Nee, ze is haar kleurtje in het zwembad aan het bijwerken!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Sexen misschien?
Ja daar hebben er wel meer last vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, dan heeft ze een probleempje, ik slaap altijd heerlijk na een lekkere beurt!
Jij ook al?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja daar hebben er wel meer last van
Ik wens je veel succes!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef excited het volgende:
Ik denk dat ik vanavond mijn charmes maar in de strijd gooi.. Ben bloedgeil en hier rondhangen helpt er niet aan mee
ik kan beide..quote:
quote:
En wij kunnen ook niks voor hem betekenenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk best wel sneu voor hem!
Als het moet kan ik ook nog wel actief zijn na de seks, maar het fijnste is om lekker samen in slaap te vallen na de daad!quote:
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als het moet kan ik ook nog wel actief zijn na de seks, maar het fijnste is om lekker samen in slaap te vallen na de daad!
Nee, zelfs als we het zouden willen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wij kunnen ook niks voor hem betekenenaan Ex dan maar
Tja, bij losse vriendjes is het inderdaad wel anders, je moet je wel helemaal bij hem op je gemak voelen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekker
Bij mij is het meestal.. leuk/lekker en dan naar huis
Wham bam thank you ma'am?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe.. ja bij je vriend is dat wel lekker
Bij mij is het meestal.. leuk/lekker en dan naar huis
Weltrusten Cue, tot morgen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ga jullie nu verlaten.. want wil beetje bijtijds slapen
Dus niet te veel over sex praten Poemie.. en dan komt het vast wel goed met Excited![]()
en truste iedereen
lolquote:
Ik hoop dat het wat wordt voor je, en anders weltrusten!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef excited het volgende:
[..]
lol
Ik ga ook afsluiten hier.. tijd voor wat actie..... hoop ik....
Doei doei!
Arme jij. Ik moest als lurker zelfs openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |