Hier ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:07 schreef Grobbel het volgende:
Opgezocht. Ik ken noch de dame in kwestie, noch de band waar ze voorheen deel van uitmaakte.
Ja maar als niemand het weet heeft de vraag ook geen zin meer natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:31 schreef ranja het volgende:
als iedereen gaat opzoeken heeft het geen zin meer natuurijk
Nou, dat dus. Als niemand weet dat ze is gaan schrijven kan het vrij lang durenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, wist niet dat ze ook boeken schreef. Ken de band en de dame wel, ik vond haar best tasty vroeger
Maar als je geen idee hebt over wie het gaat weet je ook niet of je het niet gaat weten als je wat vraagt, als je meteen gaat opzoeken weet je in elk geval dat je niet meer meedoet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Litpho het volgende:
Nou, dat dus. Als niemand weet dat ze is gaan schrijven kan het vrij lang duren.
Nou, dat kan ik je vertellen. Dat is ervaring met jouw vragen. Ik heb het niet per se over dit specifieke geval. We weten wel ongeveer wat we kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef ranja het volgende:
Het duurde 20 minuten voor de eerste 'opgezocht' kwam. Is dat te lang?
Waarom zou ik dan hints doen als iedereen liever gaat opzoeken?
Dat is meer dan ik bij een hoop vragen van deze maand heb ervarenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef Burnett het volgende:
er ging bij mij slechts een heel klein belletje rinkelen...![]()
Vandaar dat je zonder 1 opmerking te maken of vraag te stellen binnen drie kwartier komt met de opmerking 'opgezocht'.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef bartrid het volgende:
Ik had deze trouwens met wat meer hints wel geweten denk ik zo...
Ach, het is niet per se een aanval tegen ranja-vragen, hoor. Wat Burnett net zegt, de afwisseling is leuk. En dat is ook zo. Maar de afwisseling zou ook per user kunnen. Er zijn hier mensen die bijna alleen gitaarbandjes met dames luisteren, of alleen metal/industrial, of alleen alleen Amerikaanse gitaarbands uit 70s/80s, of alleen de nieuwste Pitchfork-hypes. Prima hoor, maar waarom alleen DAAR vragen over stellen? Omdat de rest daarin niet compenseert misschien, ok..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef cafca het volgende:
Ha, weer een keer een ranja-vragen-staan-te-lang-open-discussie. Het was weer even geleden
Waarom is dat dan? Omdat er teveel in eigen straatjes gevraagd wordt, naar jouw idee?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Dat is een kip-ei probleem. Als iedereen vragen in z'n eigen straatje stelt hebben anderen ook geen behoefte aan het bedenken van vragen buiten hun straatje. En met de vragen van dit jaar tot nu toe heb ik inderdaad de neiging wat extra veel dames met gitaar te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |