Het is ook maar voor één uurtje, dan moet ik weg. Geen tijd om 's middags slaap in te halenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwak.. Ik haal vanmiddag wel wat uurtjes slaap in
En dat is dan nog niet eens een tegenstander van naamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:57 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, Nadal zal volgende ronde zijn 1e tegenstander van formaat krijgen.. (en dat in een halve finale van een grand slam)
JankovicLeuk voor haar. En dan te bedenken dat ze bijna al niet eens zou spelen en in de 1e ronde er bijna uit lag..
En Youzhny moet zometeen winnenKan het helaas niet zien. Evenals Henin - Sharapova. Als die net zo goed wordt als de Vrouwen 'Masters Cup finale' dan wordt het genieten.
Ik ben bang dat ik je helemaal gelijk moet gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:11 schreef jojomen4 het volgende:
Idd, Nadal kan ook niet tennissen en staat onterecht 130 weken op Nr. 2.
Al die RG titels die die heeft had die ook geluk met de draws.Volgens mij is het 1 grote scam dat ATP.
Owja, en als die tegen Fed speelt, dan speelt Fed express minder goed zodat het verschil niet zo groot lijkt en Nadal de enige is die het Federer keer na keer moeilijk kan maken.![]()
Bah!
Sharapova is dan ook iemand waar je moeilijk sympathie voor kan krijgen (vind ik)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:29 schreef TheArt het volgende:
Gadverdamme, dat commentaar op den Belg is weer om te huilen zo chauvinistisch. Net ook weer bij een foute eerste service van Sharapova: 'Goed zo'.
Achteraf gezien is het een ''easy'' loting voor Nadal maar dan had Roddick maar van Kohlschreiber en Nieminen moeten winnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat is dan nog niet eens een tegenstander van naamAls het bijvoorbeeld Tsonga wordt dan weet ik zeker dat die Tsonga onder de drukgaat bezwijken etc en dat Nadal weer een walkover krijgt...Youzhny is dan waarschijnlijk de tegenstander en waarschijnlijk is die niet onder de indruk,en die wint wel van Nadal ja.
Maar ook hij is niet eens een top 10 speler....Deze draw is nog bijna zieliger dan zijn 2 wimbledon finale draws.....(alhoewel hij afgelopen jaar op Wimbledon wel met al zijn angstgegners te doen had, dus dat maakte een hoop goed)
Damn wie moet ik kiezen!?quote:AO: primeur voor Nadal
![]()
Voor het eerst in zijn carrière heeft Rafael Nadal de laatste vier van de Australian Open bereikt. De in Melbourne als tweede geplaatste Spanjaard had het een set lang knap lastig tegen Jarkko Nieminen, maar klopte zijn Finse tegenstander uiteindelijk toch in drie sets met 7-5 6-3 6-1.
Vooral in de eerste set was Nieminen zeker niet de mindere van Nadal. De Fin kreeg op de service van Nadal zelfs twee breek- en daarmee setpunten, maar de nummer twee van de wereld slaagde er toch in om zich uit de problemen te werken. In het vervolg van de partij kreeg de extra klasse van Nadal steeds meer de overhand en moest Nieminen toezien hoe zijn tegenstander op het eind met ruime cijfers won.
In de halve finale speelt nadal tegen de winnaar van de partij tussen de Fransman Jo-Wilfried Tsonga en de als veertiende geplaatste Rus Mikhail Youzhny.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:57 schreef TheGeneral het volgende:
JankovicLeuk voor haar. En dan te bedenken dat ze bijna al niet eens zou spelen en in de 1e ronde er bijna uit lag..
En Youzhny moet zometeen winnen![]()
quote:AO: Jankovic verslaat Serena Williams
Jelena Jankovic bereikte de halve finale van de Australian Open door de titelverdedigster Serena Williams te verslaan. De Servische won in twee close sets met 6-3 en 6-4.
Jankovic verloor meteen haar eerste servicegame, maar brak vervolgens tweemaal achter elkaar de Amerikaanse om de eerste set naar zich toe te trekken in 39 minuten.
In de tweede set was het de Servische, als derde geplaatst, die de eerste break van de set produceerde. Maar de titelverdedigster Williams brak meteen terug. In de zesde game wist Williams verschillende breakpoints weg te slaan, maar in de daaropvolgende servicegame brak Jankovic de service van haar opponent. Williams vocht terug en brak Jankovic, die toen serveerde voor de wedstrijd. Williams serveerde zelf voor 5-5, maar een 40-15 werd omgedraaid in voordeel voor Jankovic, die op haar eerste matchpoint meteen toesloeg en de tweede set na ruim een uur binnenhaalde.
Opvallend was dat Serena Williams de meeste winners in de wedstrijd produceerde (34 tegenover 22). Daarentegen maakte de Amerikaanse bijna tweemaal zoveel onnodige fouten (36 tegenover 17 voor Jankovic).
Voor Jankovic is het haar beste resultaat op de Australian Open, vorig jaar haalde zij de vierde ronde. In de halve finale speelt ze tegen de winnares van het duel tussen Justine Henin of Maria Sharapova
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:10 schreef suus21 het volgende:
die tietloze suske & wiske gaat er lekker af...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:10 schreef suus21 het volgende:
die tietloze suske & wiske gaat er lekker af...
Hopelijk mag d'r zusje ook haar koffers pakken na de volgende match.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef suus21 het volgende:
Jammer dat Serena er niet meer bij is..
Jep, in de finale denk ik tegen Ivanovic.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:17 schreef Norrage het volgende:
jezus, sharapova speelt echt erg goed zeg wow...Wat een onterechte kwartfinale, dit had zo de finale moeten zijn..DE winnaar van deze wedstrijd wint de rest op haar sloffen.
maar henin speelt wat zwak, maar dat komt ook wel wat door Sharapova...
Fenomenale wedstrijd bij vlagen, maar daarvoor moet het eigenlijk weer net zo spannend worden als eerste set.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
6-4 6-0, Justinneke gedeklasseerd.
Maria.
Absoluut niet. Gewoon vanaf de baseline. Alleen die jongen combineert het tennissen op gevoel en het hardhitten vanaf de baseline. En dat maakt zijn spel zo leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef suus21 het volgende:
hoe speelt die Tsonga eigenlijk? Service volley?
En wat dacht je van de ''Soley Soley'' Solid Gold Hitsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef Fukjoeman het volgende:
die reclame van nadal begint te vervelen
Ik ben er blijd meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef TheArt het volgende:
Overigens maakt Gonzalez echt een enorme buiteling op de ranglijst. Hij gaat van plaats 7 naar 23. Als Tsonga de finale haalt, zelfs naar 24. Tsonga maakt dus een enorme sprong. Nu al van plek 38 naar 29. Bij winst op Youzhny naar 27 en bij winst op Nadal zelfs naar 18. Youzhny komt dan weer de top 10 binnen, op plaats 8. Als Blake wint van Federer wordt dat echter plaats 9.
Voor zover dit onzinnige gelul
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En wat dacht je van de ''Soley Soley'' Solid Gold Hits.
die reclame met Agassi was zoveel leuker..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef Fukjoeman het volgende:
die reclame van nadal begint te vervelen
Dat ruige heeft die idd, beetje wild zelfs. Denk dat dat hem leuk en aantrekkelijk maakt, en dat dat hem ook de kop gaat kosten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:26 schreef Omnifacer het volgende:
Hij heeft echt een ruig voorkomen, die Tsonga
Tsonga & Sharapova spelen gewoon heel sterk, that's allquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef TheGeneral het volgende:
Henin![]()
Youzhmeister![]()
Wat is er aan de hand!
Oke. Alles gemist helaas.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsonga & Sharapova spelen gewoon heel sterk, that's all.
Zie je ook in deze game, beetje roekeloos lijkt het soms... Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat ruige heeft die idd, beetje wild zelfs. Denk dat dat hem leuk en aantrekkelijk maakt, en dat dat hem ook de kop gaat kosten.
Hij heeft nog iets meer leertijd nodig denk ik. Maar potentie genoeg dus.
Dit is opnieuw Jack vd Voorn hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Verhip..ik hoor Ted![]()
![]()
Was net toch Marcella of Marriet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |