In mijn herinnering stond er een flinke Kop-Van-Noord-Holland delegatie in een half gevulde Lowlandstent in 2005...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die hoes van Burnett.. zou ik de titel niet van weten, wel de uitvoerenden.
Heb ik ook weleens last van.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Bovendien is het al moeilijk zat om een vraag te bedenken.
Die Truus van Republica?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik bij een hoop vragen van deze maand heb ervaren
En nee geen Prefab Sprout. Zangeres van een van de meest succesvolle britse gitaarband-met-zangeres bands uit de 90s.
Ook geen Republica - Saffron heet die trouwens geloof ik - die doet volgens mij nog steeds muziek maken.quote:
Ik doe er even een schepje bovenop; ik heb inmiddels alle openstaande vragen opgezocht en geen van alle had ik kunnen radenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:51 schreef MadMaster het volgende:
O, nog even de officiële mededeling dat ik het zojuist ook maar opgezocht heb en ik denk niet dat welke hint dan ook mij geholpen zou hebben...
Dan hierbij het antwoord op mijn vraag: Bonnie 'Prince' Billy & Matt Sweeney - Superwolfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:04 schreef Burnett het volgende:
Deze hoes staat ook nog open..., van een paar dagen geleden...
[ afbeelding ]
[..]
Kom dan ook maar uit de kast (quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze (wie?) staat nog open van 4 topics geleden...
Dat is eigenlijk ook de belangrijkste reden dat ik nog maar zelden echt actief mee doe, veel minder dan in de beginjaren. Gewoon teveel gedoe... Op een gegeven moment heb je gewoon geen inspiratie meer voor originele vragen, terwijl ik toentertijd nog wel eens geluidsfragmentjes door elkaar mixte of puzzelvragen stelde.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
Bovendien is het al moeilijk zat om een vraag te bedenken.
Het is toch echt wel een lekker ding op die foto'squote:
Ik kan me er tegenwoordig ook niet meer toe zetten om eens creatief te zijn idd. Veel verder dan wie-dit-plaatjes en wat met smileys doordrenkte allmusic of wikipedia teksten kom ik niet meer. Maar ik geloof dat iedereen dat een beetje heeft tegenwoordig. Zelfs Belsen heeft Lucille al een eeuwigheid niet meer over de vloer gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook de belangrijkste reden dat ik nog maar zelden echt actief mee doe, veel minder dan in de beginjaren. Gewoon teveel gedoe... Op een gegeven moment heb je gewoon geen inspiratie meer voor originele vragen, terwijl ik toentertijd nog wel eens geluidsfragmentjes door elkaar mixte of puzzelvragen stelde.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan me er tegenwoordig ook niet meer toe zetten om eens creatief te zijn idd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:09 schreef bartrid het volgende:
[..]
Het is toch echt wel een lekker ding op die foto's
Nog maar 64 topics. Dat moet binnen een paar maand lukken toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:34 schreef Berkery het volgende:
Herkenbaar!
Er moet gewoon weer eens een jubileumtopic komen, dan kunnen alle crea-bea's weer aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |