Het had niet veel gescheeld geloof ik, of hij had in de fok album top 100 gestaan.quote:are a doom metal band from Dorset, England that formed in 1993. Among the more popular bands of their genre, they have a distinct yet traditional doom metal sound infused with stoner and sludge influences. Lyrics typically involve the occult, witchcraft and horror films. Since their formation,
have recorded six studio albums and are currently signed to Rise Above Records. During 2003, founding members Tim Bagshaw and Mark Greening left to form their own band, Ramesses.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens mij is het een album van Electric Wizard, maar zou zo geen titel weten.
Sorry TSE.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het had niet veel gescheeld geloof ik, of hij had in de fok album top 100 gestaan.
quote:
Ah ja. Ik was in de war met de singles top 100, waar je op zich met twee stemmen de top 100 nog zou kunnen halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:20 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
daar hadden maar 2 mensen op gestemd, lang niet genoeg voor een top 100 plaats.
Dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef Gambolputty het volgende:
Ik heb overigens geloof ik dit hele jaar nog geen vraag gezien die ik wist.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef Gambolputty het volgende:
Zijn er nog vrijwilligers voor de nationale popquiz 2008?
iggy_in_the_house +1quote:
De vragen daar waren een stuk makkelijker...quote:
Zo is dat!quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:47 schreef bigshadow het volgende:
Roken is slecht voor je!
Goed genoegquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef ranja het volgende:
Ik had er al 9 maar een paar twijfelgevallen
K's Choice - I Smoke a Lot
Oasis - Cigarettes and Alcohol
Deep Purple - Smoke on the Water
Dandy Warhols - Smoke It
Boudewijn de Groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
All about Eve - In the Clouds (rookwolken)
Hawksley Workman - Jealous of Your Cigarette
Tee-set - She Likes Weeds
Doe Maar - Nederwiet
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:47 schreef bigshadow het volgende:
Roken is slecht voor je!
Waarom?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef n0r het volgende:
Toch vind ik dat soort uitspraken altijd enigzins hypocriet
Niet eens een Heath Ledger-plaatje als hint hoeven doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:25 schreef cafca het volgende:
Suicide
Je mag ook geen foute hints geven.... het was waarschijnlijk helemaal geen zelfmoord.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Niet eens een Heath Ledger-plaatje als hint hoeven doen.
Totdat het tegendeel onomstotelijk bewezen is ga ik uiteraard van het meest sensationele uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Je mag ook geen foute hints geven.... het was waarschijnlijk helemaal geen zelfmoord.
Omdat je van zoveel "doodgaat". Doodgaan hoort erbij, je gaat dood van teveel zon, je gaat dood van alle rotzooi die ze in de koe spuiten zodat ie extra lekker dik wordt, die ook jij misschien wel opeet. Wat denk je van de uitstoot van auto's. Tegenwoordig ga je van alles dood, en ook al rook je dan niet, en eet je biologisch, dan bestaat de kans nog dat je een dezer dagen te horen krijgt dat je een darmtumor hebt.quote:
Wat een berg non-argumentatie bij elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef n0r het volgende:
[..]
Omdat je van zoveel "doodgaat". Doodgaan hoort erbij, je gaat dood van teveel zon, je gaat dood van alle rotzooi die ze in de koe spuiten zodat ie extra lekker dik wordt, die ook jij misschien wel opeet. Wat denk je van de uitstoot van auto's. Tegenwoordig ga je van alles dood, en ook al rook je dan niet, en eet je biologisch, dan bestaat de kans nog dat je een dezer dagen te horen krijgt dat je een darmtumor hebt.
Tuurlijk, er is nog veel meer slecht. Da's echt weer zo'n rokers-argumentje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:01 schreef n0r het volgende:
[..]
Omdat je van zoveel "doodgaat". Doodgaan hoort erbij, je gaat dood van teveel zon, je gaat dood van alle rotzooi die ze in de koe spuiten zodat ie extra lekker dik wordt, die ook jij misschien wel opeet. Wat denk je van de uitstoot van auto's. Tegenwoordig ga je van alles dood, en ook al rook je dan niet, en eet je biologisch, dan bestaat de kans nog dat je een dezer dagen te horen krijgt dat je een darmtumor hebt.
Ah, daar was-ie al. nor+1quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:12 schreef n0r het volgende:
Phill Ochs
Uit Down The Highwayquote:Ze namen 'Can You Please Crawl Out Your Window?' opnieuw op, ditmaal als een kermisdeuntje. De tekst was nietszeggend, en de openingszin diezelfde als die van 'Positively 4th Street'. Maar de band swingte als een sloopkogel. Bob draaide het nummer trots voor Phill Ochs toen ze samen in een limousine zaten. Toen Ochs niet enthousiast genoeg reageerde, liet Bob de chauffeur stoppen. 'Eruit Ochs', zei hij. 'Jij bent geen folkzanger.' Om er de dodelijke opmerking aan toe te voegen: 'Jij bent alleen maar een journalist'. Ochs bewonderde Bob zozeer dat hij hem deze boosaardigheid vergaf. Beide mannen bleven bevriend tot aan Ochs vroegtijdige dood in 1976.
Ja, zelfmoord.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:26 schreef n0r het volgende:
[..]
Uit Down The Highway
zelfmoord was het toch?
quote:a modern-day folksinger, but with the biting, cynical observations in his songs and sharp sense of humor combined with winning melodies, he shows his true forefathers are Elvis Costello and Nick Lowe with a hint of Billy Bragg. Far from being a follower or strict revivalist, however,draws on a wide assortment of musical influences, pushing the boundaries of the all-too-often formulaic singer/songwriter tag to create something all his own.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Mark het volgende:
Ah, Sonic Death Monkey
Of Billy Jive and the Uptown Five
Of Kathleen Turner Overdrive
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Komen er ook nog niet-Bob Dylan gerelateerde vragen vandaag of kan ik mijn PC al afsluiten
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gebaar wordt in ieder geval gewaardeerd...
And now for something completely different:quote:
Wat van wie?quote:If I searched this whole wide world
I’d never, never, never find me a girl who’d love me
the way that u do
Een tweewerfquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef methodmich het volgende:
Melissa Etheridge met Like The Way I Do?
De 'achterkanten van albumhoezen'-ronde?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef cafca het volgende:
Net de nationale IQ test gedaan. raad eens waar ik de meeste punten heb laten liggen?
In ieder geval iets met foto's.......quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
De 'achterkanten van albumhoezen'-ronde?
Score?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef cafca het volgende:
Net de nationale IQ test gedaan. raad eens waar ik de meeste punten heb laten liggen?
Close, maar het gaat om dat andere nummer van deze man in die film (die net even anders heet, maar goed...). Dat was slechts een cover-versie, maar keur ik wel goed als je zijn naam weet...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:36 schreef Doc het volgende:
Bij de fotoos zijn van Animal Farm (leuke film) waarbij de laatste van dat bandje is dat "Shout" (a little bit louder now!!!) speelt in de film.
Maar ondank dat ik de film tigkeer gezien heb weet ik niet hoe dat bandjet heet...
Zo de film even opzoek in mijn eigen oude video collectie (dat mag toch wel he, qua opzoeken, of niet?)
quote:That is why, that is why
u are my shooby dooby doo
![]()
u put the ooh my my (oh, oh, oh, oh)
back into my smile child
that is why, that is why
u are my shooby dooby doo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MadMaster op 23-01-2008 23:15:01 ]
Ik kwam ook op 125, punten laten liggen bij foto-vragen, en door het niet goed lezen van de vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Score?
Ik kwam via UPC Digital TV met de nodige haperingen en na 12 uur werken op 125. Viel me nog mee...
[..]
bartrid +1quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef bartrid het volgende:
Paramore?
Animal House. Otis Day and the Knights. Shama lama ding dong (oid). Met Robert Cray als bassistquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:36 schreef Doc het volgende:
Bij de fotoos zijn van Animal Farm (leuke film) waarbij de laatste van dat bandje is dat "Shout" (a little bit louder now!!!) speelt in de film.
Maar ondank dat ik de film tigkeer gezien heb weet ik niet hoe dat bandjet heet...
Zo de film even opzoek in mijn eigen oude video collectie (dat mag toch wel he, qua opzoeken, of niet?)
Ha, vorige keer vroeg jij die met de 'oude look' en toen wist ik 'tquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Good things end.
Namens MadMaster:quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Animal House. Otis Day and the Knights. Shama lama ding dong (oid). Met Robert Cray als bassist.
TSE mag door, ik ga weer werken. Maar ik kan MadMaster's vragen natuurlijk niet onbeantwoord latenquote:
Ah, een liefhebber!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef schaap001 het volgende:
Djenghis Khan ?
Niet echt, die tweede foto deed 't 'm.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:57 schreef bartrid het volgende:
warrior soul?
quote:You were everything I wanted.
You were everything a girl could be.
Then you left me brokenhearted
Now you don't mean a thing to me
All I wanted was your
Love love love love love love
Da's geen idee van weetiknietquote:
jullie misschien wel, maar wij nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:04 schreef bukgeit het volgende:
Dan weten we wie het zijn
Precies. Het refrein van dit gedrocht is het volgende:quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:15 schreef bukgeit het volgende:
Plain White T's
bukgeit +1quote:Hate is a strong word
But I really really really don't like you
Now that it's over
I don't even know what I liked about you
Brought you around
And you just brought me down.
Hate is a strong word.
But I really really really don't like you.
I really don't like you
Ja! Geweldig tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Animal House. Otis Day and the Knights. Shama lama ding dong (oid). Met Robert Cray als bassist.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Komen er ook nog niet-Bob Dylan gerelateerde vragen vandaag of kan ik mijn PC al afsluiten
Cate Blanchett inderdaad. Allen spelen de rol vanquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef Doc het volgende:
Kate Blanchet (spelling?)
quote:Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery
Debbie Harry - Koo Koo
Steve Stevens - Atomic Playboys
Okee, da's dan ook een link: maar die zocht ik niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:28 schreef bartrid het volgende:
Da's makkelijk. Ik ken ze alle drie niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef ranja het volgende:
Ik heb alleen de middelste maar ken die niet goed genoeg om te kunnen gokken tenzij het om de hoes gaat
Ik ken alleen de eerste (fantastische!) hoes. Vind 'm niet echt gepaintbrushd, wel een hoofd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken alleen de laatste 2 en beide zijn in zwart/wit met een hoofd er op en gepaintbrushde invloeden...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:51 schreef ranja het volgende:
Is de achterkant van de hoes ook de achterkant van de foto die op de voorkant staat?
(dus van de achterkant gezien bedoel ik)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
HR Geiger ?
Ja, gezien de overeenkomstige stijl ligt dat ook wel voor de hand...quote:
schaap001 +1quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:22 schreef schaap001 het volgende:
Kraftwerk - Radio Activity
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:46 schreef ranja het volgende:
OMD - moeilijke titel.
Architecture & Morality ofzo
Hier ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:07 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht. Ik ken noch de dame in kwestie, noch de band waar ze voorheen deel van uitmaakte.
Ja maar als niemand het weet heeft de vraag ook geen zin meer natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:31 schreef ranja het volgende:
als iedereen gaat opzoeken heeft het geen zin meer natuurijk
Nou, dat dus. Als niemand weet dat ze is gaan schrijven kan het vrij lang durenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, wist niet dat ze ook boeken schreef. Ken de band en de dame wel, ik vond haar best tasty vroeger
Maar als je geen idee hebt over wie het gaat weet je ook niet of je het niet gaat weten als je wat vraagt, als je meteen gaat opzoeken weet je in elk geval dat je niet meer meedoet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Litpho het volgende:
Nou, dat dus. Als niemand weet dat ze is gaan schrijven kan het vrij lang duren.
Nou, dat kan ik je vertellen. Dat is ervaring met jouw vragen. Ik heb het niet per se over dit specifieke geval. We weten wel ongeveer wat we kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef ranja het volgende:
Het duurde 20 minuten voor de eerste 'opgezocht' kwam. Is dat te lang?
Waarom zou ik dan hints doen als iedereen liever gaat opzoeken?
Dat is meer dan ik bij een hoop vragen van deze maand heb ervarenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef Burnett het volgende:
er ging bij mij slechts een heel klein belletje rinkelen...![]()
Vandaar dat je zonder 1 opmerking te maken of vraag te stellen binnen drie kwartier komt met de opmerking 'opgezocht'.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef bartrid het volgende:
Ik had deze trouwens met wat meer hints wel geweten denk ik zo...
Ach, het is niet per se een aanval tegen ranja-vragen, hoor. Wat Burnett net zegt, de afwisseling is leuk. En dat is ook zo. Maar de afwisseling zou ook per user kunnen. Er zijn hier mensen die bijna alleen gitaarbandjes met dames luisteren, of alleen metal/industrial, of alleen alleen Amerikaanse gitaarbands uit 70s/80s, of alleen de nieuwste Pitchfork-hypes. Prima hoor, maar waarom alleen DAAR vragen over stellen? Omdat de rest daarin niet compenseert misschien, ok..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef cafca het volgende:
Ha, weer een keer een ranja-vragen-staan-te-lang-open-discussie. Het was weer even geleden
Waarom is dat dan? Omdat er teveel in eigen straatjes gevraagd wordt, naar jouw idee?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Dat is een kip-ei probleem. Als iedereen vragen in z'n eigen straatje stelt hebben anderen ook geen behoefte aan het bedenken van vragen buiten hun straatje. En met de vragen van dit jaar tot nu toe heb ik inderdaad de neiging wat extra veel dames met gitaar te vragen.
Ik weet niet waaróm dat is, het is gewoon een constatering dat er dit jaar veel meer vragen zijn waarbij, zoals ik al zei, zelfs als het punt al is uitgedeeld ik nog steeds niet weet waar die over ging.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom is dat dan? Omdat er teveel in eigen straatjes gevraagd wordt, naar jouw idee?
Die komt ook vaak voorbij, die krant. Er zijn genoeg mensen die dat ding nooit in handen gehad hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
én een dag eerder dan dat ik ze vroeg (dat alleen maar omdat ik er op de dag zelf niet tussen kwam) levensgroot in de Metro stonden
Nu is dat met elke vorm van de media wel zo, natuurlijk, Maar er wordt vaak zo over gedaan als: dat je dát nu niet hebt gezien, onbegrijpelijk..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komt ook vaak voorbij, die krant. Er zijn genoeg mensen die dat ding nooit in handen gehad hebben.
Ja voor mij is het wat lastig om de Nederlandse Metro te lezen dus die vragen lukken zowiezo al nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komt ook vaak voorbij, die krant. Er zijn genoeg mensen die dat ding nooit in handen gehad hebben.
Mákkelijk. Maar dat hangt van je muzikale belevingswereld af.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:29 schreef ranja het volgende:
(nou kun je je nog afvragen hoe obscuur een Nederlandse band die een album uitheeft en op Noorderslag of Eurosonic gestaan heeft kán zijn)
Nou ja, met obscuur bedoel ik niet dat 1 iemand de band niet kent maar alle trivia-ers hier behalve degene die er over wil vragen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mákkelijk. Maar dat hangt van je muzikale belevingswereld af.
Moet je ze over een jaar nog eens vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, met obscuur bedoel ik niet dat 1 iemand de band niet kent maar alle trivia-ers hier behalve degene die er over wil vragen.
Overigens werden ze vrij snel geraden dus had ik wat dat betreft gelijk
Mooie discussie!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef Burnett het volgende:
Inmiddels ook opgezocht en er ging bij mij slechts een heel klein alarmbelletje rinkelen...![]()
ja, mooi toch zo'n tussendoortje? Anders gaat men maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mooie discussie!
ranja, is het al tijd voor de volgende hint? voor diegenen die 'm nog niet hebben opgezocht...
Toen ook al opgezocht en inmiddels alweer vergeten ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze (wie?) staat nog open van 4 topics geleden...
Nee, deze foto had ik toen ook nog gepost:quote:
quote:werd op 12 november 1951 op de Kaapverdische eilanden geboren. Begin jaren 70 werd hij opgeroepen voor het Portugese leger, aangezien Kaapverdië destijds een kolonie van Portugal was.
wilde niet gestationeerd worden in Angola, destijds ook een Portugese kolonie waar een onafhankelijkheidsstrijd woedde, en vluchtte hierop met zijn familie naar de Verenigde Staten. Van daaruit ging hij in 1974 op vakantie naar Nederland. Hier kwam hij terecht in discotheek Ma Belle Amie in Scheveningen, waar hij ook een tijdje discjockey was. Peter Tetteroo, de eigenaar van de discotheek, ontdekte
als zanger en besloot met hem een single op te nemen. Dit was het nummer
, een bewerking van het Portugese volksdansje Ò Malhão. In het voorjaar van 1975 werd dit liedje een nummer 1-hit in Nederland en in Vlaanderen.
Dan mag je weer meedoenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Toen ook al opgezocht en inmiddels alweer vergeten ook.
"The artist is a young man"...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, een van de beste gitaristen aller tijden, is ook nooit beantwoord.....
quote:is a guitarist, vocalist, and producer who has worked with various groups, including 90s bands Skunk and Chavez. He has also played in Billy Corgan's band Zwan, filled in on bass for Guided by Voices, and collaborated with
on their group effort 2005 album,
as well as their single "I Gave You".
In mijn herinnering stond er een flinke Kop-Van-Noord-Holland delegatie in een half gevulde Lowlandstent in 2005...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die hoes van Burnett.. zou ik de titel niet van weten, wel de uitvoerenden.
Heb ik ook weleens last van.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Bovendien is het al moeilijk zat om een vraag te bedenken.
Die Truus van Republica?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik bij een hoop vragen van deze maand heb ervaren
En nee geen Prefab Sprout. Zangeres van een van de meest succesvolle britse gitaarband-met-zangeres bands uit de 90s.
Ook geen Republica - Saffron heet die trouwens geloof ik - die doet volgens mij nog steeds muziek maken.quote:
Ik doe er even een schepje bovenop; ik heb inmiddels alle openstaande vragen opgezocht en geen van alle had ik kunnen radenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:51 schreef MadMaster het volgende:
O, nog even de officiële mededeling dat ik het zojuist ook maar opgezocht heb en ik denk niet dat welke hint dan ook mij geholpen zou hebben...
Dan hierbij het antwoord op mijn vraag: Bonnie 'Prince' Billy & Matt Sweeney - Superwolfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:04 schreef Burnett het volgende:
Deze hoes staat ook nog open..., van een paar dagen geleden...
[ afbeelding ]
[..]
Kom dan ook maar uit de kast (quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze (wie?) staat nog open van 4 topics geleden...
Dat is eigenlijk ook de belangrijkste reden dat ik nog maar zelden echt actief mee doe, veel minder dan in de beginjaren. Gewoon teveel gedoe... Op een gegeven moment heb je gewoon geen inspiratie meer voor originele vragen, terwijl ik toentertijd nog wel eens geluidsfragmentjes door elkaar mixte of puzzelvragen stelde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Bovendien is het al moeilijk zat om een vraag te bedenken.
Het is toch echt wel een lekker ding op die foto'squote:
Ik kan me er tegenwoordig ook niet meer toe zetten om eens creatief te zijn idd. Veel verder dan wie-dit-plaatjes en wat met smileys doordrenkte allmusic of wikipedia teksten kom ik niet meer. Maar ik geloof dat iedereen dat een beetje heeft tegenwoordig. Zelfs Belsen heeft Lucille al een eeuwigheid niet meer over de vloer gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook de belangrijkste reden dat ik nog maar zelden echt actief mee doe, veel minder dan in de beginjaren. Gewoon teveel gedoe... Op een gegeven moment heb je gewoon geen inspiratie meer voor originele vragen, terwijl ik toentertijd nog wel eens geluidsfragmentjes door elkaar mixte of puzzelvragen stelde.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan me er tegenwoordig ook niet meer toe zetten om eens creatief te zijn idd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Het is toch echt wel een lekker ding op die foto's
Nog maar 64 topics. Dat moet binnen een paar maand lukken toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:34 schreef Berkery het volgende:
Herkenbaar!
Er moet gewoon weer eens een jubileumtopic komen, dan kunnen alle crea-bea's weer aan de slag
*meldt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:25 schreef ranja het volgende:
Er zijn ook mensen die nooit op pitchfork lezen, die nooit radio luisteren, die nooit een top 40 gezien hebben, nooit op Lowlands komen,
Tja als niet iedereen als een gek was gaan lopen opzoeken was-ie al tig keer geraden inmiddels lijkt me.quote:
Afgaande op deze: Sleeper (van die Atomic-cover op Trainspotting?)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, mooi toch zo'n tussendoortje? Anders gaat men maar
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Afgaande op deze: Sleeper (van die Atomic-cover op Trainspotting?)
Wel blues maar pas na de 2e Wereldoorlog doorgebroken en jarenlang succes gehadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:28 schreef bartrid het volgende:
Robert Johnson?
Die is hetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:44 schreef methodmich het volgende:
Of Howlin' Wolf?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Die is het![]()
methodmich +1
Was hartverscheurend: na een ontzettend miserabele jeugd nogmaals keihard afgewezen worden door je moeder
According to the documentary film The Howlin' Wolf Story, Howlin' Wolf's parents broke up when he was young. His very religious mother Gertrude threw him out of the house for refusing to work around the farm while still a child; he then moved in with his uncle, Will Young, who treated him badly. When he was 13, he ran away and walked 85 miles barefoot to join his father, where he finally found a happy home within his father's large family. During the peak of his success, he returned from Chicago to his home town to see his mother again, but was driven to tears when she rebuffed him and refused to take any money he offered her, saying it was from his playing the "Devil's music".
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zit ik een dag te wachten op een vraag..., komt er een intikkertje..., over ene Chester Burnett...
Goedemiddag trouwens!![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:40 schreef Burnett het volgende:
Mötley Crüese Schip?
LG? meer kan ik er niet van maken...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Terwijl ik ga lunchen laat ik de hint achter dat je het antwoord gewoon in Nederland kunt zoeken. Het betreft een muziekpodium ergens in het land.
Het logo is minder belangrijk. De naam van het schip is ook de naam van het muziekpodium. Eerst lag het in Rotterdam, daarna (helaas voor mij) in Amsterdam. Het bevindt zich al een aantal jaren in NL en trekt flink wat bezoekers.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:11 schreef Grobbel het volgende:
Parada de Tettas van de Vengaboys?
En dat is een prima gok!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:05 schreef Burnett het volgende:
gokje op Haddaway - what is love
Grobbel +1quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:25 schreef Grobbel het volgende:
Wendy van Dijk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:32 schreef ranja het volgende:
Leila K - Open Sesame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |