Ja, is altijd wel leuk om te zien wat ze allemaal geoefend hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel erg vaal
Zo trots als een pauw dus
Jah, maar dan komt over het algemeen alleen maar het antwoord: "Ik weet niet waarom. Ik heb gewoon geen zin" of "Ik heb nu gewoon zin"quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:50 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal/reacties niet gelezen maar... praten jullie er wel met elkaar over waarom ze zo weinig zin in sex heeft?
Dat dacht ik al...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef excited het volgende:
[..]
Jah, maar dan komt over het algemeen alleen maar het antwoord: "Ik weet niet waarom. Ik heb gewoon geen zin" of "Ik heb nu gewoon zin"
En geloof me.. Na een maand zeg ik toch echt niet als zij wel zin heeft: "Nee schat, nu heb IK eens hoofdpijn"
Eet smakelijk!!!quote:
Hoe zag de puzzel eruit dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al...
Kon ik zelf ook niet.. Gewoon geen behoefte aan seks. Later ben ik pas de puzzelstukkies in elkaar gaan zetten. Maar op dat moment kon ik ook niet meer zeggen dan.. gewoon geen zin.
Zoals ik eerder zei..quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:58 schreef excited het volgende:
[..]
Hoe zag de puzzel eruit dan?
Tis gewoon frustrerend, want met de seks an sich is niets mis... sterker nog na afloop kan ze amper overeind komen omdat ze nog na ligt te rillen
Hm, ik weet persoonlijk niet wat het is om geen zin te hebben maar het lijkt me wel frustrerend als je een maand moet wachten voordat ze weer zin heeft, dat ze niet altijd zin heeft OK, maar een maand? Een kennis van mij wil er ook weinig of nooit wat van weten volgens haar en haar man mag er 1x per maand bovenop, zoals ze zelf zegt, vraag me toch af of die vent het dan niet ergens anders zoekt, niet dat ik suggereer dat jij dat wel doet, maar ik zou gek worden als ik een maand geen sex had gehad...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef excited het volgende:
[..]
Jah, maar dan komt over het algemeen alleen maar het antwoord: "Ik weet niet waarom. Ik heb gewoon geen zin" of "Ik heb nu gewoon zin"
En geloof me.. Na een maand zeg ik toch echt niet als zij wel zin heeft: "Nee schat, nu heb IK eens hoofdpijn"
Goede/logische gedachtekronkel lijkt mequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef excited het volgende:
Waar ik wel mee ben opgehouden is om steeds maar proberen het HAAR naar haar zin te maken tijdens de seks.. In mijn gedachtenkronkel ging ik er maar van uit dat ik het maar zo lekker mogelijk moest maken om ervoor te zorgen dat de deur niet weer op slot ging.
Leuk en prettig voor haar, maar als het slot er weer op ging, woede voor mij
Ja maar maakte zij het jou ook naar je zin tijdens de sex of was het eenrichtingsverkeer, nee toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef excited het volgende:
Waar ik wel mee ben opgehouden is om steeds maar proberen het HAAR naar haar zin te maken tijdens de seks.. In mijn gedachtenkronkel ging ik er maar van uit dat ik het maar zo lekker mogelijk moest maken om ervoor te zorgen dat de deur niet weer op slot ging.
Leuk en prettig voor haar, maar als het slot er weer op ging, woede voor mij
De langste periode was 3 maanden, dat was echt geen pretje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:04 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hm, ik weet persoonlijk niet wat het is om geen zin te hebben maar het lijkt me wel frustrerend als je een maand moet wachten voordat ze weer zin heeft, dat ze niet altijd zin heeft OK, maar een maand? Een kennis van mij wil er ook weinig of nooit wat van weten volgens haar en haar man mag er 1x per maand bovenop, zoals ze zelf zegt, vraag me toch af of die vent het dan niet ergens anders zoekt, niet dat ik suggereer dat jij dat wel doet, maar ik zou gek worden als ik een maand geen sex had gehad...
Nee, als we eenmaal bezig zijn komt het inderdaad van twee kanten. Hou op zeg! Anders had ik net zo goed een pop kunnen kopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja maar maakte zij het jou ook naar je zin tijdens de sex of was het eenrichtingsverkeer, nee toch?
Is ze altijd zo geweest dat ze weinig zin in sex had of was het daarvoor anders?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:08 schreef excited het volgende:
[..]
De langste periode was 3 maanden, dat was echt geen pretje.
Toen ik weer mocht was het ook snel voorbij
(Helaas) heb ik in mijn hoofd toch een stemmetje die mij ervan weerhoudt om het ergens anders te halen.
Ze is eigenlijk veranderd sinds we samen zijn gaan wonen. Of wie weet.. misschien ben IK juist wel veranderdquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Is ze altijd zo geweest dat ze weinig zin in sex had of was het daarvoor anders?
Hmm. ik ga ook even terugdenkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef excited het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk veranderd sinds we samen zijn gaan wonen. Of wie weet.. misschien ben IK juist wel veranderd
Hoezo, ben jij die vriendin van excited dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm. ik ga ook even terugdenken
lolquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij die vriendin van excited dan?
haha.. nee dat niet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij die vriendin van excited dan?
OK, verleden tijd voor jou dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. nee dat niet..
maar ik leek 2 jaar geleden wel veel op haar qua seksgedrag/behoefte
Blij dat iemand de cirkel heeft kunnen doorbrekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
OK, verleden tijd voor jou dus
Ik hoop hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
OK, verleden tijd voor jou dus
lol.. Jij een hoge drive, ik hoge nood.. Zie je de connectie?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoop het
Heb nu wel hoge drive enzo.. maar of dat nog steeds zo is als ik weer een relatie heb.. geen idee
Neequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:30 schreef excited het volgende:
[..]
lol.. Jij een hoge drive, ik hoge nood.. Zie je de connectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |