Animal House. Otis Day and the Knights. Shama lama ding dong (oid). Met Robert Cray als bassistquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:36 schreef Doc het volgende:
Bij de fotoos zijn van Animal Farm (leuke film) waarbij de laatste van dat bandje is dat "Shout" (a little bit louder now!!!) speelt in de film.
Maar ondank dat ik de film tigkeer gezien heb weet ik niet hoe dat bandjet heet...
Zo de film even opzoek in mijn eigen oude video collectie (dat mag toch wel he, qua opzoeken, of niet?)
Ha, vorige keer vroeg jij die met de 'oude look' en toen wist ik 'tquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Good things end.
Namens MadMaster:quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Animal House. Otis Day and the Knights. Shama lama ding dong (oid). Met Robert Cray als bassist.
TSE mag door, ik ga weer werken. Maar ik kan MadMaster's vragen natuurlijk niet onbeantwoord latenquote:
Ah, een liefhebber!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef schaap001 het volgende:
Djenghis Khan ?
Niet echt, die tweede foto deed 't 'm.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:57 schreef bartrid het volgende:
warrior soul?
quote:You were everything I wanted.
You were everything a girl could be.
Then you left me brokenhearted
Now you don't mean a thing to me
All I wanted was your
Love love love love love love
Da's geen idee van weetiknietquote:
jullie misschien wel, maar wij nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:04 schreef bukgeit het volgende:
Dan weten we wie het zijn
Precies. Het refrein van dit gedrocht is het volgende:quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:15 schreef bukgeit het volgende:
Plain White T's
bukgeit +1quote:Hate is a strong word
But I really really really don't like you
Now that it's over
I don't even know what I liked about you
Brought you around
And you just brought me down.
Hate is a strong word.
But I really really really don't like you.
I really don't like you
Ja! Geweldig tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Animal House. Otis Day and the Knights. Shama lama ding dong (oid). Met Robert Cray als bassist.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Komen er ook nog niet-Bob Dylan gerelateerde vragen vandaag of kan ik mijn PC al afsluiten
Cate Blanchett inderdaad. Allen spelen de rol vanquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:53 schreef Doc het volgende:
Kate Blanchet (spelling?)
quote:Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery
Debbie Harry - Koo Koo
Steve Stevens - Atomic Playboys
Okee, da's dan ook een link: maar die zocht ik niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:28 schreef bartrid het volgende:
Da's makkelijk. Ik ken ze alle drie niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef ranja het volgende:
Ik heb alleen de middelste maar ken die niet goed genoeg om te kunnen gokken tenzij het om de hoes gaat
Ik ken alleen de eerste (fantastische!) hoes. Vind 'm niet echt gepaintbrushd, wel een hoofd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken alleen de laatste 2 en beide zijn in zwart/wit met een hoofd er op en gepaintbrushde invloeden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |