Een tweewerfquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef methodmich het volgende:
Melissa Etheridge met Like The Way I Do?
De 'achterkanten van albumhoezen'-ronde?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef cafca het volgende:
Net de nationale IQ test gedaan. raad eens waar ik de meeste punten heb laten liggen?
In ieder geval iets met foto's.......quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
De 'achterkanten van albumhoezen'-ronde?
Score?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:08 schreef cafca het volgende:
Net de nationale IQ test gedaan. raad eens waar ik de meeste punten heb laten liggen?
Close, maar het gaat om dat andere nummer van deze man in die film (die net even anders heet, maar goed...). Dat was slechts een cover-versie, maar keur ik wel goed als je zijn naam weet...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:36 schreef Doc het volgende:
Bij de fotoos zijn van Animal Farm (leuke film) waarbij de laatste van dat bandje is dat "Shout" (a little bit louder now!!!) speelt in de film.
Maar ondank dat ik de film tigkeer gezien heb weet ik niet hoe dat bandjet heet...
Zo de film even opzoek in mijn eigen oude video collectie (dat mag toch wel he, qua opzoeken, of niet?)
quote:That is why, that is why
u are my shooby dooby doo
![]()
u put the ooh my my (oh, oh, oh, oh)
back into my smile child
that is why, that is why
u are my shooby dooby doo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door MadMaster op 23-01-2008 23:15:01 ]
Ik kwam ook op 125, punten laten liggen bij foto-vragen, en door het niet goed lezen van de vragen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Score?
Ik kwam via UPC Digital TV met de nodige haperingen en na 12 uur werken op 125. Viel me nog mee...
[..]
bartrid +1quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef bartrid het volgende:
Paramore?
Animal House. Otis Day and the Knights. Shama lama ding dong (oid). Met Robert Cray als bassistquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:36 schreef Doc het volgende:
Bij de fotoos zijn van Animal Farm (leuke film) waarbij de laatste van dat bandje is dat "Shout" (a little bit louder now!!!) speelt in de film.
Maar ondank dat ik de film tigkeer gezien heb weet ik niet hoe dat bandjet heet...
Zo de film even opzoek in mijn eigen oude video collectie (dat mag toch wel he, qua opzoeken, of niet?)
Ha, vorige keer vroeg jij die met de 'oude look' en toen wist ik 'tquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Good things end.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |