En toevallig Nieminen - Nadal daarna ?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij om 04.00u.
edit: Eerst Jankovic - Williams om 2.30 blijkbaar.
Met tafelvoetbal wel denk ik. Ze spelen morgen pas.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Zal Blake een kans hebben vannacht tegen Federer?
Vannacht wel, morgennacht niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Zal Blake een kans hebben vannacht tegen Federer?
Donequote:Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vannacht wel, morgennacht niet.
Mensen met vragen over het schema etc..kijk op de website..daar staat alles
Ik kende die laatste niet, maar ze zag er niet slecht uitquote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Als er 1 wedstrijd was die de moeite waard was qua eye candy was het die wel ja, hoewel we gisteren ook niet mochten klagen bij Ivanovic - Wozniacki
Kom maar even de uitslag doen in het tennisfoto topicquote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met tafelvoetbal wel denk ik. Ze spelen morgen pas.
in het tafeltennisfototopic?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom maar even de uitslag doen in het tennisfoto topic
Hij blijft enorm cool, zo typerend dit.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Federer toen hij terugkwam van de toiletbreak... Hij wordt bijna gevloerd![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik ga ook maar. Eigenlijk veel te laat om om een uur of half 5 weer op te staan voor Nadal, maar goedquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:05 schreef TheGeneral het volgende:
Federer toen hij terugkwam van de toiletbreak... Hij wordt bijna gevloerd![]()
[ afbeelding ]
Lesley.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:17 schreef Szura het volgende:
Juniorentoernooi: L. Kerkhove, weet iemand haar voornaam, wint in 2e ronde in twee sets
Zo moeilijk ook om zelf even naar de AO-site te gaan en drie keer te klikkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:17 schreef Szura het volgende:
Juniorentoernooi: L. Kerkhove, weet iemand haar voornaam, wint in 2e ronde in twee sets
je wilt niet weten hoe lui ik benquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo moeilijk ook om zelf even naar de AO-site te gaan en drie keer te klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |