Winst voor Youzquote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef Omnifacer het volgende:
tvp
Wat verwachten jullie van Tsonga - Youzhny?
Was niet zo onder de indruk van Djoko. Heb hem beter zien spelen.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:12 schreef Norrage het volgende:
Wat een held die Djokovic!
Ik hoop op een finale Djokovic - Nadal (Youzhny mag ook wel)
Het is een keer over met Tsonga denk ik. Youzhny in 4.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef Omnifacer het volgende:
tvp
Wat verwachten jullie van Tsonga - Youzhny?
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
XL is ook een keer een dameswedstrijd gaan bekijken zie ik
quote:AO: Djokovic laatste kwartfinalist![]()
Novak Djokovic is de laatste speler die de kwartfinales van de Australian Open heeft bereikt. De Serviėr versloeg Lleyton Hewitt in drie sets met 7-5 6-3 en 6-3.
Djokovic speelde vooral op de belangrijke momenten net iets sterker dan Hewitt. Zo kreeg Hewitt bij het stand van 4-2 in de eerste set twee kansen op een dubbele break, maar wist deze niet te benutten. Vervolgens werd Hewitt zelf op love gebroken door de als derde geplaatste Djokovic.
Ook in de tweede set brak de Australiėr zijn opponent een keer. Vanaf toen begon het echter beter te lopen bij Djokovic, en de nummer drie van de plaatsingslijst pakte via twee breaks de set met 6-3. In de derde set liep Djokovic snel uit naar 5-2. Hewitt wist daarna nog eenmaal terug te breaken, maar verloor op zijn eigen service de wedstrijd met 6-3.
Djokovic haalde nog niet eerder de kwartfinales in Melbourne. De nummer drie van de wereld speelt daarin tegen de nummer vijf van de wereld, David Ferrer.
Kwartfinales heren
Roger Federer - James Blake
Novak Djokovic - David Ferrer
Jo-Wilfried Tsonga - Mikhail Youzhny
Jarkko Nieminen - Rafael Nadal
+1quote:Op maandag 21 januari 2008 07:51 schreef XL het volgende:
Hij ziet er niet uit en speelt als Davydenko. Bovendien is hij veel te arrogant. Dat vind ik vanaf dag 1. Dat stuiterdestuiter is er wel ongeveer uit, maar dat was nog een reden om hem niet te mogen.
Ik mis Djokoquote:Op maandag 21 januari 2008 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Heerlijke ochtend![]()
Nadal
Maria
Youzhny
Ah ja, dat was bij Kirilenko - Hantuchova. Die Hantuchova is wel een lekker wijf, ze speelt een leuk spelletje... maar het blijft wijventennis he?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
XL is ook een keer een dameswedstrijd gaan bekijken zie ik
Is het uit met Nalby ?quote:
quote:AO: Spong bereikt tweede ronde
sport1.nl
Op het juniorentoernooi van de Australian Open heeft Xander Spong de tweede ronde bereikt. De 17-jarige was met 3-6 6-0 6-2 te sterk voor de Australiėr Dayne Kelly.
Voor Tim van Terheijden zit het toernooi er al weer op. Hij verloor in de eerste ronde met 6-7 4-6 van de Italiaan Dane Propoggia.
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ah ja, dat was bij Kirilenko - Hantuchova. Die Hantuchova is wel een lekker wijf, ze speelt een leuk spelletje... maar het blijft wijventennis he?
Back in the day toen ik nog van zijn niveau was was het een kutventje in ieder geval.quote:
Volgens mij om 04.00u.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat begint het?
Hier maar heen dan ja, met dat mongole carnaval.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef Lobasca het volgende:
Hoelaat begint het?
Keej, thanksquote:Op maandag 21 januari 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij om 04.00u.
edit: Eerst Jankovic - Williams om 2.30 blijkbaar.
Jammer datquote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Als er 1 wedstrijd was die de moeite waard was qua eye candy was het die wel ja, hoewel we gisteren ook niet mochten klagen bij Ivanovic - Wozniacki
Ik zelf heb Nieminen nog niet zien spelen, dus je moet het aan de 'kenners' vragen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier maar heen dan ja, met dat mongole carnaval.![]()
Dat lekkere Servische wijf speelt pas morgennacht.![]()
Effe voor de zekerheid: Nadal gaat de kwart- en halve finale normaal gesproken toch gewoon winnen hč?
Nee..Nadal gaat eraf tegen Youzhny in de halve finalequote:Op maandag 21 januari 2008 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier maar heen dan ja, met dat mongole carnaval.![]()
Dat lekkere Servische wijf speelt pas morgennacht.![]()
Effe voor de zekerheid: Nadal gaat de kwart- en halve finale normaal gesproken toch gewoon winnen hč?
En toevallig Nieminen - Nadal daarna ?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij om 04.00u.
edit: Eerst Jankovic - Williams om 2.30 blijkbaar.
Met tafelvoetbal wel denk ik. Ze spelen morgen pas.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Zal Blake een kans hebben vannacht tegen Federer?
Vannacht wel, morgennacht niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Zal Blake een kans hebben vannacht tegen Federer?
Donequote:Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vannacht wel, morgennacht niet.
Mensen met vragen over het schema etc..kijk op de website..daar staat alles
Ik kende die laatste niet, maar ze zag er niet slecht uitquote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Als er 1 wedstrijd was die de moeite waard was qua eye candy was het die wel ja, hoewel we gisteren ook niet mochten klagen bij Ivanovic - Wozniacki
Kom maar even de uitslag doen in het tennisfoto topicquote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met tafelvoetbal wel denk ik. Ze spelen morgen pas.
in het tafeltennisfototopic?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom maar even de uitslag doen in het tennisfoto topic
Hij blijft enorm cool, zo typerend dit.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Federer toen hij terugkwam van de toiletbreak... Hij wordt bijna gevloerd![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik ga ook maar. Eigenlijk veel te laat om om een uur of half 5 weer op te staan voor Nadal, maar goedquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Federer toen hij terugkwam van de toiletbreak... Hij wordt bijna gevloerd![]()
[ afbeelding ]
Lesley.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:17 schreef Szura het volgende:
Juniorentoernooi: L. Kerkhove, weet iemand haar voornaam, wint in 2e ronde in twee sets
Zo moeilijk ook om zelf even naar de AO-site te gaan en drie keer te klikkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:17 schreef Szura het volgende:
Juniorentoernooi: L. Kerkhove, weet iemand haar voornaam, wint in 2e ronde in twee sets
je wilt niet weten hoe lui ik benquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo moeilijk ook om zelf even naar de AO-site te gaan en drie keer te klikken
Lesley inderdaad, komt uit Zierikzee hier in Zeeland. Volgende ronde tegen de als eerste geplaatste Russische Anastasia Pavlyuchenkova.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:17 schreef Szura het volgende:
En ze choked weer... Serena breakt terug, ongeloofelijk toch...quote:
jojoquote:
Sandman!quote:
Nou, ik ga richting bed als je het niet erg vind haha. Voor mij moet het nog morgen wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Sandman!Zit je al klaar om het beest Rafa
als een wervelstorm voorbij te zien komen? Op buienradar.nl is die al gedetecteerd.
Vamos Campeon!
Ow, zonde! Naja, slaap lekker dan maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, ik ga richting bed als je het niet erg vind haha. Voor mij moet het nog morgen worden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 04:54 schreef Ambrosius het volgende:
De wekker ging 3 minuten geleden, mooi getimed.
Same here, van het geneuzel van Ted word ik automatisch vrolijk. Kristie is een leuke meid, maar zó serieus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:08 schreef Susi het volgende:
Hier nog één.
Ik vrees voor Jarkko, maar het zou wel leuk zijn als ie tenminste wįt tegenstand kan bieden.
(en waarom Ted niet ? Ben ik een keer vroeg uit bed gekomen om tennis te kijken, is die Ted er niet !)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:52 schreef tong80 het volgende:
Tweede set Met hetzelfde neuzilige nasale saaie commentaar.
Ted kom uit je nest en verlos ons
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:57 schreef Susi het volgende:
Jups. Nu maar verheugen op Henin & Sharapova
Eerst nog maar even terug naar bedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:57 schreef Susi het volgende:
Jups. Nu maar verheugen op Henin & Sharapova
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst nog maar even terug naar bed.
Ik heb het geluid uitstaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:10 schreef tong80 het volgende:
Eerste goeie opmerking van haar. Uitstel van executie
Het is ook maar voor één uurtje, dan moet ik weg. Geen tijd om 's middags slaap in te halenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwak.. Ik haal vanmiddag wel wat uurtjes slaap in
En dat is dan nog niet eens een tegenstander van naamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:57 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, Nadal zal volgende ronde zijn 1e tegenstander van formaat krijgen.. (en dat in een halve finale van een grand slam)
JankovicLeuk voor haar. En dan te bedenken dat ze bijna al niet eens zou spelen en in de 1e ronde er bijna uit lag..
En Youzhny moet zometeen winnenKan het helaas niet zien. Evenals Henin - Sharapova. Als die net zo goed wordt als de Vrouwen 'Masters Cup finale' dan wordt het genieten.
Ik ben bang dat ik je helemaal gelijk moet gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:11 schreef jojomen4 het volgende:
Idd, Nadal kan ook niet tennissen en staat onterecht 130 weken op Nr. 2.
Al die RG titels die die heeft had die ook geluk met de draws.Volgens mij is het 1 grote scam dat ATP.
Owja, en als die tegen Fed speelt, dan speelt Fed express minder goed zodat het verschil niet zo groot lijkt en Nadal de enige is die het Federer keer na keer moeilijk kan maken.![]()
Bah!
Sharapova is dan ook iemand waar je moeilijk sympathie voor kan krijgen (vind ik)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:29 schreef TheArt het volgende:
Gadverdamme, dat commentaar op den Belg is weer om te huilen zo chauvinistisch. Net ook weer bij een foute eerste service van Sharapova: 'Goed zo'.
Achteraf gezien is het een ''easy'' loting voor Nadal maar dan had Roddick maar van Kohlschreiber en Nieminen moeten winnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat is dan nog niet eens een tegenstander van naamAls het bijvoorbeeld Tsonga wordt dan weet ik zeker dat die Tsonga onder de drukgaat bezwijken etc en dat Nadal weer een walkover krijgt...Youzhny is dan waarschijnlijk de tegenstander en waarschijnlijk is die niet onder de indruk,en die wint wel van Nadal ja.
Maar ook hij is niet eens een top 10 speler....Deze draw is nog bijna zieliger dan zijn 2 wimbledon finale draws.....(alhoewel hij afgelopen jaar op Wimbledon wel met al zijn angstgegners te doen had, dus dat maakte een hoop goed)
Damn wie moet ik kiezen!?quote:AO: primeur voor Nadal
![]()
Voor het eerst in zijn carričre heeft Rafael Nadal de laatste vier van de Australian Open bereikt. De in Melbourne als tweede geplaatste Spanjaard had het een set lang knap lastig tegen Jarkko Nieminen, maar klopte zijn Finse tegenstander uiteindelijk toch in drie sets met 7-5 6-3 6-1.
Vooral in de eerste set was Nieminen zeker niet de mindere van Nadal. De Fin kreeg op de service van Nadal zelfs twee breek- en daarmee setpunten, maar de nummer twee van de wereld slaagde er toch in om zich uit de problemen te werken. In het vervolg van de partij kreeg de extra klasse van Nadal steeds meer de overhand en moest Nieminen toezien hoe zijn tegenstander op het eind met ruime cijfers won.
In de halve finale speelt nadal tegen de winnaar van de partij tussen de Fransman Jo-Wilfried Tsonga en de als veertiende geplaatste Rus Mikhail Youzhny.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:57 schreef TheGeneral het volgende:
JankovicLeuk voor haar. En dan te bedenken dat ze bijna al niet eens zou spelen en in de 1e ronde er bijna uit lag..
En Youzhny moet zometeen winnen![]()
quote:AO: Jankovic verslaat Serena Williams
Jelena Jankovic bereikte de halve finale van de Australian Open door de titelverdedigster Serena Williams te verslaan. De Servische won in twee close sets met 6-3 en 6-4.
Jankovic verloor meteen haar eerste servicegame, maar brak vervolgens tweemaal achter elkaar de Amerikaanse om de eerste set naar zich toe te trekken in 39 minuten.
In de tweede set was het de Servische, als derde geplaatst, die de eerste break van de set produceerde. Maar de titelverdedigster Williams brak meteen terug. In de zesde game wist Williams verschillende breakpoints weg te slaan, maar in de daaropvolgende servicegame brak Jankovic de service van haar opponent. Williams vocht terug en brak Jankovic, die toen serveerde voor de wedstrijd. Williams serveerde zelf voor 5-5, maar een 40-15 werd omgedraaid in voordeel voor Jankovic, die op haar eerste matchpoint meteen toesloeg en de tweede set na ruim een uur binnenhaalde.
Opvallend was dat Serena Williams de meeste winners in de wedstrijd produceerde (34 tegenover 22). Daarentegen maakte de Amerikaanse bijna tweemaal zoveel onnodige fouten (36 tegenover 17 voor Jankovic).
Voor Jankovic is het haar beste resultaat op de Australian Open, vorig jaar haalde zij de vierde ronde. In de halve finale speelt ze tegen de winnares van het duel tussen Justine Henin of Maria Sharapova
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:10 schreef suus21 het volgende:
die tietloze suske & wiske gaat er lekker af...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:10 schreef suus21 het volgende:
die tietloze suske & wiske gaat er lekker af...
Hopelijk mag d'r zusje ook haar koffers pakken na de volgende match.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef suus21 het volgende:
Jammer dat Serena er niet meer bij is..
Jep, in de finale denk ik tegen Ivanovic.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:17 schreef Norrage het volgende:
jezus, sharapova speelt echt erg goed zeg wow...Wat een onterechte kwartfinale, dit had zo de finale moeten zijn..DE winnaar van deze wedstrijd wint de rest op haar sloffen.
maar henin speelt wat zwak, maar dat komt ook wel wat door Sharapova...
Fenomenale wedstrijd bij vlagen, maar daarvoor moet het eigenlijk weer net zo spannend worden als eerste set.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
6-4 6-0, Justinneke gedeklasseerd.
Maria.
Absoluut niet. Gewoon vanaf de baseline. Alleen die jongen combineert het tennissen op gevoel en het hardhitten vanaf de baseline. En dat maakt zijn spel zo leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef suus21 het volgende:
hoe speelt die Tsonga eigenlijk? Service volley?
En wat dacht je van de ''Soley Soley'' Solid Gold Hitsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef Fukjoeman het volgende:
die reclame van nadal begint te vervelen
Ik ben er blijd meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef TheArt het volgende:
Overigens maakt Gonzalez echt een enorme buiteling op de ranglijst. Hij gaat van plaats 7 naar 23. Als Tsonga de finale haalt, zelfs naar 24. Tsonga maakt dus een enorme sprong. Nu al van plek 38 naar 29. Bij winst op Youzhny naar 27 en bij winst op Nadal zelfs naar 18. Youzhny komt dan weer de top 10 binnen, op plaats 8. Als Blake wint van Federer wordt dat echter plaats 9.
Voor zover dit onzinnige gelul
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de ''Soley Soley'' Solid Gold Hits.
die reclame met Agassi was zoveel leuker..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef Fukjoeman het volgende:
die reclame van nadal begint te vervelen
Dat ruige heeft die idd, beetje wild zelfs. Denk dat dat hem leuk en aantrekkelijk maakt, en dat dat hem ook de kop gaat kosten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef Omnifacer het volgende:
Hij heeft echt een ruig voorkomen, die Tsonga
Tsonga & Sharapova spelen gewoon heel sterk, that's allquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef TheGeneral het volgende:
Henin![]()
Youzhmeister![]()
Wat is er aan de hand!
Oke. Alles gemist helaas.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsonga & Sharapova spelen gewoon heel sterk, that's all.
Zie je ook in deze game, beetje roekeloos lijkt het soms... Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat ruige heeft die idd, beetje wild zelfs. Denk dat dat hem leuk en aantrekkelijk maakt, en dat dat hem ook de kop gaat kosten.
Hij heeft nog iets meer leertijd nodig denk ik. Maar potentie genoeg dus.
Dit is opnieuw Jack vd Voorn hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Verhip..ik hoor Ted![]()
![]()
Was net toch Marcella of Marriet?
Rekenwonder, niet mee bemoeienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Ted niet, is weer de speaker van Rosmalen
.
Nee dat is mevrouw Youhzny. Of in ieder geval 'vriendin Youzhny'. Julia nogwat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef kleinelievewolff het volgende:
Was dat mevrouw Federer?
Ik voel dat Youz nu gaat breaken (hoop, hoop)
het blijft frans hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef APK het volgende:
Wat klinken die Franse aanmoedigingen toch nichterig.
Hij geeft al 3 punten weg ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is net sinterklaas, de Youzhmeister.
Jack is weer eens bezopenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef Tim86 het volgende:
youzhny vroegere top 10 speler?
Hij heeft een keer 10e gestaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Jup en na dit toernooi weer top 10.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Staat nu ook weer in de top-10 zoals al aangegeven in het ATP-topicquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft een keer 10e gestaan.
Welgeteld 1 weekquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft een keer 10e gestaan.
01.00 inspelenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef groenen het volgende:
Hoe laat denken jullie dat Djoko-Ferrer start, ook gelet op de partijen daarvoor?
Verkerkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:33 schreef Tim86 het volgende:
The Bionic Tennis Player
[ afbeelding ]
Komt van dit artikel: http://sport.scotsman.com/index.cfm?id=1827312007
En op wie lijkt hij?
Eindelijk normaal slapen vannachtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
01.00 inspelen
01.15 start Hantuchova-Radwanska
02.30 einde
02.45 inspelen
03.00 start Venus-Ana
04.30 einde
04.45 inspelen
05.00 start Djoko-Ferrer
Zoiets verwacht ik. Al kan het met twee 3-setters bij de vrouwen ook zomaar 06.00 worden.
Leef je inuit!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:49 schreef -0- het volgende:
Heb ik eindelijk eens tijd om 'snachts te gaan kijken komen er alleen maar vrouwenpartijen
Dat heb ik dus met Henin, naar mens...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Sharapova is dan ook iemand waar je moeilijk sympathie voor kan krijgen (vind ik)
ik denk dat ze dat Wilson racket bedoelen van Edberg...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:08 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik heb nog een vraagje, weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar goed.
Gisteren was Robin Haase bij Holland Sport. Het ging onder andere over zijn gescheurde racket. Hij vertelde dat het een 20 jaar oud racket is, waar heel veel mannen uit de top 50 mee spelen. Weet iemand welk merk/type racket dit is?
9.30 precies. Als de andere partijen niet uitlopen iig, maar dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:32 schreef Fukjoeman het volgende:
dus zo rond 9 komt federer - bleek ? ideaaal
Ik zeg niet dat hij er al is. Ik reageer op de vraag boven mijn post en geef antwoord op de vraag door te zeggen dat hij nu al de verrassing van dit toernooi is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:
hij is er nog lang niet jojo..het is al zovaak gebeurt dat een youngster ineens doorbrak en verder matig was dat jaar..ik verwacht het niet van Tsonga, maar er is wel meer voor nodig in dit jaar..we zitten pas in januari
Heb er zelf helaas ook amper wat van kunnen zien, dus ik deel je pijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef suus21 het volgende:
ik heb nog bijna niks gezien van de aus openmaar ik vind die Tsonga wel leuk denk ik..
Is wat mij betreft sowieso al de verrassing van het toernooi. Of hij nou de finale haalt of niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Ik doelde meer op of hij de verassing van het toernooi wordt en net zoals Baghdatis en Gonzalez compleet onverwacht de finale haalt.
Jammer van Youzhnyquote:AO: Tsonga haalt het ook tegen Youzhny
Voor Jo-Wilfried Tsonga kan de Australian Open al niet meer stuk. De 22-jarige Fransman, wiens beste Grand Slam-prestatie voor dit toernooi een vierde ronde was op Wimbledon vorig jaar, sloeg zich vandaag naar de halve finale in Melbourne. Tsonga klopte de als veertiende geplaatste Rus Mikhail Youzhny met 7-5, 6-0, 7-6(6).
Tsonga was de hele wedstrijd beter dan zijn Russische opponent. Met harde groundstrokes, goede services en een zeer uitgekookt spel zette Tsonga Youzhny van het begin af aan onder druk. Youzhny wist zich in de eerste set nog tot 5-5 te redden, maar daarna plaatste Tsonga toch de beslissende break.
In het tweede bedrijf was het verschil nog veel groter. Tsonga sloeg de ene prachtige winner na de ander en Youzhny had totaal geen antwoord klaar op het spel van zijn tegenstander. De geplaatste Rus wist zelfs geen enkele keer zijn service te houden die set en kreeg zo een 'bagle' om zijn oren.
Aanvankelijk leek hetzelfde spel zich door te zetten in de derde set, maar nu kon Youzhny op het tandvlees wel bijblijven. Naarmate de set vorderde, slopen er ook enkele foutjes in het spel van Tsonga. Die werden echter niet afgestraft door Youzhny. De set ging uiteindelijk naar een tiebreak, waarin Tsonga een vroege minibreak plaatste. Met een prachtige passeerslag werkte Youzhny die weg, maar op 7-6 capituleerde de Rus toch.
Wie mist hierquote:Mooie Ivanovic heeft alvast prijs binnen
Mocht Ana Ivanovicer deze week niet in slagen de Austalian Open te winnen, dan verlaat ze Melbourne in ieder geval met een prijs. De 20-jarige Servische werd zondag door een Australische krant uitgeroepen tot 'mooiste tennisster aller tijden'.
Ivanovic heeft in Melbourne inmiddels de halve finales bereikt, waarin ze aan zal treden tegen Venus Williams. Volgens The Sunday Age is Ana in de mooiste tennisster op aarde. De krant stelde een toptien samen, met daarin mannen en vrouwen. Nederlandse schoonheden als Manon Bollegraf en Brenda Schultz-McCarthy ontbreken helaas op de lijst.
De mooie top-10:
1. Ana Ivanovic (Ser)
2. Lew Hoad (Aus)
3. Gabriela Sabatini (Arg)
4. Stefan Edberg (Zwe)
5. Jana Kandarr (Dui)
6. James Blake (VS)
7. Gisela Dulko (Arg)
8. Patrick Rafter (Aus)
9. Anna Kournikova (Rus)
10. Carlos Moya (Spa)
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer van Youzhny![]()
[..]
Wie mist hier![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:00 schreef Wopper1 het volgende:
Dr staat wel mooi dat ze de halve finale heeft bereikt maar dat is de kwartfinalequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer van Youzhny![]()
[..]
Wie mist hier![]()
quote:
Als poster ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Ana # 1 Anna op #2. In die volgorde hangen ze aan mijn deur.
Klopt !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Dr staat wel mooi dat ze de halve finale heeft bereikt maar dat is de kwartfinale![]()
Er msit een Maria Sharapova
Ted is wel gestopt met Sonja Bakkerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit dan dat ik hem voor ogen had
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ted is wel gestopt met Sonja Bakkeren.
[ afbeelding ]
1,5 Week te laatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
donderdag en vrijdag is de NOS er ook live bij vanaf 9.30. op NL1
Ze gaan er toch wel om 13.00 uit voor het journaal hč, stel je voor dat dat niet op 2 netten tegelijk te zien isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
1,5 Week te laat.
Nu blijf ik Ted/Jack en heel dat zooitje trouw ook.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze gaan er toch wel om 13.00 uit voor het journaal hč, stel je voor dat dat niet op 2 netten tegelijk te zien is![]()
Ik ga ook gewoon voor Eurosport (eventueel de Belg als die het hebben), Jan Roelfs is niks meer als Ted, terwijl die laatste een cultheld-status heeft. En Pakker en Van Lottum zijn sowieso beter dan de clichefiguren bij de NOS met niet kloppende feiten of oude nieuwtjes.
Ik snap de NOS echt niet, ze hebben de rechten blijkbaar, maar van Federer-Tipsarevic zenden ze 3 ballen uit, gisteren wat meer (nog heel weinig) punten van Djoko-Hewitt (die ze wel 5x aankondigden als wedstrijd tussen 2 pulbiekslievelingen), maar die wedstrijd was dan weer totaal niet spannend
Vind het ook belachelijk dat ze de live tussenstanden wel per game bijwerken op teletekst.quote:NOS Studio Sport besteedt van 14 tot en met 27 januari uitgebreid aandacht aan de Australian Open in Melbourne. Het toernooi is de eerste van de vier belangrijkste tennistoernooien van het jaar. Elke dag zijn de hoogtepunten van deze Grand Slam te volgen in de NOS Sportjournaals (18.45-18.55 uur, Ned 1; verlengd Sportjournaal 22.30-22.50 uur, Ned 3).
De halve en hele finales zendt NOS Studio Sport rechtstreeks uit op Nederland 1. Marcella Mesker, Jan Roelfs en Mark Brasser verzorgen het commentaar bij de wedstrijden.
Ja, wie volgt dat nouquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef Wopper1 het volgende:
Vind het ook belachelijk dat ze de live tussenstanden wel per game bijwerken op teletekst.
Ze sparen hem voor de finale.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel matig dat hij de op papier minste partij heeft gekregen
Makkelijker uit te spreken natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:38 schreef wimderon het volgende:
Wat een schijt, Hantuchova krijgt nu een time-violation terwijl Nadal er steeds mee weg komt, af en toe een waarschuwing daargelaten [ afbeelding ]
Waarom noemt Ted Hantuchova steeds Daniela trouwens, kent hij haar persoonlijk ofzo. Hij heeft het toch ook over Radwanska ipv Agnieszka![]()
Vrouwen tennisquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:17 schreef jmac het volgende:
Moeilijk he... Serveren.
Ja i knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |