En anders toch even snel onder de douche.. En hoezo wil ze niet dan? of kan niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:32 schreef excited het volgende:
[..]
ff een paar rukken eraan geven bedoel je?
Dat doe ik dus niet terwijl ze naast me ligt.. dan moet ze maar meedoen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:37 schreef excited het volgende:
Ik wist het wel dat het topic zo ging heten!
quote:
Dat lag voor de hand natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:37 schreef excited het volgende:
Ik wist het wel dat het topic zo ging heten!
Mijn vriendin heeft helaas niet het libido wat ik heb..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En anders toch even snel onder de douche.. En hoezo wil ze niet dan? of kan niet?
Inderdaad, je moet toch maar eventjes snel weer een titel verzinnen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Mooi toch
Is goed voor de ervaring en de creatieve geest ik heb die niet.. dus ben blij dat jij dat steeds mag![]()
Lekker zwemmen door het kwakkie van een ander...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat lag voor de hand natuurlijk!en daarbij wordt er heel wat afgesekst in en om het zwembad!
Owja ook leuk probleem.. ken hetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef excited het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft helaas niet het libido wat ik heb..
Maar ik vind het ook weer zoiets om naast haar in bed te liggen en dan zoiets te hebben van: "Oh, je wilt niet neuken? goed dan niet.. fap fap fap"![]()
Dus dan wacht ik maar weer en straf haar de volgende keer wel af
Dan zonder je jezelf toch eventjes af of zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef excited het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft helaas niet het libido wat ik heb..
Maar ik vind het ook weer zoiets om naast haar in bed te liggen en dan zoiets te hebben van: "Oh, je wilt niet neuken? goed dan niet.. fap fap fap"![]()
Dus dan wacht ik maar weer en straf haar de volgende keer wel af
Zeker weten! En zoals ik gemerkt heb, ben jij daar wel goed inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet toch maar eventjes snel weer een titel verzinnen!
Douche: lukt het me nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan zonder je jezelf toch eventjes af of zo?
Er wordt niet voor niks zoveel chloor in het water gegooid, er zijn er ook genoeg die er hun behoefte in doen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef excited het volgende:
[..]
Lekker zwemmen door het kwakkie van een ander...
Miss zijn ze wel zo'n stel dat ALTIJD bij elkaar is..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dan zonder je jezelf toch eventjes af of zo?
Ben jij al zo oud dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:43 schreef excited het volgende:
[..]
Douche: lukt het me niet
Toilet: ook al niet
en om 's nachts even stiekum naar beneden te sluipen vind ik al helemaal respectloos...
nee hoor.. ik wacht wel.. ik wacht al 31 jaar
Dat deed ik vroeger ook wel eensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:43 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Er wordt niet voor niks zoveel chloor in het water gegooid, er zijn er ook genoeg die er hun behoefte in doen!
Kan ze soms ook heksen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. mijn vriendin:
ben bezig make up afhalen
heb pjama al aan, bijna uitgekleed
en moet nog sekse![]()
Ik zeg: "Gadverdamme"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook wel eens
Maar nu bedacht ik mij: Dat zie je toch.. van dat gekleurde spul door het blauwe water![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Gatver!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook wel eens
Maar nu bedacht ik mij: Dat zie je toch.. van dat gekleurde spul door het blauwe water![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dan heeft ze een probleempje, ik slaap altijd heerlijk na een lekkere beurt!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar hoor net dat ze wss niet heel veel zin heeft.. en na de sex actief wordt.. terwiijl ze eig moet slapen, omdat ze er vroeg uit moet
Nee, ze is haar kleurtje in het zwembad aan het bijwerken!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Sexen misschien?
Ja daar hebben er wel meer last vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, dan heeft ze een probleempje, ik slaap altijd heerlijk na een lekkere beurt!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja daar hebben er wel meer last van
Ik wens je veel succes!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef excited het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mijn charmes maar in de strijd gooi.. Ben bloedgeil en hier rondhangen helpt er niet aan mee
ik kan beide..quote:
quote:
En wij kunnen ook niks voor hem betekenenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk best wel sneu voor hem!
Als het moet kan ik ook nog wel actief zijn na de seks, maar het fijnste is om lekker samen in slaap te vallen na de daad!quote:
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als het moet kan ik ook nog wel actief zijn na de seks, maar het fijnste is om lekker samen in slaap te vallen na de daad!
Nee, zelfs als we het zouden willen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wij kunnen ook niks voor hem betekenenaan Ex dan maar
Tja, bij losse vriendjes is het inderdaad wel anders, je moet je wel helemaal bij hem op je gemak voelen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekker
Bij mij is het meestal.. leuk/lekker en dan naar huis
Wham bam thank you ma'am?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekker
Bij mij is het meestal.. leuk/lekker en dan naar huis
Weltrusten Cue, tot morgen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ga jullie nu verlaten.. want wil beetje bijtijds slapen
Dus niet te veel over sex praten Poemie.. en dan komt het vast wel goed met Excited![]()
en truste iedereen
lolquote:
Ik hoop dat het wat wordt voor je, en anders weltrusten!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef excited het volgende:
[..]
lol
Ik ga ook afsluiten hier.. tijd voor wat actie..... hoop ik....
Doei doei!
Arme jij. Ik moest als lurker zelfs openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |