ik ook niet, maar die oma ging wandelen, kwam in een modderpoel terecht met haar rollator, kon er niet meer uit en is daar door onderkoeling dood gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oma, rollator, slapen? deze heb ik niet meegekregen.. vertel
Dat is ook nog eens geen leuke dood.. Lig je daar te creperen en niemand die je zietquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja dat slapen snap ik ook niet, maar die oma ging wandelen, kwam in een modderpoel terecht met haar rollator, kon er niet meer uit en is daar door onderkoeling dood gedaan
Omdat jij het had over slapen in de waddenzee na de seks... Maar de waddenzee is blijkbaar meer modder dan zee.. Ja flauw... sorry...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja dat slapen snap ik ook niet, maar die oma ging wandelen, kwam in een modderpoel terecht met haar rollator, kon er niet meer uit en is daar door onderkoeling dood gedaan
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar er is wel eens een vrouw in zo'n scootmobiel uit het water/riet gehaald
Ik slaap soms wel na de sex maar niet in de waddenzee enne... was niet mijn tekst maar die van Dangelquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Omdat jij het had over slapen in de waddenzee na de seks... Maar de waddenzee is blijkbaar meer modder dan zee.. Ja flauw... sorry...
Ik had het gelezen ja, arm mensje!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Weet ik, maar jij zei dat je dan niet in slaap moest vallenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:05 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik slaap soms wel na de sex maar niet in de waddenzee enne... was niet mijn tekst maar die van Dangel![]()
Slaaptabletten zijn ook drugs bij verkeerd gebruik!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Het waren geen drugs maar slaaptabletten, denk dat ie zelfmoord heeft gepleegd, zo triest
Verkeerd gebruik of gewoon meer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Slaaptabletten zijn ook drugs bij verkeerd gebruik!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik of gewoon meer?
Via je anus naar binnen brengen versta ik onder verkeerd gebruik
Ik weet niet of ze ook in zetpilvorm verkrijgbaar zijn!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik of gewoon meer?
Via je anus naar binnen brengen versta ik onder verkeerd gebruik
Dat is goed fout!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik in de zin van teveel. Dat is toch ook verkeerd?
Uhm.. ja.. nou.. weet niet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik in de zin van teveel. Dat is toch ook verkeerd?
Het is niet de bedoeling dat je in je eeuwige slaap valt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. ja.. nou.. weet niet..
je valt er wel van in slaapDat moeten die pillen ook doen
Dat was ik niet schat, dat was Poemaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij zei dat je dan niet in slaap moest vallen
Ja maar dan ben je nog geen junkiequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Slaaptabletten zijn ook drugs bij verkeerd gebruik!
...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. ja.. nou.. weet niet..
je valt er wel van in slaapDat moeten die pillen ook doen
ow.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Dat was ik niet schat, dat was Poema
Dan zijn ze wel gelijk van hun verslaving afquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
...Uiteraard, maar bij een overdosis slaap je voor eeuwig hoor
Alcoholisten zeggen dat ook altijd van zichzelf!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je nog geen junkie
Lees het ook maar niet terug.. miss brengt dat nog meer verwarring met zich meequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow.
Nu snap ik het helemaal niet meer...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow.
Ben jij een alcoholist?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alcoholisten zeggen dat ook altijd van zichzelf!
Was ik ook niet van planquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees het ook maar niet terug.. miss brengt dat nog meer verwarring met zich mee
Even voor de duidelijkheid: Dangel had seks gehad op de wadden, waarop ik zei dat hij daar beter niet in slaap kon vallen na de seks omdat het getij daar nogal verraderlijk kan zijn, blub, blub!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Alcoholisten zeggen dat ook altijd van zichzelf!
http://www.lmo.ugent.be/Links/Balk.pdfquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan
Ik ben al teveel in verwarring doordat ik niet meer weet hoe ik het scheurmoment van beton moet berekenen... dat het teruglezen van een zeer verwarrend topic niet echt positief helpt...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |