Waar heb ik dat vaker gehoord?quote:
quote:
Wat voor een voorstelling?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Andermans troubles : ik moet nog iemand mee zien te krijgen naar een voorstelling.. immers mijn vriendin heeft afgezegt
Voorstelling van wat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Andermans troubles : ik moet nog iemand mee zien te krijgen naar een voorstelling.. immers mijn vriendin heeft afgezegt
Bohemian Rhapsodyquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Enge Buren .. zie gelijknamige site
Is muziek met een grappig tintje.. Droog gezegt.. teksten van Andre Hazes omdraaien (Verliefd beetje een) of nederlandse versie van dat ene nummer waar ik al weken de titel kwijt van ben.. die van mamma mia, mamma mia, let me go..
Queen-Bohemian Rapsodyquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Enge Buren .. zie gelijknamige site
Is muziek met een grappig tintje.. Droog gezegt.. teksten van Andre Hazes omdraaien (Verliefd beetje een) of nederlandse versie van dat ene nummer waar ik al weken de titel kwijt van ben.. die van mamma mia, mamma mia, let me go..
Het wachten is tot iemand gaat claimen dat het qua stemgeluid wel van Mika MOET zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Begon op een gegeve moment zelfs te twijfelen of het wel eens van queen was
Blijven we Cuegirllie trouwens synchroon stereo aandacht geven?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blijven we Cuegirllie trouwens synchroon stereo aandacht geven?.
-edit- nee dus. -edit-
Ja, sorryquote:
Jammer is dat toch altijd he...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, sorry. Soms moet ik ook nog eens even wat werk verrichten
.
Als het kan welquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het kan wel. Maar als er collega's komen voor overleg valt zeggen "dat je je nog even af moet melden op Fok!" mogelijk niet in goede aarde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |